Jump to content


My Phantom Story :)



  • This topic is locked This topic is locked
243 replies to this topic

#161 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 12 September 2011 - 17:07

Dokle god vam mama i tata pune rezervoare, vi skinite lulicu, Damir je zadovoljan sa ovakvim setup-om i potrošnjom, Ako ste već zapeli da se skine, molim da uplatite po 100e za benzin i verujem da ce Damir rado skinuti lulicu. http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif Dotle, bar pustite da :biker_scooter: kako njemu odgovara.

#162 Muhi

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimPiaggio Zip SP

Posted 12 September 2011 - 17:32

View PostBlack Adder, on 12 September 2011 - 17:07, said:

Dokle god vam mama i tata pune rezervoare, vi skinite lulicu, Damir je zadovoljan sa ovakvim setup-om i potrošnjom, Ako ste već zapeli da se skine, molim da uplatite po 100e za benzin i verujem da ce Damir rado skinuti lulicu. :) Dotle, bar pustite da :biker_scooter: kako njemu odgovara.
neboj se mozda ce samo malo veca dizna trebati,neces morati ni njakati iglicu ni srafic za smesu.tako da ruke se operu prvim mlazom vode,a rezultat je itekako vidljiv! http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1jee1.gif

#163 rockstar

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoBIhac(BIH)
  • VozimKeeway Matrix

Posted 12 September 2011 - 20:13

povecala bi se potrosnja mozda za cijelu litru, ja nebi jer ipak razlika ce biti znatna u potrosnji i bez 90 dizne ili malo vece nema sta traziti

#164 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 September 2011 - 20:49

cheese je sa airbox-om i lulicom od 14mm na drag izašao, u njemu dizna 72, ja nisam primetio da je nešto slabašan bio :biker_scooter:... ali što je tačno, tačno je veći otvor više protoka vazduha, veća dizna rezultuju više snage... samo je pitanje odlučiti se za taj potez ili ne, ja mislim da minareli lulice ne prelaze 17mm, treba proveriti...

#165 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 12 September 2011 - 22:33

View PostMuhi, on 12 September 2011 - 17:32, said:

neboj se mozda ce samo malo veca dizna trebati,neces morati ni njakati iglicu ni srafic za smesu.tako da ruke se operu prvim mlazom vode,a rezultat je itekako vidljiv! :biker_scooter:
@Muhi, po EGT-metru (ako znaš šta je i ako si negde video) je naštelovana dizna i nema veze sa prljanjem i pranjem ruku, ima veze sa pravilnim radom agregata. S druge strane, prenos nije produžavan i ne postoji opravdan razlog za podizanje snage ako se ne može iskoristiti. I treće, lako dolazi do potrebnih obrtaja a sqter se više koristi kao prevoz a ne za paradiranje i trke. Kad budeš naštelovao svoj skuter, da ne preliva, rado ću prihvatiti tvoje "dobronamerne" savete kao možda od nekoga ko se razume u tematiku. ovako, imaš jos dosta da učiš i da vežbaš.
I na kraju ne boj se piše odvojeno, to se uči u trećem razredu osnovne škole, tako da kad savladaš osnovne stvari, rado ćemo preći na ozbiljnije kao što je uočavanje razlike između igličastog ventila i plovka karburatora, te štelovanje agregata (http://svet-skutera....__60#entry13439)

Da, i koju bi mi ti iglu preporučio za ovaj karburator da se eliminiše slabo trokiranje u prvoj trećini gasa?

#166 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 13 September 2011 - 07:42

View PostMario, on 12 September 2011 - 20:49, said:

cheese je sa airbox-om i lulicom od 14mm na drag izašao, u njemu dizna 72, ja nisam primetio da je nešto slabašan bio :biker_scooter:... ali što je tačno, tačno je veći otvor više protoka vazduha, veća dizna rezultuju više snage... samo je pitanje odlučiti se za taj potez ili ne, ja mislim da minareli lulice ne prelaze 17mm, treba proveriti...

Apsolutno se slažem, samo za sad nismo imali potrebe za skidanjem lulice.http://svet-skutera.rs/forum/public/style_emoticons/default/thumbup.gif

#167 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 13 September 2011 - 11:51

Zadovoljan sam trenutnim performansama, a kako je skuter namenjen iskljucivo za gradsku voznju, vise snage mi i ne treba. Nije istina da potrosnja ne bi bila veca jer sam probao i razlika je ogromna, trosi 1,5-2L vise nego ovako. A to mi nije u interesu jer sam u fazonu da vise novca trosim na sebe nego na skuter.

