Jump to content


Razbusivanje serijskog cilindra

serijski cilindar razdusivanj anker plocu

55 replies to this topic

#1 nrg4ever

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • VozimPiaggio nrg mc2

Posted 02 March 2013 - 22:07

Vozio sam par skutera koji su imali razbusen serijski cilindar,jedan piaggio typhoon je imao
klip 43,motor je bio dosta snazniji u odnosu na serijalu,pa sam ja mislio razbusiti na 42mm,i isto tako razbusiti kanal izduva na cilindru,i malo pomjeriti anker plocu,Dali je neko mozda radio nesto slicno,i koliko bi to uticalo na serijsku radilicu i ostale dijelove na masini,sada je dellorto 19mm karb

#2 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 02 March 2013 - 22:36

Radio sam ja ali ne zato sto sam hteo nego zato sto sam morao. Moj je busen na 42,5 ali nisam dobio nesto mnogo snage. Prava stvar je turpijanje kanala, posebno izduvnog. Ja sam kod mene na AC cilindru poturpijao kanale na LC uglove i tek tada sam osetio razliku i u snazi i u obrtajima a kad sam pomerio paljenje i to se osetilo.Imas nekih tema gde mozes videti portmap nekih piaggio cilindara koji su turpijani. Pozz....

#3 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 02 March 2013 - 22:53

sa 42mm klipom izlaziš na oko 55cc cilindrom i trebalo bi se osetiti razlike u odnosu na 49cc..Naravno turpijanje kanala daje osetne rezultate!!

#4 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 02 March 2013 - 22:55

Oseti se da je malo ostriji ali nije kao kad poturpijas kanale.

#5 nrg4ever

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • VozimPiaggio nrg mc2

Posted 02 March 2013 - 23:14

Hvala na odgovorima,tako sam i zamislio,ne bi razbusivo cilindar bez da turpijam kanale,samo me buni koje sve kanale da turpijam,
znam za ovaj od izduva,koje jos treba,nisam to nikada radio.

#6 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 03 March 2013 - 01:53

Najbolje bi bilo da iskopiras neciju portmapu. Izduv obavezno a prelive mozes a i ne moras zavisi kakvi su sada.

#7 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 03 March 2013 - 12:38

Dobro kazu momci, tu dobijas desetak posto vecu zapreminu i ne mozes ocekivati bog zna sta...standardni cilindar je vise predvidjen za specijale koje mogu da idu upravo do tih 42-43 mm, preko toga se remeti razvod kanala , drugi su uglovi i ako nekad dodjes na ideju da razbusis serijski cilindar na 47 , bolje je odmah napusti , jer to nije to , to ne moze, nije predvidjeno za to...

Ovako, do ovih mera, ostaje ti ista glava, a sto kazu , ako hoces da dobijes vise , igraj se kanalima, imas teme o tome, ne izmisljaj toplu vodu...

#8 Weseli-90

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 470 posts

Posted 03 March 2013 - 13:47

Ja sam cilindar busio sa originalnih 39 na 42, bio mi je radjen samo izduvni kanal prema r2 auspuhu i razlika je bila ocigledna, mnogo bolje je isao skuter. jos bolje mi je bilo sto sa malim gasom si isao dosta brze nego na pocetku..

#9 nrg4ever

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • VozimPiaggio nrg mc2

Posted 03 March 2013 - 15:11

Iz mog dosadasnjeg iskustva sa kinezima,kada sam na matrixu 50 razbusio cilindar na 43,imo je skoro duplo vise snage,
moro sam staviti teze rolnice i drugi remen,i dobio sam oko 20km/h,tacnije krajnja je bila 82,a na nrg-u cu razbusiti cilindar i kanal izduva,mislim da tu nemam sta pokvarit,i jos cu se malo igrati sa strujom,nadam se da cu dobiti bolje ubrzanje

#10 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 03 March 2013 - 15:25

View Postnrg4ever, on 03 March 2013 - 15:11, said:

Iz mog dosadasnjeg iskustva sa kinezima,kada sam na matrixu 50 razbusio cilindar na 43,imo je skoro duplo vise snage,
moro sam staviti teze rolnice i drugi remen,i dobio sam oko 20km/h
,tacnije krajnja je bila 82,a na nrg-u cu razbusiti cilindar i kanal izduva,mislim da tu nemam sta pokvarit,i jos cu se malo igrati sa strujom,nadam se da cu dobiti bolje ubrzanje
Ajd ne preteruj :) ...ovo je ipak malo ozbiljniji skuter-forum pa te baron minhauzen price tesko prolaze...

#11 nrg4ever

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • VozimPiaggio nrg mc2

Posted 03 March 2013 - 15:52

Sta je tu preterivanje,imo je naraku variomat... :)

#12 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 03 March 2013 - 15:58

View Postnrg4ever, on 03 March 2013 - 15:52, said:

Sta je tu preterivanje,imo je naraku variomat... :)
Ok al pogledaj opet sta si napisao u postu ..rast klipa od 3mm doneo duplo vise snage i 20km/h vise ....za tako nesto momci potrose po 250-300eura ...druga je stvar kad pravilnim stelovanjem prenosa i karba izvices max. iz serijale...

