Jump to content


vivacity



  • This topic is locked This topic is locked
228 replies to this topic

#101 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 15 April 2013 - 22:06

Pazi, kod AC cilindara na Pezou tesko se orjentisati prema boji svecice zato sto svecica stoji pod uglom i tesko da bude iste boje sa obe strane.
Na strani do izduva uvek bude mnogo svetlija nego sa kontra strane odnosno prema tocku da tako kazem. Ja sam pri stelovanju uvek gledao stranu do izduva da bude braon boje, a kontra strana je uvek bila crna. Evo slika od stelovanja Malossi Sporta cisto da vidis od cemu pricam.
Posted Image Posted Image

#102 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 15 April 2013 - 23:10

sad kad gledam radetovu svecicu i ne razlikuju se puno od moje.. u svakom slucaju cu sutra poruciti 110 i 120 dizne pa cu videti kako radi sa njima, dal cu uspeti da dobijem neku drugu boju i sta ce se desiti sa odzivom na gas. danas sam skinuo glavu da vidim celo klipa, skroz je crno a ovaj crni deo na poklopcu je ka izduvu.

Posted Image

Posted Image

edit: mislim da svecica nema rezistor a zazor nisam merio, nemam sa cim..
inace pilot dizna je bila 25 a danas sam stavio 20.

Edited by sima, 15 April 2013 - 23:12.


#103 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 April 2013 - 23:15

po celu klipa izgleda da bi trebala cak manja dizna... Verovatno svecica ne pokazuje dobru boju.

#104 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 15 April 2013 - 23:20

celo je verovatno toliko crno jer ima previse goriva na malom gasu, imam i 15 pilot diznu al to jos ne bih dirao dok ne sredim prvo pun gas.

#105 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 April 2013 - 23:26

moguce da je crno celo jer na leru dobija previse goriva... Kolko se secam mislim da pilot dizna utice malo i na pun gas pa ako stavis manju trebace ti veca glavna dizna.

#106 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 15 April 2013 - 23:34

a buni me i to sto na malom gasu pokazuje da ima previse goriva a kad mu zavrcem sraf se smesu skuter se ugasi, zavrtanjem bi trebalo da mu smanjujem gorivo.

#107 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 April 2013 - 23:42

zavrtanjem šrafa kod areche-a, smanjuješ vazduh koji prolazi malenim kanalom od ulaza preko tog šrafa do izlaza karburatora...

dakle kada je zavrnut onda pilotka baca najviše goriva i trebao bi da se ugasi od previše goriva.... ako nije tako onda je mala pilotka

#108 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 15 April 2013 - 23:49

znaci kod arreche-a ne vazi pravilo ako je sraf za stelovanje sa leve strane da se onda menja kolicina goriva?
koliko se secam u faq-u sam procitao da ako je sa leve strane onda kontrolise gorivo a ako je sa desne onda kontrolise vazduh

#109 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 April 2013 - 23:51

da identično kao kod mikuni-ja, nema veze sa koje je strane šraf , izvorna tema je ovde http://forum.pyrothe...-dellorto-bing/

Posted Image

#110 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 16 April 2013 - 00:11

joj sad sve motam po glavi koje sam sve kombinacije probao, a sve vreme sam mislio da srafom podesavam gorivo. sad pitanje je koliko taj sraf utice na pun gas, da li ako stavim jos manju pilot diznu i podesim manje vazduha na srafu dal ce to biti i malo manje vazduha na punom gasu pa mi mozda i ne treba veca glavna dizna?

#111 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 April 2013 - 00:16

pilotka se svakako sabira sa glavnom diznom, a kanal je takav kakav je vidiš na slici,...

ako ga podesiš sa jednom pilotkom, sa drugom već neće biti isto... tako da sledi podešavanje ponovo

u principu zato imaš i pilotke i igle i glavne dizne da možeš da spregneš sve otklone ručice gasa kako valja....

#112 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 16 April 2013 - 01:23

koji kanal? kako sabira, ako stavim manju pilotku onda ce imati manje goriva na full gasu?

