Jump to content


yamaha aerox



  • This topic is locked This topic is locked
384 replies to this topic

#1 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 10 January 2013 - 14:01

evo i ja da prestavim moju maxinu,upitanju je yamaha aerox 2005god... motor sam kupio prosle godine iz subotice,motor je bio u dobrom stanju,imao zx auspuh,kit 70rms gusani,dellorto 21mm,malossi variator,obe nove gume i zadnji amortizer nov.... evo par slika kako je izgledao scooter...

Posted ImagePosted Image

nije mi se dopala ova boja,pa sam odma poskidao plastike i poceo sa farbanjem.. imam slike kako sam sklopio motor jel nisam slikao dok sam farbao.. evo par slika...

Posted ImagePosted Image

vozio sam scooter par dana i do jednom je scooter stao i nece da pali ja mu skinem glavu i imam sta da vidim,skuter se pregrejao i istopile mi se gumice da cilindru,zamenim to lepo polse par dana isto mi se desilo i iznerviram se i ubacim scooter u garazu i celo leto je bio tamo,sada je doslo vreme da se radi nesto ozb na njemu... narucio sam neke delove koji su stigli pre par dana,a ostali delovi stizu za nekih 20 dana sa scooter-atacka... evo par slika ovih delova sto imam za sada...

stage6 produzeni prenos 15/39
Posted Image
Posted Image

str8 led stop svetlo za zmigavcima
Posted Image

dihtunzi za komplet masinu
Posted Image

podrep str8
Posted Image

stage 6 filter
Posted Image

motoforce ojacana radilica

Posted Image

ssp vodena pumpa

Posted Image

Koso km sat

Posted Image

kit arisal alu 47.6

Posted Image

to su ti delovi za sada,za nekih 20 dana stizu ostali delovi i naravno odma slike,a sutra bi trebalo poceti sa rasturanje masine i poliranje blokova.. bice zanimljivo... :)

#2 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 10 January 2013 - 14:03

ako imate neki predlog ili pitanja slobodno pitajte.. :) :)

#3 Lenko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 783 posts

Posted 10 January 2013 - 14:09

Drag volan bi ti legao ko guza na nošu...

#4 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 10 January 2013 - 14:10

stize to sve za par dana.. koroman,auspuh,kvacilo,korpa,karburator i usisna grana...:) samo imam dilemu koj karb da uzmem i dali bi mogo neki od 28 ili 30mm na ovaj kit?

#5 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 10 January 2013 - 14:21

Bas sam hteo da te pitam da li si zaboravio da napises koji ce auspuh doci da se upari sa ostalim delovima. Koji je to Airsal "sport" ili racing? Vidim da je ovaj novi sa jednom karikom i kvalitetnijim klipom. Dobar ti je 21 karb, ovi karburatori koje spominjes su za HE cilindre. Bice to dobra Roksana...

#6 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 10 January 2013 - 14:33

pa mislio sam da uzmem stage6 r1200

#7 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 10 January 2013 - 14:34

View PostDragan NS, on 10 January 2013 - 14:21, said:

Bas sam hteo da te pitam da li si zaboravio da napises koji ce auspuh doci da se upari sa ostalim delovima. Koji je to Airsal "sport" ili racing? Vidim da je ovaj novi sa jednom karikom i kvalitetnijim klipom. Dobar ti je 21 karb, ovi karburatori koje spominjes su za HE cilindre. Bice to dobra Roksana...

a kit je arisal racing

#8 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 10 January 2013 - 14:34

a naravno potrudicu se da bude jedan od najlepsi roxa u Srbiji,a imam i uplanu odlicno farbanje

#9 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 10 January 2013 - 14:50

:welcome1: za delove, a ako je racing onda bi neka "dvadesetcetvorka" mogla da bude dobar par. Npr. Mikuni TM24 http://www.sip-scoot...4+flat_40075000

Ne znam kakav je za ustelovati, ali bilo je par projekata gde je koriscen, pa potrazi ako te bude zanimao.

