Jump to content


Sprint Eagle - Bojan681



5489 replies to this topic

#4581 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 20 December 2015 - 12:53

View Postbojan681, on 20 December 2015 - 12:13, said:

Dosta brzo se hladi vrv zato sto je napolju hladnije.

Ali se definitivno sporije greje, racing je sigurno malo duvao kompresiju u prostor za vodu, znam i kad sam ga vozio pre mesec ipo dana kad je zahladilo, bilo je izmedju 5-10 stepeni i mnogo brze je dizao temperaturu kad radi u mestu..

Pokusacu da savijem nekako ventil kad se osuse putevi da mogu provozati motor pa da vidim kakvi su utisci, ima isti zvuk kao racing i mozda malo vise snage ali ga jos nisam gasirao pa ne mogu da tvrdim..

пази на зарибавање приликом тих вожњи... густ хладан ваздух може зачас да направи журку... :l
добро је што си ставио већу дизну, али опет буди на опрезу.

#4582 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 December 2015 - 13:04

Ma ne sme zaribati, nisam za sada ni jednom dodao pun gas, pazim temperaturu i provozam mozda jedan krug kad su suvi putevi.

#4583 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 December 2015 - 14:55

Ti zaista mislis da ce ti pokazati kriticnu temperaturu prije nego sto zariba usled siromasne smjese?

#4584 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 December 2015 - 15:00

Pa ne moze da zariba na 40 stepeni..

Ja ako vidim da se vise greje tj zimi npr nebi smeo preko 50-60 stepeni odma gasim i hladim masinu.

Treba samo varirati na gasu da ga zalivas pilotkom i ne treba drzati konstantan otklon..

#4585 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 20 December 2015 - 15:18

View Postbojan681, on 20 December 2015 - 15:00, said:

Pa. ne moze da zariba na 40 stepeni.

Ja ako vidim da se vise greje tj zimi npr nebi smeo preko 50-60 stepeni odma gasim i hladim masinu.

Treba samo varirati na gasu da ga zalivas pilotkom i ne treba drzati konstantan otklon..

може, и то веома лако......
мотор са сиромашном смешом неће стићи да подигне температуру ни за 2 степена, а зарибаће.. боље речено, нећеш ни знати, само ћеш чути "туп" и крај.

преносим ти татино, а и своје искуство и све из најбоље намере, али хајде, када си већ тако сигуран да неће и не може да зариба, нека ти буде...

Edited by Petko131, 20 December 2015 - 15:18.


#4586 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 December 2015 - 17:41

Jbote kako ovo idee :D

Danas napravio 2-3 kruga. Ima mnoogo vise snage od racinga, definitivno je dosao kraj budzenju. Dize tocak kako god okrenes, i kad zalegnem i kad sedim normalno, pun gas odjednom nisam ni probao da dam.

Prvi put me podigao kad sam ga zagrejao i krenuo lagano, kako dosao do 50 stepeni isao 30-40 km/h (ne znam tacno, nisam jos povezao sat) i zavrnem pun gas kad podigao prednji tocak.

Probacu ga jos jednom kad bude jos toplije, mozda napravim i snimak, inace nista apsolutno nije ustelovano, podesavanja su stara sa racinga i prosto je neverovatno da ide ovako..

U mestu ga zagrejao do 60 stepeni i kako krenem da vozim temperatura samo pada sto brze vozim ali hladno je vreme pa ne mogu unapred nista da govorim..

#4587 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 December 2015 - 01:23

Lijepo je sto imas mjerenje temp. ali nemoj se pouzdati u to ako mislis da ces prepoznati siromasnu smjesu.

Belaj se desi kada je sve super, i onda imas veliki ?
A jos gora je stvar sto znam za slucaj sa EGT sondom da je zacvikao, ako sa njom ne mozes primjetiti anomalije, s cime mozes? Tako da je tu bilo mnogo ?? Ali je otkriven los odlivak plus semering.


Sto se tice hladjenja i grijanja. Po ovom sada vremenu 3 squta ne postizu polovicu nikako. A gledajuci na instrument to je nekih 58°C, s tim da mu dugo treba od 50° pa ma vise.
Jos svi imaju termostate.
Tako da se sluzim na nekima sa 50% prekrivenog kilera i tada jedva dosegne polovicu.
A prilikom gasenja hlade se jako brzo.

Edited by dajteh, 21 December 2015 - 01:23.


