Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3541 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 April 2015 - 17:41

Heh, nije moja, malo lici al samo malo. Od cega je ta tabla, nije od SRke, mogla bi biti od nekog superbajka, mozda RSV4, ali svakako je siromasnija od SRkine, mada mi se svidja osvetljenje. Neznam sta je onaj manji prsten, onaj veci je standardni slajder centralne opruge, bar mi se cini, nije bas dobar ugao na slici pa nisam siguran.
Za Pezoa znam da ima TSDI al koliko znam samo horizontalni, ne i vertikalni, no sve je moguce, mozda je to neka nova serija.

#3542 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 April 2015 - 17:47

Ni meni nije jasno sta je radio sa slajderom.

Evo link od vertikale:



A vidi sta sam nasao u ovom linku: http://www.apriliafo...html#post463700

ovo mi je interesantno: "Oni su isporučena s Apriliji sa sljedećim verzijama, 2.7 2.8.2 I prema kraju, čak i uz 2.83.1 nepoznato stajao 2013/2014. Ali mislim 2,80 (zato vidi tekst dolje) Razlike su sljedeće. 25 km / h Brzina limitator ide na oko 60 km / h. 45 km / h Brzina limitator ide na oko 70 km / h. Derestict / developer mode (otvoreni i puni snage) verzije u detalje: 2.1.0 . do 2.5.0 imaju benzinsku pumpu vrijeme rada na početku + -4Sekunden 2.6.1 . do 2.8.3.1 imaju benzinsku pumpu vrijeme rada na početku + -8Sekunden 2.8.0 čini oko 0,1 ~ 0 2. više od HP 2.8.2 glasno testa. (Najstabilnija od svih.) 2.8.3.1 za SAD i Kanadu Švicarska EU programa (puni snage) nije problem u tome, da je / mucaju za gušenje može pojaviti na širom otvorena gasa. Softver radi kao da gas samo bi 95%. ( Što ne znači da je to samo otvoren do 95% ) od motora dobiva previše goriva, a time je mucanje "utopio".

Meni oba ecua od purejeta rade 4 sec, a 2 od ditecha rade po 8 sec.


#3543 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 April 2015 - 22:23

I moji, oba, rade oko 4 sekunde (rad AC pumpe). Kamo srece da rade 2 sec.

#3544 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 April 2015 - 22:56

Ovo Stage6 kvacilo pocinje da me zeza. Dok je sve hladno, hvata tj krece sa mesta na 5k, i to veoma ostro, prosto hoce da odlepi prednji tocak, drzi dobro i ne proklizava, deluje sve ok, ali kad se samo malo zagreje, iako je napolju hladno, nakon kratke voznje pa gasenja, pa pri ponovnom paljenju, start je na 4k. Nisam pametan, u cemu je fora. Pia blok inace ima odlicno hladjenje prenosa, tu nebi trebalo da bude problem, ispada kao da bele oprugice kvacila naprasno omeksaju, a nove su. Moracu da ih presaltam u drugi, tvrdji polozaj na lamelama, pa cu da vidim kako se ponasa. Dzaba sva snaga i obrtni momenat masine, 4k je malo prenisko.

#3545 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 April 2015 - 23:04

Hehe, ne zeza kvacilo..
Oš da platis pice na sledecem skupu?
Meni se isto desilo, al sam odma' našo krivca..

#3546 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 April 2015 - 23:07

View PostAcaPostar, on 07 April 2015 - 23:04, said:

Hehe, ne zeza kvacilo..
Oš da platis pice na sledecem skupu?
Meni se isto desilo, al sam odma' našo krivca..
Castim Aco, samo reci, da ne serafam 5 puta istu stvar.

#3547 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 April 2015 - 23:12

Mozda je prejaka smesa pa kad se ugreje nema snage..

#3548 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 April 2015 - 23:22

da da prejaka, popustila je opruga u čašici pa sag gura 3,5 bara umesto 3,1 ... haha

#3549 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 April 2015 - 23:22

Salim se ja, ja prvi dugujem..

Kreces iz druge ili trece kad se ugreje centralna opruga..

Kvacilo se vrti na primaru i njegove oprugice treba da se suprotstave nekoj odredjenoj sili.
Na 5k na radilici sa remenom koji stoji normalno, recicemo da je odnos multivara 7,2:1 i to mu dodje oko 700obrtaja na primaru i tada te oprugice popustaju i kvacilo krece..

Kada remen ne stoji dobro za start, odnosno ugreje se centralna, on upada u polutke i imamo drugu ili trecu brzinu koja je otprilike 6,5 ili 6:1 pa je tada kvacilo vec na nekih 850obrtaja i odavno lepi, sto u praksi izgleda kao da si dao gas na 6k obrtaja..

Celo leto sam se pitao kako je moguce da mi je kvacilo nize kad se zagreje..

Posle stavljanja duzeg kajisa, nisam ga stelovao platnama i znam da nemam dobar start ali sam primetio da i kvacilo vise ne hvata na 5,5k vec na 4k!

Znaci poenta da se nasto promeni grejanjem, dal je premekana centralna ili specijal klizi.. koju centralnnu vozis sada?


