

#3781
Posted 03 June 2015 - 16:02
Nekako mi se namece zakljucak da svaki duva, moguce da drzi dok je novo ali ne traje mnogo.
#3782
Posted 03 June 2015 - 16:10
#3783
Posted 03 June 2015 - 20:38
#3785
Posted 04 June 2015 - 01:38



Spolja izgleda odlično, šteta što ne može ostati ovakav jer bi počeo rđati brzo, pa će ipak biti ofarban u termo mat crnu boju. Cile se nije usudio da ga peskari iznutra da ne ošteti čelo ili donji deo cilindra koji moraju biti savršeno ravni kako bi dihtovalo sve po PSu, pa ću morati da to rešim hemijom.
#3786
Posted 04 June 2015 - 02:25
Sad izgleda ovako.




Ipak sam mu dao malo sive metalik, čisto da se razlikuje od M1.

Samo radi poređenja, ovako je izgledao pre 3 dana

Sad se još samo čeka klip pa kod Špankusa na bušenje, a onda.....
#3787
Posted 04 June 2015 - 11:40

#3788
Posted 04 June 2015 - 12:06
Grale, on 04 June 2015 - 11:40, said:

#3789
Posted 05 June 2015 - 12:00

Probao sam da smanjim pritisak na 8,2 bara i dobio ovaj rezultat... na 10200rpm
Zamenjena svećica, ostala platna na topu ZX-Ra. Moram da primetim da je sad mašina mnogo življa u ubrzanju, mnogo lakše dostiže krajnju, mnogo linearnije ubrzava, čak je iznenađujuće koliko je jača u celom rasponu obrtaja, i na kraju prebacila 10k, što me je baš iznenadilo. Eh kad bi dobacila 11k... al biće i toga, sa nekim narednim cilindrom, možda i sa M2.
Attached Files
#3790
Posted 05 June 2015 - 12:41
Svaka cast! Sad vec postaje ozbiljnije

Da rezimiramo, koje si sve pritiske probao sa ovom konfiguracijom lea?
#3791
Posted 05 June 2015 - 13:48
AcaPostar, on 05 June 2015 - 12:41, said:
Svaka cast! Sad vec postaje ozbiljnije

Da rezimiramo, koje si sve pritiske probao sa ovom konfiguracijom lea?
Mislim da je ovo plafon mogućnosti ovog M1 (Malossi sport prvi) a danas očekujem da stigne klip Malossi 47,8 pa ide na bušenje ovaj M2 (Malossi drugi) a stiže mi i PRC od Maria pa treba i to isprobati pre turpije po M2.
Polako se približavam ozbiljnijim performansama kroz ove experimente dok se ne dođe do zaljučka do koje se granice sme ići zbog ubrizgavanja. A onda bi mogao leći jedan malo ozbiljniji alunikasil tipa MHR Replica ili nešto slično. No tu je onda problem radilica, trebalo bi već neka sa punim polutkama za PJet, a to je već preskupo.
I dalje razmišljam o indirektnom ubrizgavanju, i tu moram da te pitam imaš li nekih iskustava i saznanja o diznama-brizgaljkama iz auta, tražim neku relativno malih dimenzija da mogu da je ušrafim u lulu usisa?
#3792
Posted 09 June 2015 - 13:57

Sutra treba da bude gotov i Zilketov cilindar, pa ću poslikati kako je to Špankus uradio.
S druge strane, problem koji sad imam na leru i niskim obrtajima počinje da eskalira, sve gore radi, nemirnije, troksa, prekida, al kad odvrnem gas ide besprekorno. Trenutno je uvrnuta Brisk klasična svećica AR12YS, na početku je radila solidno, a sad, iz dana u dan sve gore. Nemogu više da dokučim dali me svećica zeza ili je popustila neka viton gumica u kućištu dizni pa benzin pod pritiskom 8,2 bara na leru nekako prođe mimo benzinske dizne do air dizne pa ova ubrizgava prebogatu smesu umesto siromašnu kako je predviđeno. Prvo ću proveriti boju svećice nakon rada na leru, pa ako bude garava znam šta mi je činiti, smorni posao skidanja celog sistema ubrizgavanja, što iziskuje skidanje plastika, svih osim njuške, a ima da se šerafa da pop**dim. Čak i bez plastika je nepristupačno u 3pm.
Kako god, ovo moram da rešim, taman sam nabo zavidne performanse koje se mogu izvući iz ovog gusanog Malossija, taman je ZX-R počeo da radi, al jbni Marfi u saradnji sa gremlinima još nije otišao na godišnji, negde daleko, dabogda otišao u drugu galaksiju, sad mi je već dosta fantomskih problema.
#3793
Posted 10 June 2015 - 12:42
#3794
Posted 10 June 2015 - 13:24