#4588 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 December 2015 - 15:56

E pa u kombinaciji sa losim semeringom i losim odlivkom moze doci do havarije a da svi parametri u okviru normale..

Zato se blokovi testiraju pod pritiskom..

#4589 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 December 2015 - 15:46

Prevelika potrošnja iz nekog razloga, treba izmeriti struju od aku ka potrošačima.

#4590 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 December 2015 - 11:24

Danas opet malo provozao motor, ide lepo neg sam primetio kao da motor zamuce izmedju 1/4 i 1/2 gasa tj ugusi se, moracu iglu da podignem jedan zub.

I kod nas postoji problem sa zakonom, cuo sam ako te snime preko 45 radarom ide oduzimanje skutera..

Ako je to zapravo tako onda cu ofarbati motor kako sam planirao i odma cu ga prevesti na a1 pa cu moci da vozim gde god ocu i onda nisam ogranicen na 45. Jedina mana je sto nemam ni a1 ni a2 kategoriju..

Edited by bojan681, 23 December 2015 - 11:25.


#4591 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 December 2015 - 14:24

Po ustavu ti ne moze niko oduzeti privatnu imovinu na taj nacin. Mozes samo kazni da se naplacas.

Nije vrijeme za stelovanje karba, bolje ostavi to za proljece.

#4592 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 December 2015 - 19:39

Mario ne mozemo garantovati ali mozemo pokusati.. :D

Miso cuo sam da motoristima kod nas uredno naplacuju kazne, jer kad te zaustave upisu regisracione oznake i kad uzmu vozacku upisu ko je vozio i to prolazi na sudu kolko sam cuo. Mada jedno prilikom sam vozio oko 70-80km/h bulevarom i bas sam naleteo na radar sad ili me nije snimio a mozda i jeste al nije zaustavljao zbog ovog razloga koji ti pominjes.

Da razbijemo off:


#4593 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 December 2015 - 19:49

lepo se čuje...teško je preko snimka utvrditi kako ide...S obzirom da hoće na zadnji sa po gasa rekao bih da je prenos utegnut..

#4594 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 December 2015 - 19:56

Kad zalegnem ne dize tocak al kad sedim normalno onda da.

Nadam se da to moze jos bolje, prenos i karb su ostali podeseni kao za racinga stim da sam uvrnuo 10 brojeva vecu diznu i nista drugo.

Bice problem ubosti centar rezonance jer sad na 13500 obrtaja na punom gasu bas lepo vuce i oseti se da brze ubrzava neg racing al gde je centar rezonance to je dobro pitanje, mislim da bez valjaka nema nista..

#4595 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 December 2015 - 21:34

Namesten voltmetar, bio je sjeban stari rele pa nije dobro prespajao i samim tim voltmetar lose ocitavao napon. ALI! Sad i kad sam napravio to, popalim sve potrosace i posle pola sata- sat vec pokaze 11,8v i mora na punjac. To mi nesto kratko traje..

Ako bude bilo para na bacanje porucicu onu litijumsku bateriju za 80e koja ima 20A, ima cak zastitu da ne moze da se potrosi do te mere da se osteti vec automatski prekida strujno kolo. Max izlazna struja 10A sto bi zadovoljilo potrebe cak i za neki ksenon mada ne verujem da bi stavljao.

#4596 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 December 2015 - 21:34

Lepo radi :)
Mislim da si prerastao C21 i da bi trebalo da se orjentises ka C30, mhr team ili roost-u. Svakako tema analize cilindra ti govori da je on raspoloziv mnogo vislje od 13500 obrtaja, treba iskoristiti sve raspolozive konjice..

#4597 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 December 2015 - 21:43

Aco veruj mi prejak je i ovako, kad ubodem prenos bice super. Danas otisao do teretane motorom, za tih 400-500m mi 2 puta u krivini proklizao tocak iako su putevi bili suvi i napolju oko 12 stepeni.

Kad se ubode spic rezonance super ce ici, a i ko sto sam vec rekao trenutno nemam konkurencije pa nema potrebe za jacim auspuhom.. :)

#4598 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 December 2015 - 13:44

Posted Image

Edited by bojan681, 24 December 2015 - 13:47.


#4599 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 December 2015 - 13:50

Fali mi neki crveni detalj, neki zmajić.

#4600 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 December 2015 - 13:52

Kocione celjusti su ofarbane u ferari crvenu, sledecu sezonu motor ide kao i uvek u stealth fazonu, necu mnogo da se istice..





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users