![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-556.jpg)
Keeway Focus - Lauda tuned
#1141
Posted 21 July 2016 - 06:28
Mogla bi da crkne od prevelike struje u pozitivnoj poluperiodi ako ti recimo regler ne hvata precizno na 12v, već prlja neke impulse... tako da nije zbog AC napona kvar
Već zbog đubrex kineskog reglera, opet sa druge strane balonke bi trebale taj napon da unormalizuju svojim opterećenjem tako da je malo verovatno da su se bilo kakvi nestandardni impulsi provukli, osim ako nisi pržio bez opterećenja
#1142
Posted 21 July 2016 - 07:50
Sve u svemu, LED diode treba pažljivo spajati na napon napajanja, ako piše +12V to znači da je to vršni DC napon na kom će LEDovka dati najjači intenzitet svetla bez opasnosti od oštećenja, a i sa akumulatora u radu motora dolazi vršno 14,3V što je za aku normalno da bi se pravilno punio, ali za LEDovku je već previše, u tom slučaju, da bi LEDovke svetlele pouzdano punim intenzitetom, treba se držati napona 12V, što znači da i pri povezivanju na aku treba obratiti pažnju pa sa određenim otpornikom oboriti napon na 12 ili čak malo ispod 12V iz čiste sigurnosti. Pisao sam već više puta u raznim temama kako oboriti napon na jednostavan način na željenu vrednost, ponoviću i ovde, treba spojiti na red 4 ispravljačke diode 1N4007 gde svaka obara napon za 0,6V pa to zbirno daje 2,4v. tako spojene diode ubaciti u kolo napajanja na red katodom prema + priključku na uređaju (osvetljenje displeja) što rezultira sledećim stanjem: 14,3 - 2,4 = 11,9V što je idealno za rad LED diodnog osvetljenja.
#1143
Posted 21 July 2016 - 22:28
#1144
Posted 22 July 2016 - 10:00
Pratio sam napon punjenja akumulatora neko vrijeme. Recimo na oko 8k obrtaja, napon punjenja iznosi 14.7 do 14.9V ali nikad preko. Na leru je oko 13.3V. Ali ni to nije merodavno jer regler u sustini ima 2 komponente. Ova druga koja bi trebala da ispegla napon za svjetla na max 15VAC je mozda problematicna. Jbg, mozda sam previse očekivao od S6 igračke da za 80ak eura ima i ispravljacku komponentu u sebi. Ipak su u upustvu napisali da se osvetljenje nakaci na radno kolo u skuteru, nikakva ograničenja nisu eksplicitno pominjanja...Ali eto prihvaticu da sa tih +12V su mislili konkretno na DC kolo.
@goggyso
Tako je. Trebao sam ipak prebaciti komplet led rasvjetu na akumulator i oboriti napon, s tim sto bih mozda na leru imao problem da sijaju umanjenim intezitetom ali bi trajalo barem.
@dajteh
Nije to neki kvalitet ali moram priznati da za 80ak eura, koliko kosta ovaj moj multimetar, sam očekivao barem neki vid zastite ili ispravljacku komponentu u kolu...
Juce sam radio na skuteru oko kocnica i prenosa, pa nisam stigao nista pogledati oko rasvjete. Gledacu da ovih dana pogledam i to.
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
#1145
Posted 25 July 2016 - 19:01
Ulje koje se nalazi u kocionom sistemu je vec zapocelo 2. sezonu. Na otvaranje posude se vide tragovi korozije i prisustvo vode. Ulje je mutno i ima malo taloga u posudi.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Stare plocice nisu skroz do kraja potrosene, taman sam pogodio interval zamjene za nove. Plocice su neravnomjerno potrosene, sto je i logicno za jednoklipna klijesta.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
U kocionim klijestima tek slijedi iznenadjenje. Nakon izbacivanja klipa iz klijesta, vidim da su klijesta puna mulja i taloga. Kao da sam blato stavljao u kocionu posudu nekada ranije...Ocigledno da je prvo kinesko ulje uradilo svoje.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Klip klijesta je ostecen. Naceta je cementacija na klipu, vidljivi su tragovi rdje i naravno prvljavstine od mulja.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Pa posto nemam set za reparaciju, pokusao sam da to rucno dovedem u zadovoljavajuce stanje.
