Jump to content


Piaggio Liberty 2T

piaggio liberty2t

  • This topic is locked This topic is locked
384 replies to this topic

#121 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 07 July 2013 - 17:08

Ево слика и овог другог програма, изгледа да није лепо сачувано. https://www.dropbox....rznn7/ausaa.bmp

#122 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 07 July 2013 - 17:12

https://www.dropbox..../aus2_bolji.bmp - Овај је мало бољи.
И Јенингс каже да по завршетку пројетктовања ауспуха, треба га скратити за ~1 инч, да би се добили циљани обртаји.

#123 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 07 July 2013 - 17:45

Kolega Boza, u krivu si, mjeri se do sredine visine protukonusa.

#124 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 07 July 2013 - 18:09

У праву си, лоше сам прочитао. Мало ниже од средине. Posted Image

#125 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 07 July 2013 - 18:15

View PostBoza, on 07 July 2013 - 18:09, said:

У праву си, лоше сам прочитао. Мало ниже од средине. Posted Image
Bas do sredine al uz malo imaginacije gde se zavrsava konus :rolleyes:

#126 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 07 July 2013 - 18:18

Tako je, kolega cvele. Ma ja cu vidjet da li ce mi valja TP Nardo ili Gianelli, ne moram ih placat jer cu mijenjat leovicne za jednog od ta 2 auspuha. Nadam se da ce jedan od njih valjat.

#127 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 16 July 2013 - 18:04

Mali update u vezi ulja u getribi: Svatko tko ima piaggio getribu i onaj plasticni mjerac, da kazem da ulje kada je na srednjoj oznaci na onom plasticnom cepu (mjeracu) da je to u stvari maksimum, a ne polovica, jer mi je danas u voznji izbacilo visak ulja po felgi, gumi i blatobranu. Ja sam nalio ulja otprilike za polovicu vise od te maksimalne oznake, jer sam bio uvjeren da je to sredina.

#128 DRAGANCE

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • Mestobeograd
  • Vozimbaotian 50 RS limited edition

Posted 16 July 2013 - 21:53

ako ne gresim ide 100ml

#129 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 17 July 2013 - 00:15

U pravu si, ide tocno 100 ml.

#130 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 19 July 2013 - 14:53

Danas sam rastavio getribu. Unutra je sve u redu i nema ostecenih zupcanika, kao ni prozujalih lezajeva, sve je tip top. Izgleda da je taj zvuk normalan jer sam konzultirao nekoliko mehanicara i svi kazu da se prijenos uvijek cuje. A luft na zadnjem tocku je bio od toga sto matica nije bila zategnuta kako treba, sad sam to dotegao, i jos uvijek ima mrvicu lufta. Medjutim, tu nema pomoci jer su malo potroseni zupci na felgi i zato ima mrvicu lufta. Ali nista ne smeta jer se to ne primijeti u voznji.

#131 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 19 July 2013 - 15:53

Pretpostavljam da su zubci na zupcaniku ravni. Da stoje ukoso, ne bi se toliko culi, ali sve ima svoje prednosti i mane.

#132 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 July 2013 - 16:16

Jeste procitali onaj Zlajox-ov post iz neke teme, pisao je da preporucuje da se uspe aditiv za menjace od kog se smanji zvuk prenosa zato sto apsorbuje nesto... ne secam se ni sam sta..

Iskopao sam ga http://forum.pyrothe...pikeewajsprint/ :D

Edited by bojan681, 19 July 2013 - 16:18.


#133 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 19 July 2013 - 19:15

Nije taj aditiv nista posebno, dodje isto kao da si sipao gusce ili kvalitetnije multigradno ulje.

#134 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 19 July 2013 - 21:03

View Posttuningfanatic, on 19 July 2013 - 15:53, said:

Pretpostavljam da su zubci na zupcaniku ravni. Da stoje ukoso, ne bi se toliko culi, ali sve ima svoje prednosti i mane.

Jesu ravni su svi osim jednog, jednostavno se tako cuje i gotovo. Stavio sam umjesto hipenola elfovo ulje Tranself 100 ml. Isto se cuje ali malo manje.

#135 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 27 July 2013 - 00:08

Mali update: Danas sam pokusao staviti TP Nardo auspuh, i stavio sam rolice 4.3 grama (original su 6 grama). Primijetio sam da na malom gasu malo trokira, rekoh sam sebi mala mu dizna. 74 je bila unutra a fergazer je dellorto 17.5 . I stavim ja unutra diznu 80, kad ono jos gore. Motor u brdo ne moze krenut muci se, trokira, ovo-ono. I nista vratim ja nazad diznu 74, on jos malo trokira na malom gasu al kad probije leti, nevjerojatno kakvo ubrzanje. Medjutim, ja sam sa svojom logikom zakljucio da je njemu na malom gasu prebogata smjesa, pa sam iglu stavio na najsiromasnije, i vise nije bilo trokiranja na malom gasu, sve super. Nastelam fergazer i odem po kruh u pekaru udaljenu 5 km. Vozio sam na malom gasu (zbog savjeta prijatelja da su ove rolice prelagane, i da ga ne tjeram u okretaje s njima, nego da stavim od 5 grama), motor leti, ja uzivam, ma sve super. Vracam se nazad iz pekare, mjesto je u jednoj udolini i pri povratku nazad ima cca 400 metara uzbrdice, pa onda moram prec po magistrali kakvih 100 metara i skrecem za svoje mjesto, i tu ima uzbrdica od cca kilometar. Picim ja uzbrdo, mali gas, motor ide finih 60 i na polovici te uzbrdice se ugasi. Ja stanem sa strane ceste, probam zakurblat ali nista. Pogledam dole i zakljucim da se motor pregrijao i zalijepio. Toliko se ugrijalo da je pocelo topit onaj plasticni poklopac sta ide preko glave. Zovem starog, ukrcamo motor na kombi i doma, Rastavm i vidim da je skroz malo zalijepio na jednom mjestu, to pocistim , oslobodim karike, slozim nazad , stavim serijski auspuh i motor upali odmah. Sreca da je nikasil cilindar i da nema nikakvih ostecenja, a na klipu skroz malo. Ostaje pitanje : zasto je zalijepio ? Da li to zbilja moze biti zbog prelaganih rolica (ja cisto sumnjam), i mislim da nisu prelagane nego taman. Koje je vase misljenje, zasto se ovo desilo ?

