Jump to content


Kymco Super 9 AC



223 replies to this topic

#61 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 March 2013 - 19:33

ma da, još će malo da ide u obrtaje....

@bojan

imaš na linku dole, onaj v1,6 kalkulator što sam radio u excellu, pa je mislim u poslednjem kartonu proračun rezonantnog izduva, i probaj malo da se igraš u jednom primeru sa temperaturom, videćeš koliko se pomera rezonantni obrtaj

http://forum.pyrothe...presioni-odnos/

#62 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 28 March 2013 - 19:41

Ne verujem da sluzi kao izolacija za vodenu pumpu...nije auspuh tako blizu da bi bilo kakvu temperaturu koja moze da osteti pumpu prenosio..Mariov odgovor je najlogicniji...ne sumnjam ja u njegovo znanje ni malo :bumuvugla:

Videcu gde moze da se nabavi i po kojoj ceni pa mozda i stavim...meni se to bas svidja :bumuvugla:

I imam jos jedno pitanje...koja je razlika izmedju C3 i C4 lezajeva? citam tu razne teme i vidim da neko stavlja C3,a neko C4 lezajeve radilice...ako sam ja dobro shvatio onda je razlika u temperaturi koju trpe...ako gresim ispravite me :bumuvugla:

#63 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 March 2013 - 19:53

razlika je u toleranciji

- ležajevi bez oznake su manjom tolerancijom i oni su predviđeni da rade u klasičnim temperaturnim spektrima, npr 0-50 C

- ležajevi sa C2 tolerancijom su ako se dobro sećam sa još manjim odstupanjem dakle za neke precizne stvari i veoma su osetljivi recimo rade na 20-40 C

- ležajevi sa C3 tolerancijom su sa većim odstupanjem od običnih (onih bez oznake) , i predviđeni su da rade u ekstremnijim uslovima zagrevanja npr 0-90 C

- ležajevi sa C4 tolerancijom su sa još većim odstupanjem od C3, i predviđeni su da rade u još ekstremnijim uslovima npr 0-110 C

- ležajevi sa C5 tolerancijom su sa najvećim odstupanjem i predviđeni su da rade u najlošijim uslovima i na najvećim obrtajima npr 0-130 C i preko 10000 obrtaja


... sad da bi bilje shvatili o čemu je reč.. kanali po kojima se kreću kuglice u ležaju imaju određeno odstupanje u hladnom stadijumu.. što je temperatura ležaja veća i podmazivanje lošije (u našem slučaju gorivo sa uljem i vazduhom u kojem može biti i prašine) potrebne su veće tolerancije.. isto tako ako planiramo da nam se motor vrti na većim obrtajima, možemo da računamo i na veće zagrevanje, ili ako imamo više snage u mašini i samim tim veće opterećenje na variomatu i sistemu prenosa, ležaj će trpiti veće opterećenje i više se zagrevati.. tada planiramo motor sa ležajevima nešto veće tolerancije, jer će se kuglice i prstenovi usled temperaturne dilatacije raširiti, ... te da se kuglice i staze ne bi preterano trošile ili ne daj bože stegle moramo pravilno planirati toleranciju...

isto tako je važno i pravilno postavljanje, dakle ležajevi sa C3 , a tek sa C4 tolerancijama moraju da klimaju kod završenog centriranja u hladnom stadijumu...

PS .. temperature sam gore naveo samo primera radi .. i nemojte uzimati te cifre zdravo za gotovo...

#64 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 28 March 2013 - 20:02

Dobro je,znaci da sam dobro razumeo u cemu je poenta,a vi ste mi to jos sazvakali pa mi je sad jos jasnije....znaci mi ovo posto bih trebao da menjam moje lezajeve pa mi znaci pri odabiru odgovarajucih...hvala! :bumuvugla:

#65 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 March 2013 - 20:19

tako da ako budeš vozio motor sa base cilindrom do nekih 8000 obrtaja može slobodno da se stavi C3 , čak 10000 mogu C3 da završe bez problema ako su kvalitetni

a recimo preko 10-ke mi stavljamo već C4... mada vidi moja Aprilia SR je fabrički imala C4 ležajeve sa poliamidnim kavezom... na 50 cilindru sa 5KS-a bez blokade...