#113 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 April 2013 - 01:35

pogledaj gore figure 2 sliku, postoji kanal za taj ekstra vazduh koji reguliše taj šraf o kome govorimo....

kada je klipić skroz spušten i ručica gasa u nultom položaju, motor radi jer se napaja sa smešom koja je proizvod pilotke i vazsuha koji prolazi kroz taj kanal..

sad ako je malo podignut ler, onda je razumljivo i klipić malo podignut pa se to dodatno sabira....

pa pilotka se sa svojom količinom goriva na punom gasu sabira sa glavnom diznom, a najviše utiče na otklone rulice od 0 - 1/4

i taj kanal se isto sabira, i na punom gasu možeš imati malo lošiju ili malo bolju smešu ukoliko sa tim šrafom otvaraš dodatno vaduh i obratno...

dakle sve utiče na sve.. ali sa određenim komponentama podešavaš pojedini spektar izričito... dakle ne možeš sad da kažemo da spustiš iglu do kraja i da ti tu bude dobar na pola gasa, a da ti bude mršav napunom gasu... i ti odlučiš da ćeš da uvrneš 20 brojeva veću glavnu diznu, pa odmah si pokvario i taj srednji otklon...

i onda kažeš ne mogu više da spustim iglu, šta da se radi... pa treba ti ili tuplja igla ili slabiji atomizer za tu konfiguraciju karburatora filtera cilindra

#114 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 April 2013 - 01:40

a recimo mogao bi možda sa manjom diznom da se spakuješ, ali da podigneš iglu na neki srednji položaj... pričam sve u primerima, nema veze sa tvojim setupom....

pah ako trokira na srednjem otklonu, onda ne prima gas kako valja od početka, imaš zadršku itd... onda nemaš izbora moraš menjati iglu ili atomizer da bi taj karburator doveo da ti radi na svim otklonima ručice kako valja...

evo vidi ovde, figure 5 , biće ti jasnije

Posted Image

#115 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 17 April 2013 - 18:03

prvo hvala Mario za ovako detaljno objasnjenje

danas sam opet imao vremena da se igram stelovanja karba, i danas sam konacno imao osmeh na licu.. iako ga nisam ustelovao :0takoje:
prvo sam konacno napravio filter po uzoru na pitu, izrada je trajala 15 min. parce gumenog creva fi 35mm, sunjer za filter vazduha i malo izolirke.
Posted Image
dizna 105 upali ali nema sanse da primi gas, samnjujem 100, 90, 85, 80, i tek na 75 sam imao dobar odziv na 1/3 i 1/2 gasa a pun gas i dalje zaliva.. da bi odklonio svaku sumnju vozio sam ga i tako sa punim gasom i vidim svecica mokra. jbg i dalje nisam toliko strucan da po zvuku ocenim dal zaliva ili fali vazduha. resim da nekako napravim protocniji filter, i sledi model br2, pribor isti samo jos dodata plasticna flasa.
Posted Image
znam da izgleda sasavo al mene ledja (glava) vise ne bole :čiča:
za ovaj filter dizna 75 je bila mala 80 je imala odlicne rezultate do pola gasa a preko je falilo goriva, 85 odlicna na punom gasu al na 1/3 i pola gasa slabije.. a pilot dizna je sve vreme 15.. igrao sam se i sa iglom u oba slucaja i sa 80 i sa 85, al nisam uspeo da najdem idealnu kombinaciju.. danas ako 20 puta nisam skinuo karb, al dobro je bar ima pozitivnog pomaka.. i za kraj je@#em ti onaj zicani filter koje muke zbog njega

#116 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 April 2013 - 00:45

koji su ovo projekti, vidim i Cvele je opleo, pa možete polako u proizvođače racing filtera da se preinačite...

da ta žičana gljiva ume da zaj**e pogotovu ako je malo zaprljana, značajno menja karakteristiku, a inače se brzo prlja, recimo za 7 dana vožnje, mora da se pere detaljno jer motor trokira i naliva na sve strane... a recimo da je podešen bio tip top...

#117 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 19 April 2013 - 20:30

danasnje slike svecice
pun gas
Posted Image

pola gasa
Posted Image
pilot dizna je 20..
mozda jos malo da se igram sa srafom za smesu
ali sad imam drugi problem, kais mi ne izlazi do kraja varijatora.set up: rolnice 6g, multivar i cnc polutka, kvacilo sreijsko, testirao i serijsku i onu crnu 30% oprugu i u oba slucaja ne penje do kraja, razlika je mozda 1mm. znaci na variu izlazi 4, 5 mm od ivice.. kais athena 765x17,5, taj je standardan na vivi. kad se stavi kajs u startu na variu lepo lezi a na kvacilu ima jos 3,4 mm do kraja polutki. da li da jurim neki duzi kajs ili nesto drugo? jbg samo sam slikao koliko izlazi kais na variu, nisam se setio da slikam kako stoji na kvacilu u startu.
Posted Image

#118 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 19 April 2013 - 20:40

Svecica ti "smrt" bleda :) ,ne vozi vise sa tom postavkom u karbu-zaribace kit...Remen je manji problem...

#119 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 19 April 2013 - 21:15

ali sa vecim diznama trokira i nece da primi gas??

#120 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 April 2013 - 21:27

Proveri zazor na svecici koji sam ti spominjao i stavljaj min. 9 toplotnu vrednost.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users