Jump to content


2 stroke wizard 4 pro /software/



219 replies to this topic

#161 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 11 November 2012 - 00:00

Dodavanjem sajbne kod njega gubis na krajnjoj(provereno),a dobijas nesto malo na startu.Logicno je,produzis bolcnu,i variomat moze manje da se skupi,tako da kais manje izadje.
Inace piaggiov fabricki prenos je stvarno odlican,i sa kitom radi odlicno bez ikakvih rupa,obrtaji ko zakovani od pocetka do kraja.

Edited by Milos'96, 11 November 2012 - 00:02.


#162 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 November 2012 - 00:10

Istina, Milose, to sam i sam zakljucio nakon sto sam minutu logicki promislio, umjesto sta sam tu lupao bezveze, hahahahaha.

Primijetio sam da je prijenos zbilja odlican, ja bez ikakvih promjena federa nemam nigdje nikakve rupe u ubrzanju, skuter radi na istim okretajima od 15 do 70 kmh.
Nista, saljite podatke od vasih cilindara pa krecem u serijsku proizvodnju, hahahahaha. sala mala

#163 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 11 November 2012 - 23:45

Zahvalio bi se kolegi tuningfantic na modifikaciji nacrta iz exhaust calculatora.

Hvala :D

#164 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 12 November 2012 - 15:11

Nema na cemu druze :D kad kreces u serijsku proizvodnju pa da smislimo ime?

#165 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 12 November 2012 - 17:25

Hm, ne znam :D . Slijedeci plan i projekt je izrada obrtomjera na LE diode, nasao sam shemu bas za jednocilindricni dvotaktni motor do 10000 okretaja.
A nakon toga, u planu je kupnja dr.evo gusanog kompleta od 70 ccm i izrada auspuha za isti.

Edited by mrgood, 12 November 2012 - 17:26.


#166 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 18 November 2012 - 01:43

Evo da ne otvaram novu temu, nabavio sam polovni dellorto 17.5 sa elektronskim cokom. Ali nema iglu ni klipic. Sad ne znam hoce li to pasati od webera (mislim da bi trebalo). Nema niti saraf ler gasa, ali to lako napravim. U njemu je dizna 64. Da li ce to biti dovoljno za ovaj moj auspuh sa videa?

#167 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 18 November 2012 - 02:53

Mislim da je 64 dizna mala za 17,5 karb. Na mom karbu 16 je fabricki bila 68. Opet, zavisi od airboxa. Ali ako trazis performanse ( pa ces stavljati neki protocniji sundjer ili siriti otvor airboxsa) mala je sigurno.

#168 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 18 November 2012 - 13:39

Koja ce dizna unutra zavisi od gomile faktora...najvazniji je koja ce igla unutra i tu vec mogu da budu oscilacije i do 10-15br razlike...evo postavke dell 17.5 zavisno od modela...jes da su za mina verzije al je to manje bitno...
http://www.mojskuter....html#msg406487

#169 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 19 November 2012 - 17:23

Hvala na odgovorima. Ovih dana stize mi drugi dellorto koji prelijeva (ne valja plovak) a koji na sebi ima diznu 90 i iglu a 12, a ima i saraf ler gasa, tako da cu si kompletirati jedan fergazer. Onda kad ga ustimam na ovom auspuhu ima da leti motor jos bolje. A kasnije kad stavim kit od 70 ccm, tek onda ce bit igranka, jer cu ga prvo probat na ovom asupuhu, ako bude valjalo, onda ok. A ako ne, pravim novi asupuh za taj kit :)

Edited by mrgood, 19 November 2012 - 17:23.


#170 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 November 2012 - 01:34

Mali update u vezi auspuha: Ne valja. Danas sam ga vozio na dugackoj ravnici, i nema sanse natjerati ga preko 70 kmh po satu od skutera. Probao sam staviti rolice od 5 grama, ali isti vrag. Ocito sa auspuhom nesto ne stima. Fenomenalan je od 0 do 65 kmh, a kasnije pusiona...
Imam priliku nabaviti Leovince ZX za cca 40 €. Istina da je u uzasnom stanju, ali lako ja njega dovedem u red.

Edited by mrgood, 22 November 2012 - 01:36.


#171 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 November 2012 - 17:53

Znaci svi proracuni i sve pada u vodu, ali nema veze, ostao mi je prigusivac, i tako sam na njega izgubio najvise vremena. Sada cu najvjerojatnije popravljati ovog ZX-a, a kasnije krecem u izradu auspuha po proracunima od onog Australca - bio sam stavio link ovdje.