Cvele tera u turpiji 70cc C3 ležajeve i lepo ga služe itd... tako da nije baš strogo pravilo....

#66 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 28 March 2013 - 20:37

U svakom slucaju mi je pomoglo...nije na odmet znati,ko zna kad ce mi zatrebati to znanje..

a jel to znaci kad bih na slabijoj masini koja stvara manju temperaturu i manje rasiri kanale po kojima se krecu kuglice stavio lupam C5 lezajeve da bih imao lufta u lezajevima? Necu se opredeliti za C5 lezajeve nego pitam ovako cisto informativno...

#67 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 March 2013 - 00:06

da tako je... mada za kymco i nemaš baš tako da biraš ležajeve, ovde idu specijalne tajvanske mere koje nemaju u imenima to C3 ili C4, po nekim kataloškim navođenjima su ekvivalentni C3 toleranciji..

inače sa strane variomata ti ide 25x56x12 (unutrašnja-spoljna-širinia)
a sa strane magneta ti ide 20x52x12 koji se inače koristi na obe strane kod piaggio agregata i kod peugeot-a pa je SKF oznaka 3055B

ovi tajvanci na kraju svih oznaka imaju PXI 33 ili PXI 31 , ništa to posebno ne govori, ali eto da znaš da se veliki ležaj onaj 56 koristi u nekoj izvedbi Liberty-ja, ako nije 125cc, pa ga ima i u SKF proizvodnji...

svakako su im cene veoma paprene, pogotovo ovaj veliki, prodavci ga uglavnom cene od 15-20e za komad.. evo slika kada sam ja sebi radio

Posted Image

#68 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 29 March 2013 - 00:31

Hvala na informacijama..au covece,nemam pretstavu kako se krecu cene lezajeva pa me ova cena prilicno iznenadila za dva komada gvozdja...

Sreca moja pa na forumu imam doktora za kymca :)

#69 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 29 March 2013 - 01:23

Hajde da podelim i jedno iskustvo sa vama..vec sam naveo da je u planu neki street korman da se stavi na devetku..jednom prilikom kopam ja tako po oglasima i naletim na Peugeot Speedfight 2 fast & furious na prodaju u delovima..

Posted Image

Lep motorcic...koramn njegov mi se bas svidja,identican je kao na slici (mada se na slici slabo vidi)..Odma cim sam nasao oglas ja pozovem coveka,pitam ga za korman i on mi odgovara da ga nije prodao. Posto znam kakvih sve prevaranata ima,ja coveku vise puta postavim pitanje da li je to bas taj korman koji je na slici na koje sam naravno dobijao uvek potvrdni odgovor. Ja brzo kod babe po pare (legla penzija :) ) i narucim korman. Srecan ko mali majmun,ne mogu da docekam da mi brza posta donese sledeci dan...najzad docekam ja brzu postu i na moje veliko razocarenje sam provalio da mi je covek nesto uvalio,a da jos nisam ni otvorio paket..korman nije bio sa slike iako sam mu vise puta naglasio pitanje da li jeste. Poslao mi je korman od obicne sf2-e a ne od limitirane serije..eto,da sam bio malo pazljiviji i onaj prodavac da je bio covek pa da mi je poslao to sto sam i narucio vec bi uveliko na kymcu bio street korman...sad se patim da prodam taj korman pa da vratim bar delimicno ulozen novac,ali slabo,izgleda da nikom ne treba na zalost. Zato sam i pitao za oglase pa da stavim ovde,ovde su skuterasi,mozda se neko i javi..ali moram docekati 50 postova :)

#70 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 29 March 2013 - 01:25

šteta što si tako prošao sa trgovinom...ajde još malo postova pa ga postavi u oglas, zatrebaće nekom sigurno..

