Jump to content


My Phantom Story :)



243 replies to this topic

#141 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 19 July 2011 - 09:55

Nece ni trebati manja od toga..
Ako trazi malu diznu otvori malo airbox i daj mu vise vazduha, pa ce samim tim trebati i veca dizna.

#142 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 19 July 2011 - 10:03

I ja mislim da nece trebati manja. Dizna 74 je bila na fabrickom setup-u sa airbox-om, tako da kapiram da ce ici ista, ili malo veca dizna sada jer je airbox i dalje u istom stanju. Odnos smesa-vazduh ostaje isti.

#143 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 20 July 2011 - 01:27

Masina sklopljena i za divno cudo upalio je iz prvog pokusaja, ali sam imao problem sa karburatorom, klipic je zaglavio pa je skuter zamalo iskocio iz mojih ruku i zakucao se u zid :D Ali hvala mami i tati sto sam rodjen sa dobrim refleksima i stigao sam da ga ugasim na vreme :D Radio je 3 puta po 20 minuta na leru. Sutra treba da nastelujem karb jer je motor totalno ne voziv, trokira toliko da jedva krece. Trenutno je u njemu dizna 85, igla A2 na trecem zubu. Ciljam da ce mu odgovarati 80, ali dok ne probam necu znati. Za ove koje zanima nastanak havarije na predhodnom cilindru. Desilo se to da je osigurac bolcne klipa ispao iz svog lezista i napravio neverovatnu havariju :)
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Klip sam ja polomio pokusavajuci da ga izvadim iz cilindra...
Posted Image
Evo ga i video prvog paljenja


#144 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 July 2011 - 08:28

kod tebe se vazdan nešto slomi, te klipnjača, te pukne klip od osigurača,.. :D

aj pa neka je sa srećom na novoj termogrupi..

#145 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 20 July 2011 - 08:34

Hvala :D Pretpostavljam da je uzrok losa montaza, nema sta drugo da bude.

#146 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 July 2011 - 18:39

baš je napravio havariju...Nije mi jasno kako ga loše montirate ako je do toga...Posle koliko vremena od zadnjeg sklapanja je osigurač ispao???

radi street race, prede kao mačor...Ajd sad u laganu razradu i bodi mu odma manju diznu da mož da se vozi...

#147 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 20 July 2011 - 19:22

Danas sam se bacio na stelovanje karburatora. Od pocetne dizne koja je bila 85 dosao sam do 74 i dalje imam trokiranje. Pomislio sam da mi tanka A2 igla pravi problem i zamenio je sa iglom iz fabrickog karburatora A20. Trokiranje je manje, ali i dalje prisutno na srednjem otklonu gasa. Svecica crne boje.
Posted Image
Posted Image
Posted Image

E sad me buni to sto je svecica nova, ima svega sat i nesto vremena rada i to na leru od kad sam ga sklopio. Jedino sto jos mogu da uradim je da spustim iglu za neki zub, da trazim manju diznu ili da busim airbox.

#148 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 20 July 2011 - 19:27

View PostPita, on 20 July 2011 - 18:39, said:

baš je napravio havariju...Nije mi jasno kako ga loše montirate ako je do toga...Posle koliko vremena od zadnjeg sklapanja je osigurač ispao???

radi street race, prede kao mačor...Ajd sad u laganu razradu i bodi mu odma manju diznu da mož da se vozi...

Nije u pitanju losa montaza vec zamor materijala, taj osigurac je vec bio skidan i mislim da se tada izdeformisao i zbog toga je ispao...

#149 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 July 2011 - 20:54

nemoj odma menjati diznu za manju, svećici treba malo vremena da poprimi pravu boju...sačekaj jo malo da vidiš...Al trokiranje jeste znak da je velika dizna!

#150 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 20 July 2011 - 20:58

Svecica deluje da pokazuje nesto bogatiju smesu, ali sa ovakvom bojom vec moze skoro normalno da se vozi..
Kakav je polozaj vijka sa smesu?
Probaj pored glavne rupe na airboxu probusiti jednu malu rupu 5-6mm burgijom, pa kasnije lako zacepiti rupu ako se pokaze da je previse vazduha.

Mada pazi i po kakvom vremenu stelujes.
Evo primer kod mene.. Pre vozio sa diznom 82 i rupom 20mm na airboxu. Sad kad je zatoplilo u toj kombinaciji je nenormalno trokirao i na kraju dobro radi sa diznom 82 i otvorom 20mm + dodatna rupa od 8mm.

