

Keeway Focus - Lauda tuned
#421
Posted 31 October 2014 - 12:10
#422
Posted 31 October 2014 - 15:30
Mario, on 31 October 2014 - 10:59, said:

Razumio sam ja Plammenog da je mislio na neku pocetnu vrijednost pa da onda ganjam teze ili lakse rolnice dok ne ubodem pravo medjuubrzanje. S obzirom da mijenjam skoro citav prenos (sve osim kvacila) nije lose imati neku pocetnu gramazu u glavi s koje bi se moglo krenuti. Mislim da bih se bez pavese rolnica napatio pravo, ovako mozda i nece biti veliki problem
#423
Posted 31 October 2014 - 16:46


Ja sam mislio da vaga do 10−3 ali i ovo je dobro. Uradio malossi rolnice precizno, nema sta hehe
#424
Posted 31 October 2014 - 17:18
Sinclair research 1981©
#425
Posted 31 October 2014 - 17:49
Nema nista bez vage i ne zanosite se tim silnim decimalama jer kontam da su te cistokrvne kinezare daleko od preciznosti...
#426
Posted 31 October 2014 - 18:09
Imas Pita tracking na aliexpresu pa vidi da li je paket usao u Srbiju. Ja provjerio danas i dosao je jos 26. ali ovi nasi iz poste su sporiji nego kinezi

Meni je bitno da mogu da vidim prvu decimalu, ostale mi ne trebaju

Sent from my Sony Xperia ZR using Tapatalk
#427
Posted 31 October 2014 - 20:57

#428
Posted 12 November 2014 - 04:34
Keeway Focus - 2015 setup:
Cilindar: Malossi Sport 70cc AC
Radilica: Fabricka + fabricki lezajevi (izdrzace barem 1 ili 2 sezone, posle ide nova radilica sa Koyo lezajevima + semerinzi)
Usis: Fabricki sa 21mm prirubnicom + karbon lamelice
Auspuh: Tecnigas Trek
Karburator: Dellorto Black Edition MK2 19mm
Filter: Airbox 2x14mm lulice + Malossi Red Sponge
Varijator: Malossi Multivar + Malossi remenica
Remen: Polini Speed Belt 800x16.6x30 ili Dayco 808x16.8x30
Kvacilo: Fabricko 112mm sa Motoforce plavim oprugicama (start na oko 5000 obr)
Zvono kvacila: Fabricko 112mm
Prenos: Fabricki prenos + Linearna Morini 123mm polutka sa home-made torsion control prstenom + Malossi bijela opruga
Paljenje: Naraku Racing CDI + Naraku Racing V2 bobina + Advance ugao paljenja od 19*
Hladjenje: Oversize Motoforce Racing Fan
Gume: Michelin City Grip prednja + zadnja
Ostalo: LED osvjetljenje
Plan za kraj 2015 ili pocetak 2016:
Kvacilo: Malossi Delta (107mm) ili Stage6 Torque Control MKII (107mm)
Zvono kvacila: Bell Stage6 R/T CNC (107mm) ili Clutch Bell Motoforce RACING (107mm)
Prenos: Malossi Primar +25%
Ovako planiram da docekam 2015 sezonu, vecinu dijelova vec imam. Ostaje jos da se nabavi cilindar, karburator i te neke sitnice koje fale...
Svaki komentar je dobrodosao

Edit: Gume cu gledati da kupim pocetkom sezone ako ikako budem mogao, ne bih da se vozam na turpiji sa onim plasticnim kineskim gumama...
Edited by Lauda, 12 November 2014 - 04:51.
#429
Posted 12 November 2014 - 04:38
#430
Posted 12 November 2014 - 04:44
goggyso, on 12 November 2014 - 04:38, said:
Planirao sam ovo da nabavim do kraja janurara ili februara pa onda polako zamjena i razrada da bi bilo sve spremno i ustelovano do pocetka sezone.
Ajd sto mi fale pare nego i vremena nemam nesto puno

Edited by Lauda, 12 November 2014 - 04:45.
#431
Posted 12 November 2014 - 05:00
#432
Posted 12 November 2014 - 08:41

#433
Posted 12 November 2014 - 11:39
Samo polako,bitno je da uzmes malossi sport,a ovo ostalo ce doci samo

Bice ovo jedan dobar base setup!
#434
Posted 12 November 2014 - 16:47

Kad vec imas tako dobre planove, nemoj da ti bude mrsko otvoriti blokove pa zamijeniti lezajeve... To ti je jos 15e, a budes siguran i ne razmisljas kako ce ti fabricki izdrati

#435
Posted 12 November 2014 - 17:19
RuCZ, on 12 November 2014 - 08:41, said:

Stefan p, on 12 November 2014 - 11:39, said:
Samo polako,bitno je da uzmes malossi sport,a ovo ostalo ce doci samo
Bice ovo jedan dobar base setup!

sinisa93, on 12 November 2014 - 16:47, said:
Kad vec imas tako dobre planove, nemoj da ti bude mrsko otvoriti blokove pa zamijeniti lezajeve... To ti je jos 15e, a budes siguran i ne razmisljas kako ce ti fabricki izdrati

Edited by Lauda, 12 November 2014 - 17:19.
#436
Posted 12 November 2014 - 23:41
i ležaj pred smrt zna da ispušta prepoznatljivo hujanje tako da se i to može preduprediti...
#437
Posted 12 November 2014 - 23:49
#438
Posted 12 November 2014 - 23:56
Lauda, on 12 November 2014 - 23:49, said:
ne mora da znači da neće zevnuti odjednom...
Kada pušta na semeringu
- to se vidi da je masno kod semeringa
- motor zna da podiže obrtaje sam od sebe
- zna tokom dodavanja gasa da puca (liči kao na problem sa strujom ili kao trokiranje)
#439
Posted 13 November 2014 - 00:00

#440
Posted 16 November 2014 - 21:10
Pritisak koji je sposoban da rascepi ili izbaci semering iz lezista nastaje prilikom neke havarije ili loma a takve situacije nisi imao.. Radni pritisci na midrace i highend setupima (preko 190psi) i veliki pritisci kompresije (preko 10bar) mogu da skrate radni vek semeringa ali na stock termo grupi nemas razlog za brigu. Ako cesto skidas deklicu, samo baci oko da li curka, a ako skidas i vario i mozes lepo da ga vidis, bitno je da nema promene boje od pregrevanja ili topljenja..
Samo napred pratim projekat

4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users