#136 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 27 July 2013 - 00:17

Zato sto si iglu stavio skroz dole. Dobro si zakljucio za smesu, ali nisi na dobar nacin resio problem. Trebao si vise da odvrnes vijak smese jer ne utice toliko na pola gasa koliko igla utice.

Rolnice ne mogu biti uzrok i ne smeju biti kompromis ako je termogrupa vec razradjena. Sto si vratio serijski auspuh?

#137 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 27 July 2013 - 00:29

Da ali ja kada sam stimao fergazer, smjesa je bila odlicno nastimana, sve prema pravilima, ali se gusio na malom gasu. Tada je zeger na igli bio na sredini. A kada sam zeger digao na najvisi zarez, na malom gasu tj. pri kretanju nije bilo nikakvog gusenja, kretao je super i nije se davio. Kako onda to objasnjavas ? Nadam se da sam ovo sa diznom dobro napravio, sto sam vratio nazad 74, jer je sa 80 bilo puno gore. Ja nakon ovoga sto sam sad napisao, i sto si ti kolega tuningfanatic napisao, i dalje ne kuzim u cemu je problem.

#138 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 July 2013 - 01:05

Igla najvise deluje na pola gasa pa si je prema tome trebao stelovati, ako trokira na vrlom gasu treba ti "kasnija" igla il nisi dobro nastelovao srafic smese/nije dobra pilotka.. Evo ja se za*ebao jer sam w7 iglu prepravio na w16 pa mi sad stalno trokira na pocetku gasa sa w9 jer je "ranija" (ranije pocne da ubacuje gorivo) al ne smem vise da je spustam da ne osiromasim smesu na pola gasa, tebi treba ona tabela sta utice na kom gasu, imas je u FAQ, nesto vezano za stel karburatora... :0takoje:

#139 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 27 July 2013 - 01:11

View Postmrgood, on 27 July 2013 - 00:29, said:

A kada sam zeger digao na najvisi zarez, na malom gasu tj. pri kretanju nije bilo nikakvog gusenja, kretao je super i nije se davio. Kako onda to objasnjavas ?
Smesa ti nije bila idealna na svim otklonima rucice gasa sto si i sam zakljucio.
Smanjio si kolicinu benzina na malom gasu tako da vise ne trokira, ali i na svim ostalim otklonima rucice gasa tako da si dobio jako siromasnu smesu na pola gasa i na punom gasu.
Posted Image

Ne sumnjam da je lepo radio kad si spustio iglu, ali cinjenica je da motor ima najvise snage sa najvecom diznom s kojom jos ne trokira (laicki receno i pomalo neprecizno). Isto vazi i za iglu...

Kad ima manje benzina u smesi, termogrupa se vise greje i losije podmazuje sto dovodi do lepljenja klipa.
Dakle, tebi je trokirao na malom gasu sto znaci da mu je velika ler/pilot dizna ili si jako malo odvrnuo vijak smese.

Edited by tuningfanatic, 27 July 2013 - 01:13.


#140 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 July 2013 - 02:04

View Postmrgood, on 27 July 2013 - 00:29, said:

Da ali ja kada sam stimao fergazer, smjesa je bila odlicno nastimana, sve prema pravilima, ali se gusio na malom gasu. Tada je zeger na igli bio na sredini. A kada sam zeger digao na najvisi zarez, na malom gasu tj. pri kretanju nije bilo nikakvog gusenja, kretao je super i nije se davio. Kako onda to objasnjavas ? Nadam se da sam ovo sa diznom dobro napravio, sto sam vratio nazad 74, jer je sa 80 bilo puno gore. Ja nakon ovoga sto sam sad napisao, i sto si ti kolega tuningfanatic napisao, i dalje ne kuzim u cemu je problem.

da li si se ti pogrešno izrazio ili je problem očigledan:

po ovome tebi se već sa iglom na sredini gušio na malom gasu tj bio siromašan...Stavljanjem zegera na najviši zarez ti si uronio iglu dublje i još više smanjio goriva na igli i još više osiromašio smešu na malom gasu!!! e sad kako je posle kretao super to samo ti znaš...?!?!
Ja bih rekao da si karburator naštelovao siromašno na igli i tako ga vozio dok nije zalepio...rolnice diktiraju broj obrtaja, a broj obrtaja traži određenu podešenost karburatora, npr 10.000rpm traži drugu postavku karburatora nego 8.000rpm





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users