Jump to content


Peugeot SF3 LC MHR



158 replies to this topic

#101 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 05 January 2011 - 13:15

Black Adder& said:

hehe, jedva cekam da dodjes! Samo moze od ovog nezdravog nacina zivota u velegradu da se cilinder udeblja, na 70cc, sta cemo tad?


#102 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 05 January 2011 - 13:15

stiglo jos par delova-Malossi MHR zvono
Posted Image
Posted Image

i MVT paljenje i CDI-Digimax(Eprom) sa 18 mogucih kombinacija kriva
Posted Image
Posted Image

#103 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 05 January 2011 - 13:17

MVT paljenje dolazi na kraju dok ne razradim kit pa cu posle da mu stavim Mikuni VM28mm,pa kad to sve lepo nastelujem ide montaza MVT-a

#104 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 05 January 2011 - 13:19

ima Polini zvono My link i ista je cena kao i Malossi.Odlucio sam se na Malossi jer su ljudi malo azurniji od svojih zemljaka(Polini) u smislu dali su lep opis zvona(kako je radjen i tehnolgija koja je koriscena,testiranje,itd...) sto ne umanjuje kvalitet Polinijevog zvona ali po slici se vidi ipak razlika u kvalitetu materijala koja je na strani Malossi-ja.Sad je ovde samo Mario merodavan po pitanju Polini zvona posto ga on ima i znam da je zadovoljan.Ali stvarno treba videti ovo zvono uzivo i drzati ga u ruke stvarno je pravi monstrum,zidovi su mu duplo deblji nego na drugim zvonima.Jedino sto sam mogao da uzmem jeftinije u bribliznom kvalitetu je Stage6 R/T-CNC iz serije 480 ako sam lepo napisao koji kosta 58eura ali opet sam uzeo deo koji je bas namenjen za MHR.

#105 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 13:19

glupo je sad polemisati da li je bolje pollini EVO ili MHR, to su sve CNC obrađena zvona bez varova, kojima su finalna izrada kao i balans dovedeni u najbolje moguće. razmuljivo je da ako su predviđena za trke moraju izržati mnogo veće temperature i opterećenja od klasičnih.. ja iskreno ne vidim neku bitnu razliku, čak štaviše izgledaju veoma slično..

MVT je priča za sebe, dugo smo polemisali koje palenje, Zoki je opet počeo po dopleru da šara, mada je to isto MVT samo ga dopler prodaje.. ako će već Premium inner rotor biti spregnut sa digimax epromom onda treba težiti ka istom proizvođaču, ovde nema mnogo prostora, ili radi ili ne radi...

#106 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 13:22

Ovih dana je bio Zokijev SF3 kod mene na podešavanjima, i rezultati MHR cilindra su odlični.. detalje ću napisati drugom prilikom

Posted Image



#107 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 13:28

opisaću vam šta se još radilo na SF3....

Zox je kupio MHR, za ove Peugeot blokove se prodaje MHR cilindar Team1 to je model sa 6.transfera kako ga oni nazivaju.. U nekim razgovorima usledila je kupovina PHBG21 kabruratora dok još MHR nije planiran, pa je samo kupljen onaj iz Malossi edicije, sa jačim atomizerom i većom kosinom klipića... da bi na kraju posle odluke ipak kupio i Mikuni TM28, po meni neophodan za pravilnu isporuku snage kod ovih time-area zavisnosti... Na kraju usledila je i kupovina C20 umesto C16 auspuha jer se sada već menjala i termogrupa, i MVT premium Innerrotor sa digimax Eprom-om...i da ne zaboravim, Pollini 3G kvačilo i MHR wingbell zvono ovaj noviji tip...

Pošto je Zoki sve lepo sklopio, serijsko paljenje, koje je meni preko telefona predstavljeno kao problematično jer puca, nije davalo nikakve rezultate, prekidanje varnice je po Zoki-ju bilo već preko 9000 obrtaja,... a sa MVT-om jednostavno nije imao sreće, moraće na kurs španskog ili francuskog jezika...

Mašina je stigla, MVT ne radi... rešio sam da se vratim na serijsko paljenje pa da uopšte vidim gde se nalazim sa parametrima.. Na njemu je doppler usisno grlo i dellorto 21... sa starim doppler filterom sa slika...

