Jump to content


2 stroke wizard 4 pro /software/



219 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 17 October 2012 - 22:58

nisu to dobri uglovi za piaggio.. a i boost nije dobro izmeren, on je uglavnom nešto manji od sekundarnog prelivnog ili isti...

#22 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 October 2012 - 23:00

Ma ova mi mapa ne deluje ok...tesko da piaggio cilindar bez obzira sto je AC bude sa gorim tajminzima od mina cilindra...

#23 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 17 October 2012 - 23:01

Bas tako.

#24 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 17 October 2012 - 23:03

Nista, sutra ja radim portmapu sam, i stavljam ju ovdje.

#25 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 17 October 2012 - 23:05

evo kako meni izlazi

izduv prema toj mapi 24,5
prelivni svi i boosti 34

Posted Image

#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 17 October 2012 - 23:06

dakle hod je 39,3
dužina klipnjače 80
C parametar će ipak biti nešto , uzmimo na primer 0,5, ali treba proveriti

izduv ako je 24,5 onda je 168,8 stepeni
prelivni i boosti su prema toj mapi svi na 34mm a to je 101,9 stepeni

#27 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 17 October 2012 - 23:17

Haut moteur Origine 40mm (49,9cc) de Piaggio AC
Posted Image

Ovo sam nasao sto se tice piaggio ac.Da li je tacno ne garantujem.

#28 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 17 October 2012 - 23:17

Ljudi, javim se sutra sa tocnim podacima u destinku milimetra. Imam cilindar sada kod kuce, ali subler mi je u radioni, a sad mi se ne da ici tamo. Idem nesto pojest pa u krpe, a sutra slijedi nastavak. Uglavnom, kada sve izmjerim javim se, a takodjer cu slikati i postaviti u posebnu temu izradu auspuha sa tocnim podacima koje unesem. Citao sam iskustva na stranim forumima sa ovim programom i ljudi su odusevljeni, vidjet cemo sto ce se pokazati na kraju.

#29 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 17 October 2012 - 23:20

View Postmrgood, on 17 October 2012 - 22:58, said:

To je kut usisnog kanala, a to nisam vidio u mariovom kalkulatoru, mislim da ga nema.
Nema ga zato sto se kod lamelnog usisa ne moze izmeriti ugao jer zavisi od tvrdoce lamelica i jacine i trajanja vakuma. Kod klipnog usisa i rotodiska je vec druga prica.
Ako nesto znaci, evo jedna sema turpije free-a:
Posted Image
Inace postoji vise verzija sto se tice visine boost-a, negde su boost kanali vislji i usmereni ka glavi da bi "isprali" celu kompresionu komoru, a negde su ispod glavnih prelivnih i usmereni su prema izduvnom kanalu da bi isterali zaostale gasove u auspuh.
Pre ce biti da je ovaj program za male motore za avio modele ili pocket bike-ove, isti je problem kao i kod javapipe programa, preuzak srednji deo. Sve u svemu mislim da je kupovina ovog programa bacanje para.

#30 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 October 2012 - 23:47

View Posttuningfanatic, on 17 October 2012 - 23:20, said:

Pre ce biti da je ovaj program za male motore za avio modele ili pocket bike-ove, isti je problem kao i kod javapipe programa, preuzak srednji deo. Sve u svemu mislim da je kupovina ovog programa bacanje para.
Ma nije za male motore ko javapipe...program deluje ok jer bas ima dosta opcija ....
http://www.buildandc...ed_pipe_v4.html

#31 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 17 October 2012 - 23:56

tuningfanatic, hvala za ovaj portmap. Inace, sa tvojim podacima izlazi slijedece:

Exhaust calculator 2:

Posted Image

2 stroke wizard:

Posted Image

Nisu ni priblizno slicni. Sta sada da pravim i cega da se drzim?!

P. S. Na pocetko prgrama ima opcija za sta se pravi auspuh, mislim da ih ima barem deset, medju njima je i scooter, postoje i snowmobile, ATV, autici, brodovi, avioni na daljisnki sa benzinskim motorom itd.

#32 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 18 October 2012 - 00:10

Zajebo si obrtaje kod prvog kalkulatora-12000 ...jbg malo mnogo...aj promeni parametar...

#33 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 18 October 2012 - 00:24

Na desnoj strani imas ovo -factors and angles- tu mozes da podesavas izgled i dimenzije auspuha. Kalkulator ce automatski menjati ostale mere tako da prati zadate parametre.

