#181
Posted 26 November 2012 - 00:58
#182
Posted 26 November 2012 - 01:02
#183
Posted 26 November 2012 - 01:04
Inzenjeru u Tomos-u su 70-ih godina ustanovili da iznad 8000 obrtaja karike nemaju mnogo uticaja na kompresiju, pa su neposredno nakon tog otkrica na trkama koristili klip bez karika, sto znaci da cak i ako je cilindar dosta istrosen ne gubi se mnogo na pritisku tako da to ne treba da te brine previse. Svaki kit je velika investicija (jaca radilica, kvacilo, vario...) ako se zahtevaju maksimalne performanse i zadovoljavajuca trajnost. Ja bih ti preporucio da odneses taj cilindar na brusenje, prva specijala, lagani porting izduvnog kanala, mozda spejsovanje i teraj dalje.
#184
Posted 26 November 2012 - 01:13
#185
Posted 26 November 2012 - 19:18
jasno da je imaš izduvan cilindar i da ne možeš očekivati dobre poerformanse od njega...A svaka čast na izrađenom auspuhu koji kako kažeš dokazano radi..
#186
Posted 26 November 2012 - 19:29
Naravno da se ne moze ocekivati da skuter ide 80 kmh sa clindrom koji je, nakon sto je presao 23000 km, jos i zalijepio, i sa zalijepljenim klipom i novim karikama (dzabe sta su nove, haha).
Pod bolji auspuh za dr.evo 70 ccm mislis mozda na Yasuni R ?
Edited by mrgood, 26 November 2012 - 20:21.
#187
Posted 26 November 2012 - 21:17
mrgood, on 26 November 2012 - 19:29, said:
https://www.scooter-...xhaust-Systems/
#188
Posted 26 November 2012 - 21:18
#189
Posted 26 November 2012 - 21:45
#191
Posted 27 November 2012 - 19:24
Ispuh: 22,2 mm
Prelivni 1: 32 mm
Prelivni 2: 31 mm
Usisni: 32 mm
Udaljenost ispuha od klipa do kraja cilindra: 32 mm
Danas sam malo sa dremelom prosirio ispuh na ovom svom cilindru, bolje mi je na njemu vjezbat nego da neki novi zeznem, i tako je u banani. Pa cemo vidit ima li kakvog efekta to. Naravno, sve sam ispolirao.
Edited by mrgood, 27 November 2012 - 19:28.
#192
Posted 28 November 2012 - 01:56
mrgood, on 25 November 2012 - 00:39, said:
Sta da radim sa ovim silnim podacima, kako da ih desifrujem?
#193
Posted 28 November 2012 - 02:23
#194
Posted 28 November 2012 - 16:18
Edited by mrgood, 28 November 2012 - 16:20.
#196
Posted 18 April 2013 - 18:01
Ako netko zna 100 % koji remen ide na Piaggio Liberty 2T 2000. godiste, neka napise ovdje. Ova dva remena koja sam tu naveo su za dugi blok i za obicni blok, a koji ja blok imam, pojma nemam. Molim za pomoc !
Edited by mrgood, 18 April 2013 - 18:04.
#197
Posted 18 April 2013 - 18:27
#198
Posted 18 April 2013 - 18:32
#199
Posted 18 April 2013 - 21:23
A na varijatoru je ovoliko markera ostalo (crn je pa se malo losije vidi):
Znači po ovome šta vi velite, a i po tome kako ne mogu stavit maticu na osovinu (remen ne lezi skroz na bolcni jer je presirok), ispada da ja imam ovaj duzi i siri remen. Pa j...m ga mutava ko mi ga je prodao, kupljeno u piaggio servisu. Zali boze...
Jer znam da mi je skuter sa starim remenom i sa original auspuhom i rolicama od 6 grama, imao konacnu brzinu 74-75 kmh po satu od skutera, a sad ne moze ni do 70. Doduse uzrok tome je i sto cilindar ima 26000 km i sto je jednom zalijepio, ali ipak bi sa rezonatnim asupuhom i sa drugim rolicama trebao postici barem 75 kmh, ali on ne moze ni do 70.
P. S. Da ne zaboravim, mjerio sam remen sublerom i debel je 18,1 mm, znaci definitivno mi je dao predugacak i presirok remen. Zali Boze servisa...
Edited by mrgood, 18 April 2013 - 21:40.
#200
Posted 18 April 2013 - 23:10
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users