Jump to content


2 stroke wizard 4 pro /software/



219 replies to this topic

#181 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 November 2012 - 00:58

e pa super onda, imaš rezultat znači...možda jednostavno sa 50cc cilindrom i prenosom koji imaš ne možeš da prebaciš 70kmh

#182 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 26 November 2012 - 01:02

Pretpostavljam da je to to. A i kao sto rekoh, ovaj cilindar ima 23000 km, i jos je i zalijepio. Ja sam malo pocistio cilindar i klip, i samo stavio nove karike. Prije toga je sa orginal auspuhom (kojega sam takodjer malo preradio) isao po svom satu 72-73 kmh. A sad nece preko 70, dzabe mu nove karike. U prilog ovoj tvrdnji ide i to sto je kompresija nikakva, jer se doslovno moze zakurblati rukom. Ja sam mislio da to tako mora biti, dok neki dan nisam probao zakurblati skuter od frenda, kojeg je nesto zezalo. Nakon sto sam zakurblao par puta, otpala mi noga koliku kompresiju njegov skuter ima.

#183 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 26 November 2012 - 01:04

Ni ne cudi me uopste to sto nisi dobio vecu brzinu zato sto je ZX isto tako ostar kao i tvoj a radi na skoro istim obrtajima. Izgleda kao da je 10x bolji zbog silnih difuzora koji su opticka varka jer i on ima samo 3 promene ugla difuzora, ali je predebeo za 50ccm pa se izgubi kineticka energija pulsa i pritisak kod prigusivaca. Baci pogled na 85.post:http://forum.pyrothe...sm/page__st__80 uocices isti problem.

Inzenjeru u Tomos-u su 70-ih godina ustanovili da iznad 8000 obrtaja karike nemaju mnogo uticaja na kompresiju, pa su neposredno nakon tog otkrica na trkama koristili klip bez karika, sto znaci da cak i ako je cilindar dosta istrosen ne gubi se mnogo na pritisku tako da to ne treba da te brine previse. Svaki kit je velika investicija (jaca radilica, kvacilo, vario...) ako se zahtevaju maksimalne performanse i zadovoljavajuca trajnost. Ja bih ti preporucio da odneses taj cilindar na brusenje, prva specijala, lagani porting izduvnog kanala, mozda spejsovanje i teraj dalje. ;)

#184 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 26 November 2012 - 01:13

Pa to i ja kazem, ZX je kao najpoznatiji auspuh, kosta dosta, a nije nista posebno, i jednostavno ne moze biti bolji od ovog mog auspuha jer je isti radjen bas i iskljucivo za moj cilindar (uz tvoje male ispravke nacrta). ZX bi svakako bio bolji za dr. evo, to cemo tek vidjeti kako ce se pokazati na 70 ccm. Jasno mi je da zbog kratkog prijenosa necu imati maksimalnu brzinu kao LC cilindri, ali do 85 bi trebao doci, po ovom postu koji si naveo. Medjutim, on ide 70 kmh po satu od skutera, a to je realnih 65 kmh, sto je puno premalo.

#185 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 November 2012 - 19:18

ih daleko od toga da je najpoznatiji auspuh ZX, samo je najčešće upotrebljavan jer radi dobro kako na serijalama tako i na base kitovima...I u ponudi ima mnogo boljih auspuha za DR.Evo 70cc od zx-a..
jasno da je imaš izduvan cilindar i da ne možeš očekivati dobre poerformanse od njega...A svaka čast na izrađenom auspuhu koji kako kažeš dokazano radi.. ;)

#186 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 26 November 2012 - 19:29

Ma htio sam reci da je ZX najrazvikaniji nekako. Kao sto veli tuningfanatic "Izgleda kao da je 10x bolji zbog silnih difuzora koji su opticka varka jer i on ima samo 3 promene ugla difuzora" , no medjutim uopce nije bolji od ovog mog auspuha. Vrlo sam ponosan na to i nisam se nadao da ce aupuh ispasti toliko dobar. Komotno bi ga mogao prodat za 100 € ;) .
Naravno da se ne moze ocekivati da skuter ide 80 kmh sa clindrom koji je, nakon sto je presao 23000 km, jos i zalijepio, i sa zalijepljenim klipom i novim karikama (dzabe sta su nove, haha).

Pod bolji auspuh za dr.evo 70 ccm mislis mozda na Yasuni R ?

Edited by mrgood, 26 November 2012 - 20:21.


#187 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 26 November 2012 - 21:17

View Postmrgood, on 26 November 2012 - 19:29, said:

Pod bolji auspuh za dr.evo 70 ccm mislis mozda na Yasuni R ?
R je samo jedan od mnogih...jedino mi se njegova cena ne dopada...vidi ponudu...
https://www.scooter-...xhaust-Systems/

#188 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 November 2012 - 21:18

pa ako je base onda yasuni r, hebo ne znam koji i s6 pro replia koja mislim da je najjaci auspuh za serijale i base?

#189 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 26 November 2012 - 21:45

Vidit cemo jos kako ce se ovaj moj auspuh ponasati sa dr. evo i sa zxom, ako ne bude valjalo radim novi za dr. evo...

#190 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 26 November 2012 - 21:54

View Postmrgood, on 26 November 2012 - 21:45, said:

Vidit cemo jos kako ce se ovaj moj auspuh ponasati sa dr. evo i sa zxom, ako ne bude valjalo radim novi za dr. evo...
E to volim da cujem ;)

#191 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 27 November 2012 - 19:24

Evo mjere za dr. evo 70 ccm:

Ispuh: 22,2 mm
Prelivni 1: 32 mm
Prelivni 2: 31 mm
Usisni: 32 mm

Udaljenost ispuha od klipa do kraja cilindra: 32 mm

Danas sam malo sa dremelom prosirio ispuh na ovom svom cilindru, bolje mi je na njemu vjezbat nego da neki novi zeznem, i tako je u banani. Pa cemo vidit ima li kakvog efekta to. Naravno, sve sam ispolirao.

