Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#561 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 March 2015 - 23:18

gledao sam malo bolje i prethodnu sliku i nikakve mi logike nema da na tom mestu budu oštećeni nutovi...

recimo da se ovde bolcna završava i kreće fabrički ventivar.. moguće je da je ona čelična velika platna koja je u ventivaru samo malo zatupila visoke delove nutova na kineskoj radilici i zbog toga zapinje....

#562 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 26 March 2015 - 23:33

Meni ni na jednom kinezu nije hteo da udje na nutove lako.Cak i kad kalota predje pocetne nutove na rukavcu gde stoji ventilator zapne odmah iza na 1-2cm.Ili su kinezi podgojili radilice na nutovima posle izrade multivara ili su konstruktori u malossiju dobili neku radilicu dobre zavrsne obrade pa po njoj odradili variomat:D

#563 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 26 March 2015 - 23:51

Imao sam istu situaciju kao sto je plameni naveo,kod mene su bili osteceni nutovi na radilici,pa sam bio koristio turpiju,zatim malo zagrijao kolotu,i preko neke osovine uz pomoc gumenog cekica ugurao,i vremenom su se zubci valjda malo rastegnuli, i sad silazi bez problema ali kad je zagrijan prenos…Bas neki dan kada sam sklapao skuter morao sam opet malo sa gumenim lupkat samo da prodje to mjesto,pa posle ide lagano…Inace radilici je na jednom mjestu bili jako malo da kazemo ogrebena,sto se moglo osjetit pod prstom i to je pravilo problem…

#564 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 March 2015 - 23:52

View PostMario, on 26 March 2015 - 23:18, said:

gledao sam malo bolje i prethodnu sliku i nikakve mi logike nema da na tom mestu budu oštećeni nutovi...

recimo da se ovde bolcna završava i kreće fabrički ventivar.. moguće je da je ona čelična velika platna koja je u ventivaru samo malo zatupila visoke delove nutova na kineskoj radilici i zbog toga zapinje....
Ja danas kad sam skidao variomat ne nadjoh tu podlosku na ventivaru. Znaci ipak ide ovde podloska?
Posted Image

#565 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 March 2015 - 23:54

trebala bi, samo je majstor koji je skidao blokadu izvadio, pa si dobio malo veću izlaznost i pogubio prvu brzinu,..

ta platna je toliko velika koliko utor i isto toliko i duboka...

#566 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 26 March 2015 - 23:57

Pa to su ti one za stelovanje kaisa,tu se ubacuju unutra,sad dal si imao ne znam.

#567 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 27 March 2015 - 00:07

Meni bez ovo podloske,ventilar ima bas dosta lufta,tj seta lijevo desno, ne nalijeze lijepo sa osovinom radilice…

#568 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 March 2015 - 00:10

View PostMiki82, on 26 March 2015 - 23:57, said:

Pa to su ti one za stelovanje kaisa,tu se ubacuju unutra,sad dal si imao ne znam.
Ne, ne, obim ove podloske na ventivaru je dosta veci od stel platnica koje sluze za stelovanje pozicije remena.

Nema veze, ionako necu voziti skuter dok ne sklopim multivar + mhr ventivar pa makar se nasadio sam sebi na glavu :)

Edited by Lauda, 27 March 2015 - 00:11.


#569 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 March 2015 - 22:51

Posto je napolju vrijeme nikakvo bacio sam se malo u "styling" vode, pa sam rijesio da montiram onaj mini voltmetar sto sam davno nekada kupio.

Na brzinu odlucim da mu pozicija bude na dnu km/h sata taman koliko ima prostora da se uglavi voltmetar.
Kada sam iskruzio mjesto na koje treba da dodje voltmetar, skontam da to i nije bilo najpametnije rjesenje jer kaci mehanizam kilometar sata ispod. Sta da se radi, uzimam turpiju i krenem da turpijam dio, odnosno cosak koji smeta.
Posted Image

I prilikom turpijanja tog coska sam otkinuo granicnik koji sluzi da drzi mehanizam kazaljke da ne ide ispod 0 km/h...To sam tek skontao u voznji da se desava jer kada se guram u nazad, kazaljka ide u minus :)
Nema veze, na kraju sam napravio novi granicnik koji ne blokira mehanizam, nego kazaljku direktno.

