Jump to content


Kawasaki KLE 500 1996


  • This topic is locked This topic is locked
80 replies to this topic

#41 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 06 December 2013 - 20:10

Ekstra si ga sredio. Evo ja slucajno nasao par slika mog bivseg KLE-a....

Posted Image

Posted Image

#42 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 06 December 2013 - 20:15

Ovo je ako se ne varam 91/92 godiste ?

Verovatno te je lepo sluzio ? :)

#43 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 06 December 2013 - 20:39

93. Tri sezone bez greske. Dan danas zalim sto sam ga prodao. KLE je motor za ljubitelje voznje a ne za neizivljene dripce. Kad se setim sta sam i kuda sve s njim prosao, samo duboko uzdahnem. Tri sezone nisam silazio sa njega i jedino sta sam ulozio u njega bio je mali servis i plocice za kocnice. Po meni najbolji izbor za soft enduro motor je KLE 500 i zato oznaku uporno pisem velikim slovima jer on to zasluzuje.

#44 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 December 2013 - 01:39

auu koje su to emocije, ajd mi što ne znamo možemo samo da zamišljamo... pa svaka vam čast
nego reci mi kod upredbe fabbričkog kada je radio kako valja i sada , koji su utisci

#45 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 07 December 2013 - 03:07

Pa najveci utisak je bas kod tog naglog davanja gasa i promene u snazi.

Dakle kada se zavrne gas zbog jaceg povlacenja sibera i kracih opruga koje rezultiraju brzim povlacenju sibera rezultat je automatski veci odziv snage.
E sad ja nisam verovao da to toliko moze da ima razlike,ali definitivno ima.Pogotovo zbog kracih opruga se mora paziti na zavrtanju gasa jer cim se malo jace zavrne rucica siberi se pre podignu nego pre pa je motor prgaviji.

Osim toga na sredjnim otklonima rucice zbog ostrijih igli ima vise goriva pa je i tu jaci.Po specifikaciji KLE sa fabrickim set up'om ide do nekih 8500 rpm sa snagom,a pocinje od 5000rpm.Sa ovim set up'om ide do 10 000 rpm,odnosno ima konstantno povlacenje bez osetnog gubitka snage.U prevodu na svakom otklonu rucice sada imam raspolozivost snage skoro na maximumu sto zbog jaceg vakuma,sto zbog opruga,sto zbog igli i dizni.

Nzm koliko sam sada uspeo da objasnim.

#46 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 December 2013 - 08:36

da razumem, brži je odziv a usput jači je i motor jer je sada više i vazduha i goriva..

nisam to hteo da te pitam, već da li je išao u 10k obrtaja i sa fabričkom postavkom pre KN filtera i peripetija, a mislim da jeste, ako je dobro bio podešen kabrurator...

#47 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 07 December 2013 - 12:57

Da da isao je ali nije toliko brzo dizao obrtaje I primao gas. Msm bio je osetno tromiji nego sad. Al ok to se ne moze znati dok se ovako nesto ne uradi. Ali po dinometru koji su postavljeni na forumima. KLE na 10k fabricki gubi dosta na konjazi dok ovako otvoren ne gubi u prevodu u 6toj brzini ce do 10k vuci bez problema.

Edited by Alexandar :D, 07 December 2013 - 13:00.


#48 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 07 December 2013 - 15:16

razumljivo, a ti i auspuhe imaš otvorenije tako da i to u malo menja radni režim....

#49 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 07 December 2013 - 16:40

Da zapravo po dynojet sistemu stage 1 je otvoren izduv,stage 2 je airbox kn filter + otvoren izduv sa prestelavanjem karbova,stage 3 je KN pecurke + igle + opruge + dizne. Tako da je ovo moje sad nesto tipa stage 2.5 :D

#50 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 07 December 2013 - 18:42

Moj je max vrteo 9800-10000rpm i vozio sam ga najvise 180km/h po njegovom satu. Imao je samo otvoreniji spuh.

#51 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 07 December 2013 - 18:45

Da svaki KLE vrti do 10 000 rpm,ali mu je najveca snaga na 8500 rpm,posle toga vec opada tj nema svrhe terati ga u vise obrtaje.Naravno kada je stock varijanta u pitanju.Meni se maximalno vrti sada do 11000rpm,ali mu je snaga momentalno do 10 000 rpm.

