Aprilia Sr50cc Stealth, 70cc High End
#281
Posted 06 May 2013 - 23:04
samo kad sam ovaj deo završio...evo i jedne slike u toku rada... pozicija se bolje vidi na prethodnim slikama...
IMAG0968.jpg 1.08MB 25 downloads
#282
Posted 09 May 2013 - 12:05
#283
Posted 09 May 2013 - 12:23
Stex3105, on 09 May 2013 - 12:05, said:
pa nisam računao na to da mi neće odgovarati...Velik je dovoljno, znači mora biti dovoljan da ohladi...probao sam ga samo da vidim da ne curi slučajno i ok je...
sad me tu baksuziraš, samo mi to fali posle toliko zezancije oko upasavanja na držače!!!
#284
Posted 09 May 2013 - 12:39
#285
Posted 09 May 2013 - 14:08
Mario, on 09 May 2013 - 12:39, said:
vidi, pa mora biti dobro...ako je onaj mali fabrički držao 66-67 pod gasom onda očekujem da će ovaj spustiti temp bar za 10c a to će biti ok...Sad ste me izbaksuzirali maximalno...
nema više ništa agresivnije od ovoga...kroz moje džepove promaja duva...
Još da sačekam ovaj 28mm karburator i dosta je bilo...
#286
Posted 09 May 2013 - 15:55
Pita, on 09 May 2013 - 14:08, said:
nema više ništa agresivnije od ovoga...kroz moje džepove promaja duva...
Još da sačekam ovaj 28mm karburator i dosta je bilo...
što mi je ovo nekako poznato
#287
Posted 09 May 2013 - 18:52
@Mario ti si bese stavio neku bosch pumpu? Da li je jaca ona ove bgm sto imamo ja i Pita?
#288
Posted 09 May 2013 - 21:35
#289
Posted 09 May 2013 - 22:44
skroz mi deluje mlitavo..Verujem da bi fabricka vodena vise hladila nego ova bgm samo problem sto ona nebi mogla da izdrzi 14.000 obrtaja
#290
Posted 09 May 2013 - 23:13
Stex3105, on 09 May 2013 - 22:44, said:
skroz mi deluje mlitavo..Verujem da bi fabricka vodena vise hladila nego ova bgm samo problem sto ona nebi mogla da izdrzi 14.000 obrtaja
ok je ova naša nego ne možeš očekivati da hladnjak koji je predviđen za 50cc cilindar i 4 konjske snage isto tako dobro hladi 70cc cilindar sa 20 konja...
nema logike!!
#291
Posted 09 May 2013 - 23:26
#292
Posted 10 May 2013 - 00:05
a to za pumpu ne znam šta bih vam rekao, radi ta BGM, ali ova Bosch baš ima i obrtaja i pritisak... to je pumpa za grejač kabine od nekih automobila..
nadajmo se da će biti sve ok...
#293
Posted 12 May 2013 - 23:04
#295
Posted 17 May 2013 - 00:46
IMAG0987.jpg 851.31K 30 downloads
Stigao mi je i Vicma 28mm karburator, kopija Keihin karburatora...Na oko identičan onom koji sam imao do sada Motoforce PWK 21mm...razlikuje se samo po unutrašnjem promeru venturija koji je 28mm. Stiže u sledećoj fabričkoj postavci:
- glavna dizna 130 - igla JJH - pilot dizna 39 - i ono što me je malo razočaralo je da nema power jet dizne kojima se odlikuju PWK karburatori...ne može i jare i pare za sitne novce...
IMAG0988.jpg 1.09MB 29 downloads IMAG0990.jpg 1.24MB 27 downloads IMAG0989.jpg 931.14K 31 downloads
Dalje sipao sam antifriz u sistem za hlađenje sa montiranim velikim hladnjakom od sp-a 180cc i upalio motor... čini mi se da fercera sve lepo, bilo je već kasno...nastaviće se...
IMAG0991.jpg 806.33K 34 downloads
#296
Posted 17 May 2013 - 10:21
#297
Posted 18 May 2013 - 00:58
imag0993i.jpg 1.05MB 26 downloads
Na ovom 28mm karburatoru fabrička dizna je bila 130...Reših da krenem od 160 sa kojom je trokirao...Sa 150 manje ali opet secka i ne ide...stavljam 145 i motor se javlja agresivno uz povremeno trokiranje...spuštam se na 140 i nema trokiranja ali sad ostaje pitanje da li je mala...dižem se ponovo na 143 i nema trokiranja, ajmo na 144 i trokiranje se opet javlja...znači tu smo, granica trokiranja je na dizni 144...
Ostaje da se nađe ona ''prava'' dizna (141-142-143) uz setovanje igle i šrafića za vazduh...
kako god okrenem gas diže na zadnji i pored produženog Malossi prenosa 13/44 (15.5%) koji nisam prijavio jak je kao mazga!!
#298
Posted 18 May 2013 - 10:35
#299
Posted 18 May 2013 - 11:57
#300
Posted 18 May 2013 - 13:21
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users