#1
Posted 17 October 2012 - 10:32
Ali , ipak , fi 47 je 47, a 40 je 40, razlika u snazi je bar 30-50 %, a kad se naviknes…jbg…posle havarije cilindar je prepariran, ali nema klipa i postavilo se pitanje sta raditi…novi klip oko 2500,00 kod mene u SM…nasao sam i nesto jeftinije, ali postarina + pa izadje na slicno… tih dana bilo je i puno razmisljanja sta raditi dalje- za ovih par godina presao sam jedan normalan razvojni put jednog tunera , koji se kretao od obicne serijale , pa lako nabildovane serijale , pa do BASE kita gde sam skupio neophodna iskustva i nasao se na prekretnici: sta dalje? I tako sam vec pre godinak dana bacio oko na ALU KIT onaj sa jednom karikom, ali nije to samo to – trazice i drugu rezonu, onda steta je ne uzeti HPC radilicu , makar onu RMS- ovu , dobra cena, pa linearna polutka, pa produzenje prenosa , jbg…skup je ovo sport…stvari su se dodatno iskomplikovale postojecom krizom , delim sudbinu drustva , ne radim dobro kao pre, pa je manje para za sve…dakle ostajem na serijali do daljnjeg…
Ovih dana surfujuci po LIMUNDU , odem i na KUPINDO i nadjem ono sto mi treba…prodaje lik kit 70 ccm, novo , bez glave ( to imam) cena 5500,00…sta ima za te pare? Naravno Kina – Taiwan …cilindar – kit Yamaha JOG , proizvodjac SENG – E ( neki BRUS LI ) …Posto je i prethodni kit bio kinez- taiwanac, odlucim se da umesto samo klipa uzmem taj kit za jos malo para, pa bar je novo…Stiglo je u kutiji sve kako je i pisalo na kupindu , sa zaptivacima , bez glave…to je to..
Preliminarni pregled i uporedjenje sa prethodnim cilindrom otkriva , naravno , losu zavrsnu obradu, bice tu posla dosta da se radi, ali doteracemo mi to u dobro, ne zurim nigde… prvo ce biti uzeta portmapa da znam sa cime raspolazem, naostricemo bjaks, svi kanali ce malo pod noz (glodala) , izduv je nesto vislji od starog, sto obecava malo vise ostrine, bice poliranja kanala i optimizacije otvora…
Evo kako izgleda…
O losoj zavrsnoj obradi govori izduvni kanak- to ce pod noz ( bjaks , na poliranje)...
usisni kanal na novom i starom cilindru - na starom je podeljen na dva dela, na novom nije - razliciti su...
usis na starom...
usis na novom , i to ce morati pod noz...
U svemu tome je stigao i ovaj delic, gde to ide , da li to stavljati , ili odbaciti ...savrseno staje u kanal od karike?Sta raditi sa tim?
Eto , to je ponov , bice sta da se radi ovih dana , necu zuriti, to je niskobudzetna komponenta koja se moze naci na trzistu, ali se mora malo raditi na njoj da se dovede u pristojno stanje za upotrebu...
#3
Posted 17 October 2012 - 12:09
http://www.sheng-e.c...hp?lang=en&id=3
#4
Posted 17 October 2012 - 14:27
#5
Posted 17 October 2012 - 15:30
#6
Posted 17 October 2012 - 16:33
A, sta kazete za onu zicu sto ide ispod karike u kanal, jel` da je uopste stavljam ili ne ? Cemu ona sluzi , nisam to do sada vidjao,,,
#7
Posted 17 October 2012 - 16:44
ALIEN SM, on 17 October 2012 - 16:33, said:
#8
Posted 17 October 2012 - 16:46
#9
Posted 17 October 2012 - 16:56
#10
Posted 17 October 2012 - 20:10
#11
Posted 17 October 2012 - 21:09
#12
Posted 17 October 2012 - 21:14
[a vidi se i golim okom ta razlika u sirini]
Edited by ZlajoX, 17 October 2012 - 21:15.
#13
Posted 17 October 2012 - 21:18
#14
Posted 17 October 2012 - 21:30
#15
Posted 17 October 2012 - 21:54
Не изгледа лоше цилиндар, треба поправити тај издув и мало Буст канал, мало је крив.. Бар ми се тако чини са слике, а и изгледа као да је мало закачен испод њега..
Клип ми је занимљив, личи на МХР.
#16
Posted 17 October 2012 - 22:53
čemu služi ? to je vrlo interesantno pitanje, i zašto je gornja karika tnja a donja deblja.. sad da ne lupetamo , i meteor klipovi lepo zaptivaju i malossi isto koji imaju po dve iste karike sa 1,5mm debljinama, pa ne lansiraju klipove sa oprugama ispod donje karike...
postoji neki logičan razlog sigurno, ja se nisam bavio time.. uglavnom stavljaš ispod donje karike...
#17
Posted 18 October 2012 - 11:05
A, inace , Zlaja je u pravu...kad sam bio kod njega ( i Mice) prosle nedelje , samo koliko sam upalio i otisao , vec je stigao da cuje ( i prepozna ) da se malo cuje radilica...nije to jos nista strrasno , niti zabrinjavajuce , ali je treba pregledati svakako...posto ne zurim , sve mislim da taj posao ostavim za spic zime kada imam najvise vremena ( posao padne totalno , svi se stisnu ) , ali i najmanje para , pa da sve to odradim ...napominjem da na STRANCU do sada za sve ove godine uopste nije odvajan zadnji tocak sa motorom iz tog razloga sto za tim jednostavno nije bilo potrebe...blokovi uopste nisu bili rastavljani , pa sad ce biti prilika da se sve ispregleda...
#18
Posted 26 October 2012 - 22:12
Termo grupa je spremna za montazu , sve poslove sam pozavrsavao , trenutno za sutra nemam nekih prevelikih obaveza posvecujem se squtu ! Da vidimo kako ce se ovaj Kinez pokazati! Pri ovome je od neprocenjivog znacaja ona ICATENEJEVA tema o predstavljanju njegovog squta gde on ima istu takvu termo grupu i sta je sve uradjeno da bi bilo dobro...Hvala njemu i Mariu na tome...Mario ce jos naknadno biti konsultovan za neke stvari kad za to dodje vreme...
Pratite me od sutra !
#19
Posted 27 October 2012 - 02:05
#20
Posted 27 October 2012 - 12:57
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users