Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3781 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 June 2015 - 16:02

Nema problema, i ja sam se zavlacio kod nrga mc3 malo je slo, ali spricnuo sam i duva, a normalno ide.

Nekako mi se namece zakljucak da svaki duva, moguce da drzi dok je novo ali ne traje mnogo.

#3782 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 June 2015 - 16:10

Pa nebi smelo nikad, jer pored teflona su još one dve viton gumice, mala iza teflona i velika koja dihta diznu na glavu, nemoguće da su svi loši. Ajd proveri jel pušta balončiće kad ugasiš mašinu. Ako je iz glave tj kompresionog prostora onda će stati, ako nastavi onda je iz kućišta vazduh iz air kompresora.

#3783 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 June 2015 - 20:38

Iz kompresionog prostora je, ali gumice ne izgaraju, to me cudi.

#3784 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 June 2015 - 22:24

View Postdajteh, on 03 June 2015 - 20:38, said:

Iz kompresionog prostora je, ali gumice ne izgaraju, to me cudi.
I mene čudi, ti vreli gasovi od sagorevanja bi spržili sve ako negde procure.

#3785 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 June 2015 - 01:38

Večeras mi stigao Malossi 2 sa peskarenja, Cile ga sredio u firmi. Trenutno izgleda ovako.

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Spolja izgleda odlično, šteta što ne može ostati ovakav jer bi počeo rđati brzo, pa će ipak biti ofarban u termo mat crnu boju. Cile se nije usudio da ga peskari iznutra da ne ošteti čelo ili donji deo cilindra koji moraju biti savršeno ravni kako bi dihtovalo sve po PSu, pa ću morati da to rešim hemijom.

#3786 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 June 2015 - 02:25

Hemija je uradila koliko je moglo, pokušaću još sutra antirostom. Morao sam odmah da ga ofarbam jer je već počeo da žuti od rđe, tj hemija je započela proces, pa da ga zaštitim.

Sad izgleda ovako.


Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image


Ipak sam mu dao malo sive metalik, čisto da se razlikuje od M1.

Posted Image

Samo radi poređenja, ovako je izgledao pre 3 dana

Posted Image


Sad se još samo čeka klip pa kod Špankusa na bušenje, a onda.....

#3787 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 04 June 2015 - 11:40

Jbt ja mislio da si repliku nabavio, a ono cilindar ispjeskaren :D

#3788 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 June 2015 - 12:06

View PostGrale, on 04 June 2015 - 11:40, said:

Jbt ja mislio da si repliku nabavio, a ono cilindar ispjeskaren :D
Eeee, bilo bi diivno da je replika. Al nema veze, ovaj će pod turpiju na veće uglove da vidimo kako će PJet to prihvatiti. A replika možda jednog dana, ili čak MHR team ako se pokaže da jači cilindri rade korektno na PJ.

#3789 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 June 2015 - 12:00

Mili, puzi, primiče se midrace-u :D
Probao sam da smanjim pritisak na 8,2 bara i dobio ovaj rezultat... na 10200rpm
Zamenjena svećica, ostala platna na topu ZX-Ra. Moram da primetim da je sad mašina mnogo življa u ubrzanju, mnogo lakše dostiže krajnju, mnogo linearnije ubrzava, čak je iznenađujuće koliko je jača u celom rasponu obrtaja, i na kraju prebacila 10k, što me je baš iznenadilo. Eh kad bi dobacila 11k... al biće i toga, sa nekim narednim cilindrom, možda i sa M2.

Attached Files



#3790 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 June 2015 - 12:41

Ehh da imas mogucnosti da u voznji na 10k pomeras po malo pritisak i trazis sta mu treba..

Svaka cast! Sad vec postaje ozbiljnije :)

Da rezimiramo, koje si sve pritiske probao sa ovom konfiguracijom lea?

#3791 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 June 2015 - 13:48

View PostAcaPostar, on 05 June 2015 - 12:41, said:

Ehh da imas mogucnosti da u voznji na 10k pomeras po malo pritisak i trazis sta mu treba..

Svaka cast! Sad vec postaje ozbiljnije :)

Da rezimiramo, koje si sve pritiske probao sa ovom konfiguracijom lea?
Ee Aco, sve vreme mi se vrti u glavi kako napraviti da mogu jednostavno u toku vožnje menjati pritisak, al komplikovano u 3pm. Trebalo bi naći ili napraviti neki sklop sa step motorićem i kontroler pa da taj motorić može da sabija oprugu u regulatoru tačno toliko koliko mu zadam. No sad već možda i nema potrebe, trenutno je 8,2 bara i taman je, a probano je sa 2,5 - 2,8 - 3,0 - 3,5 i na kraju 3,2 bara na regulatoru plus 5 bara iz air kompresora pa se to sabira.
Mislim da je ovo plafon mogućnosti ovog M1 (Malossi sport prvi) a danas očekujem da stigne klip Malossi 47,8 pa ide na bušenje ovaj M2 (Malossi drugi) a stiže mi i PRC od Maria pa treba i to isprobati pre turpije po M2.
Polako se približavam ozbiljnijim performansama kroz ove experimente dok se ne dođe do zaljučka do koje se granice sme ići zbog ubrizgavanja. A onda bi mogao leći jedan malo ozbiljniji alunikasil tipa MHR Replica ili nešto slično. No tu je onda problem radilica, trebalo bi već neka sa punim polutkama za PJet, a to je već preskupo.
I dalje razmišljam o indirektnom ubrizgavanju, i tu moram da te pitam imaš li nekih iskustava i saznanja o diznama-brizgaljkama iz auta, tražim neku relativno malih dimenzija da mogu da je ušrafim u lulu usisa?

