Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#821 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 July 2015 - 01:16

A dobro...mi smo malo otisli u "filozofiranje" i detalje. Nije lose ispitati sve pa uporediti ako smo vec u prilici. Mozda cak i ima razlike :)

#822 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 July 2015 - 17:31

Stiglo je jos par stvari sa RP-a. Hvala jos jednom skuter mrezi!

- Rezervni setovi dihtunga dekle, prirubnice, deklice prenosa, set dihtunga za stari (serijski) cilindar...

Posted Image

- Naraku Twist Control za Morini 123mm remenicu

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Znam da pise na kutiji da je za Minareli 107mm, medjutim dugo sam guglao na internetu dok nisam naisao na lika koji vodi blog o Italjet Formula F. Morini masini...Tu je napisao da twist control koji se prodaje na sajtovima (sifra NK900.45) zapravo ne odgovara na Morini 123mm remenicu zbog precnika. Nego da NK900.52 odgovara...
Jeste da je to pisano prije 5 godina, mozda je Naraku ispravio gresku ili sajtovi, ko zna...probacu pa cu vidjeti. Ako odgovara super, ako ne ide na prodaju pa cemo traziti dalje.

- Dalje, saug sa 150cm sajlom "no name". Kopija Stage6 sauga.

Posted Image

Posted Image

Moram priznati da su ga iskopirali 1/1, mozda cak i bolje. Poluga sauga je metalna sada, za razliku od Stage6 koja je od neke plastike.

I za kraj Dayco 808x16.8 remen za Stefan P.

Posted Image

Posted Image

On ce nastaviti pisati u svojoj temi, ubacio je morini 123mm skoro pa mu je trebao ovaj remen.

#823 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 July 2015 - 18:15

Sad sam vozio michelin city grip na 12 cola, guma je dobra bas se opusteno vozim za razliku od serijskih na piaggio flyu.

#824 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 July 2015 - 22:17

Nema greske znaci, provjerena guma :)

#825 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 July 2015 - 22:42

Neces pogrijesiti, uh nema boljeg osjecaja od nove gume :)

#826 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 July 2015 - 01:39

Jel zna neko da li je Malossi zuta centralna kraca od Malossi bijele centralne? Ili ako moze preporuciti centralnu koja je kraca od malossi bijele, a da je u rangu sa tvrdocom.
Ako stavim ovaj twist controler + malossi torsion controller mogu zaboraviti da se morini polutka otvori do kraja sa malossi bijelim centralnim...

#827 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 11 July 2015 - 08:49

proguglaj pa izbroj zavoje... debljina žice se nešto minimalno razlikuje

#828 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 July 2015 - 10:33

Sa twist controlerom mora kratka opruga, ja nisam uspeo sa Malossi belom oprugom, dugačkom, otvoriti remenicu skroz, pa sam morao staviti kratku zelenu i bez Malossi torzion kontroler žutog prstena. Same kuglice i pripadajuća ležišta oduzimaju jedan deo prostora za centralnu oprugu.

#829 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 July 2015 - 10:52

Lauda odacu ti tajnu, nakon bijelog, zutog, pa crvenog malossi, najvise sam koristio bijeli na sportu 70, a i zuti je odradio dosta kilometraze, crveni je uvijek bio pretvrd.

I falilo mi je nesto izmedju bijelog i zutog po tvrdoci, a opet posto je nelinearna remenica bila u pitanju jako bi mi dobro dosla kraca opruga, jer se kraca opruga bolje snalazi na nelinearnoj remenici.
Iz razloga sto duza opruga pruza vecu silu u startu i onda kasnije popusti, a nelinearni tork u startu ne trazi jako veliku silu, nego tek kada prebaci trazi vecu silu. Znaci obrnuto sa malossi bijelom i zutom. I sta se desi? Napucas gas on rukne okretaje u startu i odlicno starta, pa izbaci okretaje van ciljanih dok tork predje na drugi kut kanala, i posto onda malossi opruga malo popusti imas laganu rupu.

E to sam rijesio sa jednim centralnim, a mogao bi biti dobar i na linearnom torku jer je feder kraci i pruza ujednacenu silu kod sabijanja. Proucavajuci Hebo koncept koji je prilagodio svoj variomat neljnearnom torkh, jedini su to odradili, shvatio sam da velik doprinos daje njihov centralni feder. Hebo crni koji je kraci od malossijevih, a po tvrdoci taman izmedju bijelog i zutog. Ja sam se navozao najduze sa tim federom bez oscilacija okretaja, bio je najbolje pogodjen ikad na nelinearnom torku.