#10 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 10 January 2013 - 15:02

View PostDragan NS, on 10 January 2013 - 14:50, said:

:welcome1: za delove, a ako je racing onda bi neka "dvadesetcetvorka" mogla da bude dobar par. Npr. Mikuni TM24 http://www.sip-scoot...4+flat_40075000

Ne znam kakav je za ustelovati, ali bilo je par projekata gde je koriscen, pa potrazi ako te bude zanimao.

ja sam nabavio jedan karburator stage 6 od 28mm pa sam mislio njega da ubacim...a imam jos jedno pitanje uzo sam ovaj stage6 produzeni prenos 15/39,pa dali mozda znas koliko je to duzi prenos od fabrickog?

#11 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 10 January 2013 - 16:00

Moras napraviti proporciju sa prenosnim odnosom koji imas pre produzenja prenosa. Alien je, onako skolski, to lepo ovde predstavio pa racunaj: http://forum.pyrothe...7696#entry27696

".....Kako se racuna prenos? Oslanjam se na gornji podatak da je prenos kod kineza ( jer nisam otvarao)

PRIMAR 13/52 ( 4 )

SEKUNDAR 13/44 ( 3,38 )

Sta to znaci? To je medjusobni odnos zupcanika , kad podelimo veliki kroz mali zupcanik dobijemo ono 4 i 3.38 , a kad ta dva pomnozimo dobijemo 13.52 ...Sta je to ? To nam je NAJVAZNIJI podatak , to je nas prenos, a oznacava koliko puta se obrne primarna osovina, ( ona na strani kvacila ) u odnosu na sekundarnu osovinu , finalni pogon - za jedan okretaj tocka...u ovom slucaju treba 13.52 okretaja primarne osovine za jedan okretaj tocka...

Ako hocemo da produzimo prenos menjamo par primarnih ili par sekundarnih zupcanika ( ili oba ) ...

Npr. menjamo sekundar pa imamo sledecu situaciju:

Ostavljamo PRIMAR od kineza 13/52 ( to podelimo , pa je odnos zuba 4 )
Menjamo SEKUNDAR , tu moramo znati za koliko hocemo da produzimo prenos , jer ih ima raznih kombinacija...ako uzmemo sekundar sa odnosom zuba 15/42 to kad podelimo imamo 2.8 ,pa pomnozimo sa onih 4 ( od primara , dobijemo 11.20 ...to znaci da za jedan obrtaj tocka treba 11.20 obrtaja primarne osovine , one na strani kvacila...dakle , prenos je svakako produzen u odnosu na originalni prenos gde je trebalo 13, 52 obrtaja...za koliko je to ? Napravimo proporciju ...

11.20 : 100= 13.52 : x , pa dobijemo da je novi prenos oko 83 posto osd staroga sto je produzenje od oko 17 % ..."

Vredi procitati ceo topic :welcome1:

#12 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 10 January 2013 - 16:08

hvala druze

#13 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 10 January 2013 - 16:11

:welcome1: Nema na cemu - mnogo nam pametan 4rum...sve zna :)

#14 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 January 2013 - 00:11

za karburatore preko 21 ti treba posebna usisna prirubnica, dok za ove preko 24 moraš da uzimaš i subframe, jer oni veći ne mogu da se montiraju klasično prema napred, već prema natrag... sad da ti ne pojašnjavam detalje, ako prelistaš malo teme pronaćićeš već u čemu je problem...

sad vidi polako i staloženo, veliki je to zalogaj za tuning motora, i tebi je prvi put, naoružaj se dobro znanjem i polako.. kod ovakvih setup-a je potrebno mnogo detalja ispratiti i velike su mogućnosti grešaka...

to je novi T6 Airsal na slici, za njega je sasvim dovoljan 21 dellorto, čak štaviše moraš računati na opremu uz karburator, dizne, igle, pilotke, mnogo toga je potrebno da bi jedan karburator bio dobro podešen i dao maksimum....

lepa je ta žuta boja... ja sam oduvek voleo te jarke nijanse.... čuvaj pare za pametne stvari , trebaće ti još mnogo toga...

#15 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 January 2013 - 02:35

Rekao bih da je taj Airsal racing u klasi jačeg midrace-a..nešto poput Stage6 racinga ako se ne varam...pazi ozbiljan je to cilindar i budi pametan kako ga pripremaš i kako ćeš ga štelovati...Koji go karburator da uzmeš, dovoljan je i 21mm, uzmi odmah i set dizni,igala,pilotki kako bi mogao pošteno da ga podesiš!!

