


#4541
Posted 12 December 2015 - 23:02

#4542
Posted 12 December 2015 - 23:26
Kad sam sklopio sa 33 stepena uglom radio je samo na 2700-2900 obrtaja na leru kad je hladan. Na 19 stepeni sada hladan radi od 2100-2400 obrtaja. Kada bi ga ubo na 5 stepeni radio bi opusteno 1700-1800 obrtaja.
Inace sad mislim da trazi malo veci ler jer duva na auspuh dosta, kada bi to sanirao, sa 19 stepeni bi vrv radio na 2000 obrtaja tj zagrejan i na 1800 ko ranije sa racingom.
Necu jos nista da testiram dok mi ne stignu oringovi za auspuh i sve lepo ne sklopim. Inner rotoru mnogo smeta veliki ugao predpaljenja i to ga ubija jer nema mase na radilici da ga odrzava, a kako se ugao predpaljenja blizi nuli tako je sve manji otpor i nize radi. Kad bi paljenje smese bilo posle gmt tj da ode u minus onda nebi bilo nikakvog otpora prilikom zapaljenja smese vec bi ga to guralo..
#4543
Posted 12 December 2015 - 23:44
Zaokreni stator tako da baca varnicu kada je klip u gmt, odnosno na 0 pa probaj

#4544
Posted 12 December 2015 - 23:51
#4545
Posted 12 December 2015 - 23:56
Kad bi radio na 1800-2000 obrtaja zagrejan onda bi bilo super, ali to bi znacilo da hladan radi na 1600-1800 obrtaja posto obrtaji narastu jos malo dok se zagreva..
#4546
Posted 13 December 2015 - 00:03
#4547
Posted 13 December 2015 - 00:06
bojan681, on 12 December 2015 - 23:56, said:
Kad bi radio na 1800-2000 obrtaja zagrejan onda bi bilo super, ali to bi znacilo da hladan radi na 1600-1800 obrtaja posto obrtaji narastu jos malo dok se zagreva..
Jbg, kako god okrenes ne moze se stelovati sa 2 dizne i pomeranjem srafa smese. Ugao paljenja nema veze sa ne spustanjem obrtaja na leru.
#4548
Posted 13 December 2015 - 00:10
bojan681, on 12 December 2015 - 23:56, said:
Kad bi radio na 1800-2000 obrtaja zagrejan onda bi bilo super, ali to bi znacilo da hladan radi na 1600-1800 obrtaja posto obrtaji narastu jos malo dok se zagreva..
#4549
Posted 13 December 2015 - 08:23
#4550
Posted 13 December 2015 - 10:59

#4551
Posted 13 December 2015 - 11:13
Prosle sezone nisam mogao da ubodem i ler i da ima dobar odziv i da vraca obrtaje. Znaci ako je ler na 1800-2000 obrtaja imam i odziv i lepo vraca a ako je na 2500 obrtaja ler ne mozes ubosti i da vraca ler i odziv. Ako ubodem da vraca obrtaje previse moram odvrnuti srafic smese i onda nema odziv i obrnuto. Zato pokusavam odma u startu da dobijem nizak ler da nemam problema ko ranije..
#4552
Posted 13 December 2015 - 11:36
#4553
Posted 13 December 2015 - 12:47
Inace da se vratim na dc cdi. Svaki impuls ka bobini vuce 10-14A zavisno koji mosfet stavim, a kako meni treba 14 000 obrtaja u minuti to dodje da baca varnicu svake 4,3ms sto znaci da skoro konstantno vuce 10-14A sa akumulatora.
Videcemo dal ce tako nesto moci da se odradi zbog prevelike potrosnje ili cu napraviti dc cdi sa malim transformatorom koji puni kondezator sa 400v konstantno pa sa tim naponom kasnije okida tiristor..
#4554
Posted 13 December 2015 - 12:56
Znači moraš prilagoditi bobinu naponu punjenja CDI.
#4555
Posted 13 December 2015 - 21:29



#4556
Posted 13 December 2015 - 22:11
#4557
Posted 13 December 2015 - 22:16
#4558
Posted 13 December 2015 - 22:23
Kad nocu koristim obican vizir baas dobro osvetli i vidim se sa kilometar, jedino je problem sto vuce malo na plavo al ko ga jbe..
Edited by bojan681, 13 December 2015 - 22:23.
#4559
Posted 13 December 2015 - 22:36
Lo daje manje snage i vuce samo 0,5-0,6A
Strob ni ne koristim.
Postoji opcija da premostim taj cip u ledovkama jednim potenciometrom tako da rucno podesavam kolko sta vuce..
#4560
Posted 13 December 2015 - 22:39
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users