Klip sam posmirglao sa vodobrusnim 1000 na potrebnim mjestima gdje je ostecena cementacija i gdje ima kratera od rdje. Naravno, kratere nisam uspio da ispeglam, na pojedinim mjestima je ostecenje vidljivo i osjeti se pod noktom...sta da se radi. Zatim nakon smirglanja, krenuo sam u poliranje sa polir pastom. Jedno sat vremena poliranja i dobio sam dobre rezultate.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Kociona klijesta su takodje dobila ciscenje. Izvadio sam samo donju, deblju, gumicu, dok gornju prasobran gumicu nisam disao. Znam koliko se @Mario namucio da vrati na F-actu tu gumicu, pa da ne izazivam sudbinu
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
U sustini, gumice su ok, nisu nigdje ostecene, s tim sto se na dosjedu gumice vide tragovi korozije.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
I ovi srafovi sto drze plocice na mjestu su dobili ciscenje.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Klip je montiran nazad u klijesta. Na prvu sam zaboravio koji je ono bio fabricki polozaj, logicnije mi je bilo da suplji dio klipa bude okrenut unutra ali Mario me tu preduhitrio odgovorom. Znam da Brembo od aeroxa kojeg imam, ima drugacije klipove pa sam zato i pogresno pretpostavio. Eto da se zna, kod kineza ide suplji dio klipa na plocice da ne dodje do zabune.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Stavljene su nove TRW plocice. Prije ugradnje sam oborio ivice malo smirgom.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Kociona posuda je takodje dobila ciscenje. Na unutrasnjosti posude vide se tragovi korozije. Guma koja se nalazi na poklopcu posude ne dihtuje dobro. Pokusao sam i ravnati taj gornji dio vodobrusnim malo ali nije pomoglo. Vidi se na slici da je i plastika pored posude stradala od kocionog ulja koje je nagrizlo farbu. Dosao sam do zakljucka na upravo preko tog poklopca vlaga i ulazi u sistem, pa cu se tome morati posvetiti malo detaljnije posle. Ako nista drugo, pokusati nabaviti novu ili polovnu kocionu posudu zadovoljavajuceg kvaliteta.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Sipao sam novo Ipone dot4 ulje i isprao prvo posudu i kociono crijevo, da iz sistema izbacim skroz staro ulje. Nakon toga sam montirao kociona klijesta i propisno ozracio kocioni sistem.
Dobio sam zadovoljavajucu tvrdocu rucice i odziv. Posle je uslijedio test na putu sa slabim intezitetom saobracaja i vozao sam se jedno 20ak kilometara dok se sa plocica nije skinuo prvi sloj. Evo vec nakon 100ak kilometara voznje mogu reci da su plocice "legle" i da super koce. Nazalost, nisam imao bakarne masti da namazem iza plocica pa ponekad cujem slabo cvilenje na slabi pritisak rucice kocnice.
-----------------------------------------------------------------------------------
Posle servisa kocionih klijesta, posvetio sam malo paznje prenosu. Pune 2 sezone nisam skidao kvacilo, pa rekoh da pregledam stanje fabrickog kvacila. Malo je me cudila cinjenica da vec 3. sezonu imam visoke obrtaje u startu kao da sam upravo sada stavio nove oprugice, medjutim nesto drugo krije taj odgovor...
Nakon skidanja kvacila vide se tragovi od ulja ispod semeringa osovine primara. Ne mogu reci koliko pusta ali svakako bi bilo pozeljno i ovo zamijeniti uskoro. Sipao sam i novo Motul ulje za prenos 80w90.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Postavljen je i novi dihtung dekle od klingerita. Stranu dihtunga koja ide prema bloku sam namazao tanko diht masom, a stranu dihtunga koja ide prema poklopcu mascu. Na taj nacin pokusavam sprijeciti kidanje dihtunga tokom skidanja dekle prenosa.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
A evo i kvacila...pravo "racing" sto kaze Mario
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Dakle serijsko kvacilo 112mm (odnosno 110.5mm) je potroseno na mjeru od 109.1mm. Heh, vidi se koliki zazor pravi u zvonu. Upravo to je i razlog sto imam visoke obrtaje u startu, kvacilo se ponasa kao da sam stavio neke ultra-tvrde oprugice. "Mesa" na paknama ima jos oko 1mm...bas lose. Nisam ocekivao ovakvo stanje. Ocigledno da je klizalo kvacilo i da mu je to upravo skratilo zivotni vijek, a jos vise gradska kreni-stani voznja gdje kvacilo najvise trpi.
