

#4641
Posted 27 December 2015 - 17:22
#4642
Posted 27 December 2015 - 18:24
Nadam se da je ovo jedan veliki doprinos za ovu nasu zajednicu, sada hladan motor pod saugom dize obrtaje na 2700-3200 obrtaja i opusteno se zagreva motor i kasnije se samo ugasi saug kad moze samostalno da drzi ler.
#4643
Posted 27 December 2015 - 18:30
Ko je rekao da se turpija ne moze napraviti da radi ko skuter za svaki dan nije upoznao mene

Edited by bojan681, 27 December 2015 - 18:31.
#4644
Posted 27 December 2015 - 18:40
#4645
Posted 27 December 2015 - 19:10
#4646
Posted 27 December 2015 - 19:41
#4647
Posted 27 December 2015 - 19:45
bojan681, on 27 December 2015 - 18:24, said:
Nadam se da je ovo jedan veliki doprinos za ovu nasu zajednicu, sada hladan motor pod saugom dize obrtaje na 2700-3200 obrtaja i opusteno se zagreva motor i kasnije se samo ugasi saug kad moze samostalno da drzi ler.

Pitao sam te koji je precnik te mesingane dizne, jer na trzistu postoje dizne od 35 do 100 u precniku m3 i m4 pa ih je moguce lako ubacivati tu mesto te jedne koju si zapusio..
Vidi, motor radi na onim obrtajima na kojima mu diktira leptir ili siber, odnosno otvorenost, pricamo o karburatorima na 2t modelima.
Kada ima vise goriva nego mu treba, on se davi i padaju obrtaji, a kada ima manje goriva, ima tendenciju da podigne obrtaje (kao kad dobija flas).
Ti brkas sauh na automobilima, odnsno konstrukciju na karburatora i sauha na 4t karburatorima sa 2t.
Na 4t karbovima, pored otvaranja posebne dizne za dodavanje goriva, postoji i mehanicka sprega sa leptirom koji se ponasa u tom trenutku kao da si dodao gas par milimetara u zato je rad pod sauhom malo vislji.
U tvom slucaju, toliko si smanjio gorivo na sauhu, da je siromasan i obrtaji su visoki dok je hladan. Ne igraj se puno, hladan je vazduh, moze lako da te prevari da zamuce..
#4648
Posted 27 December 2015 - 19:52
Mozda cu morati malo da povecam tu saug diznu jer sada dize obrtaje cak do 4100-4200 obrtaja kad duze radi motor pod saugom. Kasnije kad ugasim saug padnu na oko 2000 i motor se gasi.
Idealno bi bilo ako bi drzao obrtaje na 2500-3000 obrtaja pod saugom i da ne ide ni ispod ni iznad toga..
#4649
Posted 27 December 2015 - 19:59
bojan681, on 27 December 2015 - 19:52, said:
Mozda cu morati malo da povecam tu saug diznu jer sada dize obrtaje cak do 4100-4200 obrtaja kad duze radi motor pod saugom. Kasnije kad ugasim saug padnu na oko 2000 i motor se gasi.
Idealno bi bilo ako bi drzao obrtaje na 2500-3000 obrtaja pod saugom i da ne ide ni ispod ni iznad toga..
I ne diraj ni slucajno pilotku i smesu, sve je idelno, samo sauh steluj!
#4650
Posted 27 December 2015 - 20:04
Kako sam korigovao srafic smese, bio je 1 krug vise odvrnut, sada pod saugom ne dize toliko obrtaje.
Jbg Aco provalices i sam zasto sve ovo radim, prosle sezone sam u 90% slucajeva koristio skuter kao prevozno sredstvo tako da covek poludi (a i komsije) od stalnog turiranja kad je motor hladan, visokih obrtaja na leru, buke, itd..
Posto je motor turpija znam da nesto mora da se zrtvuje, ajde sto je bucan to i nije problem al ako mogu sebi da olaksam zagrevanje motora sto da ne..
Inace sada ce se motor retko kad voziti, navikao sam na kola a i ova tvrda suspenzija na motoru me ubija, omatorio sam..

