Mario, sad već razmišljam o "šteli" air kompresora, sve vreme pokušavam da provalim kako to da pravi baš 5 bara, a nema regulator, pa sam došao do zaključka da je kalibrisan rupom u izlazu ka fitingu za crevo. Osim klipića fi 25,33mm i membrane pritisnute oprugom koja služi kao izduvni ventil, druge mehanike nema. Štos je u tome što uvek drži isti pritisak bez obzira na broj obrtaja, kako? Jedino što mi je palo na pamet je prečnik rupe na izlazu, ponaša se kao dizna.


#3741
Posted 29 May 2015 - 00:26
Mario, sad već razmišljam o "šteli" air kompresora, sve vreme pokušavam da provalim kako to da pravi baš 5 bara, a nema regulator, pa sam došao do zaključka da je kalibrisan rupom u izlazu ka fitingu za crevo. Osim klipića fi 25,33mm i membrane pritisnute oprugom koja služi kao izduvni ventil, druge mehanike nema. Štos je u tome što uvek drži isti pritisak bez obzira na broj obrtaja, kako? Jedino što mi je palo na pamet je prečnik rupe na izlazu, ponaša se kao dizna.
#3742
Posted 29 May 2015 - 00:36
#3743
Posted 29 May 2015 - 01:25
#3744
Posted 29 May 2015 - 09:07
koliko je duboka rupa koja se buši ? i kog je prečnika
#3745
Posted 29 May 2015 - 09:17
Danas ću to pokušati premeriti što je moguće preciznije. A možda iskopam i na netu ako je neko već rasturao air kompresor.
#3746
Posted 29 May 2015 - 09:50
al koja je sprega sa brojem obrtaja, kako su regulisali regulaciju pritiska vazduha... ?
#3747
Posted 29 May 2015 - 10:30
Mario, on 29 May 2015 - 09:50, said:
al koja je sprega sa brojem obrtaja, kako su regulisali regulaciju pritiska vazduha... ?
#3748
Posted 29 May 2015 - 11:33
#3749
Posted 29 May 2015 - 12:39
#3750
Posted 01 June 2015 - 10:21
Spušeno sa 8,5 na 8,2 bara, trokiranje i dalje prisutno, u meri koja zavisi od spoljnje temperature.
Zatim spušten na 8 bara, malo je manje ali i dalje prisutno.
Sledeći pokušaj je sa 7,8 bara, i dalje se dešava ali sporadično, bez pravila, što me sad već nervira.
Osim toga, sa manje pritiska pada i snaga tako da je sad mašina mrzovoljna na višim obrtajima, treba više vremena da dosegne 9,5k u ubrzanju.
Odrađeni su i uporedni testovi Leo vs SC08. SC08 na ovom konceptu ima ravnomerniji obrtni moment kroz ceo spektar obrtaja, gde se sasvim pristojno vrti na 9,5k a dobaci i 10k.
Leo pak, osim prekidanja i trokiranja do 6k ni kasnije kroz ubrzanje nije jači od SCa osim u krajnjim obrtajima, 9,5-10k gde je za mrvu življi od SCa.
Iz svega ovoga mogu samo da zaključim da Leo definitivno ne radi dobro na ovom konceptu kanala i da PJet-u više odgovara veći ugao izduva sa manjom površinom nego povećanje površine bez ili sa malo povećanja ugla.
Trebalo bi pokušati pomeriti ugao izduva na viši ali ne dirati ga u širinu, mislim u odnosu na standard nedirnute prelivne. Ali takav koncept više nemam na mom Malossi cilindru pa se tu ne može ništa uraditi, ali je zato tu novo zamorče Malossi 2, koji će biti 47,8mm i tu se može pokušati drugi koncept.
Osim razlike u konceptu ta dva auspuha, razlika je i u prečniku izduvne grane-lule, SCova je 20mm a Leova mislim 22mm (ako se sad dobro sećam, nije ni bitno, proveriću) znači SCova je manjeg prečnika od početka pa tako i na konusu do samog ulaska u auspuh, što očigledno više prija PJetu, gde klasična rezonancija ne igra istu ulogu kao sa karbom, ustvari, u PJ konceptu, auspuh vraća samo sagorele gasove bez prisustva smese, što donosi povećanje količine negorivih gasova a količina ubrizgane smese je ista bez obzira na rezonancu, što dovodi do toga da u rezonanci smesa postaje mnogo siromašnija nego van rezonance, pa ako podesim da je dobra u rezonanci, onda na početku i van rezonance smesa postaje prebogata, što izaziva trokiranje i prekidanje, pa kako se približava špicu rezonance, smesa postaje optimalnija i mašina bolje radi, tj isporučuje više obrtnog momenta. Zato sa Leo-m nastaje problem sa pritiskom 8,5 bara na obrtajima od 2-6k gde je van bilo kakve rezonance, dok u špicu rezonance radi sasvim prihvatljivo. U takvoj situaciji, rešenje je SC08 koji ima ravnomerniji powerband pa je motor voziv na svim obrtajima, ili u varijanti sa ZX-Rom, gde se treba nategnuti kvačilo da kreće min. na 7k i da se prenos podesi da se kroz ubrzanje vrti na 10k, ali tu ovaj koncept Malossija završava pa je besmisleno.
Zaključak: Sa ovakvim konceptom termogrupe SC08 radi bolje i ravnomernije zbog jako širokog powerbanda. LeoVince ZX-R ostaje i dalje na klinu do neke ozbiljnije alunikasil termogrupe koja će se vrtiti na 10-11k u špicu.
#3751
Posted 01 June 2015 - 10:48
#3753
Posted 01 June 2015 - 12:56
Znam, sad ces reci, nije za grad i voznju 30-50 iza nekog vozila, ali ako se pokaze ok, onda cela ova teorija o uglovima i nemoci pj pada u vodu..
#3754
Posted 01 June 2015 - 15:36
AcaPostar, on 01 June 2015 - 12:56, said:
Znam, sad ces reci, nije za grad i voznju 30-50 iza nekog vozila, ali ako se pokaze ok, onda cela ova teorija o uglovima i nemoci pj pada u vodu..
Ova teorija je izvučena iz svih dosadašnjih iskustava sa PJetom sa ovom koncepcijom kanala Malossija 1. SC je tu car, čupa na svim obrtajima bez pardona baš zbog širokog powerbanda, ali umerenog uticaja rezonance. Leo će ipak morati sačekati neki drugi koncept portova, a opet iz mog iskustva, poučen stock termogrupom 50 koja je koncipirana prilično visoko uglovima, PJ normalno radi i sa rezonom, konkretno sa Trekom ali sa nešto bogatijom smesom, dok sa 70ccm to sve ne pije vodu sa ovim uglovima.
I SC08 ide na 10k, verovali ili ne, taj auspuh se drukčije ponaša na PJetu nego na karbu, samo mrvu je slabiji na 10k od Lea, al je zato jak od podruma do 9,5k i to odlično radi. Možda bi mogao probati platnom smanjiti protok na ulasku u top LeoVincea, kao što sam probao na Treku, jer se na Treku osetilo blago poboljšanje. Leo je još uvek na mašini pa bi mogao probati, imam vremena dok SCa ne izlečim od "velikih boginja" sav je u plikovima jer sam spržio novu farbu na skupu u NS, nisam je baš dobro zapekao jer nisam imao vremena, ovog puta ću ga uraditi polako na tenane, dok se Leo voza i experimentiše... a onda opet SC08 ide na posao. Koliko god ja želeo da ostane Leo, SC se opet sam nameće kad je PJet u pitanju.
Zlo je sad što sam se privikao na dubok i nešto glasniji zvuk LeoVincea, zvuči kao da je 125ccm a ne 70, a SC se čuje ko komarac

