Dosadno jbt bez snega.
Dakle motor je ispoljavao jednu boljku u vidu prekidanja struje.Konkretno tokom voznje se to ne javlja,ali kako obrtaji padnu ispod 2000rpm on prekine struju i motor moze da se ugasi,ali i ne mora.Zavisi u kom polozaju se nadje klip u cilindru gde se prekine struja.
Uz konsultacije sa Slobom iz Uljme i Icatanejom(Igorom) iz Beograda ustanovio sam da je problem ili u svecicama(moje su bile bez rezistora) ili u kablovima(bili fabricki) ili u kapicama(bile fabricke).
Ajd sta cu otisao sam jos pre mesec dana do Mass Company i uzeo 2 nove NGK svecice po katalogu sa rezistorom,nove NGK kapice i u radnji u Pancevu kablove silikonske sa bakarnim zicama unutra.
Prosli praznici pa se bacilo na posao,delovalo je kao malo posla,ali oduzilo se na dobrih skoro 3 sata i to jos sa caletom koji je pomagao.Rasturili smo KLE sve promenili i upalili ga.
Boljka je resena.
Sledece je provera magneta i stavljanje novijeg tipa posle obrada senzora zbog starijeg tipa pick up'a.Magnet je nabavljen ostaje samo izmestaj senzora.
Kako sam izdvajao pare za neke stvari posle Dynojet'a tako je to i poruceno.Sediste se nosi kod Bobana u petak na obradu pa kad bude gotovo bice i slika.
A inace porucene su iz Nemacke rucice sa grejacima,tj "Oxford Premium Sport heated grips.
Najnovije generacije greju cak i preko 50c na 100% radne snage,a vuku ispod 4A.Ko god da ih koristi preko ima jako pozitivne rezultate.Konkretno na 2c i sa rukavicama rucice rade na 50% snage.
U prevodu ako mi ikada bude zahladnelo na rukama bilo kada u toku voznje posluzice itekako.
Sledece je reparacija kofera i sredjivanje elektronike u smislu stavljanja boljeg osvetljenja,alarma i zamene svetla u tabli kao i montiranje jos nekih sitnica.