A da ne pricam o Hebo variomatu, pa to je ubica, kakav malossi, kakav polini i to od svih modela!!! Ne treba ti tork, a start ubrzanje krajnja ma sve je vrh vrhova. Variomat je tako napravljen od nekog specificnog materijala ja jos nisam vidio, ne ostavlja se trag remenea, a bogami je i lagani oversize variomat, cini mi se 99.5 ili 100mm, jer dolazi sa malo vecim ventilvarom.
Prije koji tjedan sam ga stavio na malaguti F15, skuter je isao samo sa auspuhom skoro ko piaggio, ja nisam mogao vjerovati. A poznato je da minarelli zaostaje malo za piaggiom u krajnjoj.

Edited by dajteh, 11 July 2015 - 10:53.


#830 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 July 2015 - 20:05

@dajteh
Guglao sam i nisam mogao naci tu crnu Hebo oprugu za minareli masine. Mozda je to za pia?

#831 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 July 2015 - 20:26

Radilo se ovog vikenda malo na masini koliko sam stigao za jedan dan.
Prvo na redu mi je bilo zamjena svjecice i stavljanje Denso W27 zbog ovih jacih vrucina, ipak je AC masina, a i razrada je tu vec na oko 200km za sada.


Posted Image

Nakon montiranja svjecice i sijalica o kojima sam dole pisao, kompletna elektronika na skuteru je pobudalila...Sat za vrijeme je vrtio cifre nenormalno brzo, voltmetar je pokazivao gresku...mislio sam da negdje neki kratak spoj. Medjutim na kraju, nakon svega sto sam probao, skontao sam da ova Denso W27FS-U nema otpornik u sebi, a kako vidim i ova Naraku bobina nema i tu je nastao problem. Vratim staru NGK 8icu i sve proradilo ok...

Nakon sto sam uvrnuo svjecicu bacim na se na montiranje novih LED sijalica i novih LED sijalica za osvjetljenje instrument table.
Iznenadilo me sto su one famozne 80W LED sijalice odmah proradile na skuteru uz blago treptanja na leru (sto sam i ocekivao)

Ovo su slike napravljene u toku dana...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Morao sam da slikam ove T10 pozicije, jer na kameri kada se slika na dnevnoj svjetlosti bas daju neki fini efekat hehe. Rezultat osvjetljenja instrument table je ocekivani i zadovoljan sam.

Posle toga na red je doslo konacno da popravim kmh sat ukoliko je to moguce. Izgubio sam dosta vremena i zivaca dok na kraju nije proradio, a nisam uradio nisam posebno. Posto je mehanizam sata na oko ispravan (kilometre broji ok) ali zakuca kazaljka na nekih 30 km/h i dalje jako sporo ide gore, jedini zakljucak moj jeste da je nesto upalo izmedju ona dva "tega" pa je kocilo citav mehanizam. Nadam se da se nece ponoviti, sada sve radi ok.

Posle toga sam montirao i novu sajlu gasa ali, naravno, uvijek mora biti malo gimanstike. :)
Morala je biti skracena za nekih 1cm i to sam uradio polako, precizno, sa zivcima na leru. Sve je odlicno zavrseno, sada mogu fino i da spanujem sajlu na buziru kod karburatora, ima dovoljno navoja i da se popusti, a i da se dotegne sajla. Nevjerovatna je razlika u voznji kada difuzor ide do pola otvora, odnosno do vrha...

Za slike cu se izvinuti odmah, jer je subota bila paklena po temperaturama i nije mi bilo na pameti da slikam, totalno sam zaboravio na to. Slike cu postaviti drugi put.

A sada malo utiska o onim gore pomenutim "80W" LEDicama...
Citav dan sam vozao skuter, sijalice su radile ok. Medjutim nekada navece kada sam se vratio kuci, sidjem sa skutera da otvorim kapiju kad ono ne rade sijalice, odnosno jedna pomalo blica. U tom trenutku odmah poce da se siri jak miris nagorjele plastike i odmah sam znao da tu nesto ne stima. Nakon skidanja prednje maske i odvrtanja sijalice nisam mogao da vjerujem koliko su vrele. Pa ono nije normalno. Ja mislim da se sijalica od 100W na 220V manje grije ili jednostavno nisu predvidjene ipak za AC napon i to je to. Jedna sijalica je stradala skroz, ne daje znakove zivota. Druga ponekad zablica...tako da su obe zavrsile u smecu, a vratio sam stare halogenke. Zao mi je sto nisam napravio nocni snimak, stvarno su jako sijale po danu. Sreca moja pa instalacija nije planula na onih "pribliznih" 40C...