#172 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 November 2012 - 20:50

kad popravis taj zx lepo ga iskasapis i napravis isti takav, homemade duplikat. :D

#173 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 November 2012 - 23:13

Tako ce nekako i bit :)

#174 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 23 November 2012 - 03:00

Izracunao sam ti obrtaje preko zvucne analize, na 2:50 izadje 8550, a kvacilo hvata na 4700 ako ti to nesto znaci.

#175 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 November 2012 - 10:43

View Posttuningfanatic, on 23 November 2012 - 03:00, said:

Izracunao sam ti obrtaje preko zvucne analize, na 2:50 izadje 8550, a kvacilo hvata na 4700 ako ti to nesto znaci.

Hm, hvala, ali ne znam sta da radim sad s tim podacima. Jer tvrdji federi ne trebaju, posto skuter krece odlicno, a sa rolicama od 5 grama je isti vrag, ne mogu dobiti krajnju vecu od 70 kmh. Znaci da auspuh ne valja.

#176 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 23 November 2012 - 11:56

Kad bi imao obrtmetar pa da nam kazes koji su na 70...

#177 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 24 November 2012 - 21:04

Po mom misljenju kvacilo ranije hvata nego sto bi trebalo i na startu ga malo ugusi, a to si pokusao da nadoknadis sa laksim rolnicama, zbog toga onda on vec na 20km/h nabije 8200o/min i brzo ispuca do 8500 i nema dalje zbog uskog power band-a. Zato je tako mala maksimalna brzina. Najbolje bi bilo da se produzi prenos; zupcanici ili remen (duzi, deblji). Dopunite i ispravite me ako sam gresim.

Edited by tuningfanatic, 24 November 2012 - 21:05.


#178 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 25 November 2012 - 00:39

View Posttuningfanatic, on 24 November 2012 - 21:04, said:

Po mom misljenju kvacilo ranije hvata nego sto bi trebalo i na startu ga malo ugusi, a to si pokusao da nadoknadis sa laksim rolnicama, zbog toga onda on vec na 20km/h nabije 8200o/min i brzo ispuca do 8500 i nema dalje zbog uskog power band-a. Zato je tako mala maksimalna brzina. Najbolje bi bilo da se produzi prenos; zupcanici ili remen (duzi, deblji). Dopunite i ispravite me ako sam gresim.

Mozebiti, kolega tuningfanatic, ali ja jednostavno nemam niti novaca a niti zivaca da jos cackam i po prenosu. I kakav remen uostalom i mogu staviti osim originala? Remen je i tako malo siri jer je nov, i ne lezi skroz na bolcni, Ne valja auspuh, kad vam velim.Evo ispod nacrt auspuha pravljen po excell fileu od onog Australca, bio sam stavio link ovdje, pa da cujem sto mislite. Njegov excell file na kraju izbaci graf, po kojem se vidi kada otvaraju i zatvaraju usis i ispuh, i da li je vrh povratnog vala iz protukonusa tocno u trenutku kada se ispuh zatvara.

Posted Image

Posted Image

#179 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 25 November 2012 - 20:48

Mali update: danas nakon sto sam popravio leovince zx i stavio ga na skuter, promijenio sam rolice na 4.8 grama, kao sto se i preporuca za piaggio i zx. Motor ide mrvicu slabije nego sa mojim auspuhom, s tim da je moj auspuh dosta startniji. Ali i dalje mi je nemoguce postici krajnju brzinu vecu od 70 kmh. Zakljucak je da nema dovoljne kompresije u cilindru, posto se ja vozim na cilindru i klipu koji su zalijepili, s tim da sam cilindar malo pocistio a na klip samo stavio nove karike. Isti taj cilindar je presao 23000 km, a kompresija je takva da mogu rukom zakurblati bez problema. Ovo je ujedno i odgovor na sve moje probleme: moj auspuh je sasvim dobar (cak i bolji od zx-a), ali mi clindar ne valja. Nista, ide gore uskoro dr.evo 70 ccm, i fergazer dellorto 17.5, pa da vidimo, Necu odustat dok motor ne bude isao barem 90 kmh po njegovom satu.

Edited by mrgood, 25 November 2012 - 20:48.


#180 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 26 November 2012 - 00:36

Uglavnom, zadovoljan sam sa tim sto je moj home made auspuh ispao cak i bolji od zx-a, cemu se nisam mogao nadati ni u snu. Znacajno je bolje ubrzanje s mojim auspuhom, bas me zanima kako ce se isti ponasati sa 70 ccm. Moj auspuh puni ko mutav do cca 65 kmh.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users