Italkit radi odlicno, jako sam zadovoljan. Doduse, razmisljam o tome da podignem zeger skroz gore, jer je sada na jednom zubu od vrha, znaci ima jos jedno mjesto da spustim iglu skroz. Jer mi, ako je vruce vrijeme, skuter dobiva manje zraka i zatrokira prilikom kretanja. Kada je hladnije, kao recimo neki dan oko 20 stupnjeva C, trokiranje je puno manje izrazeno. Naravno, ako to napravim treba opet kontrolirati smjesu na svim otvorima gasa, ali vjerujem da ce biti ok. Upravo sam, naime stigao sa registracije motora tj. sa tehnickog. Uz svo moje znanje elektronike (jer mi je to struka) za ovaj 70 ccm kit i Tecnigas Trek nemoguce je napraviti elektronsku blokadu. Stavio sam ja i potenciometar od 200 ohma i kondenzator od 10 mikrofarada, i sve spojio po PS-u, ali motor nenormalno trokira. Tako da je morala ici mehanicka blokada. Prvo sam mislio staviti plasticni prsten, i vjerujuci "znalcima" s neta koji kazu da je na piaggiu bolcna variomata 18 mm odem u zeljezaru i kupim koljeno za alkaten cijevi (one zelene plasticne) koji je iznutra 18,6 mm. Odrezem ja prsten sirine 7 mm, skinem deklo i variomat, kad, vidi vraga, prsten ne ide gore. Izgleda da je bolcna ipak 19 mm a ne 18 kao sto svi pricaju. Tako da sam se posluzio proslogodisnjom blokadom tj. komadicem inox cijevi promjera 20 mm i sirine 7. Na tehnickom mi je izmjerio 47.2 km/h. Ali bih ipak radije stavio plasticnu blokadu jer me strah da inox nesto ne sje.. posto je jako tvrd.
Obrtomjer jos uvijek nisam spojio, jer nemam vremena posto radim nesto na kuci (plocice, laminat itd.) a treba ipak potrositi par sati za izradu nosaca i spajanje obrtomjera.
P. S. Stigla mi je i mini kamera pa mozda opalim jedan video ovih dana
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
.
Edited by mrgood, 18 August 2014 - 18:30.