#168 rockstar

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 244 posts
  • MestoBIhac(BIH)
  • VozimKeeway Matrix

Posted 13 September 2011 - 12:13

View PostMario, on 12 September 2011 - 20:49, said:

cheese je sa airbox-om i lulicom od 14mm na drag izašao, u njemu dizna 72, ja nisam primetio da je nešto slabašan bio http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png... ali što je tačno, tačno je veći otvor više protoka vazduha, veća dizna rezultuju više snage... samo je pitanje odlučiti se za taj potez ili ne, ja mislim da minareli lulice ne prelaze 17mm, treba proveriti...


ne znam za mina lulice, ali na ovim nasim PRC lilice su cca 20mm, tako da moje misljenje je da se ne isplati, ipak covjek gleda ekonomsku stranu

#169 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 13 September 2011 - 12:30

Po meni nema smisla voziti karb 19mm na lulici od 14mm. Ko da vozis mhr na treku.

#170 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 13 September 2011 - 15:20

Isto kao i street race na mikuniju 16

Drugari, da ne off-ujemo coveku temu i da ne zaboravimo koji je osnovni cilj ovog foruma, da se pomazemo i delimo iskustva a ne da kritikujemo ili ocenjujemo neciji setup. Svako ima razloga zasto je nesto promenio na skuteru i agregatu i ne treba insistirati na promenama. Nekada su razlozi ili finansijske prirode ili licnog afiniteta ili nedostatka vremena i volje, sa nase strane (tu mislim i na sebe) korisno je reci svoje misljenje ali ponavljam NE I INSISITIRATI na promeni a pogotovo to pravdati licnim obracanjem.

Ovo nije mesto za prepucavanja i ne treba niko da se pravda zasto je nesto uradio, vec naprotiv, promene su pozeljne, daju nova iskustva i nov pogled na odredjene aspekte skuter kulture.
Molim da se ne zaboravimo

#171 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 13 September 2011 - 17:27

Vozim mikunija sa lulicom od 20mm na airboxu, red sponge-om i diznom 90, da se ne zaboravi.. Meni je karb skoro max iskoriscen.. A kad hocu da malo trosi, vozim ga na pola gasa... I sa ovakvim setovanjem moj mikuni ce dati vise snage nego ta 19-ica sa tim setovanjem.. Kad mi bude trebalo vise snage, kupicu 19mm i pecurku, a mikunija cu koristiti kao city setup...

To je po meni bacanje para, kupiti 19mm karb i onda ga ustorijiti zbog potrosnje, a predhodni karb je takodje mogaso biti ustelovan sa tom lulicom... Gde je tu onda racunica, i te pare su mogle da se potrose na corbu.

#172 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 September 2011 - 20:51

cheese vozi teikin 16 sa lulicom na sprintu koja je 14, ja sam merio ove lulice na novim tnt airbox-ima, i promer u sredini je oko 17-18mm, i ako je gore možda 20...

ima više razloga zašto se redukuje dovod vazduha, evo ja ću prvi da kažem da sam se sa pitom i cveletom zakačio oko toga još pre 2 godine, i nikako nisu hteli da prihvate da ja ustvari želim da dam npr.. 19mm karburatoru pun protok vazduha, što je veći moguće da bi izvukao najveću snagu iz njega... itd.. a da se otvor ne sabira u milimetrima već u kvadratnim milimetrima preseka otvora dijametra, sve jedno bio on 22 ili 20mm...

međutim danas sam malo pogledao i vidim na polici tri različite lulice, to su spolja identične a unutra različitih promera, pa sa različitih airbox-ova su bile, mislim da je keeway udario rekord i napravio 12mm prečnik.. itd, ove ostale što imam jedna je 15mm a jedna 17 ili 18 nisam siguran.. da ne tupim, u nekim situacijama, npr nedostatak odgovarajuće igle ili pilotke, a slučaj agresivnijeg cilindra kao što je street race, čovek poželi da ušteluje da mu motor bude raspoloživ precizno na svim otklonima, pa ako je to po cenu zatvaranja vazduha nekom lulicom, da bi karburator funkcionisao pravilno, onda je po meni to ok.. ne zaboravimo, da je najveća potrošnja upravo tada kada nam motor, malo trokira ili malo muče, pa smo primorani da odvrćemo pun gas i kad treba i kad ne treba... ja se sasvim slažem da motor treba voziti i sa pola gasa, mnogo je situacija gde je pola gasa dovoljno, ali da li nam karburator radi ili ne, može biti vrlo kompleksno, i ponekad na uštrb malo snage u krajnoj, može da se karburator kakav već imamo na mašini dovede u najoptimalniju spregu upravo sa lulicom odnosno redukovanjem dotoka vazduha...

evo da se phantom ne naljuti, zadrobili smo malo temu agresivnije, protivnik sam prigušenja, osim kada je ono opravdano..