#3550 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 April 2015 - 23:35

Aco, centralna je Malossijeva bela, nije pretrcala posteno 500km, remen je nov Malossi special. Razumem sta hoces da kazes, i to ima smisla kad su komponente vec pretrcale postenu kilometrazu, ali ovo je sve jos "pod garancijom" pa nebi smelo da pravi problem, pogotovo sto se to desava posle 3-4 km gradske voznje, od posla do kuce. Kad se pre moze zagrejati a napolju jedva 10 stepeni. Sledeca zanimljiva stvar je sto kvacilo pri usporavanju odlepi tek kad brzina padne na 15kmh i skoro pa na ler, tj na oko 3k, dotle masina koci kao da je sa klasicnim menjacem, a PJet bas koci kad se skroz pusti gas jer ne ubrizgava ni mrvu goriva dok ne padne na 2k.

#3551 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 April 2015 - 23:42

To je to, mekana centralna za tvoj setup. Verovatno specijal proizvodi vece trenje i samim tim grejenje, cim bela ne stigne da izgura remenicu nazad i vrati remen u nizu brzinu kad usporavas, zato kasno i raskupluje..

Ne zaboravi da ti je motor sad pun snage, vreme je da probas jacu, odnosno drugu boju centralne :)

Znamo da ozbiljniji setupi voze svelo ljubicastu, zelenu pa i crvenu, ja se nisam ranije zanimao za tvrdoce pa ne znam al vidim sta drugi voze, sacekacemo da i oni daju sud. A bela je za serijale uz multivar, ti imas duplo vecu snagu od serijale.

#3552 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 April 2015 - 23:49

Da, al ako stavim jacu, moram i teze rolnice, a ove Dr. Pulley imam samo jedne od 7,5gr, a ne stavljaju mi se klasicne. Probacu da je malo nategnem Malossijevim zutim slajderom kog sam izbacio, mozda brze spusti remen u varijatoru. A taman sam ustelovao prenos, lepo cupa i ubrzava, a i krajnja se javila.

#3553 Josip

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoSeget Donji
  • Vozimnrg extreme

Posted 08 April 2015 - 00:34

odavno konstatirana stvar da je malossi bjela za qurac, zelena ili ljubičasta :0takoje:

#3554 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 08 April 2015 - 01:21

Gogi opruge se ne razlikuju samo po tvrdoci . Ajmo rec serijska je tvrđa od ljubicaste malosi i jaca u startu ali nakon recimo 30kmh ona ne drzi okretaje dok ljubicasta drzi , sta joj vrijedi da je tvrđa kad popusti tj. Nema konstatno drzanje ko malosijeva.
Ja sam probo i serijsku i bijelu i ljubicastu i zelenu.
Bijela ne moze ozbiljan setup drzat u rezonanciji dok ljubicasta ili u mom slucaju zelena+torsion obavljaju posao idealno.
Kad sam s bijelom dao gas okretaji u startu na 10k pa padnu ispod 9500 pa se opet malo dizu. A zelena+tc i ljubicasta startaju na 10200 odprilike i spuste do 10 minimum i tako drze od 20-100kmh

#3555 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 April 2015 - 01:38

Ja sam hebo kevu bijeloj oprugi kad sam otisao na dalek put. A ovako u normalnim uvjetima sam imao do 50kmh malo vislje okretaje, a poslje malo manje. Vozio sam je jedno vrijeme i serijska mi je ipak linearnija na kojoj sam i danas.
I manje usporava bijela nego serijska kad pustis gas.
Purejet mi je najlinearniji skuter ikada, uzbrdice, duge voznje, nema drugih brzina niti rupa u ubrzanju, najmanje se umara.

#3556 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 April 2015 - 01:40

Razlika je od masine do masine, ja ne vrtim 10+k sa Malossi sportom vec plafon 9,5k i meni tvrde centralne ne rade posao, bela mi je radila sasvim ok jer PJet ne juri rezonancu vec ima dobar obrtni momenak u celom spektru obrtaja od 5k do 10k pa meksa bela brze dize remen na varijatoru i trosi taj obrtni momenat sto mi daje odlican start i ubrzanje sa bilo kojih obrtaja da odvrnem pun gas, kao da je 4T. Samo cu zutim slajderom malo napregnuti tu Malossi belu da ojaca na nizim obrtajima i brze vrati remen.

#3557 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 April 2015 - 01:43

Ja cijenim da bi malossi zuta, koja je malo tvrdja od bijele, radila posao na tvojoj masini ako je vec opruga u pitanju.
Sad ne znam da li je boja opruge ista kao sto je za minareli

#3558 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 April 2015 - 01:44

Ta zuta bi mogla biti slicna serijskoj, koja je takodje malo tvrdja od bele.

#3559 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 April 2015 - 01:55

Od malossija ti ide ovako prema najtvrdjoj: bijela, zelena, ljubicasta, Serijska, plava.

Ljubicasta bi bila ko zuta za minarelli, tu su negdje.

#3560 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 08 April 2015 - 02:06

Izmjeri bijelu s torsionom koliko je dugacka da vidis dal ce se otvarat do kraja polutka. Posto je bijela sama po sebi vec dugacka jako.
Probaj ako te zanima zelenu malossi bez torsiona.
Meni je za moj setup bez torsiona bila premeka





12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users