Presao sam taj dan nekih 30ak kilometara na pola gasa i nisam mogao vise jer je bilo bas pakleno, a i brinuo sam se zbog masine...razrada na 40C nije nikako dobra za agregat. Sacekao sam tek vece kada je zahladilo malo pa sam se provozao jos malo. Zbog ovog sada sto cu napisati ima da me "napuse" svi ali u jednoj situaciji, tokom obilazenja, sam nagurao na oko 8800 obrtaja i kazaljka je skoro pa zakucala na tabli. Nisam ganjao rekorde niti divljao, jednostvano se desila takva situacija u saobracaju da sam bio prinudjen da obidjem neka auta pa je morao pun gas...ma kvalitetan je Malossi Sport :)


I da, za sve one koji razmisljaju da uzmu Naraku Twist Control za F.Morini 123mm remenicu cu reci sledece:
Naraku NK900.52 savrseno odgovara na remenicu!!! Sreca moja pa sam guglao na netu malo inace bih kupio vjerovatno pogresnu, iako je na RP pisalo da je neka druga za Morini masinu...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Gornji o-ring je prekriven, nigdje nista ne zapinje, sve je leglo savrseno. Kuglice nisam jos montirao. Kada kupim novo kvacilo i zvono ice i montaza remenice.

P.S Moram napomenuti da sam pare za gume potrosio na neke racune koji su mi iskrsli pa ce do daljnjeg i dalje Kenda da se vrti :)

Edited by Lauda, 20 July 2015 - 20:32.


#832 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 July 2015 - 09:11

Sa kinezima se covjek stvarno lako dogovori...Prodavac od koga sam narucio one LED sijalice (sa aliexpressa) je pristao bez problema da mi posalje nove, jos se covjek izvinjava. Stalo im je izgleda puno do dobre ocjene od kupca.
Iako su udaljeni poprilicno, opet su posteni. Nasi domaci bi me otjerali u 3 pm kada bi reklamirao nesto...

Uglavnom, nove sijalice koje dobijem cu da stavim direktno na akumulator i uradim mini "stress test", pa ako riknu i tako onda makar znam da ne valjaju.

Edited by Lauda, 24 July 2015 - 09:11.


#833 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 July 2015 - 13:07

Lauda, sve te PRC LEDovke ne vole naponske šokove, napon napajanja nebi trebalo da prelazi 12V, čak je bolje da je malo ispod 12V, u tom slučaju će trajati mnogo duže, ja sam bar imao tonu iskustva sa njima i van skutera. Obavezno ih napajaj sa akumulatora, preko kontakt bravice tj sa mesta gde dobijaš +12V sa akumulatora kad daš kontakt, a pri tom nebi bilo loše spustiti napon za 1,2V ako računamo napon punjenja akumulatora koji je od 13,5 do 14,2V, ali obično pod opterećenjem potrošača retko prelazi 13,5V.
Ja sam to rešio dodavanjem dve diode na red 1N5401 od 3A a znamo da jedna dioda obara napon konstantno za 0,6V pa tako zbirno dve na red spojene obaraju napon za 1,2V što ti obezbeđuje 12,3V plus blagi pad napona na dužini žica u instalaciji, i to mu zbirno izađe taman da se LEDovke napajaju stabilnim jednosmernim naponom sa akumulatora bez obzira na rad motora i na obrtaje, pa tako isto svetle na leru i na punom gasu, što je itekako važno. Sa druge strane, nije nikakav bauk kupiti dve 1N diode i spojiti ih na red sa LEDovkama, nemože biti prostije a delotvornije.
To ti je moj savet da se rešiš muka.

#834 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 July 2015 - 21:13

Pricao sam na tu temu bas sa @qrp clanom. U sustini dobio sam isti prijedlog kao i od tebe Gogy. Za pocetak kad dodju nove sijalice ice direktno na akumulator da se testiraju, da provjerim koliko temperature generisu i da li uopste rade ili je jednostavno los tehnicki dizajn u pitanju. Ako potvrde da su ispravne i dobre, prebacujem instalaciju na DC samo sto cu za to da odvojim bas vremena da napravim sve pedantno i da prepravim originalni prekidac za sijalice da ide preko akumulatora. :)
@qrp mi je predlozio i DC/DC regulator napona da ga malo bolje ispeglam na pribliznih 12V, sto isto nije losa ideja. http://www.aliexpres...2245472014.html

#835 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 July 2015 - 21:21

View PostLauda, on 24 July 2015 - 21:13, said:

