Jump to content


vivacity



  • This topic is locked This topic is locked
228 replies to this topic

#81 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 08 April 2013 - 19:55

sad po ko zna koji put citam faq i stelovanje karba i vidim da toplotna vrednost svecice ne bi trebala biti problem.. jedino sto mi pada na pamet da nije problem jer imam previse ulja u mesavini? nervira me nikako da dobijem malo braon boje.. valjda ce sutra konacno biti 15 pa da probam da ustelujem karb

#82 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 08 April 2013 - 20:13

Пробај 8-ицу, хладно је сад за 9-ку.

#83 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 April 2013 - 22:25

to sivo-crno je znak da je karburator baš raštelovan, recimo prebogat na pilotki a presiromašan na glavnoj, pa kad voziš malim gasom onda naliva i biva crna, a kad pukneš veći gas bude presiromašna i prelazi u sivo i dalje ui smrt belo....

#84 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 09 April 2013 - 00:19

ali sa diznom 90 je i na punom gasu i na pola gasa svecica bila crna, sa 85 malo svetlija a sa 80 tamno siva.. onda sam stavio 75 ali mi se i razbio poklopac filtera i skroz sam zanemario da ce se tad povecati protok vazduha.. i tad mi je falilo goriva na punom gasu.. mada i ovaj zicani rms filter verovatno nije bas dobro resenje
sutra ce mi drugar doneti neku str8 pecurku pa cu da krenem iz pocetka sa diznom 90, pa lagano.. razmisljam samo dal da stavim staru svecicu ngk br7hs?

#85 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 April 2013 - 01:23

ne ne nikako 7-icu na 70cc-a vazdušno hlađeni motor...

dok je ova zima možeš 8-icu ,a leti odnosno kada ubodeš karburator kako valja može 9-ka

#86 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 09 April 2013 - 01:57

Simo batali pecurke i vrati airbox ;)

#87 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 09 April 2013 - 10:18

@Mario: onda ostaje 9-ka

@perlix*: stavio bih ja odma airbox al je gimnastika.. probacu danas sa str8 pecurkom pa cu videti na cemu sam, ako ne bude rezultata sledi ili airbox ili porucivanje dizni

#88 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 09 April 2013 - 14:46

danas jos gore, sad sa ovako otvorenim filterom i dizna 90 mu je mala. probao sam da oblepim filter izolirkom i da mu smanjim vazduh ali ni tako nista nisam postigao.
sad razmisljam dal da jurim vece dizne i da probam da ga ustelujem sa ovim filterom ili da jurim neki airbox pa da vidim dal radi sa diznama 90-75.. samo me plasi ovo sto mario kaze da je verovatno prebogat na pilotki i onda ce na airboxu verovatno biti previse goriva na malom gasu?

#89 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 09 April 2013 - 15:54

Ajd skini pa proveri koja je pilotka u tom Arreche karbu.

#90 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 11 April 2013 - 12:32

mislim da je 30.. koju pilot diznu da porucim??
sad cu da porucim 100 i 105 glavne dizne

edit: porucio sam 15 i 20 pilot dizne

od ponedeljka nastavljam sa stelovanjem karba.. a posto imam sundjer za pravljenje filtera vazduha razmisljam da napravim filter po uzoru na pitin

Edited by sima, 11 April 2013 - 12:42.


#91 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 April 2013 - 12:39

rekoh ti ja za taj arreche, ,...

da ne misliš da sad nešto baksuziram, radio sam dosta sa njime u paru sa vazdušnim MF racing cilindrom, i nikad nisam bio nešto posebno zadovoljan...

#92 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 11 April 2013 - 12:50

jbg glupo sad da odustanem..
rekao si i da su dostra agresivni, jel to mislis da traze puno vazduha i goriva ili nesto drugo?
i da li je moguce da mu sa pecurkom treba glavna dizna 100 ili veca?

Edited by sima, 11 April 2013 - 13:02.


#93 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 April 2013 - 13:17

ne nisam ni mislio da odustaneš, taman posla... inače je potrebno školu proći, a najupečatljivije je kada se dobro namučiš... :D

agresivniji , mislio dam da daje baš puno goriva na pilotki, na igli, na atomizeru, pa kada želiš da ga podesiš, uvek dobijaš prebogate rezultate na manjim otklonima ručice gasa, a na punom gasu presiromašnu smešu... pa kada želiš da ga namestiš da na punom gasu bude dobar onda uvrneš veću glavnu diznu i zaista pogodiš pun gas, a dole bude posle totalno ne voziv, naliva guta goriva, neće da primi kako valja...

onda počenš da spuštaš iglu, koja ima samo tri zareza, a usput oštra je kao da se za trkačku stazu spremaš, .. itd...