Auspuh da li ćeš r1200 ili neki c20,21 ili nekog roost-a svejedno je...pogađaš sa bilo kojim od ovih!!

Lep je aerox žutać, nego u koju boju treba da ide??

#16 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 11 January 2013 - 10:34

View PostMario, on 11 January 2013 - 00:11, said:

za karburatore preko 21 ti treba posebna usisna prirubnica, dok za ove preko 24 moraš da uzimaš i subframe, jer oni veći ne mogu da se montiraju klasično prema napred, već prema natrag... sad da ti ne pojašnjavam detalje, ako prelistaš malo teme pronaćićeš već u čemu je problem...

sad vidi polako i staloženo, veliki je to zalogaj za tuning motora, i tebi je prvi put, naoružaj se dobro znanjem i polako.. kod ovakvih setup-a je potrebno mnogo detalja ispratiti i velike su mogućnosti grešaka...

to je novi T6 Airsal na slici, za njega je sasvim dovoljan 21 dellorto, čak štaviše moraš računati na opremu uz karburator, dizne, igle, pilotke, mnogo toga je potrebno da bi jedan karburator bio dobro podešen i dao maksimum....

lepa je ta žuta boja... ja sam oduvek voleo te jarke nijanse.... čuvaj pare za pametne stvari , trebaće ti još mnogo toga...

ja sam nasio na karburator stage 6 od 28mm i sada mi se javio jedan drug na forumu kaze da ima spuh polini evo.. pa dal bi mogo taj spuh na ovaj cilindar?

#17 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 11 January 2013 - 10:36

View PostPita, on 11 January 2013 - 02:35, said:

Rekao bih da je taj Airsal racing u klasi jačeg midrace-a..nešto poput Stage6 racinga ako se ne varam...pazi ozbiljan je to cilindar i budi pametan kako ga pripremaš i kako ćeš ga štelovati...Koji go karburator da uzmeš, dovoljan je i 21mm, uzmi odmah i set dizni,igala,pilotki kako bi mogao pošteno da ga podesiš!!

Auspuh da li ćeš r1200 ili neki c20,21 ili nekog roost-a svejedno je...pogađaš sa bilo kojim od ovih!!

Lep je aerox žutać, nego u koju boju treba da ide??

hvala drug..meni se sada edan drug javio na forumu i ponudio mi je polini evo spuh? nzm sta mislite o nejmu...
pa planirao sam crveno bele boje,ili da ostavim ovo zuto i da ofarbam samo ove plave u crno...

#18 adam

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 11 January 2013 - 10:37

View PostMario, on 11 January 2013 - 00:11, said:

za karburatore preko 21 ti treba posebna usisna prirubnica, dok za ove preko 24 moraš da uzimaš i subframe, jer oni veći ne mogu da se montiraju klasično prema napred, već prema natrag... sad da ti ne pojašnjavam detalje, ako prelistaš malo teme pronaćićeš već u čemu je problem...

sad vidi polako i staloženo, veliki je to zalogaj za tuning motora, i tebi je prvi put, naoružaj se dobro znanjem i polako.. kod ovakvih setup-a je potrebno mnogo detalja ispratiti i velike su mogućnosti grešaka...

to je novi T6 Airsal na slici, za njega je sasvim dovoljan 21 dellorto, čak štaviše moraš računati na opremu uz karburator, dizne, igle, pilotke, mnogo toga je potrebno da bi jedan karburator bio dobro podešen i dao maksimum....

lepa je ta žuta boja... ja sam oduvek voleo te jarke nijanse.... čuvaj pare za pametne stvari , trebaće ti još mnogo toga...

a sto se tice karburatora vec sam napravio drzac da ga izbacim nazad iznad tocka,zato sam i uzo ovaj filter stage6... :)))

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 January 2013 - 11:41

e pa super, aj daj neke slike da vidimo kako si uradio prirubnicu i subframe

#20 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 11 January 2013 - 12:54

Polini EVO je high-end auspuh,napravljen da bude kompatibilan polini EVO cilindrima,znaci 13000-14000obr.....mislim da bi bio ok
ako ti je kit ovaj - http://scootertuning...-70cc-12mm.html





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users