
#121
Posted 07 July 2013 - 17:08
#122
Posted 07 July 2013 - 17:12
И Јенингс каже да по завршетку пројетктовања ауспуха, треба га скратити за ~1 инч, да би се добили циљани обртаји.
#123
Posted 07 July 2013 - 17:45
#126
Posted 07 July 2013 - 18:18
#127
Posted 16 July 2013 - 18:04
#128
Posted 16 July 2013 - 21:53
#129
Posted 17 July 2013 - 00:15
#130
Posted 19 July 2013 - 14:53
#131
Posted 19 July 2013 - 15:53
#132
Posted 19 July 2013 - 16:16
Iskopao sam ga http://forum.pyrothe...pikeewajsprint/

Edited by bojan681, 19 July 2013 - 16:18.
#133
Posted 19 July 2013 - 19:15
#134
Posted 19 July 2013 - 21:03
tuningfanatic, on 19 July 2013 - 15:53, said:
Jesu ravni su svi osim jednog, jednostavno se tako cuje i gotovo. Stavio sam umjesto hipenola elfovo ulje Tranself 100 ml. Isto se cuje ali malo manje.
#135
Posted 27 July 2013 - 00:08
#136
Posted 27 July 2013 - 00:17
Rolnice ne mogu biti uzrok i ne smeju biti kompromis ako je termogrupa vec razradjena. Sto si vratio serijski auspuh?
#137
Posted 27 July 2013 - 00:29
#138
Posted 27 July 2013 - 01:05

#139
Posted 27 July 2013 - 01:11
mrgood, on 27 July 2013 - 00:29, said:
Smanjio si kolicinu benzina na malom gasu tako da vise ne trokira, ali i na svim ostalim otklonima rucice gasa tako da si dobio jako siromasnu smesu na pola gasa i na punom gasu.

Ne sumnjam da je lepo radio kad si spustio iglu, ali cinjenica je da motor ima najvise snage sa najvecom diznom s kojom jos ne trokira (laicki receno i pomalo neprecizno). Isto vazi i za iglu...
Kad ima manje benzina u smesi, termogrupa se vise greje i losije podmazuje sto dovodi do lepljenja klipa.
Dakle, tebi je trokirao na malom gasu sto znaci da mu je velika ler/pilot dizna ili si jako malo odvrnuo vijak smese.
Edited by tuningfanatic, 27 July 2013 - 01:13.
#140
Posted 27 July 2013 - 02:04
mrgood, on 27 July 2013 - 00:29, said:
da li si se ti pogrešno izrazio ili je problem očigledan:
po ovome tebi se već sa iglom na sredini gušio na malom gasu tj bio siromašan...Stavljanjem zegera na najviši zarez ti si uronio iglu dublje i još više smanjio goriva na igli i još više osiromašio smešu na malom gasu!!! e sad kako je posle kretao super to samo ti znaš...?!?!
Ja bih rekao da si karburator naštelovao siromašno na igli i tako ga vozio dok nije zalepio...rolnice diktiraju broj obrtaja, a broj obrtaja traži određenu podešenost karburatora, npr 10.000rpm traži drugu postavku karburatora nego 8.000rpm
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users