Pitanja i polemike u vezi prenosa
plameni
30 Nov 2014
Totalno je to Aco tacno..po tome sam i dobio da je hi1 duzi za 7% od hi2..to je tako u teoriji i matematicki a praksa pokazuje nesto drugo
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
goggyso
06 Dec 2014
Sta su mu ovi uradili kad sa tim obrtajima tako ide? Dodje mi da se 
Engine built by High Gain Tuning
2009 SR70 Ditech
Malossi 70cc BBK
Malossi Full circle Crank
Leo Vince ZX
Malossi 2000 Multivar 8gr Dr Pulley Sliders
Malossi RS24/10 Shock
HGT Fuel Regulator
Edited by goggyso, 06 December 2014 - 23:37.

Engine built by High Gain Tuning
2009 SR70 Ditech
Malossi 70cc BBK
Malossi Full circle Crank
Leo Vince ZX
Malossi 2000 Multivar 8gr Dr Pulley Sliders
Malossi RS24/10 Shock
HGT Fuel Regulator
Edited by goggyso, 06 December 2014 - 23:37.
Razredni
07 Dec 2014
Tu nesto debelo nije sa onog spiska koji su naveli. Anabelas sa multivarom i seriskim pia lc reduktorom ima 110kmh na 10k. Ti imas produzenje primara i hvataz 100kmh na 9.5k. Oni imaju 112 na 9k. Znaci imaju mnogo snage i produzenje od 30%..
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
goggyso
07 Dec 2014
AcaPostar, on 07 December 2014 - 00:54, said:
Tu nesto debelo nije sa onog spiska koji su naveli. Anabelas sa multivarom i seriskim pia lc reduktorom ima 110kmh na 10k. Ti imas produzenje primara i hvataz 100kmh na 9.5k. Oni imaju 112 na 9k. Znaci imaju mnogo snage i produzenje od 30%..
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edited by goggyso, 07 December 2014 - 01:10.
bojan681
07 Dec 2014
Vrv ima malossi HPC radilicu. Pise da je cilindar malossi BBK, mozda to znaci Big Bore Kit, ne znam kolko kubika to moze biti, mozda nije 70cc ko sto su napisali..
Vidi se na snimku da zaleze a i vozac je mozda laksa kategorija..
Vidi se na snimku da zaleze a i vozac je mozda laksa kategorija..
goggyso
07 Dec 2014
bojan681, on 07 December 2014 - 02:54, said:
Vrv ima malossi HPC radilicu. Pise da je cilindar malossi BBK, mozda to znaci Big Bore Kit, ne znam kolko kubika to moze biti, mozda nije 70cc ko sto su napisali..
Vidi se na snimku da zaleze a i vozac je mozda laksa kategorija..
Vidi se na snimku da zaleze a i vozac je mozda laksa kategorija..
Edited by goggyso, 07 December 2014 - 03:07.
plameni
07 Dec 2014
Gogy pitaj u cemu je fora da resimo i taj Pure Jet.Prepisi setup pa posle da ga razlozimo u detalje.al jbt ova ne prelazi 9k a kida
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
ALIEN SM
08 Dec 2014
Uh, ja sam odusevljen kako pegla Aprilija ...malo obrtaja , to cuva masinu od preteranog habanja uklapa se u rad rezone , ali malo je to obrtaja za tu krajnju , jedino objasnjenje je produzenje prenosa i to veeeeliko ....
Mario
08 Dec 2014
samo produženje prenosa na ovim radnim zapreminama ne opravdava ovu krajnju, ...
logično objašnjenje je lagan vozač, ili neki lagani vetar u leđa ili nizbrdica...
u normalnim uslovima za 115km je potrebno oko 15-20KS
logično objašnjenje je lagan vozač, ili neki lagani vetar u leđa ili nizbrdica...
u normalnim uslovima za 115km je potrebno oko 15-20KS
goggyso
08 Dec 2014
Mario, on 08 December 2014 - 23:15, said:
samo produženje prenosa na ovim radnim zapreminama ne opravdava ovu krajnju, ...
logično objašnjenje je lagan vozač, ili neki lagani vetar u leđa ili nizbrdica...
u normalnim uslovima za 115km je potrebno oko 15-20KS
logično objašnjenje je lagan vozač, ili neki lagani vetar u leđa ili nizbrdica...
u normalnim uslovima za 115km je potrebno oko 15-20KS
cvele
09 Dec 2014
goggyso
09 Dec 2014
cvele, on 09 December 2014 - 00:57, said:
Nemoguce...cak i na 2t...
cvele
09 Dec 2014
Quote
Oni bar nemaju potrebe da laziraju
Dajteh
09 Dec 2014
Ma da je ne znam kakav vozac 112 je izbacio sat???? I jos mi je cudno kako tako lako prebacuje poslje stotke, jbt pa ja sam se napinjao i malo po malo kad bi presao novi runner 100kmh, niz brdo je tesko isao dalje, rekord mi je bio 109 i to na 11000 sa ZXom. Vise nikad nisam mogao naterati ga toliko unatoc vecoj nizbrdici.
Nesto je presutio to je sigurno, jer da ugasis ton, rekao bi da ima masinu od sr150, znaci tu je snaga negdje.
I ovi okretaji mi govore da ima dug prijenos, getriba uvjek smiri masinu.
I cuje se da ovo duboko buci, znaci trosi dosta zraka, sto bi moglo podrazumjevati i velik pritisak sa hgt regulatorom.
Taj HGT 28mm tps, mislim da bi se moglo probati uzeti prirubnicu 28mm i nabiti samo cijev od prirubnice do gljive, a tps serijala da bude sa strane. Naloziti u cilindar velik pritisak, produziti tajming ubrizgavanja i lozi.
Skidam kapu, i mozda cu im jednog dana plasirati svoj video pa nek se zapitaju
Edited by dajteh, 09 December 2014 - 04:04.
Nesto je presutio to je sigurno, jer da ugasis ton, rekao bi da ima masinu od sr150, znaci tu je snaga negdje.
I ovi okretaji mi govore da ima dug prijenos, getriba uvjek smiri masinu.
I cuje se da ovo duboko buci, znaci trosi dosta zraka, sto bi moglo podrazumjevati i velik pritisak sa hgt regulatorom.
Taj HGT 28mm tps, mislim da bi se moglo probati uzeti prirubnicu 28mm i nabiti samo cijev od prirubnice do gljive, a tps serijala da bude sa strane. Naloziti u cilindar velik pritisak, produziti tajming ubrizgavanja i lozi.
Skidam kapu, i mozda cu im jednog dana plasirati svoj video pa nek se zapitaju