#13 nrg4ever

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • VozimPiaggio nrg mc2

Posted 03 March 2013 - 16:19

Nisam mislio bukvalno duplo vise,ali je velika razlika,na serijali je iso 62 po njegovom satu,a sa klipom 43,isto oko 65,ali se rasturo,puno se drao,kada sam stavio teze rolnice,i naraku variomat sa nekim sportskim remenom,iso je takodje po njegovom satu 75,polse sedam dana vozanja i stimanja karburatora i prenosa,izvuko sam 82,remen je baco skoro do kraja. A sada na piaggiu zelim da izvucem jos malo snage,turpijanjem izduvnog kanala,i vecim klipom.

#14 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 03 March 2013 - 18:23

Више си добио нараку варијатором него разбушивањем, јер је оригинал варио крш.

#15 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 03 March 2013 - 20:13

View Postcvele, on 03 March 2013 - 15:25, said:

Ajd ne preteruj :) ...ovo je ipak malo ozbiljniji skuter-forum pa te baron minhauzen price tesko prolaze...
Tacka....

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 04 March 2013 - 20:00

baron minhauzen.. pao sam sa stolice :)

ps.. za druga nrg for ever-a, procitaj malo teme i upoznaj se sa forumom, pa posle pitaj i diskutuj...

ziveli

#17 nrg4ever

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • VozimPiaggio nrg mc2

Posted 04 March 2013 - 21:46

Pricajte vi sta hocete,motor je iso 80,

#18 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 04 March 2013 - 23:24

Ишао је и мој 86 по ГПС без разбушивања, тако да шири клип не игра пресудну улогу, него пренос.

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 05 March 2013 - 01:17

ih nije to ništa imali smo mi i ekipu koja je išla 120 po gps-u , samo nisu znali tačno da razgraniče koji model nokia telefona je bio u pitanju, pa smo tek kasnije saznali da taj meri po kordinatama baznih stanica... ahah ...a jbg ljudi se svađali po forumu mesecima zbog toga, sve neki racer-i...

ee pa ako je išo, uzdravlje mu bilo... vidi

ako razbušiš cilindar na 42mm onda ćeš imati oko 54,3ccm ili kubika radne zapremine što je za 10% više od fabričke zapremine, i tu možeš da računaš na 10% više snage u startu zbog toga, pa će serijski motor koji je imao recimo 3KS-a, tako imati 3,3KS i to je osetno...

međutim nije u tome fora, i ja sam vozio a evo sad i Sale Kymco sa 42 klipom, a pošto je hod kod nas malo veći bude nekih 57,5ccm-a i bogami nije zajebancija, skoro ko Malossi sport... ehh

fora je u tome što koristimo glavu koja ima kompresionu zapreminu proračunatu za odnos recimo 7:1 u situaciji sa klipom koji je 40mm ili 49ccm-a, a nju ne menjamo već samo bušimo ciindar i podižemo zapreminu... samim tim će ista ta glava da nam donese recimo 8:1 ako pričamo o kinezu, dok recimo ako pričamo o kymco bloku onda bude skok sa 7,5:1 na 8,5:1, a recimo jedan minareli tipa aerox koji je stock 12:1 bude 13,2:1 sa istom glavom..

pa se tu majstori koji ne podese bogatije karburator zalepe, i onda psuju po klipu, po strugaru, po toleranciji itd...

e sad što se tiče uglova kanala, vidiš ima logike da se proširi izduvni kanal, ali samo ako imaš pojma sa kojim auspuhom ga sprežeš i gde želiš da ti bude centralna rezonanca sistema, sad da ne dubimo politiku dalje, jasno ti je da ako proširiš kanale na fabričkom auspuhu neće da bidne bolje, već samo malo gore...

da se ovde osvrnem OPET na ono otvaranje prepolovljenog izduva kod cilindra koje nema veze sa samim uglom i površinom na cilindru, ima smisla samo ako se radi u paru sa kanalom u cilindru i auspuhom, ništa ne zagušuje već samo ne dovodi do naglog širenja i time umiruje potrošnju agregata...

dakle nije to kinez izmislio već minareli, i aerox nosi taj prepolovljeni kanal, kao i aprilija, a svi znate kako idu fabrički, pa čak i fabrički sa rezonantnim auspuhom... dakle kinez je prekopirao šemu kako da umanji potrošnju goriva bez da izgubi značajno na snazi stock agregata...

e sad za minhauzen-a... korisni linkovi su ti dole, baci malo pogled...pa ako nađeš šta značajno za ekspanziju tvog znanja slobodno pitaj, mi smo uvek voljni da pomognemo... i naravno da se malo našalimo...

živeo

http://forum.pyrothe...presioni-odnos/

http://forum.pyrothe...-uglova-kanala/

http://forum.pyrothe...puha-grafikoni/

ovde su ti knjige

http://forum.pyrothe...jige-i-brosure/

#20 Lenko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 783 posts

Posted 05 March 2013 - 01:46

View Postnrg4ever, on 04 March 2013 - 21:46, said:

Pricajte vi sta hocete,motor je iso 80,
Možda i više...kad je bio u kombiju...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users