#1
Posted 18 March 2013 - 02:09
Ovako je to izgledalo.
Vremenom sam razmisljao o tuningu ali posto moji roditelji ne zele da mi daju novac za to odlucio sam se za styling. Ofarbao sam plastike ispod nogu,polepio malo nalepnice brendova i to je bilo to za pocetak.
Onda je dosao moj rodjendan i naravno novac koji sam dobijao umesto poklona sam ulozio u motor Odlucio sam se za tuning,ali posto sam imao malo novca pao je samo trek i sportski str8 filter.
Stigao paket
Posle kratkog vremena sam doziveo jedan ozbiljniji pad prilikom koga sam naravno izderao tek kupljenog treka i plastike Od onda je proslo godinu dana,a moj motor jos nije ofarban i vozim ga tako izderang..u planu je farbanje pa bih molio ostale clanove da mi slobodno daju neki predlog posto ja nemam ideju u koju boju bih mogao da ga farbam. U planu su street korman,diode u far,mozda neka neonkica ispod donjih plastika i podizanje repa Ako imate nekih pitanja ili neka svoja misljenja recite
Ovako je izgledao posle pada.
Sredjen je samo auspuh. top sam mu presvukao karbon folijom i uradio diskretnu nalepnicu tecnigas.
Nadam se da sam dobro udario predstavljanje mog skutera,ako nisam,kazite gde gresim..pozdrav svima
#2
Posted 18 March 2013 - 02:27
što se mašine tiče, reci kako si rešio rolnice, sa kojom težinom voziš trek-a, koja je bolcna ispod variomata, da li si menjao onu sa blokadom na ravnu koja ima pun hod...
koja je dizna u karbuatoru, i kako si podesio odnos goriva, za taj str8 filter...
kako si zadovoljan ubrzanjem i koliko pokazuje taj sat pri punom gasu,... kako reaguje mašina na otklone ručice gasa...
ne znam da li pregledao teme, ako nisi reci, imamo dosta oko kymco devetke i sf10 agregata
#3
Posted 18 March 2013 - 02:37
#4
Posted 18 March 2013 - 13:03
#5
Posted 18 March 2013 - 13:15
#6
Posted 18 March 2013 - 14:39
Razmisljao sam i o tome da ostavim istu boju..i meni se svidja,al reko ako neko nabaci dobru ideju,mozda se i predomislim
Ne znam sto je maska LC-a..ja sam ga ovako kupio.
Imam mali problem bas sto se gasa tice...kad sam ga kupo rucica je isla jako lako,mogao sam bukvalno prstom da dajem gas,pa mi je vremenom pukla sajla i ja sam to menjao i sad ide malo teze...sta bih trebao da uradim da mi rucica opet ide onako lako?
#7
Posted 18 March 2013 - 15:48
u svakom slučaju za trek je neka optimalna težina 6,5g sad manje više zavisi koliko se kaiš potrošio, ako je već dosta stanjen onda malo teže, ako je nov onda malo lakše... rupu imaš jer motor ne može da savlada opterećenje koje 8,5g rolnice stvaraju naglim menjanjem prenosnog odnosa.. i jednostavno ispadne iz rezonance.. a kod ovih sportskih auspuha je to presudno jer je snaga baš u višljem spektru obrtaja... tj kada krene proces rezonancije, vakuma i povratnog pritiska...
što se karburatora tiče, ako je uspeo da ga našteluje sa 88, i imaš boju svećice crvenu, odnosno boje cigle, onda je ok... ne treba ti veća dizna... ako nije tako, možeš to proveriti, onda treba razmisliti u kom pravcu ići... odrvni svećicu pa poslikaj elektrodu...
#8
Posted 18 March 2013 - 17:17
A za gas jel ima neko resenje?
#9
Posted 18 March 2013 - 19:22
#10
Posted 18 March 2013 - 20:50
trebalo bi to sve prekontrolisati, možda je sve ok a sajla ti se samo uvrnula, a možda imaš negde neku prepreku kod te račve za dve sajle....
#11
Posted 18 March 2013 - 23:22
Evo jedne slike na krajnjoj brzini. Ne znam koliko sat laze,nisam merio GPS-om.
Ovo je NGK koja je zamenjena prilikom servisa...bas i nije boja cigle..
I ovo je bosnina na kojoj trenutno vozim jer nisam nasao NGK ovde kod nas..Ima malo boju cigle,ali pored te boje je i dosta masna..to bas i nije dobro?
Pogledacu sajlu gasa..hvala na savetima
#12
Posted 18 March 2013 - 23:22
#13
Posted 18 March 2013 - 23:49
Edited by tuningfanatic, 18 March 2013 - 23:53.
#14
Posted 19 March 2013 - 00:29
Da probam prvo da stavim svecicu sa odgovarajucom toplotnom vrednoscu pa tek onda da vidim sta dalje treba raditi?
#15
Posted 19 March 2013 - 00:42
#16
Posted 19 March 2013 - 01:05
Свећица на 3. и 4. слици је добра.
Него реци, јеси ли сликао после 1км пуног гаса (па кочење, и одмах гашење) или не?
#17
Posted 19 March 2013 - 01:38
#18
Posted 19 March 2013 - 01:57
Да би видели да је карбуратор добро наштелован треба возити око 1км на пуном отклону гаса (али и 3/4, 1/2, 1/4), угасити мотор на кључ и брзо стати. Потом скинути свећицу и сликати је. Тако се добија реалан приказ онога што се дешава у мотору.
П.С. Не мораш да ми персираш, верујем да смо приближно годиште.
#19
Posted 19 March 2013 - 02:04
#20
Posted 19 March 2013 - 02:17
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users