#52 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 07 December 2013 - 19:22

Evo grafika

1. 48hp,ovo je nesto slabija verzija tj pocetak stavljanja KLE'a na nesto nizu snagu umesto 50ks ima 48ks.Kasnije verzije i 45ks imaju.Dakle stock varijanta.
Posted Image

2.54 ks modifikovan airbox i filter unutra KN.Modifikovan je airbox u smislu nesto vece rupe su na njemu izbusene da se dobije airbox sa protokom vazduha iz serija KLE'a 91/94.
Posted Image

3.Modifikovan airbox + kn filter unutra + otvoren izduv Yoshimura(spram obicnog otvorenog izduva ovde ima 1ks vise zbog promene ugla cevi ka cilindru,tj 2 cevke nisu iste na fabrickoj varijanti)
Posted Image

4.Modifikovan airbox + kn filter + Yoshimura + bregaste od GPZ'a
Posted Image

Prema ovome moj KLE bi trebao da ima sada izmedju 58 i 60ks'a,posto fabricki ima 50ks odnosno 2ks vise od ove varijante.Ali pretpostavljam da ima oko 58ks.I u voznji u prema graficima velika razlika.

Edited by Alexandar :D, 07 December 2013 - 19:36.


#53 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 07 December 2013 - 20:51

Lepi grafovi,narocito ovaj zadnji sa bregastom od GPZ-a.Sad ti je motor GPZ 500 :D

#54 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 07 December 2013 - 20:53

Zapravo fali jos samo bregaste :D. Al ne diram ipak je ovo enduro. Pa je I ova konjaza zavidna za 500ccm.

#55 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 07 December 2013 - 23:06

Za taj tip motora je ok snaga...sto je najvaznije ima da traje hiljade i hiljade kma...ja iz 500cc teram 39hp pa ti vidi...

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

#56 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 08 December 2013 - 01:45

super je isporuka snage.. tačno kako treba za jedan enduro

#57 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 08 December 2013 - 02:16

Pa da pretpostavljam da mislis na grafikon broj 3,sto je sada slucaj kod mene.
Grafikon broj 4 ima GPZ isporuku snage,ali se dosta gubi na nizim obrtajima tj mrtav je ispod 6500 rpm.

#58 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 08 December 2013 - 10:13

naravno, pa tvoj je sada kao taj treći, nisi bregastu menjao,.. a po meni i ne treba, komfornija je vožnja ovako..

po meni je bitno sagledati sve činjenice koje dobijamo i gubimo... isto je i kod skutera... nekad dobar base setup donese mnogo više uživanja i dobre vožnje od lošeg mid race-a..

#59 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 08 December 2013 - 23:52

Sledece u planu je sediste I oxford grejaci rucica. Nakon toga reparacija kufera I posle kupovina nosaca bocnih torbi ili kofera to cu jos odluciti u zavisnosti od finansija.S'tim da ce verovatno pre toga da se odradi pancirno crevo za prednji disk I progresivne opruge za bolje kocenje.

Edited by Alexandar :D, 08 December 2013 - 23:53.


#60 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 08 January 2014 - 19:04

Dosadno jbt bez snega.

Dakle motor je ispoljavao jednu boljku u vidu prekidanja struje.Konkretno tokom voznje se to ne javlja,ali kako obrtaji padnu ispod 2000rpm on prekine struju i motor moze da se ugasi,ali i ne mora.Zavisi u kom polozaju se nadje klip u cilindru gde se prekine struja.

Uz konsultacije sa Slobom iz Uljme i Icatanejom(Igorom) iz Beograda ustanovio sam da je problem ili u svecicama(moje su bile bez rezistora) ili u kablovima(bili fabricki) ili u kapicama(bile fabricke).

Ajd sta cu otisao sam jos pre mesec dana do Mass Company i uzeo 2 nove NGK svecice po katalogu sa rezistorom,nove NGK kapice i u radnji u Pancevu kablove silikonske sa bakarnim zicama unutra.

Prosli praznici pa se bacilo na posao,delovalo je kao malo posla,ali oduzilo se na dobrih skoro 3 sata i to jos sa caletom koji je pomagao.Rasturili smo KLE sve promenili i upalili ga.
Boljka je resena.
Sledece je provera magneta i stavljanje novijeg tipa posle obrada senzora zbog starijeg tipa pick up'a.Magnet je nabavljen ostaje samo izmestaj senzora.
Posted Image
Posted Image


Kako sam izdvajao pare za neke stvari posle Dynojet'a tako je to i poruceno.Sediste se nosi kod Bobana u petak na obradu pa kad bude gotovo bice i slika.
A inace porucene su iz Nemacke rucice sa grejacima,tj "Oxford Premium Sport heated grips.
Najnovije generacije greju cak i preko 50c na 100% radne snage,a vuku ispod 4A.Ko god da ih koristi preko ima jako pozitivne rezultate.Konkretno na 2c i sa rukavicama rucice rade na 50% snage.
U prevodu ako mi ikada bude zahladnelo na rukama bilo kada u toku voznje posluzice itekako.
Posted Image
Posted Image

Sledece je reparacija kofera i sredjivanje elektronike u smislu stavljanja boljeg osvetljenja,alarma i zamene svetla u tabli kao i montiranje jos nekih sitnica.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users