Probah malo po dvorištu, preteške rolnice drže motor do 8000, kotrlja se... Sa lakšim rolnicama kreće da puca, baš kako je Zoki i rekao... pregledah karburator dizne, deluje sve korektno..

kako se malo ugreje pucanje postaje sve učestalije i niže.. motor je totalno ne voziv, od rezonance ni traga ni glasa...

prvi pogled na ovo usisno grlo učinila mi se guma na prirubnici sumnjiva i zaista, dobro je i izdržala

Posted Image

Posted Image



rešio sam da ne nastavljam sa ovim karburatorom, svakako je stigao u propratnom paketu i Mikuni TM28 i pakovanje dizni od 135-178 kao i E13 malossi filter za njega... Usput Zoki ima i prirubnicu koju je uradio sa svojim majstorom po uzoru na fabričku SF3 samo od metala...

svaka čast čoveku koji je ovo izradio, trebalo je truda i preciznosti do zla, kao i poznavanje varilačkih veština..

Posted Image



uzeo sam sa biax-om da sredim unutrašnjost od varenja, u prvom naletu samo grubo...

Posted Image



i reših da premerim prolaznost, kad ono OHOO 25mm ?? kako sad kroz njega mora proći 28mm ...

Posted Image



jedan veliki minus za ovu prirubnicu, bez obzira što je dobro izrađena, kad nije odgovarajuća, kaže Zoki nema veze teraj samo, napraviće novu kad bude stigao.. znam te fore, aj nema veze, ne volim ovako da radim... i na moju sreću i Zokijevu ne sreću, ne odgovara ni ugao, možda kada bi točak izvadili pa da stavimo TM28 ovde...

Posted Image

Posted Image



evo drugi minus, za koji verovatno nije majstor kriv već naručioc prirubnice, i to veče naiđe Danijel koji ima oštro oko, te je pronašao da na varu ima i rupica, eto treći minus.. ova prirubnica neće na motor, bar ne kod mene... taj falš vazuh može da se tretira i kao open boost i kao injection, ali svakako nije za ono što nama treba.. pa ide u staro gvožđe...


Ne preostaje mi drugo već da vidim šta od ove dopller livene prirubnice koja je za 21mm može da se dobije.. na svu sreću spoljni zid je 32-35mm pa deluje da može da se poturpija, nade imam, aluminijum je, možda će moći....Kod mene su svi na godišnjem, taman i da hoću da uradim nešto ozbiljnije ne mogu, a o vremenu da ne govorim...

skratio sam na odgovarajuću dužinu, i prelaz odradio sa armiranim gumenim crevom... ovako nekako bi trebalo da izlazi..

Posted Image



evo koliko bi trebalo da se turpija, za sad ide samo proba, pa kasnije.... i crevo je predugačko.. sve to kasnije...

Posted Image



ima neke razlike

Posted Image



TM28 bi trebao ovako stojati, odgovara mi i ugao

Posted Image

Posted Image

#108 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 13:29

i posle sklapanja i testa, dolazim do zaključka da se isto dešava, karburator radi drugačije, međutim problem i dalje postoji... posle kontrole svećice, kapice i bobine, preostaje da skinem mašinu i pregledam kakvo je stanje u cilindru..

Posted Image



na moje iznenađenje, šrafove sa glave sam odrnuo rukom bez nastavka na gedori, dobar neki moment kojim je ovo pritegnuto bilo...

evo nekih slika gde se vidi kako je propuštao kompresiju u sistem za hlađenje, sreća pa nije nešto posebno vožen

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image



klip i cilindar deluju ok, nigde ožiljaka ni povrede...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image



i zagledah se nekako mi sumnjivo stoje osigurači u klipu, kao da su veći, pa su silom uterani i oslanjaju se u dve tačke....neverovatno kako je ovo dobro postavljeno.... sreća pa termogrupa nije forsirana, inače ovakvi osigurači izleću napolje cepaju nikasil... bravo za majstora koji ih je kleštima pokrivio kada je stavljao....

Posted Image

Posted Image



INA igličasti koji je u gornjoj pesnici doppler radilice deluje besprekorno

Posted Image



novi osigurači su postavljeni, klip i cilindar spremni za sklapanje...

