

#3541
Posted 06 April 2015 - 17:41
Za Pezoa znam da ima TSDI al koliko znam samo horizontalni, ne i vertikalni, no sve je moguce, mozda je to neka nova serija.
#3542
Posted 06 April 2015 - 17:47
Evo link od vertikale:
A vidi sta sam nasao u ovom linku: http://www.apriliafo...html#post463700
ovo mi je interesantno: "Oni su isporučena s Apriliji sa sljedećim verzijama, 2.7 2.8.2 I prema kraju, čak i uz 2.83.1 nepoznato stajao 2013/2014. Ali mislim 2,80 (zato vidi tekst dolje) Razlike su sljedeće. 25 km / h Brzina limitator ide na oko 60 km / h. 45 km / h Brzina limitator ide na oko 70 km / h. Derestict / developer mode (otvoreni i puni snage) verzije u detalje: 2.1.0 . do 2.5.0 imaju benzinsku pumpu vrijeme rada na početku + -4Sekunden 2.6.1 . do 2.8.3.1 imaju benzinsku pumpu vrijeme rada na početku + -8Sekunden 2.8.0 čini oko 0,1 ~ 0 2. više od HP 2.8.2 glasno testa. (Najstabilnija od svih.) 2.8.3.1 za SAD i Kanadu Švicarska EU programa (puni snage) nije problem u tome, da je / mucaju za gušenje može pojaviti na širom otvorena gasa. Softver radi kao da gas samo bi 95%. ( Što ne znači da je to samo otvoren do 95% ) od motora dobiva previše goriva, a time je mucanje "utopio".
Meni oba ecua od purejeta rade 4 sec, a 2 od ditecha rade po 8 sec.
#3543
Posted 07 April 2015 - 22:23
#3544
Posted 07 April 2015 - 22:56
#3545
Posted 07 April 2015 - 23:04
Oš da platis pice na sledecem skupu?
Meni se isto desilo, al sam odma' našo krivca..
#3547
Posted 07 April 2015 - 23:12
#3548
Posted 07 April 2015 - 23:22
#3549
Posted 07 April 2015 - 23:22
Kreces iz druge ili trece kad se ugreje centralna opruga..
Kvacilo se vrti na primaru i njegove oprugice treba da se suprotstave nekoj odredjenoj sili.
Na 5k na radilici sa remenom koji stoji normalno, recicemo da je odnos multivara 7,2:1 i to mu dodje oko 700obrtaja na primaru i tada te oprugice popustaju i kvacilo krece..
Kada remen ne stoji dobro za start, odnosno ugreje se centralna, on upada u polutke i imamo drugu ili trecu brzinu koja je otprilike 6,5 ili 6:1 pa je tada kvacilo vec na nekih 850obrtaja i odavno lepi, sto u praksi izgleda kao da si dao gas na 6k obrtaja..
Celo leto sam se pitao kako je moguce da mi je kvacilo nize kad se zagreje..
Posle stavljanja duzeg kajisa, nisam ga stelovao platnama i znam da nemam dobar start ali sam primetio da i kvacilo vise ne hvata na 5,5k vec na 4k!
Znaci poenta da se nasto promeni grejanjem, dal je premekana centralna ili specijal klizi.. koju centralnnu vozis sada?
#3550
Posted 07 April 2015 - 23:35
#3551
Posted 07 April 2015 - 23:42
Ne zaboravi da ti je motor sad pun snage, vreme je da probas jacu, odnosno drugu boju centralne

Znamo da ozbiljniji setupi voze svelo ljubicastu, zelenu pa i crvenu, ja se nisam ranije zanimao za tvrdoce pa ne znam al vidim sta drugi voze, sacekacemo da i oni daju sud. A bela je za serijale uz multivar, ti imas duplo vecu snagu od serijale.
#3552
Posted 07 April 2015 - 23:49
#3553
Posted 08 April 2015 - 00:34

#3554
Posted 08 April 2015 - 01:21
Ja sam probo i serijsku i bijelu i ljubicastu i zelenu.
Bijela ne moze ozbiljan setup drzat u rezonanciji dok ljubicasta ili u mom slucaju zelena+torsion obavljaju posao idealno.
Kad sam s bijelom dao gas okretaji u startu na 10k pa padnu ispod 9500 pa se opet malo dizu. A zelena+tc i ljubicasta startaju na 10200 odprilike i spuste do 10 minimum i tako drze od 20-100kmh
#3555
Posted 08 April 2015 - 01:38
I manje usporava bijela nego serijska kad pustis gas.
Purejet mi je najlinearniji skuter ikada, uzbrdice, duge voznje, nema drugih brzina niti rupa u ubrzanju, najmanje se umara.
#3556
Posted 08 April 2015 - 01:40
#3557
Posted 08 April 2015 - 01:43
Sad ne znam da li je boja opruge ista kao sto je za minareli
#3558
Posted 08 April 2015 - 01:44
#3559
Posted 08 April 2015 - 01:55
Ljubicasta bi bila ko zuta za minarelli, tu su negdje.
#3560
Posted 08 April 2015 - 02:06
Probaj ako te zanima zelenu malossi bez torsiona.
Meni je za moj setup bez torsiona bila premeka
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users