

#4781
Posted 02 February 2016 - 21:16
#4782
Posted 02 February 2016 - 23:02

Sto se tice odnosa cena/dobit najbolja opcija ti je ova polini..Jel ima neke razlike izmedju polini i ovog tvog mhr varia? sem marke..
Edited by SingeNS, 02 February 2016 - 23:02.
#4783
Posted 02 February 2016 - 23:18
Sad zbog radilice mora polini, al to mi ne predstavlja problem jer sam sve jedno mislio sve osim inner rotora da izmenjam za novo..
Jbg singe dok ne polozis nema drag-a za tebe, evo ja vec prelazim na a2 kategoriju..
#4784
Posted 03 February 2016 - 09:59
Класично зарибавање доње песнице- како сам читао симптоме, одмах сам знао да је то у питању. Управу је Аца када каже да ниси могао чути нешто, нико то не може да чује. А таман и да чујеш, ти док схватиш шта се дешава, готово је све због великог броја циклуса и брзине дешавања.
Мислим да куповина нове радилице неће решити проблем све док тачно не утврдиш шта је било са старом и зашто је посустала..
Верујем да је сиромашна смеша узрок. Може бити несагорелог уља у ауспуху колико хоћеш -то је све настало од пр-пр вожње и разраде. Један оштрији гас- не чак ни пуни обртаји и доћиће до распадања кавеза доње песнице. Можеш ме убеђивати до сутра да је дизна одговарајућа, али знаш и сам да ниси испитао дизну онако како се то ради и све док то не урадиш, вероваћу да је смеша крива...
Правац, правилно загрејан мотор, пун гас 500-600м, гашење мотора на пуном гасу и очитавање боје свећице. Тек тада знаш шта си урадио и шта ти је чинити. А то, 5-10 поена већа у односу на дизну коју си користио са Racing-ом, и сличне методе нагађања су помало смешне, јер си то возио пре пола године када је температура ваздуха била преко 30°С, а да не причамо о потпуно другачијој густини ваздуха. Сво време причаш о мотору од 25-30 коња и све је то одлично и за похвалу, али по мом мишљењу, занемарујеш ставке због којих цркавају и мотори од 5 коња, а не ~30 који су и овако на "стакленим ногама"...
Лоше спакована радилица такође доводи до истог квара. Ушинута или натегнута радилица лако страда. -Да ли си након паковања радилице у блокове покушао да завртиш радилицу, да видиш како се окреће? Када су уврнути СВИ завртњеви блокова и семеринзи радилице на месту, мора барем 2-3 круга да направи сама када је ти руком завртиш и пустиш да се врти по инерцији.
Што се тиче клипа, није за бацање. Дијамантском турпијом ослободи жљеб за карику, нећеш бити ни први ни последњи који је то урадио, чувај клип за резерву! једини проблем који видим са тим клипом јесте то што је оштећена ивица чела клипа, па ће се притисак неравномерно ширити преко карике и биће склонији дувању- за резерву је добар.
Такође мораш све те пуцне(са чела клипа) тј. неравнине настале од комадића кавеза да поравнаш турпијом или брусним папиром, да те исте неравнине не би палиле смешу пре времена и доводиле до детонације. Пуцне би се понашале као жаришта, јер би температура тих врхова била виша због веће површине изложености пламеном фронту.
Лично, апсолутно никада не бих дао толико новца за ново спаковану радилицу, већ бих изабрао и прилагодио Samarin клипњачу(~150€), са титанијумским посребреним кавезом и у доњој, а и у горњој песници,која је искључиво намењена за тркање. Kreidler има дужину клипњаче од 85мм, ако можеш да ми даш све остале димензије, потражићу ја ту клипњачу према мерама, и окачити овде линк уколико нађем. Добар мајстор је на преси правилно састави, касније нацентрира и то ради одлично.
Хладан мотор кад се притегне такође може да страда. Када кажем хладан, мислим на недовољно загрејан блок мотора, радилицу, и све остале делове, а не на температуру воде у цилиндру. Без 10-15 минута рада, није то то.
Дотрајала клипњача такође може бити узрок. Али то се решава на другачији начин.. никада не стављаш нове делове на слабу основу. Огромна грешка коју многи праве- нов цилиндар, нова глава, клип, итд, а слаба или стара радилица. Мотор се прави као што се кућа гради- све полази од јаког темеља, односно блока.