za taj arreche moraš imati baš otvoren filter, neki iz serije sunđera, i naravno cilindar koji traži više goriva, pomereno paljenje itd..

ovaj mf sa rotax kanalima je kulturan potrošač, otprilike kao i sport pro s6, i taj nije posebno gladan... ukratko, potrošnju goriva diktiraju uglovi i površine kanala prelivnih i izduvnih u cilindru, naravno da se taj koncept odražava i na snagu, pa su veći potrošači i jači cilindri, ali nije u tome fora...

postoje cilindri koji isporučuju više obrtnog momenta na srednjim obrtajima i u maksimalnu rezonancu ulaze brže, a to im donose veliki uglovi i površine prelivnih kanala,..

postoje cilindri koji imaju manje prelivne kanale i više izduvnih kanala pa je tamo nelinearnost u srednjim obrtajima više izražena, ali zato kada uđu u punu rezonancu, isporučuju veliku vršnu snagu...

ovaj drugi je tvoj mf racing, i njemu je potrebno dozirati gorivo na srednjem spektru, dok je na punom gasu potrebno dati dovoljno za snagu koju isporučuje... recimo da ovi cilindri bolje mogu da se iskoriste sa malim inner rotor paljenjima, gde bez zamajca motor lakše uđe u vršne obrtaje, i da se podešenost prenosa, kvačilo i variomat drže da motor lakše uđe u ciljne obrtaje...

uhh valda sam uspeo da ti objasnim, ako je greda pitaj pa ćemo raspraviti...

#94 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 11 April 2013 - 13:45

kako nisi, svaki savet je od pomoci :D

odgovara mi sto trazi otvoren filter vazduha i sto i mf racing i karb najbolje rade na punom gasu kad se usteluju.. i tako planiram da vozim samo na huji i samo pun gas. zato sam i pitao dal je neko imao iskustva sa slik gumama, jer bi da mu stavim i neku sto bolju obucu za stazu.. necu ga ni registrovati, poskidacu mu sve sto je viska.. jedino ovo oko paljenja i menjaja ugla paljenja mi nije bas najjasnije, ali iscitacu i to kad dodje vreme za to.. i ovako imam previse informacija u glavi
od ponedeljka stavljam diznu 105 pa cu videti na cemu sam

#95 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 April 2013 - 13:52

ahah super :D

#96 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 11 April 2013 - 14:07

drugar kupio karting, drugi drugar trazi da kupi karting, odemo na stazu a trenutno imamo samo jedan karting i onda guzva ko ce prvi da ga vozi dok nesto ne rikne.. a svaki put bude neko sranje od kidanja zice za masu do pucanja lamelnog ventila itd.. pa otkazivanja kocnica i to bas meni, bilo bas veselo. kasnije smo shvatili da nam bez kocnica zabavnije.. ako znate kako izgleda huja na pravcu karting izvlaci 115 po gps i onda uleces u onu brzu krivinu i zanosis karting levo desno da bi usporio za sledecu lakat krivinu :D
i onda me stalno cimaju dovezi motor da se i sa njim igramo po stazi, a posto mi bas nije zanimljivo da gledam kako mi vozikaju motor po stazi onda sam resio da probam da sredim skuter da koliko toliko bude zanimljiv za stazu.. verujem da bi sa slikovima bio zanimljiva igracka, mada treba dostici radnu temperaturu za slikove tako da sam u dilemi dal slikovi ili one michelin dvokomponentne gume.. ali cim ustelujem karb i prenos, slede gume i pravac huja :)

#97 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 11 April 2013 - 21:20

Ja sam Arreche na Hebo cilindru sa airboxom vozio na 95, dok sa Koso (zicanim) filterom na 105 dizni.

#98 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 12 April 2013 - 01:33

Uh sutra mi stize 100 i 105, nadam se da ce 105 zavrsiti posao

#99 sima

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • MestoBgd
  • Vozimu potrazi

Posted 15 April 2013 - 20:41

danas probao 105 diznu, mnogo bolje prima gas ali na punom gasu svecica siva.. sutra cu verovatno da porucim 110 i 120 i to je to koliko sam video vece dizne nemaju za arreche. jedino mi preostaje da jurim neki drugi filter ili da se bacim na izradu nekog filtera

#100 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 15 April 2013 - 21:53

da nije do svecice, koje je toplotne vrednosti i jel imas rezistor u kapi/svecici? Takodje bi mogao da pogledas zazor na svecici, trebao bi da bude 0,7. Meni je prvo pokazivao samo sivu i crnu boju jer sam vozio na svecici 8-ici a kasnije kad sam stavio 9-ku sa rezistorom nije opet lepo pokazivao boju jer je zazor bio prevelik...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users