#1
Posted 12 December 2012 - 12:18
To sto on pokazuje nema ama bas nikakve veze sa stvarnoscu, krene od nule , zacas napuni cajger i udari do kraja...nemam pojma koja je stvarna brzina... bojim se da u toku vratolomne voznje ta kazaljka ne otpadne i zakolje me...hehe...Kinez ga je napravio majstorski, tako da ga ni Srbin ne moze shvatiti...
Tako, gledajuci sta sve ima na Netu , naidjoh na ovo ...biciklisticka oprema , ali mislim da je primenjivo i na ovo nase, pa me interesuje jel` neko ima iskustva sa ovim i kako ovo meri...bilo bi dobro da je neka vrsta GPS-a, onda bi bila prava stvar ?
Ima ih raznih cena i funkcija...
http://www.totalbike...ribor/km-satovi
#2
Posted 12 December 2012 - 13:29
#3
Posted 12 December 2012 - 15:35
#4
Posted 12 December 2012 - 17:18
#5
Posted 13 December 2012 - 01:08
Potrebno je da obratis paznju da li meri 2 ili 3 cifre i da li ima pozadinsko osvetljenje.
Pogadjaj, sa 3 cifre i osvetljenjem su skuplji.
A Cateye je dobra firma
#6
Posted 09 March 2017 - 23:58
Uradio sam do sada testiranje RPM pomoću genratora funkcija, četvrtastim i trougaonim signalom 10-12VAC. Uticaj forme signala na rezultat pokazivanja je bio nikakav. Tako da su to Kinezi dobro odradili. Znači može se signalni RPM kabel
Što se tiče greške merenja RPM ona je na 1000 obrtaja najveća (9,8%) a zatim pada do 0 na 6000 a preko 10000 je zanemarljiva (0,01%). I to je odlično za te novce.
Ako budete kupovali ovakav "sat," obratite pažnju da mu treba senzor goriva, koji radi kontra od standardnih za motocikle. Evo rezultata merenja:
- Rezerva 95 Oma
- 1 crta 92 Oma
- 2 crte 90 Oma
- 4 crte 28 Oma
- 5 crta 16 Oma
Napajanje senzora je 5V Iz "sata".
Hal senzor za brzinomer je NPN tipa, znači okida na masu, kad je magnet kod njega. Napajnje mu je +12V, vezuje se trožično. Nisam ga testirao na tačnost, generator mi ne ide toliko nisko sa frekvencijom. Jedino sam kratko probao na 100 km/h - nije bilo greške. Proveriću GPS-om kad montiram sve, a biće dosta posla. Da ne pričam da i motor treba sređivati, pa tek onda struju i svetalca.
Nisam bio zadovoljan pozadinskim osvetljajem RPM skale, koje bilo plavo i nije mi bilo čitko. Stavio sam 3 kom. 5730 LED sa trakom, ali ne originalne koje idu sa njom. To je bofl koji loše radi a toliko i košta. Stavio sam firmirane, da rade, jer otvarati obrtaljku zbog zamene LED-ova je gadan pos'o.
Ne preporučujem da s upuštate u slične egzibicije, ukoliko niste profesionalni elektroničar, sa iskustvom.
Attached Files
#7
Posted 10 March 2017 - 00:03
#8
Posted 10 March 2017 - 00:08
#9
Posted 10 March 2017 - 06:05
Merenje goriva je za 100 Ohm-ski sistem, dakle italijanska kuhinja Aprilija, Piaggio, Malaguti kao i kinezi koji su ih prekopirali, dok će za Hondu i njihove klonove po pitanju reostata u rezervoaru koji je 510 Ohm-a biti neupotrebiv ? Ili ima negde da se to setuje kao kod brendirane postave istih instrumenata ?
Ovo sa pozadinskim svetlom je stvar ukusa, pipav ali kvalitetan posao..
hvala za ove informacije
#10
Posted 10 March 2017 - 08:34
Sat ima mogućnost promene boje za displej?
Može li podatak o ceni?
Možda ne bi bilo loše premestiti ovu analizu u posebnu temu.
Sent from my Nexus 5X
#11
Posted 10 March 2017 - 11:03
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
https://m.aliexpress...2772426289.html
Edited by vlayco85, 10 March 2017 - 11:04.
#12
Posted 10 March 2017 - 13:10
Puno je vremena i strepljenja je trebalo da se otvori "sat" i uradi sve što sam uradio. Al' kada je u pitanju ljubav, vreme staje i trud se ne žali. Uradio sam to iz ljubavi, jer volim svoj posao, motore i lepotu... Po zanimanju sam el. inž sa preko 20 godina iskustva i imam opremu za rad sa SMD, inače ne bi bilo ništa. Šta sam sve radio sam SMD "buvicama", ladno bih mogao da konkurišem neurohirurzima...
Špic pincete, špic lemaljka 15W, ćoroskopi i cepaj.. Obavezno morate tresnuti 3-4 rakije, da se ne tresu ruke .