Пажљиво склапај мотор овај пут, пази да не направиш пропуст и све ће бити супер

#4785
Posted 03 February 2016 - 13:02
Ulja sam sipao oko 2,5% ipon samourai (full synth easter) u mesavinu kao i uvek i sigurno nije falilo ulja a ulje nije lose sigurno. Ne isplati mi se da se jebavam sa starom radilicom, porucio sam novu koja vec dolazi napravljena za ogromna opterecenja, u velikoj pesnici umseto klasicnih 16mm iglicastih dolazi 18mm iglicasti. Radilicu sam prodao i taman koliko bi dao za novu klipnjacu i majstora dodam za novu radilicu i nemam brige.
Motor je trokirao na pocetku gasa i pola gasa gde sam ga najcesce vozio tako da verovatno nije siromasna smesa, jos jedan pokazatelj bogate smese je jako niska radna temparatura - do 50 stepeni cak i kad je napolju bilo 15-ak stepeni.
Klip, kariku, bolcnu sam ostavio sa strane za Singeta, mozda uspemo nekako da ga namestimo..
Edited by bojan681, 03 February 2016 - 13:04.
#4786
Posted 04 February 2016 - 18:52
#4787
Posted 07 February 2016 - 18:42

#4788
Posted 07 February 2016 - 18:51
bojan681, on 07 February 2016 - 18:42, said:


Navuko te tuner

Al dobro, nismo ni mi znali. Covek se uci dok he ziv.
Moraju Boki, sve nove generacije polini (big evo) nose 85 klipnjacu i precnik polutki je 76,5mm kao i kod strokerke sa 44hodom. Klasicna Mina i hpc sa 80 klipnjacom su valjda 73mm ako se dobro secam sta smo razgovarali Mario i ja...
Bas smo konstatovali, zanimljivo ce biti koliko malo mesa od bloka ostane posle prosirivanja.
#4789
Posted 07 February 2016 - 19:49
Sva sreca imam dobrog strugara koji bi trebao na glodalici to da mi odradi ocas posla.. Ostace na blokovima 1-2mm tj jedva da dihtuje.
Jos je pitanje koji zazor napraviti, dal bi bilo dovoljno 0,5mm lufta izmedju radilice i bloka sa svake strane ili ici na veci zazor, taman bi se tu mogla smanjiti primarna kompresija.
I dalje mi nije jasno sto su ove radilice 39,2 pravili od istog precnika od kog se prave strokerke, samo nam napravili dodatno posla..
#4790
Posted 07 February 2016 - 19:58
#4791
Posted 08 February 2016 - 10:44
#4792
Posted 25 February 2016 - 21:05





Ispostavilo se da ne moraju da se otvaraju blokovi jer radilica staje.
#4793
Posted 25 February 2016 - 21:25
Ja sam mslio da uzimas radilicu za big evo 4...
Realno nije bitno da li je za ovaj ili onaj cilindar, radilica je vrhunska, i vidi se po slikama. Nisi dao Mariju da otvori i premeri, napravi analizu?
#4794
Posted 25 February 2016 - 21:31

Taman sam se spremio za ekstremne modifikacije na blokovima i sad kako je stigla radilica sa klasicnim promerom polutki vec mi opala volja.

#4795
Posted 25 February 2016 - 21:32
#4796
Posted 25 February 2016 - 21:34




#4797
Posted 25 February 2016 - 21:36
bojan681, on 25 February 2016 - 21:31, said:

Taman sam se spremio za ekstremne modifikacije na blokovima i sad kako je stigla radilica sa klasicnim promerom polutki vec mi opala volja.


Cestitke, sad si prvi sa plavo-belim nalepnicama, i da te sluzi preko 15k

Mario, on 25 February 2016 - 21:32, said:

#4798
Posted 25 February 2016 - 21:39
A oko varia ce biti veelikih problema, treba specijalan 16mm poklopac samo sa rupom+ specijalan ventilvar jer ovaj klasican ne odgovara.
#4799
Posted 25 February 2016 - 22:38
Cestitam na kupovini, da te dugoo kilometara sluzi!
#4800
Posted 25 February 2016 - 22:47
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users