Jump to content


Sprint Eagle - Bojan681



  • This topic is locked This topic is locked
5489 replies to this topic

#5301 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 11 October 2016 - 15:56

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Vile ispravljene i u toku zamena ulja. U jednom stapu sam izmerio 82ml a u drugom 80ml. Ne znam koji je najblizi standard? Dal usuti 85ml ili je mozda cak bilo 90ml..

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5302 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 11 October 2016 - 16:33

stavio 85ml pa stapu, sve sklopljeno.Posted Image

Inace samo jedan stap je bio bas malo kriv i strugar je rekao da to cak nebi trebalo da se oseti u voznji. Takodje je i osovina tocka bila kriva. Skuter mora da se jos negde pokrivio..

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5303 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 October 2016 - 17:01

Pitanje je koliko je zapravo "isparilo" ulja do sada. Najbolje si uradio, 85cl je ok cifra, pa vides kada ga sastavis i provozas, po osecaju, lako posle mozes dosuti jos.

#5304 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 October 2016 - 17:04

Mislim da to ulje ne moze ispariti iz stapova jer su hermeticki zatvoreni, imaju gumice sa svih strana. U svakom slucaju mislim da ce mu prijati ovo novo ulje posle 7god onog kineskog koje je skroz pocrnelo.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5305 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 October 2016 - 17:15

Reparirao sam vodenu pumpu, nema slika al sam ovog puta radio sve po ps-u. Dok sam ubacivao magnete pazljivo sam gledao sa nigde ne cese i ne dodiruje gde ne treba, plasticno kuciste koje se vrti unutar magneta podmazao malo tovat mascu posto su bas mali zazori i moze da pipne.

Cetkice dakodje ganc nove, stigle preko ebaya za nedelju dana, desi se da nekad bas brzo stigne porudzbina. Sad pumpa vrti ko nova, ranije sam morao malo da je kuckam dok ne provrti kako treba al sad na kontakt radi. Jedino se bojim da se ti magneti ne mrdnu pa da opet krene da cese ko ranije, u tom slucaju bi sledeci put magnete obavezno ulepio epoksijem da ne mrdaju.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5306 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 October 2016 - 18:18

Pod "ispari" mislio sam na cinjenicu da ga nisi menjao 7 godina, znas i sam da semerinzi i gumice ne drze toliko dugo, ulje izgubi viskozitet i razredi se, malo po malo pa sline stapovi i nestaje polako... znyo i nismo sigirni koliko ga je bilo po fabrickoj normi. Daj neku sliku pumpe,i ja sam moju bosh otvarao iz znatizelje da vidim sta ima unutra.

#5307 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 October 2016 - 20:35

Interesantna je ova mercedesova pumpa jer je sam propeler odvojen od osovine elektromotora. Osovina elektromotora vrti veliki magnet koji preko magnetnog polja pokrece manji magnet unutar same pumpe.

Posted Image

Ova pumpa inace gura oko 7l/min a trosi samo 0,3A sto je super za nas koji nemamo punjenje akumulatora.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5308 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 October 2016 - 21:54

Mislim da sam gotov oko motora za ovu sezonu, imao sam neke planove da ga osposobim za voznju jos prosle nedelje al su se pojavili veliki problemi. Nakon sto je sklopljen motor sa nekim novim delovima koji su pristigli preko racing planeta utvrdjeno da je kriv ram! Hvala Piti i Mariu koji su napravili porudzbinu da pokupujem sve delove koji fale i bilo bi super da mogu samo da sklapam i resavam finese u toploj garazi al sad ne znam sta raditi. Za ispravljanje rama nema nikog kod nas a cuo sam da u SR Mitrovici uzimaju od 200-500e sto je prevelika cifra i za te pare mogu komplet nov motor uzeti..

Cela desna strana- plastike su izgrebane, takodje i stop svetlo i jednu malu plastikicu koja je vise detalj nisam uspeo naci. Nakon ispravljanja vila motor i dalje vuce u levo, kad polozim sipku uz sadnji tocak jasno se vidi da prednji tocak pobegao u levo za oko 1,5-2cm ili je zadnji kraj pobegao u desno, lupao sam glavu par dana i bio do majstora al on nije mogao tacno utvrditi sta je i predlozio mi da nesto zbudzimo za prodaju al sam rekao da necu da prodajem skuter..

#5309 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 October 2016 - 22:02

Boki, mislim da posao prepakivanja svega na drugi ram i nije neka nauka....samo još naći Spint ram negde?

