Jump to content


Sprint Eagle - Bojan681



5489 replies to this topic

#4621 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 December 2015 - 21:40

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Danas sakupio zivaca da stavim vitonske oringove na s6 deklicu prenosa. Ovaj drugi je mali ali zajeban, iskako iz lezista, jedva sam ga namestio da stoji dok ne zavrnem srafove. Ulje novo sipao pre par km kad sam sklopio bez oringova i do sada vec malo pocrnelo, kad je tanji sloj onda je cisto i providno ali kad sve nacuri u kanticu ima neku malo braonkastu boju.

#4622 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 December 2015 - 09:59

Jel moguce da je prevelika fabricka saug dizna na oko pwk 28mm?

Secam se ranije kad upalim skuter dok je pod saugom radi na vecim obrtajima a sad na ovom pwk 28mm karbu kad dignem saug dobije vise goriva i lakse pali ali nisko radi na leru, mozda mu je to previse goriva?

Bilo bi super ako bi namestio da radi pod saugom hladan na leru da ne moram svaki put na karbu da pojacavam ler dok je hladan pa kasnije da vracam..

#4623 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 December 2015 - 10:20

Ako je mnogo goriva ti nemoj uključivati saug #$&

#4624 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 December 2015 - 10:28

Pa ne, bez sauga nece da upali a kad podignem saug onda pali ali kao da saug salje mnogo goriva pa cim upalim skuter moram odma da ga gasim jer ne moze na leru da radi sa upaljenim saugom.. Probacu nekako da smanjim saug diznu da bude negde u rangu onih kao kod 17,5 ili 19mm karbova jer ovako mislim da daje previse goriva..

Ako se dobro pogodi saug dizna motor hladan bi trebao da podigne obrtaje npr na oko 2500 obr i kako se zagreva da obrtaji polako opadaju i onda taman ugasim saug i trebao bi vec da je dovoljno zagrejan da sam radi na leru..

#4625 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 December 2015 - 11:13

Probaj da smanjis pilotku pa da ustelujes sa srafom smese, pa onda opet da trazis glavnu i opet na kraju iglu..

Ali, nije sada vreme za stelovanje, moraces sve to ponovo kada bude toplije..

Povecao si glavnu diznu za 10 brojeva i verovatno si cackao i smesu pa si mu ukupno dao malo vise goriva, sto sada sa sauhom ne moze da proguta.

Vidim da si se zainatio da sve dobijes, a to je na takvom setupu skoro pa nemoguce.. al posto imas volje, zato sam pisao probaj :)

Iskreno, ne bih se zamarao sada, kada bude 20 stepeni i vise i manja koncentracija vlage u vazduhu, tada bi stelovao karb (pun gas, odziv itd), a to da'l radi na 1740 ili na 2020 obrtaja na leru i dal' radi pod saugom 2 ili 20 sekundi pre nego se udavi, totalno je nebitno..

#4626 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 December 2015 - 11:19

Aco definitivno saug daje previse goriva, tako mi je bilo ove godine i sa racingom, a pilotka je dobra i pilotka se bira tako da srafic eksta vazduha bude izmedju 2 i 3 kruga odvrnut a meni je ja mislim negde na 2-2,5 kruga tako da je tu sve ok.

Posto saug nema diznu koja se fizicki moze izvaditi moracu tu rupicu da zalijem tecnim metalom i da izbusim novu manjeg precnika. Moram sve dobiti jer ovako se motor moze retko kad voziti kad treba neko biti ekspert samo da bi se upalio motor i dosao do tog stadijuma gde je stabilan ler tj sedi i vozi.. Ovako npr ne mogu uopste dati caletu da proba motor, ima on iskustva i skontao bi samo saug da se podigne al sad da pojacava na karbu ler pa kad se zagreje da smanjuje tako da je relativno nizak a opet da se ne gasi je veliki posao..