Tu sam bio u dilemi - da li staviti pia kvacilo gdje pakne hvataju svega 70% povrsinom za zvono ili da ostavim ovo potroseno serijsko gdje pakne hvataju citavom sirinom ali vristi u obrtaje i nema bas dobar grip...
Na kraju sam odlucio da, za sada, ostavim serijsko kvacilo. Ubacio sam novi Malossi zutu centralnu oprugu.
Kada sam otisao u test voznju nisam se bas odusevio. Na startu skuter vrisne i do 9k obrtaja pa onda spusti na nekih 8500 obrtaja i veoma brzo izvrti prenos pa krene u prevrtavanje. Kvacilo hvata na nekih 5500 obrtaja, a uhvati skroz na 6000 dok je hladno. Kada se ugrije to je vec za nekih 500 obrtaja manje. Primjetio sam i ranije da tokom laganog kretanja krene kvacilo da trese...
Izgleda da cu ipak ovih dana probati sa pia kvacilom pa da vidim na cemu sam - birace se manje zlo
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
----------------------------------------------------
Dosla je i zamjena guma na red.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Skinuo sam tockove i odnesem kod poznatog vulkanizera u gradu da to zamjene gume i ventile i naravno da pokusaju uraditi balansiranje. Navodno su nabavili prosle godine balans masinu za motore...
I tako, bas se hoce da meni zazvoni telefon kad je krenulo balansiranje prednjeg tocka. Nakon razgovora ja se vratim i vidi na felni teg od 60g. Ja stao gledam, nije mi jasno. Pitam majstora cemu ovoliko grama, a on odgovara "tako je masina pokazala"...Ajd dobro mislim u sebi, mozda i jeste tako.
Zadnji tocak navodno nisu mogli da balansiraju, jer nemaju dovoljno dugu osovinu da uhvate tocak u konus...I jbg, na kraju dobijem jedan tocak balansiran sa 60g, a drugi bez balansiranja.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Navece odem u test voznju na otvoren put i blago receno pop*zdio sam. Na vecoj brzinu kao da mi neko otima korman iz ruke. Odmah skontam da balansiranje nije dobro i da je jednostavno tih 60g nema sta traziti na felni. Stanem na brzo prosirenje na putu, klijesta i ravni srafciger u ruku i skinem tegove. U povratku na istom putu testiram opet i dobijem dosta bolje ponasanje kormana. Ima malo vibracija ali po osjecaju i manje nego sa starim kineskim gumama. Uglavnom zadovoljan sam...
Nisam odmah obarao skuter u krivine, niti kocio naglo. Prvo lagana voznjica od 50ak kilometara dok se ne skine taj prvi sloj sa gume. Za sada sam zadovoljan gumama, osjeti se vec da prosto same obaraju skuter u krivini i da dobro drze. Mislim da ce ovo biti dobitna kombinacija sa TRW plocicama naprijed.
Kad je vec skinut zadnji tocak, zamijenio sam i pakne na dobosu. Ugradio sam Polini pakne.
Semering kod tocka se dobro drzi, nema znakova pustanja ulja.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
-------------------------------------------------------------
Pisalo se u proslim postovima o problemu sa Stage6 multimetrom i pozadinskim osvetljenjem. Prebacio sam to pozadinsko osvjetljenje na bravicu paljenja, odnosno na istosmjerni +12V napon.
Nakacio sam pozadinsko osvjetljenje na kolo od voltmetra, jer mi je tu bilo najlakse ubaciti se u kolo, bez da prepravljam ostalo.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
A evo i sta sam dobio nakon sto sam nakacio osvjetljenje multimetra na akumulator direktno. Od plavog pozadinskog osvetljenja vide se tek tragovi, odnosno skroz slabo sijaju ledice. Stradale su izgleda od naleta visokog napona...
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
-------
Eto, kod mene bilo radno ovih dana pa sam slabo i pisao po forumu. Strpao sam sve u jedan odgovor da ima malo da se cita, a i slika ne fali.
#1146
Posted 25 July 2016 - 19:03
I tako, dodjem kuci u dvoriste kad zaista primjetim problem...