Posted Image

Posted Image



dalje sam se pozabavio i ovom doppler prirubnicom, maksimum koji sam uspeo da poturpijam je prečnik 26,5mm, ALU od koga je odlivak je vrlo loš i u zidu odlivka jednostavno nailazim na rupe, koje su opasne, ukoliko stanjim još zid... vidi se na slikama.. definitivno gubimo 1,5mm od prečnika pa preostaje da Zoki odradi novu prirubnicu kad ne bude žurio... dao sam mu čelični Hamburški luk prečnika 28-29mm koji je izmišljen za variti i od njega odraditi lulicu...

evo kako to sada izgleda

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image



deluje ok, karburator funkcioniše sa fabričkim setovanjem nivoa goriva, nisam primetio da preliva... međutim još uvek pucamo... na red dolazi paljenje, sada smo već sigurni u stanje cilindra i karburatora....

#109 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 13:29

ovo su bili poslednji otkucaji fabričkog paljenja, poskidao sam sve manuale za MVT i preveo ih na engleski, sad ide Inerrotor gore i tačka

radapciger koji sam prošli put spominjao je poslikan najzad, evo i alat koji sam pripremio za skidanje ležajeva sa radilice u paketu to sam isto dužan ostao prošli put....

Posted Image

Posted Image



nalazim da je magnet malo štećen od ranije, i da se prošetao na kajli, ok sad već znamo zašto je pucao.... sve jedno sledi zagonetka po imenu MVT

Posted Image



u uputstvu piše da treba podesiti reper rotora i statora kada je klip u GMT ukoliko se koristi originalni dijagram (CDI) koji je došao sa njim...

Posted Image



međutim ako se stavlja digimax potrebno je uraditi 1,5mm predpaljenje....

Posted Image



i pošto ovaj rotor nije previđen da nailazi na kajlu i nema kanal koji bi ga vodio, već samo konus... moramo se poslužiti sa dva ključa.. španci su predvideli da rotor može da se prihvati vilastim 30.... rotor je od aluminijuma, šanse nema da proklizi kada se dobro pritegne, konus od aluminijuma se bukvalno zalepi...

Posted Image



evo i zagonetke koja je upravo rešena... braon žica ide na +12V sa akumulatora.. dakle ovaj Premium ima žutu i belu koja idu sa statora za svetlo i punjenje akumulatora, samo nema namotaj za nabijanje kondenzatora, pa stoga CDI ili dijagram ili digimax sve jedno idu sa braon žicom na +12V, i ukoliko tih 12V oduzmemo sa kontakt ključem motor se gasi.... dakle ako cikne akumulator ide guranje do kuće...

potrebno je bilo odraditi nekolicinu konektora jer će digimax dobiti počasno mesto u sedištu motora


Posted Image

Posted Image

#110 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 13:30

i tako smo se napetljali sa Danijelom oko dizni, one Zokijeve do 175 ne rade sve su tanke i mršave... ja imam jedan jači komplet od toga koji ide do 225, u prvom testu sa 200 je katastrofa , dok sa 225 nekako proradi međutim slabašno... presiromašna mi je smeša još uvek

Posted Image



problem na koji nisam računao kada sam se vodio nekim zavisnostima je da su se u TM24 koristile dizne do 138 sa Team2 cilindrom i otvorenim difuzorom odnosno bez filtera... zaista je prečnik karburatora

TM24 = 452 mm^2
TM28 = 615 mm^2

TM28 za skoro 40% veći od njegovog mlađeg brata, međutim ni 196 dizna ne radi posao kako valja, dakle postoje mnoge druge razlike na koje nismo računali.... prema tablici 225 dizna je 1,35mm prečnik rupe.. znamo da su oznake na Mikuni diznama protok ccl/min ondnosno kubnih cenitilitara u minuti ili pretvoreno mililitara u minuti.... za razliku od dellorto tipova gde je oznaka na dizni rupa u mm*100...

