←  Finalni prenos

svet-skutera

»

Pitanja i polemike u vezi prenosa

Locked

plameni's Photo plameni 30 Nov 2014

Totalno je to Aco tacno..po tome sam i dobio da je hi1 duzi za 7% od hi2..to je tako u teoriji i matematicki a praksa pokazuje nesto drugo

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Quote

goggyso's Photo goggyso 06 Dec 2014

Sta su mu ovi uradili kad sa tim obrtajima tako ide? Dodje mi da se :)
Engine built by High Gain Tuning
2009 SR70 Ditech
Malossi 70cc BBK
Malossi Full circle Crank
Leo Vince ZX
Malossi 2000 Multivar 8gr Dr Pulley Sliders
Malossi RS24/10 Shock
HGT Fuel Regulator

Edited by goggyso, 06 December 2014 - 23:37.
Quote

Razredni's Photo Razredni 07 Dec 2014

Tu nesto debelo nije sa onog spiska koji su naveli. Anabelas sa multivarom i seriskim pia lc reduktorom ima 110kmh na 10k. Ti imas produzenje primara i hvataz 100kmh na 9.5k. Oni imaju 112 na 9k. Znaci imaju mnogo snage i produzenje od 30%..

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Quote

goggyso's Photo goggyso 07 Dec 2014

View PostAcaPostar, on 07 December 2014 - 00:54, said:

Tu nesto debelo nije sa onog spiska koji su naveli. Anabelas sa multivarom i seriskim pia lc reduktorom ima 110kmh na 10k. Ti imas produzenje primara i hvataz 100kmh na 9.5k. Oni imaju 112 na 9k. Znaci imaju mnogo snage i produzenje od 30%..

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Pa to je jedino logicno objasnjenje, momacko produzenje i momacka snaga tog Malossija na niskim obrtajima. Ajd ono prvo nije sporno, al kako i koliko konja su iscupali iz tog Malossija na 8-9k?? Imam i ja ZX-R koji je cak nesto vislji u opsegu rezonancije od obicnog ZX-a, a imam i regulator pritiska, i probao sam sa raznim pritiscima. Ostaje jos samo da su nesto precutali, neku posebnu mapu u ECU koja omogucuje tu snagu na nizim obrtajima, i verovatno je TP 28mm HGT-ov. A i koje dizne su u pitanju, imam neki predosecaj da ovi iz HGT-a imaju neki dil sa nekim proizvodjacem dizni da im pravi specijalne dizne po njihovoj specifikaciji, jer ove kao sto su moje nisu sposobne da ubrizgaju vecu dozu goriva/smese, a sa pritiskom se nemoze bas u nebesa jer bi plasticno kuciste prslo. Koliko se ja secam podatka negde procitanog, maksimalno dozvoljen pritisak u kucistu dizni je 10 bara. Neznam, joj samo da mi je jedan dan zaviriti kod ovih manijaka iz HGT-a da pokupim neki fazon, oni definitivno vladaju materijom zvanom PJet.
Edited by goggyso, 07 December 2014 - 01:10.
Quote

bojan681's Photo bojan681 07 Dec 2014

Vrv ima malossi HPC radilicu. Pise da je cilindar malossi BBK, mozda to znaci Big Bore Kit, ne znam kolko kubika to moze biti, mozda nije 70cc ko sto su napisali..

Vidi se na snimku da zaleze a i vozac je mozda laksa kategorija..
Quote

goggyso's Photo goggyso 07 Dec 2014

View Postbojan681, on 07 December 2014 - 02:54, said:

Vrv ima malossi HPC radilicu. Pise da je cilindar malossi BBK, mozda to znaci Big Bore Kit, ne znam kolko kubika to moze biti, mozda nije 70cc ko sto su napisali..

