


#121
Posted 17 July 2011 - 13:49

#123
Posted 17 July 2011 - 16:34

#124
Posted 17 July 2011 - 16:56
#126
Posted 17 July 2011 - 17:50
Phantom F12, on 17 July 2011 - 11:44, said:




#127
Posted 17 July 2011 - 17:53
#128
Posted 17 July 2011 - 17:56

#129
Posted 18 July 2011 - 02:07

#130
Posted 18 July 2011 - 08:33
Phantom F12, on 18 July 2011 - 02:07, said:

samo ti lagano u razradu...do 100 km-a ne prelazi pola ručice gasa tj trebalo bi da ne ideš preko 6000 rpm...Ako imaš lagane rolnice vadi ih i olabavi start malo...Nakon 100 km-a kreneš tu oko pola gasa pa sve do nekih 200 km-a...posle toga ga pičiš pola gasa s tim da ga pomalo odvrneš na 1-2 sec pun gas i tako do 300 km-a...posle toga možeš da cepaš!!!
Tako sam ja razradio moj Malossi sport gusani koji je prešao već 11.000 km-a...ne verujem da je greška u toleranciji ili honovanju, mora to da legne!!!
mešavinu piči oko 3%
#131
Posted 18 July 2011 - 08:41
#132
Posted 18 July 2011 - 09:39
#133
Posted 18 July 2011 - 10:42
#134
Posted 18 July 2011 - 10:47
#135
Posted 18 July 2011 - 10:58

#136
Posted 18 July 2011 - 11:22
#137
Posted 18 July 2011 - 11:47
primer:
glavna dizna...
staviš 100 diznu (trokira ne možeš da kreneš)
98 (trokira al manje i dalje nije voziv)
95 (trokira na momente)
93 (ne trokira više) - ostaviš ovu iako to ne znači da je ta dizna idealno pogođena ali znaš da je pred trokiranje pa si siguran!
isto tako i sa iglom...podigneš iglu skroz pa je zeger po zeger spuštaš!
#138
Posted 19 July 2011 - 01:54

#139
Posted 19 July 2011 - 09:33
jebeš štelovanje sa 3 dizne, to je zariban kit u najavi samo da ti kažem...Moraš da imaš sve brojeve, ako se sve vrti oko 80 dizne ti moraš da imaš sve od 70-90...
mislim ne moraš al ja ti kažem kako bi trebalo!!!
#140
Posted 19 July 2011 - 09:41

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users