
#21
Posted 17 October 2012 - 22:58
#22
Posted 17 October 2012 - 23:00
#23
Posted 17 October 2012 - 23:01
#24
Posted 17 October 2012 - 23:03
#25
Posted 17 October 2012 - 23:05
izduv prema toj mapi 24,5
prelivni svi i boosti 34

#26
Posted 17 October 2012 - 23:06
dužina klipnjače 80
C parametar će ipak biti nešto , uzmimo na primer 0,5, ali treba proveriti
izduv ako je 24,5 onda je 168,8 stepeni
prelivni i boosti su prema toj mapi svi na 34mm a to je 101,9 stepeni
#27
Posted 17 October 2012 - 23:17

Ovo sam nasao sto se tice piaggio ac.Da li je tacno ne garantujem.
#28
Posted 17 October 2012 - 23:17
#29
Posted 17 October 2012 - 23:20
mrgood, on 17 October 2012 - 22:58, said:
Ako nesto znaci, evo jedna sema turpije free-a:

Inace postoji vise verzija sto se tice visine boost-a, negde su boost kanali vislji i usmereni ka glavi da bi "isprali" celu kompresionu komoru, a negde su ispod glavnih prelivnih i usmereni su prema izduvnom kanalu da bi isterali zaostale gasove u auspuh.
Pre ce biti da je ovaj program za male motore za avio modele ili pocket bike-ove, isti je problem kao i kod javapipe programa, preuzak srednji deo. Sve u svemu mislim da je kupovina ovog programa bacanje para.
#30
Posted 17 October 2012 - 23:47
tuningfanatic, on 17 October 2012 - 23:20, said:
http://www.buildandc...ed_pipe_v4.html
#31
Posted 17 October 2012 - 23:56
Exhaust calculator 2:

2 stroke wizard:

Nisu ni priblizno slicni. Sta sada da pravim i cega da se drzim?!
P. S. Na pocetko prgrama ima opcija za sta se pravi auspuh, mislim da ih ima barem deset, medju njima je i scooter, postoje i snowmobile, ATV, autici, brodovi, avioni na daljisnki sa benzinskim motorom itd.
#32
Posted 18 October 2012 - 00:10
#33
Posted 18 October 2012 - 00:24
#34
Posted 18 October 2012 - 11:38
Primjer: glavni inputi su nam hod klipa, prečnik klipa, otvorenost ispuha, transfera i boosta u stupnjevima te okretaji na kojima trazimo da nam izračuna auspuh za traženu snagu.Sam pisac ovog programa navodi da upravo kod ovog inputa ( tražena snaga ) treba bit oprezan i savjetovat se sa stručnjakom koji će nam reći koju snagu očekivati od određenog setup_a mašine za koju računamo auspuh. U ovom slučaju moj stručnjak je port map analyzer koji kaže da u ovisnosti od otvorenosti ispuha, transfera i boosta, njihove površine te kuteva uprskavanja smjese u cilindar možemo dobit 15,5hp na 10700 okretaja iz cilindra kojeg je Mario tunirao u jednom od svojih projekata. Ovih 15,5hp je teorijska snaga uz predpostavku da imamo idealnu primarnu kompresiju, dovoljno velik kompresijski odnos, odgovarajući karb itd.... ako od programa tražimo da izračuna auspuh za ove parametre dobit ćemo savršeni auspuh za savršenu mašinu, te će ovakav auspuh u realnoj situaciji dat puno lošije rezultate od očekivanih. Dalje, program nas nigdje ne traži kao input srednju vrijednost temperature ispušnih plinova koji je vrlo važan faktor za izračun rezonantne duljine auspuha, Program na temelju zadane snage na zadanim okretajima i zapremine cilindra računa BMEP - srednji efektivni pritisak plinova u cilindru te na temelju ovog pritiska uvrštava u proračun neke teorijske vrijednosti temperatura ispušnih plinova ( veći bmep veća temp. ispušnih plinova ) pošto je bmep direktno povezan sa temperaturom plinova tj. bmep je funkcija temperature U jednom od sličnih programa traži se da se unese temp. ispušnih plinova direktno ili da ju program izračuna iz BMEP_a tako da ovaj program temperaturu vjerojatno odrađuje preko toga... Mrgood je primjetio kao i ja da su promjeri konusa, protukonusa i srednjeg ravnog dijela relativno mali tj, da je auspuh tanak za razliku od svi dostupnih auspuha za naše skutere i to čak 25%... u tablici ispod možemo vidit i koji su to kutevi konusa i protukonusa u pitanju za auspuh od 15 i 16 hp... ovdje vidimo da su ti kutevi dosta manji nego sta kaže Bell i Jenngins ( ako se analizira i neki od auspuha koje rade yasuni, polini i vrlo su slični po mjerama koje navodi literarura... )
teško je reći koliko je program dobar ili nije jednostavno bi trebalo probat napravit koji auspuh i vidit sta kaže u praksi....

#35
Posted 18 October 2012 - 13:10

#36
Posted 18 October 2012 - 17:44
Ispusni kanal: 25.5
Prelivni 1: 32
Prelivni 2: 32
Usisni: 33
Parametar C mi je 1.1 mm.
Sa 2 stroke wizard izlazi slijedece (ciljani okretaji 10000):

Sa exhaust calculator izlazi slijedece:

Radit cu ovaj drugi, jer mi je prvi sumnjiv.
U subotu nabavljam lim i to slozim preko vikenda. Javit cu iskustva obavezno !
#37
Posted 18 October 2012 - 19:15

#38
Posted 18 October 2012 - 20:13


#39
Posted 18 October 2012 - 22:41
izduv je 166,4
primarni i sekundarni prelivni 123,1
boost je 115,3

#40
Posted 18 October 2012 - 22:49
Ali u exhaust calculator sam unio tocne podatke, a ako ih unesem i u 2 stroke wizard cisto sumnjam da cu dobiti neke drasticno drukcije mjere, opet ce taj auspuh biti dugacak i uzak, a i ne namjeravam ga raditi, nego ovog iz exhaust calculatora. Izgleda da sam zbilja bacio tih 19 $.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users