Black Adder& said:
#101
Posted 05 January 2011 - 13:15
#102
Posted 05 January 2011 - 13:15
i MVT paljenje i CDI-Digimax(Eprom) sa 18 mogucih kombinacija kriva
#103
Posted 05 January 2011 - 13:17
#104
Posted 05 January 2011 - 13:19
#105
Posted 05 January 2011 - 13:19
MVT je priča za sebe, dugo smo polemisali koje palenje, Zoki je opet počeo po dopleru da šara, mada je to isto MVT samo ga dopler prodaje.. ako će već Premium inner rotor biti spregnut sa digimax epromom onda treba težiti ka istom proizvođaču, ovde nema mnogo prostora, ili radi ili ne radi...
#106
Posted 05 January 2011 - 13:22
#107
Posted 05 January 2011 - 13:28
Zox je kupio MHR, za ove Peugeot blokove se prodaje MHR cilindar Team1 to je model sa 6.transfera kako ga oni nazivaju.. U nekim razgovorima usledila je kupovina PHBG21 kabruratora dok još MHR nije planiran, pa je samo kupljen onaj iz Malossi edicije, sa jačim atomizerom i većom kosinom klipića... da bi na kraju posle odluke ipak kupio i Mikuni TM28, po meni neophodan za pravilnu isporuku snage kod ovih time-area zavisnosti... Na kraju usledila je i kupovina C20 umesto C16 auspuha jer se sada već menjala i termogrupa, i MVT premium Innerrotor sa digimax Eprom-om...i da ne zaboravim, Pollini 3G kvačilo i MHR wingbell zvono ovaj noviji tip...
Pošto je Zoki sve lepo sklopio, serijsko paljenje, koje je meni preko telefona predstavljeno kao problematično jer puca, nije davalo nikakve rezultate, prekidanje varnice je po Zoki-ju bilo već preko 9000 obrtaja,... a sa MVT-om jednostavno nije imao sreće, moraće na kurs španskog ili francuskog jezika...
Mašina je stigla, MVT ne radi... rešio sam da se vratim na serijsko paljenje pa da uopšte vidim gde se nalazim sa parametrima.. Na njemu je doppler usisno grlo i dellorto 21... sa starim doppler filterom sa slika...
Probah malo po dvorištu, preteške rolnice drže motor do 8000, kotrlja se... Sa lakšim rolnicama kreće da puca, baš kako je Zoki i rekao... pregledah karburator dizne, deluje sve korektno..
kako se malo ugreje pucanje postaje sve učestalije i niže.. motor je totalno ne voziv, od rezonance ni traga ni glasa...
prvi pogled na ovo usisno grlo učinila mi se guma na prirubnici sumnjiva i zaista, dobro je i izdržala
rešio sam da ne nastavljam sa ovim karburatorom, svakako je stigao u propratnom paketu i Mikuni TM28 i pakovanje dizni od 135-178 kao i E13 malossi filter za njega... Usput Zoki ima i prirubnicu koju je uradio sa svojim majstorom po uzoru na fabričku SF3 samo od metala...
svaka čast čoveku koji je ovo izradio, trebalo je truda i preciznosti do zla, kao i poznavanje varilačkih veština..
uzeo sam sa biax-om da sredim unutrašnjost od varenja, u prvom naletu samo grubo...
i reših da premerim prolaznost, kad ono OHOO 25mm ?? kako sad kroz njega mora proći 28mm ...
jedan veliki minus za ovu prirubnicu, bez obzira što je dobro izrađena, kad nije odgovarajuća, kaže Zoki nema veze teraj samo, napraviće novu kad bude stigao.. znam te fore, aj nema veze, ne volim ovako da radim... i na moju sreću i Zokijevu ne sreću, ne odgovara ni ugao, možda kada bi točak izvadili pa da stavimo TM28 ovde...
evo drugi minus, za koji verovatno nije majstor kriv već naručioc prirubnice, i to veče naiđe Danijel koji ima oštro oko, te je pronašao da na varu ima i rupica, eto treći minus.. ova prirubnica neće na motor, bar ne kod mene... taj falš vazuh može da se tretira i kao open boost i kao injection, ali svakako nije za ono što nama treba.. pa ide u staro gvožđe...
Ne preostaje mi drugo već da vidim šta od ove dopller livene prirubnice koja je za 21mm može da se dobije.. na svu sreću spoljni zid je 32-35mm pa deluje da može da se poturpija, nade imam, aluminijum je, možda će moći....Kod mene su svi na godišnjem, taman i da hoću da uradim nešto ozbiljnije ne mogu, a o vremenu da ne govorim...
skratio sam na odgovarajuću dužinu, i prelaz odradio sa armiranim gumenim crevom... ovako nekako bi trebalo da izlazi..
evo koliko bi trebalo da se turpija, za sad ide samo proba, pa kasnije.... i crevo je predugačko.. sve to kasnije...
ima neke razlike
TM28 bi trebao ovako stojati, odgovara mi i ugao
#108
Posted 05 January 2011 - 13:29
na moje iznenađenje, šrafove sa glave sam odrnuo rukom bez nastavka na gedori, dobar neki moment kojim je ovo pritegnuto bilo...
evo nekih slika gde se vidi kako je propuštao kompresiju u sistem za hlađenje, sreća pa nije nešto posebno vožen
klip i cilindar deluju ok, nigde ožiljaka ni povrede...
i zagledah se nekako mi sumnjivo stoje osigurači u klipu, kao da su veći, pa su silom uterani i oslanjaju se u dve tačke....neverovatno kako je ovo dobro postavljeno.... sreća pa termogrupa nije forsirana, inače ovakvi osigurači izleću napolje cepaju nikasil... bravo za majstora koji ih je kleštima pokrivio kada je stavljao....