#4627 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 26 December 2015 - 11:24

View Postbojan681, on 26 December 2015 - 10:28, said:

Pa ne, bez sauga nece da upali a kad podignem saug onda pali ali kao da saug salje mnogo goriva pa cim upalim skuter moram odma da ga gasim jer ne moze na leru da radi sa upaljenim saugom.. Probacu nekako da smanjim saug diznu da bude negde u rangu onih kao kod 17,5 ili 19mm karbova jer ovako mislim da daje previse goriva..

Ako se dobro pogodi saug dizna motor hladan bi trebao da podigne obrtaje npr na oko 2500 obr i kako se zagreva da obrtaji polako opadaju i onda taman ugasim saug i trebao bi vec da je dovoljno zagrejan da sam radi na leru..

Боки, искрено ме помало изненађујеш са својим очекивањима...
тражиш готово немогуће. прво си натурпијао мотор до крајности, а сада очекујеш да ти се понаша као улични мотор где ти можеш да дигнеш саух, запалиш цигару, лепо сачекаш да се угреје сам, па после само да кренеш до тачке "Б" ко да је то најобичнији поштарски мопед....

мотори тог степена снаге једноставно не подносе толико горива док су хладни., тако да је готово немогуће да "само дигнеш саух". греју се полако, благим турирањем, са повременим наливањем сауха, јер је ипак мало горива што добија кроз главну и лер дизну...
не говорим ти ово зато што сам ја то видео само код нас на тркама, већ се свуда то ради...
Погледај пар снимака са youtube-a,и видећеш како и колико се греју GP 125 априлије и сл.

Edited by Petko131, 26 December 2015 - 11:31.


#4628 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 26 December 2015 - 14:17

sto manje da radi na leru . bar znam po 125 , samo blago turiranje , pa povecavas obrtaje .. nista njemu ne fali da radi na vecim obrtajima i kada je hladan .

Edited by .::SALLE::., 26 December 2015 - 14:19.


#4629 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 December 2015 - 16:06

Jbg ne bi bas da ga vozim hladnog, znam da je onda ubrzano trosenje karike, probacu da napravim ovako kako sam ja zamislio. Bicu uporan ko i uvek pa mozda napravim ko sto sam zamislio..

#4630 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 26 December 2015 - 16:08

View Postbojan681, on 26 December 2015 - 11:19, said:

Aco definitivno saug daje previse goriva, tako mi je bilo ove godine i sa racingom, a pilotka je dobra i pilotka se bira tako da srafic eksta vazduha bude izmedju 2 i 3 kruga odvrnut a meni je ja mislim negde na 2-2,5 kruga tako da je tu sve ok.

Posto saug nema diznu koja se fizicki moze izvaditi moracu tu rupicu da zalijem tecnim metalom i da izbusim novu manjeg precnika. Moram sve dobiti jer ovako se motor moze retko kad voziti kad treba neko biti ekspert samo da bi se upalio motor i dosao do tog stadijuma gde je stabilan ler tj sedi i vozi.. Ovako npr ne mogu uopste dati caletu da proba motor, ima on iskustva i skontao bi samo saug da se podigne al sad da pojacava na karbu ler pa kad se zagreje da smanjuje tako da je relativno nizak a opet da se ne gasi je veliki posao..

лемилицом и калајем запуни канал, па пробуши рупицу

#4631 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 December 2015 - 16:33

Probacu tako a mozda cu i tecnim metalom, radio sam ranije sa kalajem i zeznuto je jer metalni deo odvlaci temperaturu pa treba neka bas velika lemilica.

#4632 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 December 2015 - 23:09

Na oko 28mm karbu kao saug dizna ima mala ugradjena caura sa rupom 0,58-0,6mm. Nisam nista za sada dirao, probacu sutra sraficem za smesu da otkrijem jel mu odgovara vise vazduha ili vise goriva. Ako mu treba vise goriva lako cu razbusiti rupicu al ako treba vise vazduha onda ce biti problem. 0,6mm se i ovako jedva vidi, mogu ja naneti tecnog metala ali ne znam ocu imati toliko tanak predmet da napravim manju rupicu..