#3795
Posted 10 June 2015 - 13:56
zilke17, on 10 June 2015 - 13:24, said:


Što se tiče SRke, danas joj ne gine rasturanje, ovako se ne može voziti, a i više troši na malom gasu nego na full-u, rasipa živo gorivo. A još se ja čudim ovih dana gde mi nestaje gorivo, nemoguće da troši preko 3 a ceo tank ispario za 100km.
#3796
Posted 10 June 2015 - 16:17
Moj nrg je crko neki dan kad sam ga iznajmio prijatelju na voznji. Otisla pumpa goriva, i jos mu posaljem rezervnu koja je ispravna bila na 2 skutera radila, i pazi namontiraju je na nrga i ne radi ta pumpa nema tlaka vise.
I jedna zanimljivost, nikad mi skuter nije crkao zimi, proljece ni jesen, samo ljeti

#3797
Posted 11 June 2015 - 02:10

....
Prosto, nemam ni volje da pišem, rezultat je poražavajući. Celo popodne i do kasno u noć sam pokušavao pronaći grešku, sve što mi je palo na pamet sam uradio, ali mašina i dalje troksa, čak u jednom momentu sam izgubio pritisak iz air kompresora, nemam pojma kako i zašto, nisam ni pipnuo kompresor, samo je zatajio, neće da napumpa više od 2 bara. Skidao sam komplet kućište dizni, proveravao dali pušta benzin mimo dizne, ni mikron nije prošao, suvo kao barut, a na verglanje benzinska dizna šprica 2 metra u vis tanak mlaz kao čioda u impulsima, zamenio gumice između benzinske i air dizne, čak sam izbacio water trap cediljku, koja zaista dobro radi posao, u prostoru između dizni nije bilo mrva emulzije, sve čisto ko apoteka. Bio sam prinuđen da pritisak vazduha dovedem sa kućnog kompresora, jedva je sastavila i upalila ali i dalje radi nenormalno. Sve moguće svećice sam isprobao, sve isto rade. Nakon par minuta rada uz pomoć kućnog kompresora, air kompresor na mašini je duvao napolje bez creva, i pljuckao emulziju, klasično. Posle sam ga spojio direktno crevom na kućište dizni, i nakon dužeg vreglanja mašina sastavila, radi i na njen kompresor, ali opet isto, trokira kao i pre. Pritisak je na 8,2 bara, nisam dirao jer je sa tim dobro radila. Probano je i drugo rezervno kućište sa benzinskom diznom ali još gore, viton gumica mala na kraju dizne nije baš u formi pa malo propušta, ali dizna je ok. Nemam više ideja, sve gledam ka elektronici, ali kako posle radi i vrti 10k, da je do nje tj ECU ili Malossi TC-a zezalo bi na svim obrtajima. Za danas dosta, smorio sam se do patosa, sutra ću prikopčati originalni ECU da i to eliminišem.
Da ne zaboravim, premerio sam otpor air dizne, crvene, te koja je u mašini, otpor je 1,4-1,5 ohm, skoro isto kao i plava, a da podsetim, ona oprljena je 1,1 ohm. Da nije problem izvaditi air diznu bez skidanja glave, zamenio bih je sa ovom oprljenom, ali imam još jedan problem, treba mi komplet viton gumica, bez toga ne menjam, jer ako oštetim postojeće, ugasio sam.
Nastavak sutra, SRka je ostala razbucana na terasi, tu mi je bilo najzgodnije da radim jer imam LED reflektor od 30W pa se sve vidi kao u operacionoj sali.


Gremlini se zavukli negde, ne mogu da ih izvijam, zezaju pa ubijaju, al pronaći ću ih ja pa kad ih poprskam totalcem...
Eto bruke, džaba sve znanje i iskustvo stečeno, osećam se kao kreten, prosto nemam više ideja.. možda sutra kad prespavam... možda sam nešto prevideo, al svakako sam

#3798
Posted 11 June 2015 - 03:01
Ako sam dobro skontao tebi pusta pritisak negdje? Da nije mozda neko crijevo u pitanju?
#3799
Posted 11 June 2015 - 07:57
Tako je mene jedan sa fergazerom izludio na maksimalu, sutno sam ga u cosak nek stoji mjesec ipo dana. Na kraju glupe karike. I jesi znao da purejet moze raditi sa manjom kompresijom nego karb?
#3800
Posted 11 June 2015 - 09:10
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users