Aprilia Sr50cc Stealth, 70cc High End
#681
Posted 12 May 2014 - 09:59
sine, meni se čini da je malo siromašan na pilotki, kad spustiš ručicu na 80Kmh na minimalu, ond ami nekako metiljavo radi, kao da fali goriva, čak mi se u jednom trenutku učinilo da mu je na tom minimalnom otklonu ponestalo goriva pa da je krenuo da propada...
velika je matematika to uklopiti i sa radnom temperaturom, znam, ali probaj sa malo jačom pilotkom, dakle taj kraj pilotke i početak igle su mi sumnjivi, ovo ostalo radi kao singerica, zaista lepo povuče...
#683
Posted 12 May 2014 - 10:36
#685
Posted 12 May 2014 - 15:09
Grale, u pravu si tako se najbolje vidi...Auto koji ide 60-70kmh preskočim očas posla uz brzo odvrtanje gasa...
Mario: dobro si zapazio, moguće da je malko mršav na početku rada igle...potražiću jednu oštriju iglu kako bih ga ubo 100% Ne oseti se toliko kad se vozi jer goriva ima na pretek kad se odvrne gas...
Dobro ste primetili za ovog passata, stisnuo ga je fino kad je skontao da sam mu u dupetu...na kraju je popustio jer ko veli ovaj iza nije normalan
imam još jedan snimak pa sad videću da li da ga okačim..
#686
Posted 12 May 2014 - 21:57
#687
Posted 12 May 2014 - 22:55
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
#688
Posted 13 May 2014 - 00:21
#689
Posted 13 May 2014 - 00:45
Занимљиво ми је да чим преврти за 200 обртаја, нема више снаге. Дође до 13400 и почиње да прекида.
#690
Posted 13 May 2014 - 00:56
#691
Posted 13 May 2014 - 01:08
Послушај онај први снимак док престижеш пасата, чућеш на шта мислим.
#692
Posted 16 August 2014 - 22:56
Na skupu u Sr.Mitrovici motor je dobro radio..posle toga par dana u vožnji imam situacije kada na pun gas dobijem 13.200 rpm koliko je i špic a već sledeće odvrtanje gasa skoči samo u 12.200 rpm...Mario kaže ima i on isto tako i da je moguće da je velika vlažnost pa jednostavno smeša nije kako treba...verovatno ima i toga, ali sam ja posumnjao i na Atheninu ljubičastu oprugu koja je evo već 2. sezonu u remenicama... rolnice su bile 3.8gr.
Reših da promenim oprugu i Sr-ka dobija Malossi crvenu oprugu, i u kombinaciji sa tadašnjim 3.8gr rolnicama na svako odvrtanje gasa skače u 13.500rpm i raste i do 13.900 kroz ubrzanje....dakle tu smo, stara opruga se izduvala....jednostavno ih treba menjati svaku sezonu!!!
Danas sam pogodio 4.2gr rolnice i međuubrzanje je opet na 13.100-13.200rpm...motor dobro radi...
dalje, čekam manju pilotku da još bolje potrefim sam start!!!
Evo današnji fotosešn
20140816_133055.jpg 179.99K 116 downloads 20140816_133159.jpg 133.35K 127 downloads 20140816_133415.jpg 158.42K 126 downloads 20140816_133234.jpg 109.63K 100 downloads
#693
Posted 16 August 2014 - 23:29
#694
Posted 16 August 2014 - 23:59
Ili ga malo isfusaris kao ja-umetnes mu TC + prsten lezista sa kvacila i produzis centralnoj zivot jos neki mesec... ...doduse to ''pali" na kracim oprugama kao kod mene,kod duzih-ne ...
#695
Posted 17 August 2014 - 02:00
Sinclair research 1981 ©
#696
Posted 21 August 2014 - 03:40
necu nista da hvalim, vec je sve ishvaljeno. samo cu da se zahvalim, uzivao sam citajuci i gledajuci sve ovo..
hvala!
#697
Posted 21 August 2014 - 14:56
#698
Posted 21 August 2014 - 23:30
#699
Posted 12 October 2014 - 15:02
U medjuvremenu sam kupio mhr glavu od Stexa i zamenio ovu moju, sada definitivno tvrdim da je ta stara kriva, jer sada nemam nikakvih problema sa temperaturom...
Krece se oko 60c a kad ga pritisnem muski ide na oko 70c i to je to...
Motor ima snage u pm, glavna dizna je 142, igla JJN na sredini, pilotka 38 na filteru koriscena zenska crna cipkana carapa!
#700
Posted 12 October 2014 - 15:05
Quote
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users