Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#421 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 31 October 2014 - 12:10

Au bre ode ti u detalje..slazem se sa tobom svi faktori su presudni ali te gramaze koje sam mu dao mogu da mu budu reper za pocetni stel pa posle nek juri ostale nijanse

#422 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 October 2014 - 15:30

View PostMario, on 31 October 2014 - 10:59, said:

... možda se poslednje sezone više najeo prasetine pa sad gura 130Kg...
Mislim da ce to biti presudno posle ovih zimskih sportova (slave i praznici) :)

Razumio sam ja Plammenog da je mislio na neku pocetnu vrijednost pa da onda ganjam teze ili lakse rolnice dok ne ubodem pravo medjuubrzanje. S obzirom da mijenjam skoro citav prenos (sve osim kvacila) nije lose imati neku pocetnu gramazu u glavi s koje bi se moglo krenuti. Mislim da bih se bez pavese rolnica napatio pravo, ovako mozda i nece biti veliki problem

#423 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 October 2014 - 16:46

Stigla danas i narkomanska vaga :)
Posted Image

Ja sam mislio da vaga do 10−3 ali i ovo je dobro. Uradio malossi rolnice precizno, nema sta hehe

#424 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 31 October 2014 - 17:18

Ovakva je i moja, ova meri u 1/100 g

Sinclair research 1981©

#425 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 October 2014 - 17:49

Au bogte tebe kinezi vise vole od mene, nema mi mog paketa...

Nema nista bez vage i ne zanosite se tim silnim decimalama jer kontam da su te cistokrvne kinezare daleko od preciznosti...

#426 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 October 2014 - 18:09

Nisam ni ja znao da mi je dosao paket nego jutros mi komsinica zvoni na vrata, ubacio postar kod nje u sanduce papir da podignem paket u posti...
Imas Pita tracking na aliexpresu pa vidi da li je paket usao u Srbiju. Ja provjerio danas i dosao je jos 26. ali ovi nasi iz poste su sporiji nego kinezi :)

Meni je bitno da mogu da vidim prvu decimalu, ostale mi ne trebaju :)

Sent from my Sony Xperia ZR using Tapatalk

#427 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 31 October 2014 - 20:57

Super je vagica,sad mozes u bobu da ga nasteluje sa pavese rolnicima i ovom vagicom :)

#428 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 November 2014 - 04:34

Konacno sam zavrsio sa razmisljanjem i planiranjem za 2015 setup. Odlucio sam da bude sledeca postavka:

Keeway Focus - 2015 setup:
Cilindar: Malossi Sport 70cc AC
Radilica: Fabricka + fabricki lezajevi (izdrzace barem 1 ili 2 sezone, posle ide nova radilica sa Koyo lezajevima + semerinzi)
Usis: Fabricki sa 21mm prirubnicom + karbon lamelice
Auspuh: Tecnigas Trek
Karburator: Dellorto Black Edition MK2 19mm
Filter: Airbox 2x14mm lulice + Malossi Red Sponge
Varijator: Malossi Multivar + Malossi remenica
Remen: Polini Speed Belt 800x16.6x30 ili Dayco 808x16.8x30
Kvacilo: Fabricko 112mm sa Motoforce plavim oprugicama (start na oko 5000 obr)
Zvono kvacila: Fabricko 112mm
Prenos: Fabricki prenos + Linearna Morini 123mm polutka sa home-made torsion control prstenom + Malossi bijela opruga
Paljenje: Naraku Racing CDI + Naraku Racing V2 bobina + Advance ugao paljenja od 19*
Hladjenje: Oversize Motoforce Racing Fan
Gume: Michelin City Grip prednja + zadnja
Ostalo: LED osvjetljenje

Plan za kraj 2015 ili pocetak 2016:
Kvacilo: Malossi Delta (107mm) ili Stage6 Torque Control MKII (107mm)
Zvono kvacila: Bell Stage6 R/T CNC (107mm) ili Clutch Bell Motoforce RACING (107mm)
Prenos: Malossi Primar +25%


Ovako planiram da docekam 2015 sezonu, vecinu dijelova vec imam. Ostaje jos da se nabavi cilindar, karburator i te neke sitnice koje fale...
Svaki komentar je dobrodosao :)

Edit: Gume cu gledati da kupim pocetkom sezone ako ikako budem mogao, ne bih da se vozam na turpiji sa onim plasticnim kineskim gumama...

Edited by Lauda, 12 November 2014 - 04:51.


#429 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 November 2014 - 04:38

Bogami, lepa suma para ce tu da zalegne, al tuning nije jeftin, samo napred.

#430 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 November 2014 - 04:44

View Postgoggyso, on 12 November 2014 - 04:38, said:

Bogami, lepa suma para ce tu da zalegne, al tuning nije jeftin, samo napred.
Heh, vec vise od godinu dana skupljam ove dijelove i imam skoro 90% dijelova sa spiska ali opet fale najbitniji dijelovi - cilindar i karburator. Od sitnica fale dizne, igle, pilotke, rucni saug i prirubnica.
Planirao sam ovo da nabavim do kraja janurara ili februara pa onda polako zamjena i razrada da bi bilo sve spremno i ustelovano do pocetka sezone.
Ajd sto mi fale pare nego i vremena nemam nesto puno :)

Edited by Lauda, 12 November 2014 - 04:45.


#431 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 November 2014 - 05:00

Dolazi ziiiimaaaaaa, duga i hlaadnaaaa....... pa ce biti i vremena.

