


#161
Posted 12 September 2011 - 17:07

#162
Posted 12 September 2011 - 17:32
Black Adder, on 12 September 2011 - 17:07, said:


#163
Posted 12 September 2011 - 20:13
#164
Posted 12 September 2011 - 20:49

#165
Posted 12 September 2011 - 22:33
Muhi, on 12 September 2011 - 17:32, said:

I na kraju ne boj se piše odvojeno, to se uči u trećem razredu osnovne škole, tako da kad savladaš osnovne stvari, rado ćemo preći na ozbiljnije kao što je uočavanje razlike između igličastog ventila i plovka karburatora, te štelovanje agregata (http://svet-skutera....__60#entry13439)
Da, i koju bi mi ti iglu preporučio za ovaj karburator da se eliminiše slabo trokiranje u prvoj trećini gasa?
#166
Posted 13 September 2011 - 07:42
Mario, on 12 September 2011 - 20:49, said:

Apsolutno se slažem, samo za sad nismo imali potrebe za skidanjem lulice.http://svet-skutera.rs/forum/public/style_emoticons/default/thumbup.gif
#167
Posted 13 September 2011 - 11:51
#168
Posted 13 September 2011 - 12:13
Mario, on 12 September 2011 - 20:49, said:
ne znam za mina lulice, ali na ovim nasim PRC lilice su cca 20mm, tako da moje misljenje je da se ne isplati, ipak covjek gleda ekonomsku stranu
#169
Posted 13 September 2011 - 12:30
#170
Posted 13 September 2011 - 15:20
Drugari, da ne off-ujemo coveku temu i da ne zaboravimo koji je osnovni cilj ovog foruma, da se pomazemo i delimo iskustva a ne da kritikujemo ili ocenjujemo neciji setup. Svako ima razloga zasto je nesto promenio na skuteru i agregatu i ne treba insistirati na promenama. Nekada su razlozi ili finansijske prirode ili licnog afiniteta ili nedostatka vremena i volje, sa nase strane (tu mislim i na sebe) korisno je reci svoje misljenje ali ponavljam NE I INSISITIRATI na promeni a pogotovo to pravdati licnim obracanjem.
Ovo nije mesto za prepucavanja i ne treba niko da se pravda zasto je nesto uradio, vec naprotiv, promene su pozeljne, daju nova iskustva i nov pogled na odredjene aspekte skuter kulture.
Molim da se ne zaboravimo
#171
Posted 13 September 2011 - 17:27
To je po meni bacanje para, kupiti 19mm karb i onda ga ustorijiti zbog potrosnje, a predhodni karb je takodje mogaso biti ustelovan sa tom lulicom... Gde je tu onda racunica, i te pare su mogle da se potrose na corbu.
#172
Posted 13 September 2011 - 20:51
ima više razloga zašto se redukuje dovod vazduha, evo ja ću prvi da kažem da sam se sa pitom i cveletom zakačio oko toga još pre 2 godine, i nikako nisu hteli da prihvate da ja ustvari želim da dam npr.. 19mm karburatoru pun protok vazduha, što je veći moguće da bi izvukao najveću snagu iz njega... itd.. a da se otvor ne sabira u milimetrima već u kvadratnim milimetrima preseka otvora dijametra, sve jedno bio on 22 ili 20mm...
međutim danas sam malo pogledao i vidim na polici tri različite lulice, to su spolja identične a unutra različitih promera, pa sa različitih airbox-ova su bile, mislim da je keeway udario rekord i napravio 12mm prečnik.. itd, ove ostale što imam jedna je 15mm a jedna 17 ili 18 nisam siguran.. da ne tupim, u nekim situacijama, npr nedostatak odgovarajuće igle ili pilotke, a slučaj agresivnijeg cilindra kao što je street race, čovek poželi da ušteluje da mu motor bude raspoloživ precizno na svim otklonima, pa ako je to po cenu zatvaranja vazduha nekom lulicom, da bi karburator funkcionisao pravilno, onda je po meni to ok.. ne zaboravimo, da je najveća potrošnja upravo tada kada nam motor, malo trokira ili malo muče, pa smo primorani da odvrćemo pun gas i kad treba i kad ne treba... ja se sasvim slažem da motor treba voziti i sa pola gasa, mnogo je situacija gde je pola gasa dovoljno, ali da li nam karburator radi ili ne, može biti vrlo kompleksno, i ponekad na uštrb malo snage u krajnoj, može da se karburator kakav već imamo na mašini dovede u najoptimalniju spregu upravo sa lulicom odnosno redukovanjem dotoka vazduha...