#5310 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 October 2016 - 22:08

Ma daj ne panici, znas i sam sta je najslabija karika, oni flahovi na nosacu motora. Rekao sam ti jos pre par dana, moras sve da skines da ram bude go i da detaljno pregledas i prememeris. Nema nista od oka i nemoj da se vadis da nemas vremena od faksa, to je sar vremena nocnog posla u toploj garazi da se sve kompletno svuce sa rama.

#5311 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 October 2016 - 22:14

U pravu je Aca, ja bih isto pokušao sa ispravljanjem rama....takođe ciljam na te flahove ali videćeš bolje kad poskidaš plastike

#5312 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 October 2016 - 22:20

Pita uzeo bi nov ram makar i 100e dao al fazon nema gde da se kupi..

Aco lakse mi je da radim kad je stavljena masina i vile, sve ostalo sam veci skinuo, koristio sam cak i laser i ne mogu da provalim koji deo je pobegao.. A probao sam jedan flah da ispravim i nema teorije, treba neki kavez za koji se srafi ram i onda o ivice kaveza podbocis hid klipove koji guraju i ispravljaju ram a nemam nista od toga. Naslonim ja sad npr laser uz zadnju felnu da vidim jel pobegla i bacim laser na kucu preko puta koja je 15m udaljena al fazon ne vidim da je tu ista krivo, izgleda mi kao da je u liniji, a namerno bacam laser negde daleko jer ako je tocak pomeren 1,5cm o odnosu na liniju motora to ce na kuci na udaljenosti od 15m da se pokaze kao odstupanje od metar. A merio sam ugao prednje vile da vidim jel se vrat uvio i kad podesim o ivicu zadnje felne 0 stepeni isto taj ugao ocitam i na stapu vile preko digitalne vaser vage na telefonu sto bi znacilo da je i tu sve ok..

Nesto je pobeglo samo 2-3mm al to kod tockova ispadne 1,5-2cm..

#5313 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 October 2016 - 22:25

Pisao sam ti na viberu kako se radi vezano za kavez i hidraulicne dizalice, da se ne ponavljam...

Gresis, moras sve da rasturis i svaki deo zasebno da meris, posebno ram, posebno nosac, posebno vile, svaku felnu posebno...

#5314 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 October 2016 - 22:33

Nisam napisao da je strugar koji je ispravljao vile dao procenu da je vrv vrat kriv kod vila jer je tu jedino dobio udarac u sta sam ja sve uvereniji, zadnji tocak je 99% u ravni sa ramom, znaci negde drugde je nesto krivo. Videcu da nadjem nekog ko je iskusniji i ko je vec radio tako nesto da pokusa da ispravi, mozda bas to bude taj stugar koji je ispravljao vile jer ima sav potreban alat..

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5315 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 October 2016 - 07:18

Najčešće se iskirivi vrat tj. guvernala, ili T račva na sastavu šipke u T odlivka..

http://forum.pyrothe...ambo-50cc-tuned

#5316 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 October 2016 - 07:29

Sve se moze srediti, bez zurbe. Uvijek mozes skinuti sve sa rama i onda provjeravati sta je pokrivljeno. Na taj nacin ces najlakse saznati, tako sa plastikama ce ti biti tesko utvrditi.
Provjeri sto su ostali rekli. Ja mislim da je ipak do prednjeg dijela, odnosno do vila ili racve.

#5317 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 October 2016 - 07:46

Provericu t racvu mada da je to krivo imao bi poteskoca da privucem osovinu prednjeg tocka, a kod mene je to islo vrlo lako..

I ja sam u pocetku sumnjao da je vrat posto je em je debela cev em je sve ojacano na spoju sa vilom tako moguce da je ta t racva.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5318 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 24 October 2016 - 09:08

A da probas da nadjes drugog igla? Ima ih na oglasima jedino treba ubosti nekog koji nije bio rascopan..

Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk



#5319 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 October 2016 - 09:42

vidim okom da sipka ide malo ukrivo, isto je potvrdio i cale..
Posted ImagePosted Image

drugu sliku sam napravi tako sto sam upalio grid line na kameri na telefonu pa sam poravnao po horizontali.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



#5320 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 October 2016 - 13:22

Onda si našao problem. Sad treba odabrati dobre vile, neznam dali bi ti pasovale od SRke, znam čoveka koji u Futogu prodaje delove uvezenih, rastavljenih SRki Mk3, a one su ti najpribližnije jer su upravo to kinezi iskopirali.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users