

#141
Posted 19 July 2011 - 09:55
Ako trazi malu diznu otvori malo airbox i daj mu vise vazduha, pa ce samim tim trebati i veca dizna.
#142
Posted 19 July 2011 - 10:03
#143
Posted 20 July 2011 - 01:27






Klip sam ja polomio pokusavajuci da ga izvadim iz cilindra...

Evo ga i video prvog paljenja
#144
Posted 20 July 2011 - 08:28

aj pa neka je sa srećom na novoj termogrupi..
#145
Posted 20 July 2011 - 08:34

#146
Posted 20 July 2011 - 18:39
radi street race, prede kao mačor...Ajd sad u laganu razradu i bodi mu odma manju diznu da mož da se vozi...
#147
Posted 20 July 2011 - 19:22



E sad me buni to sto je svecica nova, ima svega sat i nesto vremena rada i to na leru od kad sam ga sklopio. Jedino sto jos mogu da uradim je da spustim iglu za neki zub, da trazim manju diznu ili da busim airbox.
#148
Posted 20 July 2011 - 19:27
Pita, on 20 July 2011 - 18:39, said:
radi street race, prede kao mačor...Ajd sad u laganu razradu i bodi mu odma manju diznu da mož da se vozi...
Nije u pitanju losa montaza vec zamor materijala, taj osigurac je vec bio skidan i mislim da se tada izdeformisao i zbog toga je ispao...
#149
Posted 20 July 2011 - 20:54
#150
Posted 20 July 2011 - 20:58
Kakav je polozaj vijka sa smesu?
Probaj pored glavne rupe na airboxu probusiti jednu malu rupu 5-6mm burgijom, pa kasnije lako zacepiti rupu ako se pokaze da je previse vazduha.
Mada pazi i po kakvom vremenu stelujes.
Evo primer kod mene.. Pre vozio sa diznom 82 i rupom 20mm na airboxu. Sad kad je zatoplilo u toj kombinaciji je nenormalno trokirao i na kraju dobro radi sa diznom 82 i otvorom 20mm + dodatna rupa od 8mm.
Samo polako i strpljivo sa stelovanjem.. Veruj mi isplatice se taj trud kad ga toliko ustelujes da postane nepoderiv koliko god ga cepas

#151
Posted 20 July 2011 - 21:49
Rade, on 20 July 2011 - 20:58, said:
Kakav je polozaj vijka sa smesu?
Probaj pored glavne rupe na airboxu probusiti jednu malu rupu 5-6mm burgijom, pa kasnije lako zacepiti rupu ako se pokaze da je previse vazduha.
Mada pazi i po kakvom vremenu stelujes.
Evo primer kod mene.. Pre vozio sa diznom 82 i rupom 20mm na airboxu. Sad kad je zatoplilo u toj kombinaciji je nenormalno trokirao i na kraju dobro radi sa diznom 82 i otvorom 20mm + dodatna rupa od 8mm.
Samo polako i strpljivo sa stelovanjem.. Veruj mi isplatice se taj trud kad ga toliko ustelujes da postane nepoderiv koliko god ga cepas

Jedno glupo pitanje, ali koji je vijak za smesu? Postoji onaj za ler i onaj za vazduh, taj bi trebalo da je i za smesu? Ako mislimo na isti trebalo bi da je odvrnut 3 kruga. Ja sam to odvrtao po zvuku.
Danas sam probao po onom vremenu posle kise da ga vozim, bilo je toplo, ali ne nesto pakleno toplo.
#152
Posted 20 July 2011 - 21:55

#153
Posted 12 September 2011 - 07:18



Malo smo se igrali oko štela, od 16-20h (zavolele nas komšije

Ostaje na Damiru da se dodatno pozabavi rolnicama, sad su 5gr koje su granične, nek proba kombinaciju 4,5 ili nešto teže (4,75-4,85, replika je u pitanju) plovkom kao i sajlom za čok i mislim da se kraj nazire i da će se konačno navozati.
#154
Posted 12 September 2011 - 10:30
#155
Posted 12 September 2011 - 10:30

#156
Posted 12 September 2011 - 13:08
#157
Posted 12 September 2011 - 13:35
#158
Posted 12 September 2011 - 15:17
#159
Posted 12 September 2011 - 16:16
Bez lulice bar dizna 85 i da vidis koliko ide bolje, a potosnja se ne bi mnogo povecala.
#160
Posted 12 September 2011 - 16:56

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users