Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#741 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 June 2015 - 23:32

@Mario
Sta ti je reci aprilija... :)

Od sledeceg sipanja ide striktno 100 oktana. Iako sam siguran da to na nasim pumpama nije bas 100, nego prije nekih 98 oktana pa ce taman biti.

#742 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 June 2015 - 23:36

fabrički ima 13:1 stepen kompresije ali je ugao na 13 stepeni kao i kod svih minareli-ja.. pa eto vidiš šta italijan kaže, moja je inače AC bila u stock-u pa je to isto kao i kod tebe...

#743 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 June 2015 - 23:43

To je to. Nisam uopste razmisljao o tome kada sam stavljao cilindar...da sam znao ovo ranije, sipao bih odmah 100 oktana.
Za sutra sam planirao oko 100km da predjem.
Danas u voznji se javlja blago trokiranje na prelazu sa 1/4 na 1/2 i obrnuto. Cim je malo temperatura navece opala test voznja je pokazala da je trokiranje slabije, skoro pa neprimjetno. Ostavljam tako za sada, svakako su ovo prave ljetne temperature sa +30C.
Koliko je bogat govori i cinjenica da pali bez sauga, odnosno moram u roku 2 sekunde ugasiti ga inace zagusi masinu.
Samo da prodje razrada pa da krenem sa finim stelovanjem...

#744 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 05 June 2015 - 00:01

ma opušteno, uživaj u laganoj vožnji, podigneš malo vizir kao Miša... staneš u susedni grad, popiješ kafu, nastaviš dalje.... pravi kruzerski filing

#745 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 June 2015 - 02:54

Sad imam prilike da uzivam u voznji kao neki turista :)

#746 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 June 2015 - 14:36

Presao 30ak kilometara do sada od jutros pa me interesuje da li ja po potrebi mogu dati malo jaci gas (vise od pola) prilikom, recimo, kretanja uz uzbrdicu ili generalno po potrebi jaceg starta? Obrtaji svakako ne idu preko 6000 - 6500.

#747 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 June 2015 - 15:01

Ma naravno, mozes na kratko i pun gas da das, nije motor od plastelina. Sta vise, pozeljno je da mu menjas rezim rada u voznji. Mozes ono, na sekund-dva pun, pa ga vratis na pola ili trećinu i nastavis da vozis..

#748 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 June 2015 - 15:22

Bolje da pitam, nego da napravim sebi problem :)

#749 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 05 June 2015 - 17:06

Nes` napraviti nikakav problem Gorane ...samo vodi racuna o temperaturi , leto je najgore vreme za razradu , ali uvece kad malo zaladi nije problem ...slobodno i pun gas , ne moze on to da svari , a pre ulaska u rezonancu oduzmes , pa nema previse obrtaja , a time ni unesene toplote ...karakteristika savremenih materijala iz kojih su radjeni danasnji motori je takva da je znatno skracen period razrade u odnosu na pre dvadesetak i vise godina ...temperatura je kljuc svega !

#750 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 June 2015 - 23:38

Presao danas ukupno oko 100km. Na oko 80km imao sam jos pola litre goriva u rezervoaru. Nasuo sam 100 oktana sada i dodao oko 1.2% ulja u rezervoar. Ovo je i ok ako se se uzme u obzir da je skuter dosta radio na leru i da sam par puta rasklapao karb i prosipao gorivo iz casice.
Nakon 60km danas poceo sam da lagano gasiram malo, zavrnem gas na sekundu - dvije. I naravno trudim se da variram gas od 1/4 do 1/2.

Primjetio sam da imam dobre vibracije na ruckama i instrument tabli gore, kao i na podnici dole, posebno prednji dio gdje oslanjam noge i to pretezno izmedju 5000 - 6000 obrtaja. Ne znam kakva je situacija na vecim obrtajima jer jos nisam imao prilike da idem tako visoko sa obrtajima.
Nemam pojma sta bi mogao biti uzrok ovoga...?? Na starom cilindru nisam imao apsolutno nikavih vibracija.

I jos sam primjetio veceras kada je pao mrak da mi se signalna lampica dugog svjetla na tabli periodicno pali, posebno kada je skuter na niskom gasu...onako kao lagano, priguseno, treperi. Moram rasklopiti tablu pa vidjeti gdje problem.