Samo polako i strpljivo sa stelovanjem.. Veruj mi isplatice se taj trud kad ga toliko ustelujes da postane nepoderiv koliko god ga cepas :)

#151 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 20 July 2011 - 21:49

View PostRade, on 20 July 2011 - 20:58, said:

Svecica deluje da pokazuje nesto bogatiju smesu, ali sa ovakvom bojom vec moze skoro normalno da se vozi..
Kakav je polozaj vijka sa smesu?
Probaj pored glavne rupe na airboxu probusiti jednu malu rupu 5-6mm burgijom, pa kasnije lako zacepiti rupu ako se pokaze da je previse vazduha.

Mada pazi i po kakvom vremenu stelujes.
Evo primer kod mene.. Pre vozio sa diznom 82 i rupom 20mm na airboxu. Sad kad je zatoplilo u toj kombinaciji je nenormalno trokirao i na kraju dobro radi sa diznom 82 i otvorom 20mm + dodatna rupa od 8mm.

Samo polako i strpljivo sa stelovanjem.. Veruj mi isplatice se taj trud kad ga toliko ustelujes da postane nepoderiv koliko god ga cepas :)

Jedno glupo pitanje, ali koji je vijak za smesu? Postoji onaj za ler i onaj za vazduh, taj bi trebalo da je i za smesu? Ako mislimo na isti trebalo bi da je odvrnut 3 kruga. Ja sam to odvrtao po zvuku.
Danas sam probao po onom vremenu posle kise da ga vozim, bilo je toplo, ali ne nesto pakleno toplo.

#152 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 20 July 2011 - 21:55

odvrnes 3 kruga(extra vazduh) i zavrnes ler gas(tacnije maximalno mu das ler otvorenost),onda zavrces pilot diznu za extra vazduh dokle god ne krene ler da smanjuje.I kad se to desi otvoris opet vazduh za 10minuta i prema tome utelujes ler gas :)

#153 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 12 September 2011 - 07:18

Juče je Damir došao do mene, i mene i njega nervira trokiranje. Nismo puno gubili vremena, odmah smo rešili da zamenimo karburator sa YSN 19 iz BGM pakovanja. Igla koja dolazi sa njime je W19, po meni preoštra za ovaj setup, te je zamenjena nekom malo debljom, bez oznake ali mi se javlja da je W9 (u poredjenju sa setom igala ne liči ni na jednu koju imam a W9 mi fali, eno je kod Žuleta http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif )
Posted Image Posted Image Posted Image

Malo smo se igrali oko štela, od 16-20h (zavolele nas komšije :) ) krenuli smo sa diznom 72 koja je na kraju i ostala, igla je spuštena na drugi zub odozgo, konačno smo zadihtovali airbox sa malossi red sponge filterom i Phantom je prodisao punim plućima, replika peva od 8k, oseća se lepo snaga na 9800-10k obrtaja. Medjutim na 10200 počinje da prekida, mislimo da je slab dotok. Spušten je plovak, skinut šeširić, jednostavno na 10250 (max obrtaji) počinje da prekida, čim se malo popusti gas. lepo radi.

Ostaje na Damiru da se dodatno pozabavi rolnicama, sad su 5gr koje su granične, nek proba kombinaciju 4,5 ili nešto teže (4,75-4,85, replika je u pitanju) plovkom kao i sajlom za čok i mislim da se kraj nazire i da će se konačno navozati.

#154 Muhi

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimPiaggio Zip SP

Posted 12 September 2011 - 10:30

zasto neizvadis onu lulicu iz airbox-a?

#155 Muhi

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimPiaggio Zip SP

Posted 12 September 2011 - 10:30

kazu da se oseti razilka. :biker_scooter:

#156 rockstar

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoBIhac(BIH)
  • VozimKeeway Matrix

Posted 12 September 2011 - 13:08

nema potrebe to raditi onda opet sve ispocetka daj vecu diznu itd...uglavno, naravno ako ne teba iskoristavanje sutupa do max-a

#157 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 12 September 2011 - 13:35

I ovako ima dovoljno snage,redsponge je dovoljan a treba misliti i o potrosnji. S obzirom da prenos nije produzen, mislim da za sad nema potrebe, dostize 10+k obrtaja koji mu trebaju za replicu

#158 Muhi

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimPiaggio Zip SP

Posted 12 September 2011 - 15:17

pa da ali potrosnja se nista narucito nebi povecala mozda maksimum 0.5l!a video bi se lep rezultat.

#159 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 12 September 2011 - 16:16

Slazem se sa Muhijem.. Nema smisla voziti 19mm karburator sa tako malom diznom na kitu i Replici.
Bez lulice bar dizna 85 i da vidis koliko ide bolje, a potosnja se ne bi mnogo povecala.

#160 Muhi

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimPiaggio Zip SP

Posted 12 September 2011 - 16:56

ma jako malo se poveca potrosnja,vadi tu lulicu! :biker_scooter:





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users