Kawasaki KLE 500 1996
#41
Posted 06 December 2013 - 20:10
#42
Posted 06 December 2013 - 20:15
Verovatno te je lepo sluzio ?
#43
Posted 06 December 2013 - 20:39
#44
Posted 07 December 2013 - 01:39
nego reci mi kod upredbe fabbričkog kada je radio kako valja i sada , koji su utisci
#45
Posted 07 December 2013 - 03:07
Dakle kada se zavrne gas zbog jaceg povlacenja sibera i kracih opruga koje rezultiraju brzim povlacenju sibera rezultat je automatski veci odziv snage.
E sad ja nisam verovao da to toliko moze da ima razlike,ali definitivno ima.Pogotovo zbog kracih opruga se mora paziti na zavrtanju gasa jer cim se malo jace zavrne rucica siberi se pre podignu nego pre pa je motor prgaviji.
Osim toga na sredjnim otklonima rucice zbog ostrijih igli ima vise goriva pa je i tu jaci.Po specifikaciji KLE sa fabrickim set up'om ide do nekih 8500 rpm sa snagom,a pocinje od 5000rpm.Sa ovim set up'om ide do 10 000 rpm,odnosno ima konstantno povlacenje bez osetnog gubitka snage.U prevodu na svakom otklonu rucice sada imam raspolozivost snage skoro na maximumu sto zbog jaceg vakuma,sto zbog opruga,sto zbog igli i dizni.
Nzm koliko sam sada uspeo da objasnim.
#46
Posted 07 December 2013 - 08:36
nisam to hteo da te pitam, već da li je išao u 10k obrtaja i sa fabričkom postavkom pre KN filtera i peripetija, a mislim da jeste, ako je dobro bio podešen kabrurator...
#47
Posted 07 December 2013 - 12:57
Edited by Alexandar :D, 07 December 2013 - 13:00.
#48
Posted 07 December 2013 - 15:16
#49
Posted 07 December 2013 - 16:40
#50
Posted 07 December 2013 - 18:42
#51
Posted 07 December 2013 - 18:45
#52
Posted 07 December 2013 - 19:22
1. 48hp,ovo je nesto slabija verzija tj pocetak stavljanja KLE'a na nesto nizu snagu umesto 50ks ima 48ks.Kasnije verzije i 45ks imaju.Dakle stock varijanta.
2.54 ks modifikovan airbox i filter unutra KN.Modifikovan je airbox u smislu nesto vece rupe su na njemu izbusene da se dobije airbox sa protokom vazduha iz serija KLE'a 91/94.
3.Modifikovan airbox + kn filter unutra + otvoren izduv Yoshimura(spram obicnog otvorenog izduva ovde ima 1ks vise zbog promene ugla cevi ka cilindru,tj 2 cevke nisu iste na fabrickoj varijanti)
4.Modifikovan airbox + kn filter + Yoshimura + bregaste od GPZ'a
Prema ovome moj KLE bi trebao da ima sada izmedju 58 i 60ks'a,posto fabricki ima 50ks odnosno 2ks vise od ove varijante.Ali pretpostavljam da ima oko 58ks.I u voznji u prema graficima velika razlika.
Edited by Alexandar :D, 07 December 2013 - 19:36.
#53
Posted 07 December 2013 - 20:51
#54
Posted 07 December 2013 - 20:53
#55
Posted 07 December 2013 - 23:06
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
#56
Posted 08 December 2013 - 01:45
#57
Posted 08 December 2013 - 02:16
Grafikon broj 4 ima GPZ isporuku snage,ali se dosta gubi na nizim obrtajima tj mrtav je ispod 6500 rpm.
#58
Posted 08 December 2013 - 10:13
po meni je bitno sagledati sve činjenice koje dobijamo i gubimo... isto je i kod skutera... nekad dobar base setup donese mnogo više uživanja i dobre vožnje od lošeg mid race-a..
#59
Posted 08 December 2013 - 23:52
Edited by Alexandar :D, 08 December 2013 - 23:53.
#60
Posted 08 January 2014 - 19:04
Dakle motor je ispoljavao jednu boljku u vidu prekidanja struje.Konkretno tokom voznje se to ne javlja,ali kako obrtaji padnu ispod 2000rpm on prekine struju i motor moze da se ugasi,ali i ne mora.Zavisi u kom polozaju se nadje klip u cilindru gde se prekine struja.
Uz konsultacije sa Slobom iz Uljme i Icatanejom(Igorom) iz Beograda ustanovio sam da je problem ili u svecicama(moje su bile bez rezistora) ili u kablovima(bili fabricki) ili u kapicama(bile fabricke).
Ajd sta cu otisao sam jos pre mesec dana do Mass Company i uzeo 2 nove NGK svecice po katalogu sa rezistorom,nove NGK kapice i u radnji u Pancevu kablove silikonske sa bakarnim zicama unutra.
Prosli praznici pa se bacilo na posao,delovalo je kao malo posla,ali oduzilo se na dobrih skoro 3 sata i to jos sa caletom koji je pomagao.Rasturili smo KLE sve promenili i upalili ga.
Boljka je resena.
Sledece je provera magneta i stavljanje novijeg tipa posle obrada senzora zbog starijeg tipa pick up'a.Magnet je nabavljen ostaje samo izmestaj senzora.
Kako sam izdvajao pare za neke stvari posle Dynojet'a tako je to i poruceno.Sediste se nosi kod Bobana u petak na obradu pa kad bude gotovo bice i slika.
A inace porucene su iz Nemacke rucice sa grejacima,tj "Oxford Premium Sport heated grips.
Najnovije generacije greju cak i preko 50c na 100% radne snage,a vuku ispod 4A.Ko god da ih koristi preko ima jako pozitivne rezultate.Konkretno na 2c i sa rukavicama rucice rade na 50% snage.
U prevodu ako mi ikada bude zahladnelo na rukama bilo kada u toku voznje posluzice itekako.
Sledece je reparacija kofera i sredjivanje elektronike u smislu stavljanja boljeg osvetljenja,alarma i zamene svetla u tabli kao i montiranje jos nekih sitnica.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users