Posted Image

Taj komadic plastike kod 0 km/h je novi, fizicki, granicnik koji ne dozvoljava da kazaljka ide u minus.

Ovako je ispalo kada sam sklopio sve i naravno na kraju sam zaboravio da skinem visak tecne plastike oko voltmetra...nije mi se dalo opet rasklapati sve, ionako cu ga ja gledati
Posted Image

Posted Image

Ne vidi se najbolje kada se slika ovako kamerom ali je meni licno rezultat odlican. Jeste da sam zakomplikovao sebi posao sto sam odabrao ovu poziciju pri tome ne gledajuci da li ce voltmetar zapinjati za nesto...da sve ide kako treba, ne bi bilo zanimljivo.

Sledece na redu od stajlinga je izrada nosaca za obrtomjer...tu cu biti pazljiviji da ne zakomplikujem sebi zivot opet. Inace mrzim ove pipave stvari oko estetike da radim, jednostavno nemam mirnu ruku za to :D

Nego, kada sam sklopio sve ovo skontam da mi kocioni cilindar pusta ulje i to zahvaljujuci "odlicnoj" zavrsnoj obradi. Iscurilo je ulja taman toliko koliko je skuter bio naget na bocnoj nogari.

Posted Image

Posted Image

I sa prednje strane ima isto jedna takva rupica u poklopcu kroz koje ulje jednostavno izlazi...Sutra cu probati da prepakujem stari poklopac pa se nadam da nece pustati.
Pitanje: Da li bi malo diht mase pomoglo u ovoj situaciju s obzirom da je kociono ulje u pitanju?

#570 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 29 March 2015 - 23:13

A da probas sodu i super lepak,mozda i nece da ga istopi. Sad ne znam da li hermetik podnosi kociono,obicno ulje podnosi,antifriz isto, za ovo ne znam

#571 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 March 2015 - 23:18

Pa nije mi bas u cilju da skroz zalijepim poklopac za posudu. Ovde se radi o neravnim povrsinama na koje poklopac nalijeze...jbg kad je kineska obrada, pa sam mislio da stavim diht mase na rub kocionog cilindra na koji poklopac nalijeze.
Sad ne znam kako se diht masa ponasa sa kocionim uljem...

Prvo cu probati sutra da stavim poklopac od starog kocionog cilindra, mozda prodje sve bez problema. :)

#572 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 29 March 2015 - 23:24

Kociono ulje je suvise agresivno za diht mase i lepkove,probaj skini kocioni cilindar i osmirglaj ga sa 600 vodenom na staklu

#573 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 March 2015 - 23:38

Vazi Plamenni :0takoje:

#574 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 29 March 2015 - 23:51

Meni nije jasno kazes da ces stari poklopac da stavis ,znaci da je u njemu problem on ima rupicu. Ako smirglas kocioni ti nista ne dobijas,ako ti je rupica na poklopcu. Jel ja gresim,tako si napisao gore? Jel ti imas gumicu ispod poklopca?

#575 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 March 2015 - 15:36

Kako sam uspio da vidim bez skidanja poklopca, izgleda da su obe povrsine krive...Ja se nadam da je do poklopca samo, jer je njega lako zamijeniti.
Ne znam kako mi je ovo promaklo da pogledam neki dan kada sam mijenjao ulje...

#576 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 March 2015 - 15:46

daj poslikaj tačno na šta misliš.. ja ne razumem šta ti je krivo

#577 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 March 2015 - 17:13

Evo krivca...
Posted Image

Jako losa zavrsna obrada poklopca i tacno na tom mjestu je pustalo ulje.

Stavio sam poklopac od starog kocionog cilindra ali sam morao prvo da skinem farbu sa njega koja se sva bila nagrizena od ulja...i naravno detaljno sve ocistio
Posted Image

Posted Image

Trebalo bi da bude ok sada. Dolio sam malo ulja, taman koliko je iscurilo pa cu da prekontrolisem sutra da li negdje opet pusta.

#578 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 March 2015 - 18:14

da tipična greška u odlivku

#579 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 March 2015 - 20:27

Koja bi bila najbolja pozicija za ovaj mini voltmetar da se prikaci? Kontakt bravica?

#580 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 March 2015 - 22:34

da da na bravici imaš radni napon dosta jakog preseka provodnika





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users