Duvaljkom sam skidao i diht masu i diodice, što kažu bez alata, nema ni zanata. ..Diht masa je baš bila zaj**ana za skidanje, ali upornost i strpljenje čine čuda.
@Mario: greška na1000 o/m je +98 ob. Ima više tipova kopija KOSO. Onaj sa crnim ciferblatom, ima mogućnost promene tipa senzora gorva. Ovaj model nema.
Platio sam 38,61 € + 650 din carine na vrednost od 20$, jer sam tražio od Kineza da mi tako napiše. I čovek me ispoštovao - svaka čast. Inače te kopije radil firma ENTRIP, od njih sam direktno kupio, preko ALI. Sad vidim da su zatvorili tamo radnju, ali ima trgovaca. Možda su u pitanju autorska prava, na aliju je pooštrena poltika u tom smislu, teško se nalaze kopije brendova.
Evo novijeg modela https://www.aliexpre...4f-9a5db83b712a
Taj menja 7 boja displjeja- perverzija.. Moj ima samo 2. Kome treba u att je kako se podešava. Ukratko: ima podešavanje boja cilindara, magneta za km, max brzinu/RPM, tip impulsa za RPM (poz/neg),sat, boja displeja, obim točka,...
Attached Files
#13
Posted 10 March 2017 - 13:48
#14
Posted 10 March 2017 - 13:56
Lauda, on 10 March 2017 - 08:34, said:
Sat ima mogućnost promene boje za displej?
Može li podatak o ceni?
Možda ne bi bilo loše premestiti ovu analizu u posebnu temu.
Sent from my Nexus 5X
#15
Posted 25 May 2019 - 18:55
Jeste da je za 4T motore, ali evo principa kako može da se radi..
Ovako je stigao, samo svetljenje skale, igla ne osvetljena:
P_20190524_104258.jpg 1.06MB 19 downloads
Ovo su neka uputstva..
P_20190524_104637.jpg 1.52MB 19 downloads
Zatim sam isekao kućište testericom za OTO...Tanak rez, 0,3 mm..
P_20190525_160022.jpg 1.34MB 19 downloads
Ovako izgleda skalica odozdo:
P_20190525_160032.jpg 1.24MB 18 downloads
i sa gornje strane:
P_20190525_160040.jpg 1.27MB 19 downloads
Igla se skida jako pažljivo i protiv kazaljke na satu! Istovremeno se rotira i diže!
Ovo je pogled na elektroniku, čip prima impulse i pretvara u eksponencijalnu skalu (za kretni kalem). Kalem se obično kreće po zakonu I^2, gde je I ulazna struja kalema...
Keramički potenciometar u sredini je za kalibraciju!
P_20190525_160219.jpg 1.39MB 19 downloads
Kretne kaleme vidimo kao zlatne opruge, tik do ciferbalt ploče, odnapred... Sve je jako osetljivo i pipavo.
P_20190525_160251.jpg 1.29MB 20 downloads
Ako se ovde nešto pokarabasi, pokazivanja će biti različita na skali... Tj. na 1000 tačan, a na 3000 prebacuje i sl.
Radi sprečavanja probijanja osvetljaja skalice na ciferblat, stavio sam gumeni O-ring..
P_20190525_160504.jpg 1.34MB 22 downloads
Ovo su 3 crvene LED 0805, spojene žičicama 0,1mm. Služe za osvetljenje skalice ...
Jako je malo mesta ispod cifreblata..Drugačije nije moglo...
P_20190525_162830.jpg 1.49MB 24 downloads
Ovde su te diode u otvoru ispod ciferblata...
P_20190525_160100.jpg 1.32MB 24 downloads
Na ovoj slici se vidi O-ring na ciferbaltu..Ispod skalice..
P_20190525_171225.jpg 1.31MB 25 downloads
Radi boljeg pozadinskog osvetljenja, sam oblepio unutrašnjost samolepljivom Al folijom...
P_20190525_160445.jpg 1.33MB 26 downloads
I konačni rezultat:
P_20190525_173742.jpg 1.77MB 25 downloads
P_20190525_184451.jpg 1.71MB 22 downloads
Uživo je mnogo lepše, zagasito crvena skalica na crno-žutom ciferblatu..
Edited by sigmaal, 25 May 2019 - 19:02.
#16
Posted 25 May 2019 - 18:56
Edited by sigmaal, 25 May 2019 - 18:57.
#17
Posted 25 May 2019 - 20:11
#18
Posted 26 May 2019 - 08:00
Kako će da prođe tehnički bez homologacije
#20
Posted 12 July 2019 - 09:55
VDO
CEV
Za CEV sam siguran da se ugrađivao na CTX-a , a za VDO nisam siguran ,,,homologovan je i Teleoptik Zemun , to znam , išao je na većinu Tomosa
Ovaj CEV čak i ima crveno polje da te upozori da ne jurcaš preko toga ...
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users