

Keeway Focus - Lauda tuned
#561
Posted 26 March 2015 - 23:18
recimo da se ovde bolcna završava i kreće fabrički ventivar.. moguće je da je ona čelična velika platna koja je u ventivaru samo malo zatupila visoke delove nutova na kineskoj radilici i zbog toga zapinje....
#562
Posted 26 March 2015 - 23:33
#563
Posted 26 March 2015 - 23:51
#564
Posted 26 March 2015 - 23:52
Mario, on 26 March 2015 - 23:18, said:
recimo da se ovde bolcna završava i kreće fabrički ventivar.. moguće je da je ona čelična velika platna koja je u ventivaru samo malo zatupila visoke delove nutova na kineskoj radilici i zbog toga zapinje....

#565
Posted 26 March 2015 - 23:54
ta platna je toliko velika koliko utor i isto toliko i duboka...
#566
Posted 26 March 2015 - 23:57
#567
Posted 27 March 2015 - 00:07
#568
Posted 27 March 2015 - 00:10
Miki82, on 26 March 2015 - 23:57, said:
Nema veze, ionako necu voziti skuter dok ne sklopim multivar + mhr ventivar pa makar se nasadio sam sebi na glavu

Edited by Lauda, 27 March 2015 - 00:11.
#569
Posted 29 March 2015 - 22:51
Na brzinu odlucim da mu pozicija bude na dnu km/h sata taman koliko ima prostora da se uglavi voltmetar.
Kada sam iskruzio mjesto na koje treba da dodje voltmetar, skontam da to i nije bilo najpametnije rjesenje jer kaci mehanizam kilometar sata ispod. Sta da se radi, uzimam turpiju i krenem da turpijam dio, odnosno cosak koji smeta.

I prilikom turpijanja tog coska sam otkinuo granicnik koji sluzi da drzi mehanizam kazaljke da ne ide ispod 0 km/h...To sam tek skontao u voznji da se desava jer kada se guram u nazad, kazaljka ide u minus

Nema veze, na kraju sam napravio novi granicnik koji ne blokira mehanizam, nego kazaljku direktno.

Taj komadic plastike kod 0 km/h je novi, fizicki, granicnik koji ne dozvoljava da kazaljka ide u minus.
Ovako je ispalo kada sam sklopio sve i naravno na kraju sam zaboravio da skinem visak tecne plastike oko voltmetra...nije mi se dalo opet rasklapati sve, ionako cu ga ja gledati


Ne vidi se najbolje kada se slika ovako kamerom ali je meni licno rezultat odlican. Jeste da sam zakomplikovao sebi posao sto sam odabrao ovu poziciju pri tome ne gledajuci da li ce voltmetar zapinjati za nesto...da sve ide kako treba, ne bi bilo zanimljivo.
Sledece na redu od stajlinga je izrada nosaca za obrtomjer...tu cu biti pazljiviji da ne zakomplikujem sebi zivot opet. Inace mrzim ove pipave stvari oko estetike da radim, jednostavno nemam mirnu ruku za to

Nego, kada sam sklopio sve ovo skontam da mi kocioni cilindar pusta ulje i to zahvaljujuci "odlicnoj" zavrsnoj obradi. Iscurilo je ulja taman toliko koliko je skuter bio naget na bocnoj nogari.


I sa prednje strane ima isto jedna takva rupica u poklopcu kroz koje ulje jednostavno izlazi...Sutra cu probati da prepakujem stari poklopac pa se nadam da nece pustati.
Pitanje: Da li bi malo diht mase pomoglo u ovoj situaciju s obzirom da je kociono ulje u pitanju?
#570
Posted 29 March 2015 - 23:13
#571
Posted 29 March 2015 - 23:18
Sad ne znam kako se diht masa ponasa sa kocionim uljem...
Prvo cu probati sutra da stavim poklopac od starog kocionog cilindra, mozda prodje sve bez problema.

#572
Posted 29 March 2015 - 23:24
#573
Posted 29 March 2015 - 23:38

#574
Posted 29 March 2015 - 23:51
#575
Posted 30 March 2015 - 15:36
Ne znam kako mi je ovo promaklo da pogledam neki dan kada sam mijenjao ulje...
#576
Posted 30 March 2015 - 15:46
#577
Posted 30 March 2015 - 17:13

Jako losa zavrsna obrada poklopca i tacno na tom mjestu je pustalo ulje.
Stavio sam poklopac od starog kocionog cilindra ali sam morao prvo da skinem farbu sa njega koja se sva bila nagrizena od ulja...i naravno detaljno sve ocistio


Trebalo bi da bude ok sada. Dolio sam malo ulja, taman koliko je iscurilo pa cu da prekontrolisem sutra da li negdje opet pusta.
#578
Posted 30 March 2015 - 18:14
#579
Posted 30 March 2015 - 20:27
#580
Posted 30 March 2015 - 22:34
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users