INA igličasti koji je u gornjoj pesnici doppler radilice deluje besprekorno
novi osigurači su postavljeni, klip i cilindar spremni za sklapanje...
dalje sam se pozabavio i ovom doppler prirubnicom, maksimum koji sam uspeo da poturpijam je prečnik 26,5mm, ALU od koga je odlivak je vrlo loš i u zidu odlivka jednostavno nailazim na rupe, koje su opasne, ukoliko stanjim još zid... vidi se na slikama.. definitivno gubimo 1,5mm od prečnika pa preostaje da Zoki odradi novu prirubnicu kad ne bude žurio... dao sam mu čelični Hamburški luk prečnika 28-29mm koji je izmišljen za variti i od njega odraditi lulicu...
evo kako to sada izgleda
deluje ok, karburator funkcioniše sa fabričkim setovanjem nivoa goriva, nisam primetio da preliva... međutim još uvek pucamo... na red dolazi paljenje, sada smo već sigurni u stanje cilindra i karburatora....
#109
Posted 05 January 2011 - 13:29
radapciger koji sam prošli put spominjao je poslikan najzad, evo i alat koji sam pripremio za skidanje ležajeva sa radilice u paketu to sam isto dužan ostao prošli put....
nalazim da je magnet malo štećen od ranije, i da se prošetao na kajli, ok sad već znamo zašto je pucao.... sve jedno sledi zagonetka po imenu MVT
u uputstvu piše da treba podesiti reper rotora i statora kada je klip u GMT ukoliko se koristi originalni dijagram (CDI) koji je došao sa njim...
međutim ako se stavlja digimax potrebno je uraditi 1,5mm predpaljenje....
i pošto ovaj rotor nije previđen da nailazi na kajlu i nema kanal koji bi ga vodio, već samo konus... moramo se poslužiti sa dva ključa.. španci su predvideli da rotor može da se prihvati vilastim 30.... rotor je od aluminijuma, šanse nema da proklizi kada se dobro pritegne, konus od aluminijuma se bukvalno zalepi...
evo i zagonetke koja je upravo rešena... braon žica ide na +12V sa akumulatora.. dakle ovaj Premium ima žutu i belu koja idu sa statora za svetlo i punjenje akumulatora, samo nema namotaj za nabijanje kondenzatora, pa stoga CDI ili dijagram ili digimax sve jedno idu sa braon žicom na +12V, i ukoliko tih 12V oduzmemo sa kontakt ključem motor se gasi.... dakle ako cikne akumulator ide guranje do kuće...
potrebno je bilo odraditi nekolicinu konektora jer će digimax dobiti počasno mesto u sedištu motora
#110
Posted 05 January 2011 - 13:30
problem na koji nisam računao kada sam se vodio nekim zavisnostima je da su se u TM24 koristile dizne do 138 sa Team2 cilindrom i otvorenim difuzorom odnosno bez filtera... zaista je prečnik karburatora
TM24 = 452 mm^2
TM28 = 615 mm^2
TM28 za skoro 40% veći od njegovog mlađeg brata, međutim ni 196 dizna ne radi posao kako valja, dakle postoje mnoge druge razlike na koje nismo računali.... prema tablici 225 dizna je 1,35mm prečnik rupe.. znamo da su oznake na Mikuni diznama protok ccl/min ondnosno kubnih cenitilitara u minuti ili pretvoreno mililitara u minuti.... za razliku od dellorto tipova gde je oznaka na dizni rupa u mm*100...
ako se vodimo tablicom dobijamo da je 225 dizna prečnik rupe 1,30mm
230 --- 1.311
310 --- 1.522
440 --- 1.814
540 --- 2.009
630 --- 2.170
840 --- 2.506
gore su mere koje smo probali, nije nam preostalo ništa već da bušimo i brusimo, počeli smo sa 1,5mm , tanko, pa je Danijel pobrusio do 1,8mm i taman sam pomislio odlična je, motor je počeo da vuče kako treba, osetim da mi sumnjivo radi na punom gasu, daj da probamo još jednu meru više...
pošto smo probušili sa 2mm motor je počeo da kida, i da donosi još više snage, e neka sam lud sad smo već na meri 540 dizne, odlučio sam da probušim sa burgijom 2,5mm.. i ovde se javilo trokiranje i znak da je dizna prevelika, više snage nismo dobili...