Inace imam metodu za savrseno pravljenje rupice. Odmastiti cauru i naneti tecnog metala. Na tanku iglicu naprskati wd-a ili nekog drugog ulja da se ne lepi tecni metal a zatim napraviti novu rupicu u tecnom metalu manjeg promera.

#4633 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 27 December 2015 - 01:00

View Postbojan681, on 26 December 2015 - 23:09, said:

"...saug dizna ima mala ugradjena caura sa rupom 0,58-0,6mm. Nisam nista za sada dirao, probacu sutra sraficem za smesu da otkrijem jel mu odgovara vise vazduha ili vise goriva. Ako mu treba vise goriva lako cu razbusiti rupicu al ako treba vise vazduha onda ce biti problem. 0,6mm se i ovako jedva vidi..."

0.6мм?
сада узех микуни 28, јер ми то звучи заиста мало, гледам ово у руци, ништа ми није јасно.. :wtf:

гледај коликог унутрашњег пречника је ова цевчица(за саух) која је уроњена у гориво, са по 4 рупице на бочном зиду(по две са сваке стране).
нисам мерио,али ово ми личи као да је нешто око 2мм..
-сумњам да је негде у каналу, кроз кућиште карбуратора, редукован порток, осим на овој цевчици.. нема смисла да буде, када је неприступачно-
додуше, овај карбуратор је ишао у пару са још једниим који нема саух, па можда зато има толики "fi", али је то опет скоро па два пута више него што ти кажеш...

ајде окачи ти коју слику, немам представу како то код тебе изгледа, тешко је напамет причати.. :)

Attached Files



#4634 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 December 2015 - 09:09

E kod mene ima kanal u loncetu gde ulazi ta sipkica od sauha koja je isto oko 2nm sirine. Taj kanal u loncetu ima malu diznu. Slikacu kad budem opet rasturao karb..

#4635 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 27 December 2015 - 11:09

View Postbojan681, on 27 December 2015 - 09:09, said:

E kod mene ima kanal u loncetu gde ulazi ta sipkica od sauha koja je isto oko 2nm sirine. Taj kanal u loncetu ima malu diznu. Slikacu kad budem opet rasturao karb..

Ево сада видим да и код мене има мала дизна на крај канала.. само не знам како то редуковати када је тако далеко? Бар код мене мислим да је немогуце..

Attached Files



#4636 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 December 2015 - 13:33

Kod tebe se ne nalazi na istom mestu kao kod mene. Kod mene se ta diznica nalazi u ovoj rupici koja je pod uglom odakle saug uzima gorivo iz lonceta i moze se prici ali malo teze..

Ler (pilot) dizna mi je 50 ili 55 + saug dizna 60 = 110 ili 115 dizna a to mi je previse goriva za ler dok je motor hladan, mislim da ce morati ipak da se smanji ta rupica da sve ukupno sa ler diznom bude izmedju 0,7-0,9mm ali cu to testirati da tacno utvrdim..

#4637 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 December 2015 - 15:58

Evo kako je kod mene uradjena saug dizna, nisam odusevljen s obzirom da je ovo kopija keihina a kod njih je ista situacija.. Posto je 28mm karb verovatno je namenjen za motore vece kubikaze i mozda bi onda ta saug dizna odgovarala.
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Pokusacu da zapusim polovinu pa cu videti kako se ponasa, sad se bas gusi od previse goriva i cim se upali motor pod saugom saug mora da se gasi.

#4638 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 December 2015 - 16:54

Posted Image

Evo kako je odradjeno, smanjio sam rupicu od prilike duplo. Napunio sam tecnim metalom pa sam bakarnom licnom napravio novu rupicu manju. Cekam da se osusi oko sat-dva pa cu probati kako sad radi..

#4639 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 December 2015 - 16:54

Ne moze se motor gusiti od previse goriva :)

#4640 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 December 2015 - 16:55

Pa trokira, mislim da se kapira sustina.. :)





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users