Jump to content


Piaggio Liberty 2T

piaggio liberty2t

384 replies to this topic

#321 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 June 2015 - 20:21

Jel ti pise kakav broj na kaloti variomata? Tipa 9120?

Nisam jos vidio uzivo mhr variomat, a ucinilo mi se kao da je malo drukciji od mog. Vidjeti cu pa cu javiti, imam 4 ili 5 multivara, valjda ce jedan biti mhr :D

#322 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 June 2015 - 22:30

Na kaloti pise 9021. Sta to znaci ja nemam pojma, i kakav je ovo variomat, valja li to ili ne ?

#323 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 June 2015 - 23:18

daj proveri u kakvom je stanju čaura u variomatu... koliko se bolcna klima u njoj... i kakve su staze za klizače - slidere

#324 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 23 June 2015 - 23:45

Cahura je ok, bolcna se klima vrlo malo, skoro da se i ne osjeti tj, jedva se moze osjetiti. Staze za slidere su odlicne, nista nije zapisano, ogrebano ili slicno. Po slikama je ovo Malossi multivar 2000, jer MHR multivar izgleda mrvicu drugacije i ima rub obojan u bijelo, i nema ova 4 vertikalna utora na obodu variomata:

Posted Image

MHR multivar:

Posted Image

#325 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 23 June 2015 - 23:48

Pa sta ekipa radi s tim variomatima '? izgleda ko da su djeca s njim nogomet igrala

#326 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 24 June 2015 - 00:05

http://www.scooter-c...RIEB_VARIOMATIK

#327 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 24 June 2015 - 01:06

Aha, znaci to je opet neki sad treci, nije ni MHR niti ovaj 2000 ? Ne znam sta rade s tim i kako je uopce ovo neko uspio izvest , i ja se cudim. Ali mislim da cu uspjeti u naumu da to sredim na nacin kako sam opisao.

#328 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 June 2015 - 02:13

Ne vjerujem da je taj variomat daleko od multivara 2000.

Iz sljedeca 2 razloga:

- realno, skoro nitko ne kupuje mhr variomat niti ovaj iz overrangea, i stvarno su rijetkost

- a druga stvar, najvjerojatnija, je kozmeticke prirode jer su na minarelli variomate odjednom poceli urezivati takve utore, a radi se o istim variomatima.


Meni se cini da nemaju svi multivari koje imam te utore, a radi se o istim variomatima i na svakom pise 9021. I ja sam se u pocetku obradovao da sam dobio fensi robu, medjutim kalote su iste, kanali variomata, vanjski promjeri takodjer. Performanse iste

A oblikovog variomata je prica za sebe, vanjski promjer mu ne bi smio smanjivati iz razloga sto je multivar sposoban izbaciti remen do vrha

Edited by dajteh, 24 June 2015 - 02:15.


#329 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 June 2015 - 10:03

ti utori su balans, i predpostavljam da ih fabrika naknadno urezuje na mestima gde mašina kaže da je potrebno

vidi, ako je oštećen ili poguljen sa jedne strane, onda ne vredi da rizikuješ, ok aluminijum je jasno da nije neki teret, mnogo su veći problem loše potrošene rolnice, ali opet zašto stavljati na kocku ležaj radilice ili celu osovinu bez potrebe...

ja bi njega u oglase lansirao za isto tako pristupačne pare i odmah zaboravio, taman i preko ambicija koje imam da nešto popravljam....

#330 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 24 June 2015 - 11:07

Hm slazem se s tobom Mario. Doduse ja bi to probao sredit, medjutim, kao sto kazes, rizik je prevelik. Nista, sada cu probati kako ide ovako nastiman karburator na ful gasu da vidim da li se krajnja sta popravila. Ako nije, onda mi je pametnije mozda uzeti sekundar sa LC piaggio, nego multivar.
Edit: Utori definitivno nisu nikakav balans, jer su svi identicni i tocno na istom razmaku znaci na 120 stupnjeva u kruznici. Mislim da je to stavljeno mozda radi boljeg hladjenja ili nesto takvo.

Edited by mrgood, 24 June 2015 - 11:10.


#331 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 June 2015 - 11:28

aha moguće, ja sam ih viđao ne nekim modelima, mada kod mene na MHR 2000 ne postoje

#332 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 June 2015 - 23:13

Serijski ima izbocina, onda polini voli raditi u velikom broju. Povecava se povrsina za odvodjenje topline, a i doprinosi samoj cvrstoci variomata.

#333 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 July 2015 - 00:40

Mali update po pitanju maksimalne brzine: Prijatelj ima NRG-a cini mi se 2007 ili 2008 godiste. Na njemu je digitalni sat. Neki dan smo se vozili i na jednoj ravnici od cca kilometar i pol ja njega preteknem, cuo sam da drzi ful gas ali pretekao sam ga sa prilicnom razlikom tj. isao sam brze od njega sigurno 15 tak km/h jer sam ga ostavio iza sebe cca 300 metara. Kad smo stali, ja ga pitam koliko je vozio, kaze on da mu je pisalo 82 km/h. E sad, da li njegov digitalni sat toliko laze u plus, ili moj laze u minus, ja ne znam, ali ja kad sam ga preticao moja kazaljka je bila na 85 km/h. Nemoguce je nekoga tako preteci kao sto sam ja pretekao njega sa samo 3 km/h razlike. Moram podhitno izmjerit svoju maksimalnu sa GPS-om.

Edited by mrgood, 09 July 2015 - 00:40.


#334 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 09 July 2015 - 00:49

Naravno da lazu debelo...treba samo izmeriti ko je u plusu a ko u minusu

#335 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 July 2015 - 01:10

Svakako cu izmjerit GPS-om brzinu. I naravno, cim zahladi (nece tako skoro), probat cu ponovo sa onom gumom zatvorit ulaz u airbox na 22 mm i stavit diznu 78 da vidim da li ce se dat postelat tako.

Edited by mrgood, 09 July 2015 - 01:10.


#336 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 July 2015 - 16:44

Na toj brzini nrg power bi trebao lagati oko 8kmh, preko 10 sigurno ne. Meni svi digitalci isto pokazuju, jer stvar je vrlo jednostavna, svaki puz je genericki napravljen i okida u istom trenutku, taj impuls dolazi u sat koji je precizan brojac impulsa i baca na digitalni sat brojeve. Kod analognih ima vise faktora koji mogu poremetiti tocnost, a kod digitalca je to ipak jako pouzdano.

Ali 82kmh na poweru je grehota, pod hitno otvoreni auspuh i multivar, mora 100 prebacivati svaki dan :D

#337 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 July 2015 - 23:07

Onda sam po tome ja isao barem 95 po njegovom satu jer sam ga pretekao bez problema. Znaci da mi skuter ipak ide oko 90 realne brzine, sto je sasvim normalno za piaggio AC skuter, cak i sa kitom. Jer ja i kad idem nizbrdo ne mogu brze, prijenos mi ne da.

#338 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 July 2015 - 01:44

Ma uporedis po GPS-u i onda si siguran. Svaki sat je prica za sebe :)

#339 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 July 2015 - 01:54

Zasto ne 90kmh, jer do neki dan sam imao powera zracno hladjenje i razvukao sam ga 93kmh po gpsu. Ubacio sam mu multivar i yasuni Z auspuh

#340 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 10 July 2015 - 10:00

Druga prica je sa multivarom,kod mene je sve original, i variomat i prijenos. Igrat cu se s tim kad malo zahladi





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users