Jump to content


Sprint Eagle - Bojan681



5489 replies to this topic

#4781 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 02 February 2016 - 21:16

Uh, morao sam da se vratim nekoliko strana unazad da sve dobro iscitam ....da ne optuzimo odmah gremline za havariju radilice , u sustini si vise nego dobro prosao ...onaj komadic je mogao da unisti cilindar , a ono na glavi i klipu nije strasno , taj klip moze da se sredi , dijamantsku turpiju u ruke i za par minuta je sredjen kanal karike ...koliko vidim , cak je i karika prezivela ...puuuuno srece si imao ...pravi problem je u radilici , mora se dobro sve izanalizirati sta je mogao biti uzrok , ne verujem da je kvalitet materijala , ne bi oni sebi to dozvolili , pre ce biti da nesto nije bilo u redu, tim pre sto kazes da ga nisi cepao ...na kraju krajeva, uvek ti ostaju GREMLINI i ono SHITS HAPENDS...

#4782 SingeNS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 387 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr Replica

Posted 02 February 2016 - 23:02

Nikad se ne zna sta nosi dan sta noc...eto vidite sve je 'super' bilo i kod Bokija..brzo sklopio presao u he i eto sta se desi,bitno da svima masine budu tip top i da dugo traju,za mesta na dragu manje vise :) Meni pravi najveci problem dozvola..ali se nadam da ce biti u NS ove godine. Da ne offujem vise...
Sto se tice odnosa cena/dobit najbolja opcija ti je ova polini..Jel ima neke razlike izmedju polini i ovog tvog mhr varia? sem marke..

Edited by SingeNS, 02 February 2016 - 23:02.


#4783 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 02 February 2016 - 23:18

Ne znam, hteo sam s6 vario jer je jedini keramicki, komplet sa polutkom se svi krecu isto, oko 120eur.

Sad zbog radilice mora polini, al to mi ne predstavlja problem jer sam sve jedno mislio sve osim inner rotora da izmenjam za novo..

Jbg singe dok ne polozis nema drag-a za tebe, evo ja vec prelazim na a2 kategoriju..

#4784 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 03 February 2016 - 09:59

Боки, пар недеља нисам био на форуму, управо сам сада прелистао твоју тему и видим да је змај стао...

Класично зарибавање доње песнице- како сам читао симптоме, одмах сам знао да је то у питању. Управу је Аца када каже да ниси могао чути нешто, нико то не може да чује. А таман и да чујеш, ти док схватиш шта се дешава, готово је све због великог броја циклуса и брзине дешавања.

Мислим да куповина нове радилице неће решити проблем све док тачно не утврдиш шта је било са старом и зашто је посустала..

Верујем да је сиромашна смеша узрок. Може бити несагорелог уља у ауспуху колико хоћеш -то је све настало од пр-пр вожње и разраде. Један оштрији гас- не чак ни пуни обртаји и доћиће до распадања кавеза доње песнице. Можеш ме убеђивати до сутра да је дизна одговарајућа, али знаш и сам да ниси испитао дизну онако како се то ради и све док то не урадиш, вероваћу да је смеша крива...
Правац, правилно загрејан мотор, пун гас 500-600м, гашење мотора на пуном гасу и очитавање боје свећице. Тек тада знаш шта си урадио и шта ти је чинити. А то, 5-10 поена већа у односу на дизну коју си користио са Racing-ом, и сличне методе нагађања су помало смешне, јер си то возио пре пола године када је температура ваздуха била преко 30°С, а да не причамо о потпуно другачијој густини ваздуха. Сво време причаш о мотору од 25-30 коња и све је то одлично и за похвалу, али по мом мишљењу, занемарујеш ставке због којих цркавају и мотори од 5 коња, а не ~30 који су и овако на "стакленим ногама"...

Лоше спакована радилица такође доводи до истог квара. Ушинута или натегнута радилица лако страда. -Да ли си након паковања радилице у блокове покушао да завртиш радилицу, да видиш како се окреће? Када су уврнути СВИ завртњеви блокова и семеринзи радилице на месту, мора барем 2-3 круга да направи сама када је ти руком завртиш и пустиш да се врти по инерцији.

Што се тиче клипа, није за бацање. Дијамантском турпијом ослободи жљеб за карику, нећеш бити ни први ни последњи који је то урадио, чувај клип за резерву! једини проблем који видим са тим клипом јесте то што је оштећена ивица чела клипа, па ће се притисак неравномерно ширити преко карике и биће склонији дувању- за резерву је добар.
Такође мораш све те пуцне(са чела клипа) тј. неравнине настале од комадића кавеза да поравнаш турпијом или брусним папиром, да те исте неравнине не би палиле смешу пре времена и доводиле до детонације. Пуцне би се понашале као жаришта, јер би температура тих врхова била виша због веће површине изложености пламеном фронту.