Jednostavno ako naglom dodam gas imam gusenje i gasenje, a ako postepeno dajem gas onda prima sasvim ok. Da stvar bude cudnija, nisam nista cackao oko karba. Skoro su testirani blokovi na fals vazduh i mijenjanji semerinzi. Moguce da ovaj problem vuce vec neko vrijeme, jer eto, nisam do sada ima takav start. Heh, kako bi se tek proveo na amaterskom mjerenju ubrzanja...bilo bi zanimljivo viditi kandidata kome se ugasi skuter na startu
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Evo, snimio sam problem...
Posto su se vec nakupili oblaci, kisa samo sto nije pocela, odlucim da na brzinu skinem karb i da provjerim stanje. Medjutim sve je bilo ok - karb je ok, airbox je takodje ok.
Sve ovo mi aludira na visak vazduha na tom naglom prelazu, odnosno kao da je pilotka u pitanju.
I ajd, ugrijem skuter i probam malo da se igram sa sraficom smjese. Ako pratim obrtaje i zvuk motora, najvece obrtaje imam kada skroz zavrnem srafic (smanjim gorivo), medjutim tada imam i najvece gusenje na naglo davanje gasa. Ako odvrnem srafic preko 2.5 kruga onda ima blagu zadrsku na naglo davanje gasa ali se zato osjeti dobro visak goriva - obrtaji potonu i osjeti se posle trokiranje.
E jbm li ga sad, tu vec se cesem za glavu, nije mi bas logicna situacija. Kontam da nije mozda siromasan na igli (jer sam je spusao prije 20ak dana), pa da me to brka sa pilotkom...Pa onda pomislim da nije mala glavna dizna, hiljadu misli kroz glavu. Da je glavna dizna mala, osjetilo bi se na punom gasu manjak, da je opet igla imao bih problema na pola gasa. Ovako sve upucuje na problem pilotke i srafica smjese, odnosno nesto nije dobro sinhronizovano!
Inace u voznji nema nikakvih simptoma gusenja ili naznaka siromasne smjese...jbg prije par dana sam imao put od 35km u jednom pravcu bez ikakvih problema.
Malo mi je bilo cudno sto jutros na 20C skuter nije htio da upali sa saugom, neko je upalio bez sauga.
Da stvar bude jos CUDNIJA, nakon skidanja airboxa sam uspio upaliti skuter iz prve bez filter i cak reaguje na dodavanje gasa...Pa majku mu, kao da imam i manjak i visak goriva u isto vrijeme ali na razlicitim otklonima - sto nije iskljuceno...
Pa probam onda da pipnem rucicu sauga na leru da vidim hoce li se popraviti rad, ali obrnuto. Cim pipnem malo saug ugusi ga gorivo, dakle nije manjak ali zamuce na dodavanje gasa kao da je debelo siromasan.
Inace postavka karba je: 85 glavna, igla w9 (drugi zub odozgo), pilotka 42 podesena na oko 1.75 kruga.
I tako, tokom tog mozganja i testiranja srafica uhvati me pljusak, pa sam spakovao skuter u garazu i ceka me zanimacija oko toga sutra-prekosutra. Moram mu naci problem, ne mogu ovako na skup doci jbt, bruka
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Evo jos jedan video sto sam snimio pred pljusak
Uglavnom, nikad dosadno sa skuterom...taman se ponadam da sam sredio sve, kad iskoci novi gremlin...Pa mislim se, idite malo kod Gogija i Mise, sta ste mene sada napali!!
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Sutra moram i semeringe da prekontrolisem...nikad se ne zna sa falsom.
#1147
Posted 25 July 2016 - 20:48
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#1148
Posted 25 July 2016 - 22:02
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#1149
Posted 25 July 2016 - 22:42
A kod piaggio grupacije i peugeota sam znao nalaziti po 15 godina tekucinj, samk sto je jako rdjava, ali oksidacije nema.
Svidja ni se snalazljivost za klingerit na bloku
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Posto si platio TRW, drze visoku cijenu inace?
Jesu to celicne felne?
#1150
Posted 25 July 2016 - 23:01
Posao radis pedantno i uredno...svidja mi se kako si reparirao kociona kljesta, malo bakarne masti s spoljne strane plocica u tankom sloju zna da odnese skripanje...
Sto se tice neslavnog starta na odvrtanje punog gasa aludira na nedostatak goriva...
Da li znas sa tvojom postavkom karba gde ti je granica trokiranja sa glavnom diznom?
#1151
Posted 25 July 2016 - 23:17
Za ovaj problem je power jet dizna i izmišljena od strane Mikuni-ja 70-ih godina.. jednostavno kod velikih difuzora ako nećeš da zatrokira ne možeš iz mesta odvrnuti pun gas...