Edited by bojan681, 27 December 2015 - 20:12.
#4651
Posted 27 December 2015 - 20:14
Svakako gubis funkciju sauha, i sve ovo sto radis ima veze samo sa ovom temperaturom i vlagom vazduha!
Nece biti da se konstruktor karburatora zeznuo, uvek su sauh dizne izmedju 50 i 60. I na velikim karbovima za trkacke sprave i na malim, 12 - 16 -17,5mm za serijske 50ccm skutere. Pa ako moze kod svih da radi znaci da moze i tu, samo si se negde zeznuo u steli karba, pa sad ides unatraske i smanjujes sauh..
#4652
Posted 27 December 2015 - 20:17
Lupio sam da je 0,10-0,15 saug, zica je od prilike te debljine ali kad se umoci u tecni metal ona skine vise od tih 0,10-0,15mm koliko je debela. Probacu to nekako tacnije da izmerim..
Edited by bojan681, 27 December 2015 - 20:18.
#4653
Posted 27 December 2015 - 20:23
AcaPostar, on 27 December 2015 - 20:14, said:
Aco jeste da manji karbovi imaju vece saug dizne ali zavisi mnogo od konstrukcije karburatora, tako npr fabricka pilotka na 19mm 40-ka a mario na karbu 30mm vozi pilotku oko 20-25..
Po mom misljenju saug polugica kad se podigne dodaje i ekstra gorivo a verovatno i ekstra vazduh preko one neke male rupice od napred. Sad u zavisnosti od motora mozda bi ta podesavanja odgovarala za neki 4t motor ali za turpiju 70cc nije dobar odnos tog dodatnog goriva-vozduha koji daje saug pa ne podize obrtaje vec se ugusi od previse goriva i samo ugasi. Ja sam to sad donekle korigovao, bice jos par proba i tek treba da utvrdim dal je to-to ili treba malo veca saug dizna ili manja..
Edited by bojan681, 27 December 2015 - 20:24.
#4654
Posted 27 December 2015 - 20:27

#4655
Posted 27 December 2015 - 20:33
To i ja kazem, posteluj karb (pilotku) pa se posle igraj sa sauhom..
Dobro, mozda ja gresim, pratim dalji razvoj i drzim palceve da me razuveris

#4656
Posted 27 December 2015 - 23:15
Za ovako nesto treba imati one precizne burgijice od 0,3-0,6mm u koracima od 0,05mm pa probati sa kojom rupom motor kad se upali drzi obrtaje izmedju 2500-3000 obrtaja kad se upali saug. To je tesko odrediti sad preko zime kad su temperature nize al i tu nije jednostavno, znaci ne moze se samo smanjiti rupica neg treba tacno pogoditi velicinu..
Aco moguce da ce tu negde biti i moja rupa, fabricka je bila 0,6mm a moguce da treba 0,5mm da bi saug ima svoju funkciju. Inace od kad sam smanjio rupicu na dizni za saug sad samo podignem saug i bez dodavanja gasa motor upali na prvu-drugu kurblu.
#4657
Posted 27 December 2015 - 23:17
http://www.ebay.com/...EsAAOSwd0BV1Zj-
Do 1mm burgije idu u koraku od 0,05mm. Mora da se ceka dosta al za 500din kad god stigne posluzice..
#4658
Posted 27 December 2015 - 23:25
Lauda, on 27 December 2015 - 20:27, said:

ни ја не разумем, заиста..
честитам што си успешно подесио мотор да лепо ради на леру и првој половини, или 2/3 гаса, али си нажалост то урадио усред децембра када су ненормално непогодни успови..
на пролеће те чека исти посао, ако не и још већи..

#4659
Posted 27 December 2015 - 23:27
bojan681, on 27 December 2015 - 23:17, said:
http://www.ebay.com/...EsAAOSwd0BV1Zj-
Do 1mm burgije idu u koraku od 0,05mm. Mora da se ceka dosta al za 500din kad god stigne posluzice..
колико сам ја упознат, једино златарски биакс може да ухвати бургију од 0.3 мм,
имаш ли са чиме да ово употребиш када ти стигне?
#4660
Posted 27 December 2015 - 23:52
bojan681, on 27 December 2015 - 23:15, said:
To je zato, sto si mu zatvorio gorivo i dodao VAZDUH kroz kanale od sauha, pa ti podize obrtaje kao kad vuce fals.
Zato sam ti pisao da ti trebaju diznice da odredis koja mu prija. Ne igraj se, ustinuces kariku..
I nije ti ni jednom palo na pamet da ne moze da radi pod sauhom zato sto mozda imas preveliku pilotku, ili zato sto si odokativno uvrnuo 10 brojeva vecu glavnu diznu..
Vrati sauh na 50, smanji pilotku kao sto su te Mario i Pita i posavetvali da izbegnes nalivanje u niskim otklonima, nasteluj smesu, nasteluj ler, pa ces videti da sauh moze da funkcionise normalno.
I da, obavezno prekri karburator nekim cebetom sa katancem, koji ima vremenski kljuc, do proleca

2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users