#432 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 12 November 2014 - 08:41

Odličan spisak delova. Sad kad imaš dovoljno znanja možeš da turpijaš keeway-a :) Jesi možda planirao nekad (kasnije ) da turpijaš malossi sport-a i da ubacuješ jači spuh?

#433 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 12 November 2014 - 11:39

LIjep spisak....
Samo polako,bitno je da uzmes malossi sport,a ovo ostalo ce doci samo :)
Bice ovo jedan dobar base setup!

#434 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 12 November 2014 - 16:47

Fin spisak... :)
Kad vec imas tako dobre planove, nemoj da ti bude mrsko otvoriti blokove pa zamijeniti lezajeve... To ti je jos 15e, a budes siguran i ne razmisljas kako ce ti fabricki izdrati :)

#435 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 November 2014 - 17:19

View PostRuCZ, on 12 November 2014 - 08:41, said:

Odličan spisak delova. Sad kad imaš dovoljno znanja možeš da turpijaš keeway-a Jesi možda planirao nekad (kasnije ) da turpijaš malossi sport-a i da ubacuješ jači spuh?
Sigurno cu nekada posle i to uraditi, jer ko god je krenuo u tuning brzo mu dosadi base. Ovaj setup ima da se vrti par sezona, a posle cu da vidim kako i sta :)

View PostStefan p, on 12 November 2014 - 11:39, said:

LIjep spisak....
Samo polako,bitno je da uzmes malossi sport,a ovo ostalo ce doci samo
Bice ovo jedan dobar base setup!
Samo sport i dell...najskuplje za kraj haha :)

View Postsinisa93, on 12 November 2014 - 16:47, said:

Fin spisak...
Kad vec imas tako dobre planove, nemoj da ti bude mrsko otvoriti blokove pa zamijeniti lezajeve... To ti je jos 15e, a budes siguran i ne razmisljas kako ce ti fabricki izdrati
Nije mi mrsko, nego jednostavno nemam puno vremena, a siguran sam ni znanja (i alata) da diram blokove sada. Planirao sam da za jedno 2 sezone kupim novu radilicu i lezajeve pa onda odradim sve u kompletu. Kad budem otvarao blokove onda sam planirao i da uradim optimizaciju blokova prema cilindru, da ispoliram sve i da ubacim novu radilicu i lezajeve. Za to sve ce mi trebati jos znanja, vremena i naravno para. Ovi fabricki lezajevi su presli 6000km, siguran sam da mogu izgurati do 10000 nekako...mene vise brine da ne prosvira neki semering do tada :)

Edited by Lauda, 12 November 2014 - 17:19.


#436 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 12 November 2014 - 23:41

ja sam npr na svog bivšeg Jetforce stavio Sporta na 4000 km-a na fabričku radilicu i ležajeve...sve se to uredno vrtelo do 12.000 km-a bez ikakve zamene...Ok, nije baš najidealnije poređenje ali u principu mislim da ne bi trebao ništa dirati osim da proveriš da semerinzi slučajno ne zevaju..

i ležaj pred smrt zna da ispušta prepoznatljivo hujanje tako da se i to može preduprediti...

#437 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 November 2014 - 23:49

Ako prilikom provjere semeringa na radilici vidim da su suvi i nema tragova ulja/smjese da li to znaci da nece poceti da zijevaju u skorije vrijeme? Postoji li neki indikator poderanog semeringa kao sto se npr. lezaj cuje prije nego sto otkaze?

#438 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 12 November 2014 - 23:56

View PostLauda, on 12 November 2014 - 23:49, said:

Ako prilikom provjere semeringa na radilici vidim da su suvi i nema tragova ulja/smjese da li to znaci da nece poceti da zijevaju u skorije vrijeme? Postoji li neki indikator poderanog semeringa kao sto se npr. lezaj cuje prije nego sto otkaze?

ne mora da znači da neće zevnuti odjednom...
Kada pušta na semeringu
- to se vidi da je masno kod semeringa
- motor zna da podiže obrtaje sam od sebe
- zna tokom dodavanja gasa da puca (liči kao na problem sa strujom ili kao trokiranje)

#439 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 November 2014 - 00:00

E hvala...dobro je da znam te simptome pa da mogu na vrijeme reagovati i sprijeciti havariju :sad:

#440 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 November 2014 - 21:10

Generalno u 99 posto slucajeva semerinzi zavrse karijeru zbog mehanickih ostecenja (probijanja, cepanja, habanja i trenja). Onaj 1 posto pripisujemo pritisku koji ga izbaci iz lezista. Sobzirom da nigde nista ne dodiruje, nemas nikakav objekat koji bi mogao da ga probusi ili pocepa, nemas oscilacije na radilici, nije primetna promena boje usled trenja i temperature, nemas brige sa te strane.
Pritisak koji je sposoban da rascepi ili izbaci semering iz lezista nastaje prilikom neke havarije ili loma a takve situacije nisi imao.. Radni pritisci na midrace i highend setupima (preko 190psi) i veliki pritisci kompresije (preko 10bar) mogu da skrate radni vek semeringa ali na stock termo grupi nemas razlog za brigu. Ako cesto skidas deklicu, samo baci oko da li curka, a ako skidas i vario i mozes lepo da ga vidis, bitno je da nema promene boje od pregrevanja ili topljenja..
Samo napred pratim projekat :D





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users