#1152
Posted 26 July 2016 - 13:01
dajteh, on 25 July 2016 - 22:42, said:
A kod piaggio grupacije i peugeota sam znao nalaziti po 15 godina tekucinj, samk sto je jako rdjava, ali oksidacije nema.
Svidja ni se snalazljivost za klingerit na bloku
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Posto si platio TRW, drze visoku cijenu inace?
Jesu to celicne felne?
TRW plocice sam platio 15 eura, sto i nije strasna cijena ako drze kvalitet.
Felne su celicne. Moracu se baciti u potragu za alu felnama, sa modela Matrix ili slicno.
Pita, on 25 July 2016 - 23:01, said:
Posao radis pedantno i uredno...svidja mi se kako si reparirao kociona kljesta, malo bakarne masti s spoljne strane plocica u tankom sloju zna da odnese skripanje...
Sto se tice neslavnog starta na odvrtanje punog gasa aludira na nedostatak goriva...
Da li znas sa tvojom postavkom karba gde ti je granica trokiranja sa glavnom diznom?
Pa recimo da sa diznom 90 bas trokira dok dizna 87 vec nije to to. Za sada 85ica se pokazala najbolje.
Bice da je ovo ipak do igle, sto je Mario pisao. Testiracu svakako.
Mario, on 25 July 2016 - 23:17, said:
Za ovaj problem je power jet dizna i izmišljena od strane Mikuni-ja 70-ih godina.. jednostavno kod velikih difuzora ako nećeš da zatrokira ne možeš iz mesta odvrnuti pun gas...
Morace se naci neki kompromis.
#1153
Posted 26 July 2016 - 13:06
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1154
Posted 26 July 2016 - 14:11
![:rat2:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/rat2.gif)
#1155
Posted 26 July 2016 - 14:52
ALIEN SM, on 26 July 2016 - 14:11, said:
![:rat2:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/rat2.gif)
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Nemoj sad da se izvlacis da ne dodjes. Ja taman mislio da idemo zajedno od SM do NS, posto ja prolazim kroz SM na putu za NS
#1156
Posted 26 July 2016 - 15:39
Redom, celjusti bi trebalo da budu klizne-plivajuce (posto imaju jedan klipic) i najveca fora je da se ociste i podmazu osovinice-nosioci koji dozvoljavaju kljestima da setaju. Kada oni zaribaju dodje do neravnomerne potrosnje plocica. Svaka cast na strpljenju i odradjenom poslu oko kocnica!
Sto se tice karba, rekli su ti, siromasni prelaz. Probaj iglom da dobijes otklon i zavrtanje (ili zub vislje) ili w7 na primer a ako ti je izrazeno trokiranje u pocetnoj fazi, spusti pilot 2 broja. Razumem nedoumicu, ume da zavara, al recimo bitnija je velicina glavne dizne za paljenje na toplo i rad bez sauha nego polozaj igle i pilotka.
Strasno je bitno da se skut malo ostrije vozi i proba, brzo zavrtanje rucice uglavnom pokaze simptome, i naravno, sve kada je vruc, sta god da promenis, moraa da se ugreje i izduva pre bilo kakve probe i zakljucka..
Probaj kvacilo, nema sta da izgubis, ako je bolje teraj do zamene, ako nije imas staro. Ovako,stoji na polici i nemas nista od toga, a mozes da budes bogatiji za jedno iskustvo vise ili da naprvis bolji start.
Gumice izgledaju mocno, odusevices se jos vise kako bude vreme prolazilo!
Samo napred, pratimo
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Sent from my GT-I9192
#1157
Posted 26 July 2016 - 18:06
Planirao sam za sutra da poradim na karbu i prenosu. Za pocetak cu da podignem iglu pa da testiram i vidim na kojim otklonima imam trokiranje, bice provjera i boje svjecice. Vjerovatno i korekcija pilotke, sve zavisi.
Nakon karba, montiracu morini remenicu, pia kvacilo, minareli zvono i dayco kevlar remen. Probacu da se igram i sa malossi TC prstenom i naraku TC slajderom sa kuglicama.
Ako ne probam necu ni znati da li valja ili ne.
Pricao sam vec Mariju danas, bitno mi je da skuter izgura fino put do NS, a ostalo manje-vise.
