Jump to content


Sprint Eagle - Bojan681



5489 replies to this topic

#4541 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 December 2015 - 23:02

Mogao bi to vec sad da probas, postavi pocetni na 5 stepeni pa upali da podesis 900 o/min :)

#4542 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 December 2015 - 23:26

Pa nisam mislio bukvalno 900 obrtaja ali ce biti prihvatljivo tj kako je fabrika propisala.

Kad sam sklopio sa 33 stepena uglom radio je samo na 2700-2900 obrtaja na leru kad je hladan. Na 19 stepeni sada hladan radi od 2100-2400 obrtaja. Kada bi ga ubo na 5 stepeni radio bi opusteno 1700-1800 obrtaja.

Inace sad mislim da trazi malo veci ler jer duva na auspuh dosta, kada bi to sanirao, sa 19 stepeni bi vrv radio na 2000 obrtaja tj zagrejan i na 1800 ko ranije sa racingom.

Necu jos nista da testiram dok mi ne stignu oringovi za auspuh i sve lepo ne sklopim. Inner rotoru mnogo smeta veliki ugao predpaljenja i to ga ubija jer nema mase na radilici da ga odrzava, a kako se ugao predpaljenja blizi nuli tako je sve manji otpor i nize radi. Kad bi paljenje smese bilo posle gmt tj da ode u minus onda nebi bilo nikakvog otpora prilikom zapaljenja smese vec bi ga to guralo..

#4543 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 December 2015 - 23:44

... i ne bi ga ni upalio!

Zaokreni stator tako da baca varnicu kada je klip u gmt, odnosno na 0 pa probaj :)

#4544 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 December 2015 - 23:51

Boki dovoljno je da stabilno radi i na 2000rpm. Evo radi poređenja, moja SRka PJ je fabrički u stock varijanti 50ccm podešena da radi na leru na 2k rpm, pa ni ti nemaš potrebe za manje. Sa druge strane, mašina se bolje odazove na odvrtanje gasa kad ler nije nisko, a to takvim setapima kao tvoj itekako znači.

#4545 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 December 2015 - 23:56

Gogi druga stvar je pj. Meni kad je ler na 2500 obrtaja desavalo mi se da oduzmem gas i stanem na semafor al obrtaji zakucani na 4000 obr. Jednostavno kad je visok jer ne vraca mi lepo obrtaje, a ako napravim ga bude prebogat na sraficu za ekstra vazduh onda spusta obrtaje al gubim odziv.

Kad bi radio na 1800-2000 obrtaja zagrejan onda bi bilo super, ali to bi znacilo da hladan radi na 1600-1800 obrtaja posto obrtaji narastu jos malo dok se zagreva..

#4546 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 December 2015 - 00:03

Na to sam mislio, zagrejan da drži 2k a ne hladan.

#4547 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 December 2015 - 00:06

View Postbojan681, on 12 December 2015 - 23:56, said:

Gogi druga stvar je pj. Meni kad je ler na 2500 obrtaja desavalo mi se da oduzmem gas i stanem na semafor al obrtaji zakucani na 4000 obr. Jednostavno kad je visok jer ne vraca mi lepo obrtaje, a ako napravim ga bude prebogat na sraficu za ekstra vazduh onda spusta obrtaje al gubim odziv.

Kad bi radio na 1800-2000 obrtaja zagrejan onda bi bilo super, ali to bi znacilo da hladan radi na 1600-1800 obrtaja posto obrtaji narastu jos malo dok se zagreva..
Sve si lepo rekao. Znaci relacija pilotka-sraf smese, to je prvo. Pa kada dobijes da normalno vraca ler zagrejani motor onda fino stelujes karb sa iglama i diznama, gde ti vec fali odziv ili snaga. Ovako, ti si sa extra gorivom na smesi nastelovao glavnu diznu, odnosno pun gas, i imas performanse, ali ti fali ler..
Jbg, kako god okrenes ne moze se stelovati sa 2 dizne i pomeranjem srafa smese. Ugao paljenja nema veze sa ne spustanjem obrtaja na leru.

#4548 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 December 2015 - 00:10

View Postbojan681, on 12 December 2015 - 23:56, said:

Gogi druga stvar je pj. Meni kad je ler na 2500 obrtaja desavalo mi se da oduzmem gas i stanem na semafor al obrtaji zakucani na 4000 obr. Jednostavno kad je visok jer ne vraca mi lepo obrtaje, a ako napravim ga bude prebogat na sraficu za ekstra vazduh onda spusta obrtaje al gubim odziv.