ako se vodimo tablicom dobijamo da je 225 dizna prečnik rupe 1,30mm

230 --- 1.311
310 --- 1.522
440 --- 1.814
540 --- 2.009
630 --- 2.170
840 --- 2.506



gore su mere koje smo probali, nije nam preostalo ništa već da bušimo i brusimo, počeli smo sa 1,5mm , tanko, pa je Danijel pobrusio do 1,8mm i taman sam pomislio odlična je, motor je počeo da vuče kako treba, osetim da mi sumnjivo radi na punom gasu, daj da probamo još jednu meru više...

pošto smo probušili sa 2mm motor je počeo da kida, i da donosi još više snage, e neka sam lud sad smo već na meri 540 dizne, odlučio sam da probušim sa burgijom 2,5mm.. i ovde se javilo trokiranje i znak da je dizna prevelika, više snage nismo dobili...

najbolje što sam uspeo da odradim je mera oko 2,17 koja je ispala tako što smo hteli 2,1 da odradimo samo dijamantski frezer nosi malo više nego što treba.... prečnik rupe ustanovio sam tako što sam pošmirglao žicu sa 800 brusnim papirom u bušilici do mere da tek prođe kroz rupu i premerio je mikrometrom....

evo i snimak prvog paljenja




dakle 2,17 je mera 630, koja najbolju snagu donosi u večernjim satima, kada je vazduh malo gušći... mogla bi još malo tanja dizna biti, međutim to ostavljam Zokiju da razmisli kako će, da li da se kupuju dizne u tom spektru ili da smislim nekako drugačije da ih izradim.... Kasnije sam pronašao u da kupim burgije 2,1mm 2,2mm 2,3mm te sam od malih dizni 135-178 koje se ne koriste izradio 5 različitih... ako bude trebalo Zoki ima u šteku... da napomenem igle za dizne idu do 1,9mm i njih sam u međuvremenu nabavio...

sledi mnoštvo testiranja... za menjanje krive na raspolaganju je veoma malo vremena, tako da ovaj MVT nisam uspeo do kraja da prokljuvim...

Posted Image

Posted Image



mislim ima MVT1, MVT3 i MVT4 kriva koja se može podešavati fino u startru na +/2-3 stepena.. nigde nikakva kriva niti poruka kupcu koji je ostavio 400e da li da prvu krivu vozi na ovakvoj ili onakvoj stazi ili da za ove cilindre ili tipove upotrebljava treću ili četvrtu mapu, pa onda ima eventualno to fino podešavanje koje prema mašini može da se optimizira još malo... i gde je MVT2 kriva zagubljena ?? jer sad to tolika tajna pa niko ne mora da zna čak ni kupac šta vozi... dakle nikakav manual nije stigao sa celom skalamerijom osim blede fotokopije sličica na kojima je poslikano koju boju sa kojom vezati, ali crno bela fotokopija, i opis na španskom i francuskom....

neka samo oni čuvaju tajnu njihove krive, a kupac neka ćuti i uživa.... ja jednostavno nisam stigao da isprobam svih 18 kombinacija, nulte pozicije sve tri mape reaguju nešto drugačije, mada je vršna snaga približno ista...

najvažnije mi je bilo, da mašina radi kako valja, karburator i prenos dovedem do stadijuma da se na 12k obrtaja prenese snaga što kvalitetnije...

evo i ovde sam malo posekao ruke, rekao mi Danijel da sam smotan... moguće...

Posted Image



evo je i boja sa 2.0 otvorenom diznom, zato sam i rešio da nastavim sa otvaranjem....

Posted Image

evo snimak akceleracije, pun gas je nakon 2-3 skunde...





i rezultat, koji je Danijel dobio



Posted Image


to je 116Kmh po GPS-u, sa 24% primarnim prenosom, na 12100 obrtaja, ima snage za još prenosa pa ako Zoki želi neka stavlja...

evo i mene na tom testu, klasika cimam otklone ručice gasa



#111 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 05 January 2011 - 13:30

Znam da bi mogao sa duzim prenosom da dobijem jos nekih 7-10km/h ali mi ne trebaju ,ovo koliko postize mi je sasvim dovoljno i prezadovljan sam kako vuce.Nadam se da cu uskoro dobiti sve plastike sa farbanja pa da postavim slike ovog lepotana

#112 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 13:31

evo vlasnika, koji je naredni dan već u 12h bio po motor....