Edited by mrgood, 27 November 2012 - 19:28.


#192 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 28 November 2012 - 01:56

View Postmrgood, on 25 November 2012 - 00:39, said:

Evo ispod nacrt auspuha pravljen po excell fileu od onog Australca, bio sam stavio link ovdje, pa da cujem sto mislite. Njegov excell file na kraju izbaci graf, po kojem se vidi kada otvaraju i zatvaraju usis i ispuh, i da li je vrh povratnog vala iz protukonusa tocno u trenutku kada se ispuh zatvara.

Posted Image

Posted Image
Skinuo sam program, ali ne znam da ga koristim ^_^ Jel to ubacis svoj auspuh po kojim merama hoces i on izbaci da li se delovanje auspuha poklapa sa otvaranjem kanala?
Sta da radim sa ovim silnim podacima, kako da ih desifrujem? :rolleyes:

Posted Image

#193 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 28 November 2012 - 02:23

Ovako kolega, na ovom linku: http://www.dragonfly...calc/index.html su ti upute za koristenje ovog filea, mada je i sa njima dosta komplicirano, meni je trebalo minimalno 3 sata dok nisam dobio idealan auspuh kao na ovom grafikonu gore.

#194 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 28 November 2012 - 16:18

Maloprije sam namontirao Dellorto 17.5 i nastimao ga u roku od 5 minuta. Ocito nesto s onim mojim weberom ne stima, jer sam njega ustimavao sat vremena i jos to nije bilo to. Jedino sam sa ovim dellortom imao manji problem u vezi spajanja coka, jer zice od coka na mom skuteru nemaju nikakav jack, odnosno imaju ali je jako daleko i drukcijeg oblika. Pa sam jednostavno presjekao zice, spojio ih, izolirao i navukao 2 sloja termo buzira. Sve radi super, sada slijedi gledanje svjecice na punom gasu, sredini gasa itd. Ovdje je igla bila skroz dole, ja sam zeger stavio na sredinu. Unutra je dizna 64, a imam jos i diznu 78. Vidjet cemo sve cim stane kisa...

Edited by mrgood, 28 November 2012 - 16:20.


#195 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 29 November 2012 - 02:03

A evo i nacrta auspuha za dr. evo 70 ccm:

Posted Image

#196 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 18 April 2013 - 18:01

Da se nadovezem ovdje i da ne otvaram novu temu, uspio sam skuziti zasto mi skuter ima tako malu krajnju brzinu. Moja je pretpostavka da je stvar u remenu, jer za piaggio liberty postoje 2 remena: jedan je 804x17.5, a drugi je 814x18.5 mm. Ja sam uzeo novi remen relativno nedavno, i kada na primjer skinem varijator, i hocu ga staviti nazad, ne mogu uopce zasarafiti maticu koja drzi varijator dok remen ne podignem prema gore. Znaci kad remen lezi na bolcni nemoguce je staviti maticu, jer navoj na osovini premalo viri. A bas cu danas prekontrolirat izlaznost remena i na varijatoru i na zadnjoj remenici da vidim sta se desava.
Ako netko zna 100 % koji remen ide na Piaggio Liberty 2T 2000. godiste, neka napise ovdje. Ova dva remena koja sam tu naveo su za dugi blok i za obicni blok, a koji ja blok imam, pojma nemam. Molim za pomoc !

Edited by mrgood, 18 April 2013 - 18:04.


#197 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 18 April 2013 - 18:27

Ti imas kratki blok i kod tebe ide 804x17,5

#198 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 April 2013 - 18:32

Ako stoji dobro kais u zadnjim polutkama onda je dobra duzina (treba da viri par mm).

#199 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 18 April 2013 - 21:23

Remen u zadnjim polutkama izgleda ovako:

Posted Image

A na varijatoru je ovoliko markera ostalo (crn je pa se malo losije vidi):

Posted Image

Znači po ovome šta vi velite, a i po tome kako ne mogu stavit maticu na osovinu (remen ne lezi skroz na bolcni jer je presirok), ispada da ja imam ovaj duzi i siri remen. Pa j...m ga mutava ko mi ga je prodao, kupljeno u piaggio servisu. Zali boze...
Jer znam da mi je skuter sa starim remenom i sa original auspuhom i rolicama od 6 grama, imao konacnu brzinu 74-75 kmh po satu od skutera, a sad ne moze ni do 70. Doduse uzrok tome je i sto cilindar ima 26000 km i sto je jednom zalijepio, ali ipak bi sa rezonatnim asupuhom i sa drugim rolicama trebao postici barem 75 kmh, ali on ne moze ni do 70.
P. S. Da ne zaboravim, mjerio sam remen sublerom i debel je 18,1 mm, znaci definitivno mi je dao predugacak i presirok remen. Zali Boze servisa...

Edited by mrgood, 18 April 2013 - 21:40.


#200 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 18 April 2013 - 23:10

Remen bi trebao da ti odgovara duži, 811, a kad pakuješ varijator, skupi ili potisni pomičnu polutku varijatora prema spolja i naguraj remen ka osovini, daće ti prostora da lepo namestiš remen na varijatoru i pozicioniraš ventilvar. Neka te ne brine što nije na bolcni, prvo paljenje i on će se postaviti na mesto. Posle skini deklo i prekontroliši položaj





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users