Vidi se na snimku da zaleze a i vozac je mozda laksa kategorija..
Da HPC radilica, ali sad se time otvara nova tema, sta to HPC radilica donosi u performansama kod PJeta sto ne donosi kod karburatora? Dali je moguce da PJetu odgovara HPC cak i na nizim obrtajima? Mozda bas zato sto mu treba puno usisanog vazduha zbog vise goriva na ubrizgavanju... e to je sad vec za ozbiljno razmisljanje. Njima je sve preko 50ccm BBK, a da je stvarno BBK sa 80 ili vise ccm to bi islo mnooogo bolje nego sto se vidi na snimku. Jedan takav ima na videu koji pegla 150kmh sa PJet-om naravno u HGT verziji.
Edited by goggyso, 07 December 2014 - 03:07.
Quote

plameni's Photo plameni 07 Dec 2014

Gogy pitaj u cemu je fora da resimo i taj Pure Jet.Prepisi setup pa posle da ga razlozimo u detalje.al jbt ova ne prelazi 9k a kida

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Quote

ALIEN SM's Photo ALIEN SM 08 Dec 2014

Uh, ja sam odusevljen kako pegla Aprilija ...malo obrtaja , to cuva masinu od preteranog habanja uklapa se u rad rezone , ali malo je to obrtaja za tu krajnju , jedino objasnjenje je produzenje prenosa i to veeeeliko ....
Quote

Mario's Photo Mario 08 Dec 2014

samo produženje prenosa na ovim radnim zapreminama ne opravdava ovu krajnju, ...

logično objašnjenje je lagan vozač, ili neki lagani vetar u leđa ili nizbrdica...

u normalnim uslovima za 115km je potrebno oko 15-20KS
Quote

goggyso's Photo goggyso 08 Dec 2014

View PostMario, on 08 December 2014 - 23:15, said:

samo produženje prenosa na ovim radnim zapreminama ne opravdava ovu krajnju, ...

logično objašnjenje je lagan vozač, ili neki lagani vetar u leđa ili nizbrdica...

u normalnim uslovima za 115km je potrebno oko 15-20KS
Dali je moguce izvuci toliko konja na 9k? Verujem da moze, samo kako?
Quote

cvele's Photo cvele 09 Dec 2014

View Postgoggyso, on 08 December 2014 - 23:39, said:

Dali je moguce izvuci toliko konja na 9k? Verujem da moze, samo kako?
Nemoguce...cak i na 2t...
Quote

goggyso's Photo goggyso 09 Dec 2014

View Postcvele, on 09 December 2014 - 00:57, said:

Nemoguce...cak i na 2t...
Da ga jbm, nemogu da poverujem da je HGT lazirao onaj video, cak i da je isao nizbrdo digli bi se obrtaji, ali se lepo vidi da ne prelazi 9k a na satu 112.. Oni bar nemaju potrebe da laziraju, dokazali su se vec xx puta i ceo svet gleda u njihova dostignuca, sa postovanjem. Neznam....
Quote

cvele's Photo cvele 09 Dec 2014

Quote

Oni bar nemaju potrebe da laziraju
Pa i nemaju ,al ponesto sa sajta treba i prodati...marketing jbg...lak vozac,dugacak prenos i nizbrdica....
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 09 Dec 2014

Ma da je ne znam kakav vozac 112 je izbacio sat???? I jos mi je cudno kako tako lako prebacuje poslje stotke, jbt pa ja sam se napinjao i malo po malo kad bi presao novi runner 100kmh, niz brdo je tesko isao dalje, rekord mi je bio 109 i to na 11000 sa ZXom. Vise nikad nisam mogao naterati ga toliko unatoc vecoj nizbrdici.

Nesto je presutio to je sigurno, jer da ugasis ton, rekao bi da ima masinu od sr150, znaci tu je snaga negdje.

I ovi okretaji mi govore da ima dug prijenos, getriba uvjek smiri masinu.

I cuje se da ovo duboko buci, znaci trosi dosta zraka, sto bi moglo podrazumjevati i velik pritisak sa hgt regulatorom.
Taj HGT 28mm tps, mislim da bi se moglo probati uzeti prirubnicu 28mm i nabiti samo cijev od prirubnice do gljive, a tps serijala da bude sa strane. Naloziti u cilindar velik pritisak, produziti tajming ubrizgavanja i lozi.