Pricao sam na tu temu bas sa @qrp clanom. U sustini dobio sam isti prijedlog kao i od tebe Gogy. Za pocetak kad dodju nove sijalice ice direktno na akumulator da se testiraju, da provjerim koliko temperature generisu i da li uopste rade ili je jednostavno los tehnicki dizajn u pitanju. Ako potvrde da su ispravne i dobre, prebacujem instalaciju na DC samo sto cu za to da odvojim bas vremena da napravim sve pedantno i da prepravim originalni prekidac za sijalice da ide preko akumulatora. :)
@qrp mi je predlozio i DC/DC regulator napona da ga malo bolje ispeglam na pribliznih 12V, sto isto nije losa ideja. http://www.aliexpres...2245472014.html
Može i regulator, ali mora da bude veće amperaže, da ne crkne, a i grejaće se pa će trebati odgovarajući hladnjak. Sa diodama tih problema nemaš, male LEDovke u tabli možeš napajati običnim 1N4001 ili slično, a ove u farovima sa jačim, ali prvo izmeri koja struja teče kad se spoje LEDovke iz farova na akumulator, pa ćeš znati koje ti diode trebaju, ove 1N5401 su 3A, možeš ih i duplirati pa će biti 6A.

#836 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 July 2015 - 21:26

Vazi Gogi :0takoje:

#837 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 July 2015 - 00:16

Polako mi se zavrsava praksa u firmi i sledeci vikend idem konacno kuci na odmor. Jedva cekam da sjednem na skuter i odvozim preostalih 200 - 250km razrade i da se bacim u detaljno stelovanje karba pa prenosa - slatke muke. :)
Do tada, vec sam polako razradio spisak sledecih, obaveznih, dijelova za skuter. Samo se cekaju pare...

1. Gume!
2. Kvacilo i zvono
3. Manje sitnice

Za kvacilo sam dugo razmisljao i odlucio da kupim Polini 3G For Race stelujuce kvacilo. Po meni nekako dodje kao "best buy" za 66 eura koliko se nudi na RP. Nije mi jasan razlog zbog cega je Polini CNC zvono kvacila skoro pa 50% skuplje od samog kvacila...tako da sam morao birati neko drugo zvono.
Odluka za zvono je pala (za sada) na Motoforce Racing Clutch bell.

Kvacilo - http://www.racing-pl...p-243173-1.html
Zvono - https://www.scooter-...CING-107mm.html

Volio bih da cujem i vasa misljenja za izbor kvacila i zvona ili ako neko ima neki drugi prijedlog. Jedino sto je mozda lose u ovom izboru jeste zvono koje nije bas CNC. Ali kad pogledam bilo koje CNC zvono da valja kosta preko 60 eura sto je po meni mozda malo i previse za moj setup.
Ako se ne varam ovo kvacilo Pita vozi na HE setup-u, tako da ne bi trebalo biti problema i na base-u hehe.

Do kraja ove sezone sumnjam da cu moci pokupovati ovo sve, ipak su mi gume prioritet. Ali sledece nadam se da cu imati konacno sve sklopljeno i ustelovano.

Edited by Lauda, 27 July 2015 - 00:30.


#838 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 July 2015 - 09:54

dok ne sakupiš pare za neko normalno zvono stavi samo original minareli 107, polovno koje nije pokrivljeno...

ovi kineski pro brendovi su po meni uvek rizik... zvono mora biti idealno u meri i ako se samo malo deformiše ili pokrivi, kreće da trese cela osovina i prenos u maksimalnoj brzini...

razlog znaš , osovina primara je RPM x2 ili 3 u krajnjoj

#839 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 July 2015 - 19:28

Da, u pravu si. Koje bi zvono preporucio Mario? Uzeo bih Polini u kompletu ali mi je zvono preskupo, 85 eura ako se ne varam.
Recimo Stage6 CNC zvona nisu pretjerano skupa ali je pitanji ko njih proizvodi...

#840 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 July 2015 - 21:03

Nemam bas nesto reci hvale za komponente Motoforce. Ako je verovati komponentama kao sto je radilica, mozda je Naraku bolji izbor za cnc zvono u nizem budzetskom rangu.

Slazem sa Mariom. Treba voditi racuna o stvarima kao sto su zvono, prenosi punu snagu motora preko milimetarskog delaï metala, treba odbrati mudro. Kada se pogleda cena malossijevog zvona (kao merica kvaliteta) bude jasnije sta moze da se dobije od zvona sa mnogo manjom cenom..





21 user(s) are reading this topic

0 members, 21 guests, 0 anonymous users