Лично, апсолутно никада не бих дао толико новца за ново спаковану радилицу, већ бих изабрао и прилагодио Samarin клипњачу(~150€), са титанијумским посребреним кавезом и у доњој, а и у горњој песници,која је искључиво намењена за тркање. Kreidler има дужину клипњаче од 85мм, ако можеш да ми даш све остале димензије, потражићу ја ту клипњачу према мерама, и окачити овде линк уколико нађем. Добар мајстор је на преси правилно састави, касније нацентрира и то ради одлично.

Хладан мотор кад се притегне такође може да страда. Када кажем хладан, мислим на недовољно загрејан блок мотора, радилицу, и све остале делове, а не на температуру воде у цилиндру. Без 10-15 минута рада, није то то.

Дотрајала клипњача такође може бити узрок. Али то се решава на другачији начин.. никада не стављаш нове делове на слабу основу. Огромна грешка коју многи праве- нов цилиндар, нова глава, клип, итд, а слаба или стара радилица. Мотор се прави као што се кућа гради- све полази од јаког темеља, односно блока. :)

Пажљиво склапај мотор овај пут, пази да не направиш пропуст и све ће бити супер :)!

#4785 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 February 2016 - 13:02

Nije ustinuta radilica sigurno jer je sa jedne strane bio valjkasti lezaj i radilica se slobodno vrtela, osetio se pod rukom i luft lezajeva. Jedini uzrok je po meni dotrajala klipnjaca ili valkasti lezaj mada ne verujem da je do njega.

Ulja sam sipao oko 2,5% ipon samourai (full synth easter) u mesavinu kao i uvek i sigurno nije falilo ulja a ulje nije lose sigurno. Ne isplati mi se da se jebavam sa starom radilicom, porucio sam novu koja vec dolazi napravljena za ogromna opterecenja, u velikoj pesnici umseto klasicnih 16mm iglicastih dolazi 18mm iglicasti. Radilicu sam prodao i taman koliko bi dao za novu klipnjacu i majstora dodam za novu radilicu i nemam brige.

Motor je trokirao na pocetku gasa i pola gasa gde sam ga najcesce vozio tako da verovatno nije siromasna smesa, jos jedan pokazatelj bogate smese je jako niska radna temparatura - do 50 stepeni cak i kad je napolju bilo 15-ak stepeni.

Klip, kariku, bolcnu sam ostavio sa strane za Singeta, mozda uspemo nekako da ga namestimo..

Edited by bojan681, 03 February 2016 - 13:04.


#4786 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 04 February 2016 - 18:52

Boki , uvek ti ostaju GREMLINI ...

#4787 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 February 2016 - 18:42

Jos jedna novost, za ovu polini radilicu sa duzom klipnjacom moraju da se otvaraju blokovi jer fizicki ne moze da stane.
Posted Image

#4788 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 February 2016 - 18:51

View Postbojan681, on 07 February 2016 - 18:42, said:

Jos jedna novost, za ovu polini radilicu sa duzom klipnjacom moraju da se otvaraju blokovi jer fizicki ne moze da stane.
Posted Image
Jel? Pa ti rece da si se raspitao :)

Navuko te tuner :P
Al dobro, nismo ni mi znali. Covek se uci dok he ziv.

Moraju Boki, sve nove generacije polini (big evo) nose 85 klipnjacu i precnik polutki je 76,5mm kao i kod strokerke sa 44hodom. Klasicna Mina i hpc sa 80 klipnjacom su valjda 73mm ako se dobro secam sta smo razgovarali Mario i ja...

Bas smo konstatovali, zanimljivo ce biti koliko malo mesa od bloka ostane posle prosirivanja.

#4789 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 February 2016 - 19:49

Mislim da je fabrika 71-72mm a ova polini je oko 75mm.

Sva sreca imam dobrog strugara koji bi trebao na glodalici to da mi odradi ocas posla.. Ostace na blokovima 1-2mm tj jedva da dihtuje.

Jos je pitanje koji zazor napraviti, dal bi bilo dovoljno 0,5mm lufta izmedju radilice i bloka sa svake strane ili ici na veci zazor, taman bi se tu mogla smanjiti primarna kompresija.