#3755
Posted 01 June 2015 - 16:16
Ovaj moj nebih dirao.
#3756
Posted 01 June 2015 - 16:37
Kazem, ako se pogodi da ima snage na 10,5k i da vuce ravnomerno i silovito od trenutka kad zalepi kvacilo, sve price oko uglova na PJ padaju u vodu. Znaci isto je sve kao i na karbu, samo je pitanje koji spuh za sta koristiti i kako prema njemu stelovati ostale komponente

#3757
Posted 01 June 2015 - 16:51
#3758
Posted 01 June 2015 - 19:07
#3759
Posted 01 June 2015 - 21:44
Evo sta se desi, a cesce ako se duze vozim, recimo na 3/4 gasa drzim i sve je ok, kad ocu naglo dodati gas kao da proguta emulziju i onako ostane bez gasa, ponekad pukne i sastavi po punom gasu.
Znaci ZX unosi nestabilnost u rad pri odredjenom gasu, temperaturi.
#3760
Posted 01 June 2015 - 23:26
dajteh, on 01 June 2015 - 21:44, said:
Evo sta se desi, a cesce ako se duze vozim, recimo na 3/4 gasa drzim i sve je ok, kad ocu naglo dodati gas kao da proguta emulziju i onako ostane bez gasa, ponekad pukne i sastavi po punom gasu.
Znaci ZX unosi nestabilnost u rad pri odredjenom gasu, temperaturi.
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users