Edited by dajteh, 09 December 2014 - 04:04.
goggyso
09 Dec 2014
Ne valja bez TPS-a, probao sam, radi mašina i sa skroz otvorenim usisom i na leru, ali nepravilno, guši se, jbg ipak što je puno puno je, jedino pod punim gasom ima smisla, no nije loša ideja za probu, odmah pun gas iz mesta pa da vidimo šta zna. Eh kad bi mogao doci do jednog takvog TPS-a od 28mm. A ono mora da je baš BIG BORE, ili čak sa radilicom sa dužim hodom.
Edited by goggyso, 09 December 2014 - 10:42.
Edited by goggyso, 09 December 2014 - 10:42.
Mario
09 Dec 2014
neće porastiti obrtaji na nizbrdici ukoliko ima toliko produžen prenos da variomat ne završi posao do 115-120 to je valda jasno
cvele
09 Dec 2014
ALIEN SM
09 Dec 2014
OR prenos + produzenje , to sigurno , cim je sve to na 9000 ...uklopio ZX- a u sve to idealno ...ja mislim da bi mu mala kilaza i nizbrdica navukla jos obrtaja pri skroz zatvorenom varijatoru , pa bi vec imao pad snage sa ZX- om bas kad je najpotrebnija , kad su otpori vazduha najveci ...
U svakom slucaju sta su , da su uradili , za respekt je , svaka im cast ...pegla Aprilija samo tako ...
U svakom slucaju sta su , da su uradili , za respekt je , svaka im cast ...pegla Aprilija samo tako ...
goggyso
09 Dec 2014
Onda ja moram naći nekog pero-laka kategorija vozača i laku nizbrdicu, možda tako nateram moju SRku da pokaže 110km/h

Mario
09 Dec 2014
ALIEN SM, on 09 December 2014 - 13:04, said:
OR prenos + produzenje , to sigurno , cim je sve to na 9000 ...uklopio ZX- a u sve to idealno ...ja mislim da bi mu mala kilaza i nizbrdica navukla jos obrtaja pri skroz zatvorenom varijatoru , pa bi vec imao pad snage sa ZX- om bas kad je najpotrebnija , kad su otpori vazduha najveci ...
U svakom slucaju sta su , da su uradili , za respekt je , svaka im cast ...pegla Aprilija samo tako ...
U svakom slucaju sta su , da su uradili , za respekt je , svaka im cast ...pegla Aprilija samo tako ...
ako je prenos dovoljno dugačak, onda obrtaji neće porastiti, taman i da je na nizbrdici, koja mu može pomoći, variomat nije sklopljen a recimo i da je sklopljen, neće porastiti obrtaji jer je krajnja brzina već preko 115 i on sa tom snagom nema više potencijala i ne može da savlada otpor vazduha dok ZX ispada iz centralnog powerbanda.. to što je sa duplim protivkonusom malo produžen to nije dovoljno...
sa snimka se vidi da jedva dobija km i to je znak da nema više prave snage koja može do te brzine bezbrižno da dođe, to što je zalegao i umanjio otpor vazduha to je plus, ali nije dovoljno...
sličan primer smo imali mi na SR-ki letos kada je Krsta vozio, na grafikonu se vidi da je polako dobijao Kmh i recimo da je imao još malo puta možda je sa toliko dugačkim prenosom mogao naloviti još koji Kmh.. međutim meni to ne odgovara i na mojoj težini je taj prenos neadekvatno predug, tačnije stavio sam ga da oborim rekord, a nedostaje mi još snage za malo više...

goggyso, on 09 December 2014 - 13:13, said:
Onda ja moram naći nekog pero-laka kategorija vozača i laku nizbrdicu, možda tako nateram moju SRku da pokaže 110km/h 

najbolje bi bilo da namestimo da ide na daljinski... član Doom ima taj sindrom 50+ Kg kao maketa... uglavnom vozači za drag imaju malu telesnu težinu pored minimalizovanog otpora vazduha, težine same konstrukcije rama, i maksimalizovane snage... pa je shodno tome optimizovan i prenosni odnos