I dalje mi nije jasno sto su ove radilice 39,2 pravili od istog precnika od kog se prave strokerke, samo nam napravili dodatno posla..

#4790 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 February 2016 - 19:58

Zato sto polini u svojoj novoj seriji (big evo) koristi sve cilindre sa duzom klipnjacom, samim tim odlivci cilindra su duzi (za mesto gde ces ti na svom nadomestiti spejser), pa tu razliku u primarnoj kompresiji smanjuju vecim precnikom polutki. I naravno, i masa je veca, pa su izbacili novi tip digitalnog paljnja, bez rotora, samo sa pickupom, i cdi-jem dc tipa. Treba pratiti trendove...

#4791 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 February 2016 - 10:44

Mozda se dobija nesto na primarnoj kompresiji ali u sustini koliko skinem sa blokova mozda malo vise dobijem na radilici..

#4792 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 February 2016 - 21:05

Stigla Polini radilica:

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Ispostavilo se da ne moraju da se otvaraju blokovi jer radilica staje.

#4793 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 February 2016 - 21:25

Aa ipak je u pitanju 210.022, dakle 85 klipnjaca na klasicnom tipu polutki, iglicasti sa kavezom.
Ja sam mslio da uzimas radilicu za big evo 4...

Realno nije bitno da li je za ovaj ili onaj cilindar, radilica je vrhunska, i vidi se po slikama. Nisi dao Mariju da otvori i premeri, napravi analizu?

#4794 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 February 2016 - 21:31

Pa trebao je Mario pregledati paket, da premeri koliko baca i precnik polutki ali je hteo da ja budem prvi koji otvara paket, dogovorili smo se da ja od prilike premerim precnik polutki i on iznosi 71,8-71,9mm i malo sam poslikao radilicu, ovaj 18mm iglicasti u velikoj pesnici bas izgleda ozbiljno i vidi se da su jedva sve spakovali na mali odlivak :)

Taman sam se spremio za ekstremne modifikacije na blokovima i sad kako je stigla radilica sa klasicnim promerom polutki vec mi opala volja. :D Navikao sam koliko truda ulozim u turpijanje toliko ce mi se vratiti kad upali motor al sad ispalo da nema nikakvog dodatnog posla.

#4795 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 February 2016 - 21:32

nisam ja hteo, ovaj trenutak mora vlasnik da doživi

#4796 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 February 2016 - 21:34

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#4797 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 February 2016 - 21:36

View Postbojan681, on 25 February 2016 - 21:31, said:

Pa trebao je Mario pregledati paket, da premeri koliko baca i precnik polutki ali je hteo da ja budem prvi koji otvara paket, dogovorili smo se da ja od prilike premerim precnik polutki i on iznosi 71,8-71,9mm i malo sam poslikao radilicu, ovaj 18mm iglicasti u velikoj pesnici bas izgleda ozbiljno i vidi se da su jedva sve spakovali na mali odlivak :)

Taman sam se spremio za ekstremne modifikacije na blokovima i sad kako je stigla radilica sa klasicnim promerom polutki vec mi opala volja. :D Navikao sam koliko truda ulozim u turpijanje toliko ce mi se vratiti kad upali motor al sad ispalo da nema nikakvog dodatnog posla.
Dobro de, bice tu posla oko variomata i slicno, ne gubi pozitivan duh :)

Cestitke, sad si prvi sa plavo-belim nalepnicama, i da te sluzi preko 15k :)

View PostMario, on 25 February 2016 - 21:32, said:

nisam ja hteo, ovaj trenutak mora vlasnik da doživi
Jes, ima taj trenutak kad zadrhti skalpel na novoj stiroporskoj kutiji. Taj se pamti, a kutija se cuva :)

#4798 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 February 2016 - 21:39

Moram da priznam da sam se namucio oko kutije, onaj selotejp je dosta debeo i tesko je naci sredinu gde seci.

A oko varia ce biti veelikih problema, treba specijalan 16mm poklopac samo sa rupom+ specijalan ventilvar jer ovaj klasican ne odgovara.

#4799 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 February 2016 - 22:38

Vidi se da je radilica kvalitetna, bas bi bilo dobro da imamo i nju analizi ali eto, drugi put. Svaka cast na brzini, pa si vec stigao i lezajeve da nabacis!
Cestitam na kupovini, da te dugoo kilometara sluzi!

#4800 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 February 2016 - 22:47

Pa nadam se da ce vec sutra biti u blokovima, jedini problem je sto ide specijalni varijator i ventilvar koje nemam tako da ce prvo paljenje biti odlozeno.





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users