najbolje što sam uspeo da odradim je mera oko 2,17 koja je ispala tako što smo hteli 2,1 da odradimo samo dijamantski frezer nosi malo više nego što treba.... prečnik rupe ustanovio sam tako što sam pošmirglao žicu sa 800 brusnim papirom u bušilici do mere da tek prođe kroz rupu i premerio je mikrometrom....
evo i snimak prvog paljenja
dakle 2,17 je mera 630, koja najbolju snagu donosi u večernjim satima, kada je vazduh malo gušći... mogla bi još malo tanja dizna biti, međutim to ostavljam Zokiju da razmisli kako će, da li da se kupuju dizne u tom spektru ili da smislim nekako drugačije da ih izradim.... Kasnije sam pronašao u da kupim burgije 2,1mm 2,2mm 2,3mm te sam od malih dizni 135-178 koje se ne koriste izradio 5 različitih... ako bude trebalo Zoki ima u šteku... da napomenem igle za dizne idu do 1,9mm i njih sam u međuvremenu nabavio...
sledi mnoštvo testiranja... za menjanje krive na raspolaganju je veoma malo vremena, tako da ovaj MVT nisam uspeo do kraja da prokljuvim...
mislim ima MVT1, MVT3 i MVT4 kriva koja se može podešavati fino u startru na +/2-3 stepena.. nigde nikakva kriva niti poruka kupcu koji je ostavio 400e da li da prvu krivu vozi na ovakvoj ili onakvoj stazi ili da za ove cilindre ili tipove upotrebljava treću ili četvrtu mapu, pa onda ima eventualno to fino podešavanje koje prema mašini može da se optimizira još malo... i gde je MVT2 kriva zagubljena ?? jer sad to tolika tajna pa niko ne mora da zna čak ni kupac šta vozi... dakle nikakav manual nije stigao sa celom skalamerijom osim blede fotokopije sličica na kojima je poslikano koju boju sa kojom vezati, ali crno bela fotokopija, i opis na španskom i francuskom....
neka samo oni čuvaju tajnu njihove krive, a kupac neka ćuti i uživa.... ja jednostavno nisam stigao da isprobam svih 18 kombinacija, nulte pozicije sve tri mape reaguju nešto drugačije, mada je vršna snaga približno ista...
najvažnije mi je bilo, da mašina radi kako valja, karburator i prenos dovedem do stadijuma da se na 12k obrtaja prenese snaga što kvalitetnije...
evo i ovde sam malo posekao ruke, rekao mi Danijel da sam smotan... moguće...
evo je i boja sa 2.0 otvorenom diznom, zato sam i rešio da nastavim sa otvaranjem....
evo snimak akceleracije, pun gas je nakon 2-3 skunde...
i rezultat, koji je Danijel dobio
to je 116Kmh po GPS-u, sa 24% primarnim prenosom, na 12100 obrtaja, ima snage za još prenosa pa ako Zoki želi neka stavlja...
evo i mene na tom testu, klasika cimam otklone ručice gasa
#111
Posted 05 January 2011 - 13:30
#112
Posted 05 January 2011 - 13:31
i ne može kod mene da se prođe na foru ej nemoj žurimo, tim pre što je i Krstović bio, Danijel je radio njega smo samo pozdravili...
Opet odlazak na istu foru, sad me već teši da se povremeno vraća natrag, gde god sam se vozio svi su stajali u čudu i pitali šta je ovo i koji je motor, s jedne strane jer se ovde manje viđa SF3, a sa druge strane jer ostavlja vrlo upečatljiv dojam, stariji ljudi komentarišu da je ovo neispravno i pokvareno pa se dere, oni koji su donekle upoznati sa auto ili moto sportom ne veruju očima i ušima, a mlađi uglavnom gledaju Koso i LED lampe, i pitaju koje su rolnice unutra...
Zoki to je to, srećno...
#113
Posted 05 January 2011 - 13:35
#114
Posted 05 January 2011 - 13:37
#115
Posted 05 January 2011 - 13:38
#116
Posted 05 January 2011 - 13:38
@Rade ima tu jos dosta finesa(glancanje i skidanje visak farbe na nepozeljnim mestima)da se uradi ali prvo da se malo vozikam dok je jos lepo vreme.
@Mario jeste trebalo je biti zelena ustvari trebalo je da bude kamelon boja(ljubicasta-roze-narandzasta) ali taj set kosta 350$ a kod nas duplo vise nazalost,sto je mnogo.Tako da sam se odlucio na belu perlu i presvukao sam sediste na dva mesta u belo.Ostalo je jos zadnja felna i poklopac da se ofarba i to bi bilo to sto se tice farbanja.Cekam jos par sitnica oko stylinga i da mi stignu far i migavac.
#117
Posted 05 January 2011 - 13:40
Skuplja plastika od gvozdja........
#118
Posted 25 January 2011 - 19:43
#119
Posted 25 January 2011 - 20:10
#120
Posted 26 January 2011 - 11:20
Šuška se nešto da se radi R/T cilindar za naš horizontalni peugeot blok...a s obzirom da je R/T auspuh na ovom možda ima neke konekcije...
Bleki ako izađe taj R/T Zox je onda opet u bedaku...on ima samo 70cc..
31 user(s) are reading this topic
0 members, 31 guests, 0 anonymous users