i ne može kod mene da se prođe na foru ej nemoj žurimo, tim pre što je i Krstović bio, Danijel je radio njega smo samo pozdravili...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image



Opet odlazak na istu foru, sad me već teši da se povremeno vraća natrag, gde god sam se vozio svi su stajali u čudu i pitali šta je ovo i koji je motor, s jedne strane jer se ovde manje viđa SF3, a sa druge strane jer ostavlja vrlo upečatljiv dojam, stariji ljudi komentarišu da je ovo neispravno i pokvareno pa se dere, oni koji su donekle upoznati sa auto ili moto sportom ne veruju očima i ušima, a mlađi uglavnom gledaju Koso i LED lampe, i pitaju koje su rolnice unutra...


Zoki to je to, srećno...

#113 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 13:35

sad moraš kupiti još jedan skuter da bude neka serijala

#114 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 05 January 2011 - 13:37

evo stigle plastike sa farbanja posto sam imao manji udes pa mi se polomio desni far i desni migavac koji se ne vide na slikama dok mi ne stignu iz Francuske.Ostalo mi je da ofarbam zadnju felnu i poklopac vodene pumpe.Promenio sam i zadnju stop lampu i cekam da mi stigne prednja srednja ukrasna maska i nove rucice posto mi sad ove crvene odudaraju i novu kurblu posto mi je ova sto je bila predugacka pa mi je grebala deklu.
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#115 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 January 2011 - 13:38

alo bre koja sad bela, pa zar nije bilo neka zelena ? i sedište si pofarbao ?

#116 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 05 January 2011 - 13:38

Hvala svima....
@Rade ima tu jos dosta finesa(glancanje i skidanje visak farbe na nepozeljnim mestima)da se uradi ali prvo da se malo vozikam dok je jos lepo vreme.
@Mario jeste trebalo je biti zelena ustvari trebalo je da bude kamelon boja(ljubicasta-roze-narandzasta) ali taj set kosta 350$ a kod nas duplo vise nazalost,sto je mnogo.Tako da sam se odlucio na belu perlu i presvukao sam sediste na dva mesta u belo.Ostalo je jos zadnja felna i poklopac da se ofarba i to bi bilo to sto se tice farbanja.Cekam jos par sitnica oko stylinga i da mi stignu far i migavac.

#117 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 05 January 2011 - 13:40

U Veranu far je 9500din. a migavac nisam hteo ni da pitam.EEEE BREE 9500din za far koji je slican nekom od Kineskih skutera.(pitao sam u jednoj prodavnici oba fara 4500 din.stim da bi morao malo da preprevim prednju masku sto i nije bio problem ali opet hocu bez nekih prepravki).Tako da sam oslucio da narucim iz Francuske gde imam prijatelje i oni imaju popust od 20% u Pezo pa ce mi biti najmanje 20% jeftinije.Inace majstor koji mi je farbao skuter je bio do Grcke i tamo mi je proveravao cenu fara i migavaca,i cena fara je 82eura a migavac 28eura sto je sve ukupno 110eura.Srecom nisam morao i prednju masku da menjam vec sam je zakrpio,a ona kosta u Grckoj nekih 110eura.
Skuplja plastika od gvozdja........

#118 Zox036

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 324 posts
  • VozimSpeedfight 3 MHR

Posted 25 January 2011 - 19:43

Sta kazete na ovaj SF3?????Skoro kao moj :)
Posted Image

#119 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 25 January 2011 - 20:10

Zoki, trebalo bi da se pokrije usima, tvoj SF3 je po meni mnogo lepši i skladniji. Izgleda da je ovaj menjao i prednje vile, kod tebe su USD i stavio slikove, e sad ako je deo nekog tima, nemamo pojma o setup-u, ali sumnjam da ce tvoj neko nadmašiti

#120 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 January 2011 - 11:20

lep je ovaj nema šta...
Šuška se nešto da se radi R/T cilindar za naš horizontalni peugeot blok...a s obzirom da je R/T auspuh na ovom možda ima neke konekcije...

Bleki ako izađe taj R/T Zox je onda opet u bedaku...on ima samo 70cc.. :D





15 user(s) are reading this topic

0 members, 15 guests, 0 anonymous users