Kad bi radio na 1800-2000 obrtaja zagrejan onda bi bilo super, ali to bi znacilo da hladan radi na 1600-1800 obrtaja posto obrtaji narastu jos malo dok se zagreva..
Ovo je kljucno. AcaPostar je u pravu.

#4549 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 December 2015 - 08:23

I hladan motor trazi saug odnosno ekstra gorivo, i kod mene je problem sto se hladan gasi, naravno jer mi je na nepristupacnom mestu pa ga ne koristim...

#4550 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 13 December 2015 - 10:59

da da, tu je samo do karuburatora i njegovih postavki , malo to usavrsit i avion B) Aca je sve reko !

#4551 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 13 December 2015 - 11:13

Imam sve delove za karb, set igli, set dizni, set pilotki i powerjet dizni.

Prosle sezone nisam mogao da ubodem i ler i da ima dobar odziv i da vraca obrtaje. Znaci ako je ler na 1800-2000 obrtaja imam i odziv i lepo vraca a ako je na 2500 obrtaja ler ne mozes ubosti i da vraca ler i odziv. Ako ubodem da vraca obrtaje previse moram odvrnuti srafic smese i onda nema odziv i obrnuto. Zato pokusavam odma u startu da dobijem nizak ler da nemam problema ko ranije..

#4552 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 December 2015 - 11:36

Napucani cilindri ne rade stabilno ni sa većim zamajcem a kamoli sa inner rotorom ispod 2000, tako da ne gubiš energiju na to... Ostale varijacije o kojim govoriš su ti za sledeći kolokvijum

#4553 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 13 December 2015 - 12:47

Mario sve se moze kad se hoce..

Inace da se vratim na dc cdi. Svaki impuls ka bobini vuce 10-14A zavisno koji mosfet stavim, a kako meni treba 14 000 obrtaja u minuti to dodje da baca varnicu svake 4,3ms sto znaci da skoro konstantno vuce 10-14A sa akumulatora.

Videcemo dal ce tako nesto moci da se odradi zbog prevelike potrosnje ili cu napraviti dc cdi sa malim transformatorom koji puni kondezator sa 400v konstantno pa sa tim naponom kasnije okida tiristor..

#4554 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 December 2015 - 12:56

Time nisi ništa uradio. Daj uzmi odgovarajuću bobinu naspram namotaja za punjenje CDI. Ako ti namotaj daje 20v bez opterećenja napon će pasti u zavisnosti od otpora primara bobine. Neznam kako da ti objasnim ukratko. Pokušaj slobodno sa bobinom 12V u varijanti AC CDI u varijanti da ti CDI bude napajan sa namotaja. Ti se patiš sa bobinom za 300-400v a nemaš taj napon u CDI.
Znači moraš prilagoditi bobinu naponu punjenja CDI.

#4555 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 13 December 2015 - 21:29

Jos par umetnickih:
Posted ImagePosted ImagePosted Image

#4556 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 December 2015 - 22:11

Opasno izgleda tako stelth mat crn u magluštini. Ledovke rade posao, lepo si ti to upakovao.

#4557 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 December 2015 - 22:16

Odlicne su te za farove sto si stavio ? Sta si rekao 10W ?

#4558 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 13 December 2015 - 22:23

Na najjacim podesavanjma vuce 1A sto dodje oko 12w. Sva sreca nikad ne sijaju obe u isto vreme, jedna je fokusirana za kratko a druga kao dugo svetlo.

Kad nocu koristim obican vizir baas dobro osvetli i vidim se sa kilometar, jedino je problem sto vuce malo na plavo al ko ga jbe..

Edited by bojan681, 13 December 2015 - 22:23.


#4559 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 13 December 2015 - 22:36

I nisam napisao da sam ostavio fabricki cip u ledovkama tako da moze da radi u 3 opcije- Hi-Lo i Strob. Hi je max snaga i to dodje oko 1A, retko kad palim jer vuce akumulator a i po gradu imam osvetljenje.

Lo daje manje snage i vuce samo 0,5-0,6A

Strob ni ne koristim.

Postoji opcija da premostim taj cip u ledovkama jednim potenciometrom tako da rucno podesavam kolko sta vuce..

#4560 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 December 2015 - 22:39

Meni slabo svetle ove MR 16 od 3W sa sočivom 10mm, imam dve u paru i slabo mi je to....





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users