#173 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 13 September 2011 - 21:31

NIsmo merili lulicu, ali koliko se sećam sigurno je veća od 12mm, pre ce biti bliže 18mm, čak smo i razmatrali i to pitanje ali smo na kraju ostali pri setupu sa lulicom. A i airbox je već dotrajao tako da smo priručnim metodama uspeli da smanjimo dovod vazduha koji je kuljao na sve strane, tako da je i to jedan od aspekta zadržavanja lulice. No kako su u ovoj zemlji svi majstori, pogotovo oni od juče, možda i nisam uradio pravu stvar ... videćemo ... uskoro stiže i prenos pa se onda možda i ukaže potreba za malossi gljivom koja čeka na ormanu

#174 Muhi

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimPiaggio Zip SP

Posted 13 September 2011 - 22:31

na minareliu je lulica 15mm.odlican odgovor bozo i mario.onda nema potrebe za vecim karbom ako se to neiskoriscava.ja sam na mom airbox-u skinuo lulicu razlika se vidi sa standardom i 17.5mm karburatorom.potrosnja mi je tek tek mozda porasla ali se vidi razlika i iskoristio sam karb taj na seriali koliko moze.naravno da je sluludo preterivati sa pecurkama na seriali itd ali blaga prerada na airbox-u na seriali je po meni ok skroz u mom slucaju.

#175 Muhi

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimPiaggio Zip SP

Posted 13 September 2011 - 22:40

a evo i post-a od black adder-a u mojoj temi.
Ajmo malo i ovako, lulica se skida da bi obezbedila bolju protočnost vazduha. Samo skidanjem lulice ne dobija se nista ako ostale komponente nisu podešene (glavna dizna). Postavlja se pitanje stvarne potrebe za skidanjem lulice, ukoliko je u primeru ugradnja karburatora sa većim difuzorom od standardnog, onda se nameće kao potreba , ili se pak pribegava tzv. doradi ili bušenju dodatnih rupa na airbox-u kako bi se obezbedila potrebna protočnost.
Znači, samo skidanje lulice ti neće dati dodatnu snagu, osim ako nije potreba, a ako je već ugradjen veći karburator, onda nije samo potreba već i uslov za dobro podešavanje agregata.
Subjektivni osećaj je nebitan, gledaj svećicu!
i nisam ja ovde na forum dosao nikome da kenjam nego samo da pruzim podrsku i da kazem po mom misljenju i iskustvu kako podici performance.ako drugacije mislite-drugacije radite.

#176 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 13 September 2011 - 23:54

View PostMuhi, on 13 September 2011 - 22:40, said:

a evo i post-a od black adder-a u mojoj temi.
Ajmo malo i ovako, lulica se skida da bi obezbedila bolju protočnost vazduha. Samo skidanjem lulice ne dobija se nista ako ostale komponente nisu podešene (glavna dizna). Postavlja se pitanje stvarne potrebe za skidanjem lulice, ukoliko je u primeru ugradnja karburatora sa većim difuzorom od standardnog, onda se nameće kao potreba , ili se pak pribegava tzv. doradi ili bušenju dodatnih rupa na airbox-u kako bi se obezbedila potrebna protočnost.
Znači, samo skidanje lulice ti neće dati dodatnu snagu, osim ako nije potreba, a ako je već ugradjen veći karburator, onda nije samo potreba već i uslov za dobro podešavanje agregata.
Subjektivni osećaj je nebitan, gledaj svećicu!
i nisam ja ovde na forum dosao nikome da kenjam nego samo da pruzim podrsku i da kazem po mom misljenju i iskustvu kako podici performance.ako drugacije mislite-drugacije radite.
nismo imali potrebe

#177 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 14 September 2011 - 02:38

Spoljna mera lulice na keeway airboxu je 25mm, unutrasnja 11.5mm, ali ja ne vozim na njoj vec dve sezone.. Napravio sam lulicu sa unutrasnjim precnikom 20mm, da ne bude zabune...

A verovatno aludiras da sam ja majstor od juce, pa dobro, jesam... Nisam ja kriv sto imam tek 18.. I sto sam sa tuningom skutera susreo prosle godine.. Ali svejedno, imam dovoljno pameti da prosudim sta je pametno i racionalno uraditi, a sta ne.. http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/thumbup.gif

#178 Muhi

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimPiaggio Zip SP

Posted 14 September 2011 - 10:35

View PostMuhi, on 13 September 2011 - 22:40, said:

a evo i post-a od black adder-a u mojoj temi.
Ajmo malo i ovako, lulica se skida da bi obezbedila bolju protočnost vazduha. Samo skidanjem lulice ne dobija se nista ako ostale komponente nisu podešene (glavna dizna). Postavlja se pitanje stvarne potrebe za skidanjem lulice, ukoliko je u primeru ugradnja karburatora sa većim difuzorom od standardnog, onda se nameće kao potreba , ili se pak pribegava tzv. doradi ili bušenju dodatnih rupa na airbox-u kako bi se obezbedila potrebna protočnost.
Znači, samo skidanje lulice ti neće dati dodatnu snagu,osim ako nije potreba, a ako je već ugradjen veći karburator, onda nije samo potreba već i uslov za dobro podešavanje agregata.
Subjektivni osećaj je nebitan, gledaj svećicu!
i nisam ja ovde na forum dosao nikome da kenjam nego samo da pruzim podrsku i da kazem po mom misljenju i iskustvu kako podici performance.ako drugacije mislite-drugacije radite.


#179 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 September 2011 - 11:22

:biker_scooter: http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/zivili.gif

#180 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 14 September 2011 - 11:28

no comm! Posted ImagePosted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users