#1158
Posted 30 July 2016 - 00:59
Pokusaj zamjene kvacila je odlozen trenutno. Nisam uspio da skinem zvono neki dan (iako sam ga licno stezao prije toga kada sam mijenjao centralnu...), kuckanje, wd40 i grijanje nije pomoglo pa sam ostavio to dok ne otjeram kod prijatelja da skinemo pneumatskim. Nisam htio da koristim sirovu snagu, da ne bih pokrivio zvono ili jos gore osovinu primara upotrebom sile...
Hah, nabavice Goran i taj alat da se ne zaj***va vise...
Igrao se sa karburatorom. Prosetao sam W9 iglu kroz sve zareze ali rupa na naglo zavrtanje gasa je i dalje tu. Primjetno je kada se spusti skroz igla da se po odzivu posle osjeca manjak goriva. Kada je igla skroz podignuta osjeti se trokiranje na pola gasa ali je rupa i dalje tu kao da nisam nista cackao.
Ostavio sam iglu na 2. zarezu odozgo, dakle podignuta na bogatiji zarez. Evo vozam se vec 2 dana i osjeti se blago trokiranje, nista strasno. Ceka me provjera svjecice sutra - prekosutra.
Nisam vise pametan pa cu prepustiti odluku kada vidim boju svjecice na svim otklonima...ume osjecaj da me zavara.
Danas sam ispitao sajlu gasa i sajlu uljne pumpe da slucajno nisu nacete negdje, kao i sajlu rucice gasa sto ide u razdjelnik. Sve je u dobrom stanju.
Pokrpio sam 2 puknuta nosaca u prednjoj masci sto su fasovala jos prije 7-8 godina kada mi je sestra oborila skuter. Dotegnuo sam i bocnu nogaru, bila je malo popustena.
Variomatski prenos ispitan detaljno. Rolnice su u dobrom stanju, klizaci novi ugradjeni, ispolirao sam staze za rolnice, provjerio bolcnu da nema slucajno nedozvoljenog zazora, itd. Remen je u ok stanju, nema vidljivih pukotina. Potrosen je na 16.3mm (16.6mm fabricka sirina). U zadnjoj remenici ima odlican polozaj, viri van remenice oko 2mm, naprijed lezi na bolcni ali mu izlaznost na variomatu nije najbolja - fali jedno 3mm da izadje do kraja.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Takodje provjerio semering na strani variomata, da nije slucajno popustio - suv je. Prirubnica takodje suva i ne pokazuje znakove pustanja. Za semering na strani magneta nisam imao radapciger kod sebe ali na njega cu da racunam da je ok, ima jedan nacin na koji ulazi unutra.
Zamijenio sam i mali lezaj u dekli. Ubacen je novi Koyo. Precnik osovine koji ulazi u lezaj iznosi tacno 8.03mm, dakle nije potosen u minus sto je dobro.
Stari lezaj je izasao relativno lako. Novi je usao uz malu upotrebu sile, dok nije "kliknuo". Evo vec par puta skidam deklu i ne vidim da se pomjerio. Ako bude pomjeranja u dosjedu ubacice se malo Loctite lepka.
Za kraj, Focus dobio jednu minimalisticku nalepnicu. Sa druge se nalazi "Malossi"...Nemam jos zvjezdice, a moracu ih nabaviti za dodatnih 10 km/h na krajnjoj
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
#1159
Posted 30 July 2016 - 12:43
Cuvaj se nakon lepljenja polinija jer ce sada trw imati mnogo vise posla!!!
A kakva je reakcija na odvrtanje serafica smjese?
#1160
Posted 30 July 2016 - 12:55
Radi diht masa posao, za sada citav dihtung. Mada i nije tako skup - oko 3 eura.
Pisao sam vec za sarafic. Ako se orijentisem prema obrtajima i zvuku onda najvece obrtaje ima kada skroz zavrnem srafic ali tada ima najveće gusenje. A gusenje na naglo davanje gasa se vec blago ispegla kada ga odvrnem preko 2.5 kruga, sto znaci ds bih trebao već ici na vecu pilotku ali onda se osjeti bas trokiranje u voznji...
Za sada je pilotka 42,srafic odvrnut na približno 2 kruga.
Jedino da mu puknem pilot 50ku ali onda moram sve ostalo korigovati i ici suprotno teoriji stelovanja karba, sto mi nije bas logicno i pitanje je kako bi to radilo...
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
21 user(s) are reading this topic
0 members, 21 guests, 0 anonymous users