#71 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 March 2013 - 01:38

toliko lepih down hill kormana imaš po shopovima... baci malo pogled možeš da poručiš šta ti srce poželi

Posted Image

#72 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 March 2013 - 01:39

Posted Image

#73 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 March 2013 - 01:41

Posted Image

#74 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 29 March 2013 - 01:49

Steta...od onda,prvo u ruke da uzmem da vidim sta kupujem pa tek onda pare na sunce...jednom sam se opekao,vise necu...ajde drugo je ako narucujem iz nekih radnji..ali ovako od nekog privatno,nema sanse...i da nisam rekao,kad sam nazvao coveka da mu kazem da mi nije poslao to sto sam narucio on je uporno tvrdio da je on naglasio da je to korman od obicne sf2-ke..i ubrzo nakon toga lik vise nije bio dostupan na taj broj po cemu sam zakljucio da su to sve "vruci" skuteri koji se na brzinu prodaju u delove,posle se broj baci u smece i nikom nista..

Pa gledao sam...ima stvarno svega,samo para nema...sad sam bas skoro uzeo AGV fullface kacigu pa sam se malo ispucao za narednih par meseci..korman ce morati malo da priceka...ipak je glava bitnija od stylinga :)

#75 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 29 March 2013 - 02:09

Pita glavni maneken :)

#76 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 29 March 2013 - 02:41

View PostBeogradski Fantom, on 29 March 2013 - 02:09, said:

Pita glavni maneken :)

ma daj bre tako me usliko nešto u momentu a i taj korman ti nabije takvu pozu, viš da je to neka banana od kormana...

#77 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 29 March 2013 - 13:47

Hteo sam jos nesto da pitam...moj drugar vozi sf2-ku na stage 6 pro replici..i posle par godina mu je cilindar vrisnuo,bio je potrosen,nije imao nikakva veca osetecenja i tragova da je klip lepio,samo je bio ravnomerno potrosen i gubio je na snazi,kompresija nikakva i on otera kod majstora...posto mu se nije davalo para za novi kit,majstor mu predlozi da odnesu cilindar na hilznovanje kod nekog dedice iz Zrenjanina i da kupi samo klip i kariku novu i da ce to tako ici jos neko vreme..tako je i uradio...e sad,glavno pitanje je,da li to hilznovanje vredi nesto na skuterima? znam da se to na kolima na veliko radi,ali za skutere nisam cuo.. Motor radi sad kao sat,ja sam ga vozio,preporodio se motor,kao da je nov kit na njemu,ali jedino me to brine koliko vremenski ce tako ici? Znam i jos tolko da je dedica dao dve godine garancije na svoj rad :)

#78 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 29 March 2013 - 14:01

To se odavno radi na ctx kad vrisne cilindar. Ako je hilzna kvalitetna moze da potraje dosta, kao gus cilindar.

#79 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 March 2013 - 14:35

sf2 ima aluminijum cilindar nikasiliran, i tu kako se troši sloj nikasila tako se stavljaju klipovi nešto većih mera tipa B, C, D ili E, mislim da čak ima i F.. sad svako slovo nisi meru klipa za +1 stotu više i tako se nadomesti nedostatak potrošenog nikasila...

kada više ne može da se nadomesti preostaje da se buši i ubaci hilzna, ali to posle toga postaje GUS cilindar kao i recimo kod kymca... ili da se kupi nov cilindar...

u ekstremnim slučajevima se šalje na ponovno nikasiliranje, ja sam tako radio svoj E-90 Tomos, jeste skupo oko 100e, ali se radi iz određenog razloga, i donosi isti rezultat kao kada je cilindar fabrički nov..

kod tebe na Kymco GUS -u ide bušenje na specijale klasično kao i kod ostalih tomos cilindara...

#80 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 29 March 2013 - 14:39

Kolko je kvalitetna to cemo tek videti...ali da se motor probudio iz mrtvih to je sigurno...a i nekako me smiruje ta garancija od 2 godine,e sad videcemo...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users