Aprilia Sr50cc Stealth, 70cc High End
#461
Posted 27 October 2013 - 21:01
Evo jedan kratak video od danas, nije ovo idealna situacija ali već solidno prima gas u startu...
#462
Posted 27 October 2013 - 21:18
#463
Posted 28 October 2013 - 00:41
#464
Posted 28 October 2013 - 01:25
#465
Posted 28 October 2013 - 02:49
#466
Posted 28 October 2013 - 02:53
#467
Posted 28 October 2013 - 20:51
#468
Posted 28 October 2013 - 21:54
#469
Posted 29 October 2013 - 19:48
#470
Posted 29 October 2013 - 21:36
#471
Posted 29 October 2013 - 23:36
#472
Posted 29 October 2013 - 23:38
#473
Posted 30 October 2013 - 00:08
#474
Posted 30 October 2013 - 00:39
Možeš da metiš takvu ručku, zašto da ne...dobra je stvar jer sa svega pola zgloba već dajem pun gas...
Danas sam štelovao još malo i dobio još agresivniji motor od ovoga...improvizovao sam manju pilotku popunjavanjem tečnim metalom i ostavljanjem manje rupice...sutra u vožnju ako bude bilo lepo vreme, možda i koji snimak uhvatim...
#475
Posted 30 October 2013 - 00:46
#476
Posted 30 October 2013 - 01:42
e sad ako ćeš da okrećeš mikuni 16 sa brzom ručkom na celih 5mm onda nema smisla... što se prekidača tiče ako ima mesta na volanu onda ih opušteno ostavljaš...
eto kod pite ima i prekidača, na HE setupu, vidiš ti dokle je to došlo...
#477
Posted 30 October 2013 - 23:39
Samo treba naprijed stavit kakvih tegova da te ne prevrne na startu pa skidat postepeno
#478
Posted 20 December 2013 - 21:58
#479
Posted 24 December 2013 - 23:54
MHR Team 1 70cc cilindar
MHR radilica
Roost sprint auspuh
Malossi Innerotor paljenje
Usis Top performanse by Tassinari
Prirubnica 45stepeni short type Motoforce
Karburator Vicma PWK 28mm kopija
MHR mutlivar OR 19.5x15mm rolnice
Polini 3G kvačilo
Polini Evolution zvono
Morini zadnje remenice 123mm
Stage6 Bando kaiš 765mm
Malossi primar 13/44
Veliki hladnjak klime Fiat Marea
Bosch električna pumpa
Prednji/zadnji - NG diskovi 190mm
Prednje/zadnje pakne - Malossi MHR/Delta braking
Zadnji amortizer RDR 290mm štelujući
Brza ručka gasa Tomaselli
E sad...
Posle prve sezone odvožene na High end cilindru mogu reći samo da za ovo treba imati volje, znanja, sreće, živaca i mnogo mnogo toga...Nije nimalo jednostavno uštelovati i voziti ovakav cilindar i mogu da priznam da se ove sezone nisam u potpunosti izborio sa ovim setupom!!! Vozio sam ja to ali uvek sa nekim nerešenim problemom...Ajde, generalno mi je visoka radna temperatura pravila problem zbog čega su se ostali problemi sami od sebe nizali....
Cilindar sam skinuo pa evo slika. U savršenom je stanju, nema nigde nikakvih riseva...
8bnk.jpg 621.59K 13 downloads 81vw.jpg 621.3K 14 downloads
92na.jpg 625.54K 13 downloads da86.jpg 670.04K 13 downloads qsjx.jpg 671.17K 13 downloads
Izduv je tek blago zagaravljen...nema govora o nakupljanju neke posebne čađi...
0yb7.jpg 647K 12 downloads v42h.jpg 665.87K 12 downloads
Glava isto tako deluje ok, s tim da se ovaj unutrašnji dihtung malo oskrnavio pa će u đubre...spoljni dihtung sam skinuo pred slikanje! Radilica takođe stoji ko zapeta puška u blokovima bez trunke lufta....tečni metal sa kojim sam popunio rupu u karteru takođe stoji neoštećen!!
49cx.jpg 1.08MB 12 downloads dqwt.jpg 1.12MB 14 downloads wm5p.jpg 810.7K 13 downloads
Klip ima sitan trag lepljenja na mestu gde trči preko kobilice na izduvu, jasno jer se tu cilindar najmanje hladi i hoće prvo tu da uhvati...
jwuj.jpg 590.78K 17 downloads z8qs.jpg 628.2K 15 downloads
A sad nešto zanimljivo, klip sam istopio To sam otkrio tako što imam novi rezervni klip i kad sam izmerio novi i stari klip video sam da tu nešto ne štima!!! Stari klip u visini čela ima 1.8mm a novi 2.8mm...Šta je sad majku mu, pitam se otkud tolika razlika?? Dobaci mi Mario da ja slučajno nisam istopio klip..?! To udubljenje sam jedino mogao da vam prikažem na ovaj način, koliko se vode zadržava na čelu starog i novog klipa:
za0f.jpg 761.27K 16 downloads exn4.JPG 769.14K 15 downloads
Na ovoj drugoj slici, ako se pažljivo zagledate videćete da je čelo desnog starog klipa niže!!!
Razlog:
- neadekvatna toplotna vrednost svećice
- siromašna smeša
- falš vazduh na semeringu
Merenjem zapremine glave došao sam do zapremine od 7,05 ml i računicom da sam ja sa ovim potrošenim klipom terao na kompresiji od 12:1, a za ovaj cilindar Malossi kaže 15,8:1...Nije ni čudo što nije išao kako treba!!
wu1s.jpg 2.73MB 15 downloads
Još uvek ne mogu da skontam da li se u svemu ovome može potražiti i problem prevelike radne temperature...ostaje da vidimo šta će mi sledeća sezona doneti!!
#480
Posted 25 December 2013 - 00:39
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users