#34 Lale

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoKarlovac
  • VozimHonda x8r

Posted 18 October 2012 - 11:38

Sa ovim programom sam se igrao 10ak dana i dobivene mjere jako odstupaju od teorije po literaturi kako rezonantna duljina auspuha tako i kutevi konusa i protukonusa a i volumen auspuha je 20-25% manji nego šta kaže teorija... moj zaključak je da ovaj program jako idealizira 2T motor tj. da ga na osnovu par ulaznih parametara vidi kao šavršenog ( kompresijski odnos, primarna kompresija, idealan karburator, rezonanca usisnog trakta itd...) te na temelju toga izračunava idealan auspuh koji u realnoj situaciji neće niti približno dobro radit na mašini za koju je proračunat.
Primjer: glavni inputi su nam hod klipa, prečnik klipa, otvorenost ispuha, transfera i boosta u stupnjevima te okretaji na kojima trazimo da nam izračuna auspuh za traženu snagu.Sam pisac ovog programa navodi da upravo kod ovog inputa ( tražena snaga ) treba bit oprezan i savjetovat se sa stručnjakom koji će nam reći koju snagu očekivati od određenog setup_a mašine za koju računamo auspuh. U ovom slučaju moj stručnjak je port map analyzer koji kaže da u ovisnosti od otvorenosti ispuha, transfera i boosta, njihove površine te kuteva uprskavanja smjese u cilindar možemo dobit 15,5hp na 10700 okretaja iz cilindra kojeg je Mario tunirao u jednom od svojih projekata. Ovih 15,5hp je teorijska snaga uz predpostavku da imamo idealnu primarnu kompresiju, dovoljno velik kompresijski odnos, odgovarajući karb itd.... ako od programa tražimo da izračuna auspuh za ove parametre dobit ćemo savršeni auspuh za savršenu mašinu, te će ovakav auspuh u realnoj situaciji dat puno lošije rezultate od očekivanih. Dalje, program nas nigdje ne traži kao input srednju vrijednost temperature ispušnih plinova koji je vrlo važan faktor za izračun rezonantne duljine auspuha, Program na temelju zadane snage na zadanim okretajima i zapremine cilindra računa BMEP - srednji efektivni pritisak plinova u cilindru te na temelju ovog pritiska uvrštava u proračun neke teorijske vrijednosti temperatura ispušnih plinova ( veći bmep veća temp. ispušnih plinova ) pošto je bmep direktno povezan sa temperaturom plinova tj. bmep je funkcija temperature U jednom od sličnih programa traži se da se unese temp. ispušnih plinova direktno ili da ju program izračuna iz BMEP_a tako da ovaj program temperaturu vjerojatno odrađuje preko toga... Mrgood je primjetio kao i ja da su promjeri konusa, protukonusa i srednjeg ravnog dijela relativno mali tj, da je auspuh tanak za razliku od svi dostupnih auspuha za naše skutere i to čak 25%... u tablici ispod možemo vidit i koji su to kutevi konusa i protukonusa u pitanju za auspuh od 15 i 16 hp... ovdje vidimo da su ti kutevi dosta manji nego sta kaže Bell i Jenngins ( ako se analizira i neki od auspuha koje rade yasuni, polini i vrlo su slični po mjerama koje navodi literarura... )
teško je reći koliko je program dobar ili nije jednostavno bi trebalo probat napravit koji auspuh i vidit sta kaže u praksi....

Posted Image

#35 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 18 October 2012 - 13:10

Lale-ta za predsednika :)

#36 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 18 October 2012 - 17:44

Ovako:

Ispusni kanal: 25.5
Prelivni 1: 32
Prelivni 2: 32
Usisni: 33

Parametar C mi je 1.1 mm.

Sa 2 stroke wizard izlazi slijedece (ciljani okretaji 10000):

Posted Image

Sa exhaust calculator izlazi slijedece:

Posted Image

Radit cu ovaj drugi, jer mi je prvi sumnjiv.

U subotu nabavljam lim i to slozim preko vikenda. Javit cu iskustva obavezno !

#37 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 18 October 2012 - 19:15

U svakom slucaju trostepeni difuzor je bolja opcija od dvostepenog...srecni radovi pa da vidimo auspuh u nedelju :D

#38 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 18 October 2012 - 20:13

Moram ove dve slike da stavim u isti post zbog poredjenja- 50cc vs 70cc i razlika u izduvu za 14* ...
Posted Image
Posted Image

#39 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 18 October 2012 - 22:41

potkrala ti se greška , hod klipa kod piaggio motora je 39,3 pa je stoga

izduv je 166,4
primarni i sekundarni prelivni 123,1
boost je 115,3

Posted Image

#40 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,189 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 18 October 2012 - 22:49

Ok, Mario, hvala !
Ali u exhaust calculator sam unio tocne podatke, a ako ih unesem i u 2 stroke wizard cisto sumnjam da cu dobiti neke drasticno drukcije mjere, opet ce taj auspuh biti dugacak i uzak, a i ne namjeravam ga raditi, nego ovog iz exhaust calculatora. Izgleda da sam zbilja bacio tih 19 $.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users