evo da se phantom ne naljuti, zadrobili smo malo temu agresivnije, protivnik sam prigušenja, osim kada je ono opravdano..
#173
Posted 13 September 2011 - 21:31
#174
Posted 13 September 2011 - 22:31
#175
Posted 13 September 2011 - 22:40
Ajmo malo i ovako, lulica se skida da bi obezbedila bolju protočnost vazduha. Samo skidanjem lulice ne dobija se nista ako ostale komponente nisu podešene (glavna dizna). Postavlja se pitanje stvarne potrebe za skidanjem lulice, ukoliko je u primeru ugradnja karburatora sa većim difuzorom od standardnog, onda se nameće kao potreba , ili se pak pribegava tzv. doradi ili bušenju dodatnih rupa na airbox-u kako bi se obezbedila potrebna protočnost.
Znači, samo skidanje lulice ti neće dati dodatnu snagu, osim ako nije potreba, a ako je već ugradjen veći karburator, onda nije samo potreba već i uslov za dobro podešavanje agregata.
Subjektivni osećaj je nebitan, gledaj svećicu!
i nisam ja ovde na forum dosao nikome da kenjam nego samo da pruzim podrsku i da kazem po mom misljenju i iskustvu kako podici performance.ako drugacije mislite-drugacije radite.
#176
Posted 13 September 2011 - 23:54
Muhi, on 13 September 2011 - 22:40, said:
Ajmo malo i ovako, lulica se skida da bi obezbedila bolju protočnost vazduha. Samo skidanjem lulice ne dobija se nista ako ostale komponente nisu podešene (glavna dizna). Postavlja se pitanje stvarne potrebe za skidanjem lulice, ukoliko je u primeru ugradnja karburatora sa većim difuzorom od standardnog, onda se nameće kao potreba , ili se pak pribegava tzv. doradi ili bušenju dodatnih rupa na airbox-u kako bi se obezbedila potrebna protočnost.
Znači, samo skidanje lulice ti neće dati dodatnu snagu, osim ako nije potreba, a ako je već ugradjen veći karburator, onda nije samo potreba već i uslov za dobro podešavanje agregata.
Subjektivni osećaj je nebitan, gledaj svećicu!
i nisam ja ovde na forum dosao nikome da kenjam nego samo da pruzim podrsku i da kazem po mom misljenju i iskustvu kako podici performance.ako drugacije mislite-drugacije radite.
#177
Posted 14 September 2011 - 02:38
A verovatno aludiras da sam ja majstor od juce, pa dobro, jesam... Nisam ja kriv sto imam tek 18.. I sto sam sa tuningom skutera susreo prosle godine.. Ali svejedno, imam dovoljno pameti da prosudim sta je pametno i racionalno uraditi, a sta ne.. http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/thumbup.gif
#178
Posted 14 September 2011 - 10:35
Muhi, on 13 September 2011 - 22:40, said:
Ajmo malo i ovako, lulica se skida da bi obezbedila bolju protočnost vazduha. Samo skidanjem lulice ne dobija se nista ako ostale komponente nisu podešene (glavna dizna). Postavlja se pitanje stvarne potrebe za skidanjem lulice, ukoliko je u primeru ugradnja karburatora sa većim difuzorom od standardnog, onda se nameće kao potreba , ili se pak pribegava tzv. doradi ili bušenju dodatnih rupa na airbox-u kako bi se obezbedila potrebna protočnost.
Znači, samo skidanje lulice ti neće dati dodatnu snagu,osim ako nije potreba, a ako je već ugradjen veći karburator, onda nije samo potreba već i uslov za dobro podešavanje agregata.
Subjektivni osećaj je nebitan, gledaj svećicu!
i nisam ja ovde na forum dosao nikome da kenjam nego samo da pruzim podrsku i da kazem po mom misljenju i iskustvu kako podici performance.ako drugacije mislite-drugacije radite.
#180
Posted 14 September 2011 - 11:28


2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users