Skidam kapu, i mozda cu im jednog dana plasirati svoj video pa nek se zapitaju :rofl_jaki:
Edited by dajteh, 09 December 2014 - 04:04.
Quote

goggyso's Photo goggyso 09 Dec 2014

Ne valja bez TPS-a, probao sam, radi mašina i sa skroz otvorenim usisom i na leru, ali nepravilno, guši se, jbg ipak što je puno puno je, jedino pod punim gasom ima smisla, no nije loša ideja za probu, odmah pun gas iz mesta pa da vidimo šta zna. Eh kad bi mogao doci do jednog takvog TPS-a od 28mm. A ono mora da je baš BIG BORE, ili čak sa radilicom sa dužim hodom.
Edited by goggyso, 09 December 2014 - 10:42.
Quote

Mario's Photo Mario 09 Dec 2014

neće porastiti obrtaji na nizbrdici ukoliko ima toliko produžen prenos da variomat ne završi posao do 115-120 to je valda jasno
Quote

cvele's Photo cvele 09 Dec 2014

View PostMario, on 09 December 2014 - 11:32, said:

neće porastiti obrtaji na nizbrdici ukoliko ima toliko produžen prenos da variomat ne završi posao do 115-120 to je valda jasno
:rofl_jaki:
Quote

ALIEN SM's Photo ALIEN SM 09 Dec 2014

OR prenos + produzenje , to sigurno , cim je sve to na 9000 ...uklopio ZX- a u sve to idealno ...ja mislim da bi mu mala kilaza i nizbrdica navukla jos obrtaja pri skroz zatvorenom varijatoru , pa bi vec imao pad snage sa ZX- om bas kad je najpotrebnija , kad su otpori vazduha najveci ...

U svakom slucaju sta su , da su uradili , za respekt je , svaka im cast ...pegla Aprilija samo tako ...
Quote

goggyso's Photo goggyso 09 Dec 2014

Onda ja moram naći nekog pero-laka kategorija vozača i laku nizbrdicu, možda tako nateram moju SRku da pokaže 110km/h :rofl_jaki:
Quote

Mario's Photo Mario 09 Dec 2014

View PostALIEN SM, on 09 December 2014 - 13:04, said:

OR prenos + produzenje , to sigurno , cim je sve to na 9000 ...uklopio ZX- a u sve to idealno ...ja mislim da bi mu mala kilaza i nizbrdica navukla jos obrtaja pri skroz zatvorenom varijatoru , pa bi vec imao pad snage sa ZX- om bas kad je najpotrebnija , kad su otpori vazduha najveci ...

U svakom slucaju sta su , da su uradili , za respekt je , svaka im cast ...pegla Aprilija samo tako ...



ako je prenos dovoljno dugačak, onda obrtaji neće porastiti, taman i da je na nizbrdici, koja mu može pomoći, variomat nije sklopljen a recimo i da je sklopljen, neće porastiti obrtaji jer je krajnja brzina već preko 115 i on sa tom snagom nema više potencijala i ne može da savlada otpor vazduha dok ZX ispada iz centralnog powerbanda.. to što je sa duplim protivkonusom malo produžen to nije dovoljno...

sa snimka se vidi da jedva dobija km i to je znak da nema više prave snage koja može do te brzine bezbrižno da dođe, to što je zalegao i umanjio otpor vazduha to je plus, ali nije dovoljno...

sličan primer smo imali mi na SR-ki letos kada je Krsta vozio, na grafikonu se vidi da je polako dobijao Kmh i recimo da je imao još malo puta možda je sa toliko dugačkim prenosom mogao naloviti još koji Kmh.. međutim meni to ne odgovara i na mojoj težini je taj prenos neadekvatno predug, tačnije stavio sam ga da oborim rekord, a nedostaje mi još snage za malo više...

Posted Image

View Postgoggyso, on 09 December 2014 - 13:13, said:

Onda ja moram naći nekog pero-laka kategorija vozača i laku nizbrdicu, možda tako nateram moju SRku da pokaže 110km/h :rofl_jaki:

najbolje bi bilo da namestimo da ide na daljinski... član Doom ima taj sindrom 50+ Kg kao maketa... uglavnom vozači za drag imaju malu telesnu težinu pored minimalizovanog otpora vazduha, težine same konstrukcije rama, i maksimalizovane snage... pa je shodno tome optimizovan i prenosni odnos
Quote
Locked