Sutra imam svadbu gdje kumujem pa se nadam da cu moci nastaviti razradu u nedelju ili ponedeljak. Jos nekih 150km (nadam se) i mogao bih poceti lagano da stelujem i gasiram motor jace.

@ALIEN SM
Znam i ja da je sada vrijeme bas uzasno za razradu. Zato sam poranio jutros pa se vozao dok nije ugrijalo bas sunce i onda pravio pauzu dok se nije malo spustila temperatura.
Da je barem 21C i suncano, pa to bi bilo idealno za razradu :)

Edited by Lauda, 05 June 2015 - 23:49.


#751 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 07 June 2015 - 22:30

Evo zasto se pali periodicno lampica na tabli za dugo svjetlo...

Posted Image

Iz nekog razloga, na jednoj sijalici, istovremeno gori dugo i kratko svjetlo. Nisam jos rasklapao nista, pretpostavljam da je sijalica (nova) odradila svoje.

#752 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 June 2015 - 23:48

Sijalice koje sam narucio preko aliexpress-a su krs. Danas sam vratio stare RMS halogenke.
Iako su 35W/35W snage, jedna je pocela da topi plastiku unutar fara, a druga je probila i palila kratko i dugo svjetlo zajedno.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Ostao sam jos od ranije duzan slika nosaca od mini obrtomjera sto sam napravio...

Posted Image

Posted Image

Pricvrsceno sarafima i tecnom plastikom, nema da mrdne...:)

Ukupno sam odvozio 150-160km do sada, tj. upolovio sa razradom. Jos toliko da predjem i ide fino stelovanje.

#753 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 09 June 2015 - 09:07

Dao si mi dobru ideju za nosac Koso sata.

#754 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 June 2015 - 17:23

Ispao mi saraf nosaca auspuha negdje, ne znam ni kada...

Posted Image

Ima li ovakav saraf ili set da se kupi negdje? RP?

#755 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 09 June 2015 - 17:27

kako nebi bilo takvog sarafa, u bilo kakvom ducanu sa vijcima ih nades

#756 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 June 2015 - 17:36

Imam i kuci sarafa koji odgovaraju ali nisu imbus. Nema veze, obicu gvozdjare pa cu naci odgovarajuci.

#757 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 09 June 2015 - 18:28

ima ih kakvih oces , ja nedavno kupio za auspuh bas imbus, i za dekl sve imbuse

#758 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 June 2015 - 14:44

Stigao novi komplet sajle, "original" kineski

Posted Image

Posted Image

Razdjelnik suv k'o barut, valjalo bi podmazati malo mehanizam. Ova ce da bude skracena po tacnim mjerama za dell 19.

#759 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 June 2015 - 19:51

Stigao mi danas i nosac blatobrana zajedno sa blatobranom od novog runner-a.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Nosac kao i blatobran su super ocuvani. Blatobran ide u oglase, a nosac ostavljam sebi. Crne mat boje i jos metalni.
Sluzice kao buduci nosac za tablicu kada odradim undertail, tj. dok dodjem do styling dijela :)

#760 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 June 2015 - 16:34

Za oktane ste u pravu, eno ja sam bas juce nasao prospekt od aprilie SR50 sa minarelli masinom, gdje pise da je kompresija 12.5:1 i da se preporucuje 98 oktana minimalno!

To su one glave sto imaju u kompresionom prostoru jedan dodatni ring. A prospekt sam trazio iz jednog razloga. Nakon sto sam provozao apriliu Areu51 sa 4tkm iz 99god. full tvornicka bez blokada. Pa to ide ko adzaja.


Za vibracije mogu ta ti kazem jednu stvar 100%. Ne bi vjerovao, ali remen ti moze raditi vibracije. Nisam siguran sta je uzrok, ali mislim da duzi remen manje trese.

Recimo meni na runneru kad god stavim serijski remen, sad je treci unutra, osjetim vibracije u cijelom spektru i osjeti se kako podnica pod nogama rezonira. Cim stavim special belt koji je duzi, vec drugi, preporod i milina.

Istu stvar sam dozivio na ostalima, a razlika je u malo duzem remenu prvenstveno.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users