Nastavljamo dalje... prošli tjedan stigli su svi naručeni djelovi, po dio sam išao u Sloveniju po dio do Zagreba ( cca 250km vožnje dok sam sve skupio
....
Prvo sam odlučio montirati obrtaljku i senzor za temperaturu koji ide pod svječicu...
Pozicioniranje obrtaljke i bušenje rupe....
Nije mi se sviđala preglednost cagera pa sam izbacio višak dijelova heheh, te stavio drugo staklo ( tu
je stari sat platio svoje....
Rezultat je ovakav s tim da sam vratio onaj kromirani obrub, stanjio ga dodatno brušenjem da ne pokriva skalu i obojao u crno...
Imao sam problem sa montiranjem senzora za temperaturu pod svječicu jer sam kupio senzor sa rupom fi 10mm a svječica je 14mm... problem sam riješio sa komadom bakrene pločice koju sam obradio na fi koji mi je potreban te zanitao na aluminijski dio u koji se uvrče vijak na kojem je temperaturno promjenjivi element sa instalacijom...
Evo ukratko to je to... zadovoljan sam sa položajem, sa preglednošću i obrtaljka radi ok...
Prije montaže Torque drive_a bacio sam par krugova i obrtaljka je pokazivala 10500 okretaja u rasponu od 40-60Km/h( prevrtavanje) a zatim bi okretaji pali na 9500 i tu bi ostali do krajnje brzine...
Nakon montaže torque drive_a i uštelavanja prenosa te cijelodnevnog probavanja situacija je ta da na startu nema nikakvog prevrtavanja, do 70km/h motor je na 10000 okretaja i zatim nabere jos 300-400 okretaja i drzi tih 10400 do kraja... probavao sam vise vrta rolica, centralnih federa i ovi okretaji su mi se pokazali kao najbolji... ubrzanje se popravilo osjetno i najbitnije nema prevrtavanja
nadam se da ce vrijeme sutra dopustit da bacim jedan snimak, mjerenje gps_om da utvrdim točnost kilometar sata i eventualno kakva ubrzanja... evo za sad toliko...