#3792 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 June 2015 - 13:57

Konačno danas odnesen M2 i Malossi klip 47,8 na bušenje kod Špankusa, po mojim uputstvima. Biće 6/100 sa visokim glancom, nemojte samo odmah vikati na mene :sad: , nebih to uradio da nisam sebi već dokazao u par slučajeva. To mu dođe slično kao da je alunikasil, približno, to sam uradio i sa NRGom na 42 pa je mali išao ko F1, i radio savršeno, vožen mesec ipo nemilosrdno, i otišao novom vlasniku koji se oduševljava i danas kako ide. Prosto, karike se ne deru po "kaldrmi" već se lagano nameštaju prema glatkoj površini, a sa druge strane razrada se ne vrši na standardan način, ostavi se 2-3 sata sa prekidima da radi na leru, pa onda osrednjim gasom, tzv normalnom vožnjom bez divljanja stotinak km sa povremenim kratkim odvrtanjem punog gasa, i posle full, nema greške, proverena metoda. Trčanje karika po glatkoj površini rezultira minimalnim trenjem pa se tako mašina ne greje više u periodu razrade a i sam klip ima mnogo manje šanse da zalepi. Konačno, Malossi je to proračunao, nema preteranog širenja klipa, pogotovo u PJ varijanti. Naravno da ulje mora biti ozbiljno. Ali ovo će biti prvi put da to radim na PJetu, i čak sam siguran da će biti još bolje nego sa karbom jer je podmazivanje kod PJeta mnogo bolje nego sa karbom, cilindar i klip su konstantno namazani čistim uljem jer nema smese benzina već čist vazduh, pa nema šta da razređuje ulje i da ga sapira.
Sutra treba da bude gotov i Zilketov cilindar, pa ću poslikati kako je to Špankus uradio.

S druge strane, problem koji sad imam na leru i niskim obrtajima počinje da eskalira, sve gore radi, nemirnije, troksa, prekida, al kad odvrnem gas ide besprekorno. Trenutno je uvrnuta Brisk klasična svećica AR12YS, na početku je radila solidno, a sad, iz dana u dan sve gore. Nemogu više da dokučim dali me svećica zeza ili je popustila neka viton gumica u kućištu dizni pa benzin pod pritiskom 8,2 bara na leru nekako prođe mimo benzinske dizne do air dizne pa ova ubrizgava prebogatu smesu umesto siromašnu kako je predviđeno. Prvo ću proveriti boju svećice nakon rada na leru, pa ako bude garava znam šta mi je činiti, smorni posao skidanja celog sistema ubrizgavanja, što iziskuje skidanje plastika, svih osim njuške, a ima da se šerafa da pop**dim. Čak i bez plastika je nepristupačno u 3pm.
Kako god, ovo moram da rešim, taman sam nabo zavidne performanse koje se mogu izvući iz ovog gusanog Malossija, taman je ZX-R počeo da radi, al jbni Marfi u saradnji sa gremlinima još nije otišao na godišnji, negde daleko, dabogda otišao u drugu galaksiju, sad mi je već dosta fantomskih problema.

#3793 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 June 2015 - 12:42

Jutros krećem na posao, kresnem SRku, a ona ko razj*ban traktor, nemože da se sastavi sa sobom, ler toliko varira samo što se ne ugasi. Probam da dam gas, neće ni da čuje, samo je u par navrata opaučila na izduv, kiše ko da se prehladila. Katastrofa. Pustim je da se malo umlači, probam gas ponovo i na jedvite jade počinje da diže obrtaje, a kad je sastavila otkinula obrtaljku. Ko je ovde blesav? Izgleda da je sistem ubrizgavanja u ozbiljnom problemu, sve je gore, nadam se da neću kući perške. Nema odlaganja, danas rasturanje.

#3794 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 10 June 2015 - 13:24

Mogli smo i moj cilindar gore navedenom metodom da opeglamo na 41, jer ja sam poznat kao vrstan vozač za razradu :D pun gas nakon 10 minuta u leru okrećem... ako danas budeš nešto radio taman da vidim šta se krije sve ispod tih plastika na SRki kad ide tako dobro!

#3795 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 June 2015 - 13:56

View Postzilke17, on 10 June 2015 - 13:24, said:

Mogli smo i moj cilindar gore navedenom metodom da opeglamo na 41, jer ja sam poznat kao vrstan vozač za razradu :D pun gas nakon 10 minuta u leru okrećem... ako danas budeš nešto radio taman da vidim šta se krije sve ispod tih plastika na SRki kad ide tako dobro!
Ne smem, Mario zabranio da se tvoj cilndar polira. :D Al će zato moj da se cakli ko pasja mu*a, a videćemo rezultat na kraju, na sledećem dragu.
Što se tiče SRke, danas joj ne gine rasturanje, ovako se ne može voziti, a i više troši na malom gasu nego na full-u, rasipa živo gorivo. A još se ja čudim ovih dana gde mi nestaje gorivo, nemoguće da troši preko 3 a ceo tank ispario za 100km.

#3796 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 June 2015 - 16:17

Moguce lako da ti je propisala zelena dizna ili prosipa gorivo pored nje pukla gumica.

Moj nrg je crko neki dan kad sam ga iznajmio prijatelju na voznji. Otisla pumpa goriva, i jos mu posaljem rezervnu koja je ispravna bila na 2 skutera radila, i pazi namontiraju je na nrga i ne radi ta pumpa nema tlaka vise.


I jedna zanimljivost, nikad mi skuter nije crkao zimi, proljece ni jesen, samo ljeti :D

#3797 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2015 - 02:10

Nisam siguran da treba išta da pišem jer ništa nisam uradio, prosto me sramota. Danas sam se bacio na rasturanje plastika da bi imao što lakši pristup mašini. Nešto kasnije došao i Cile da pomogne, napatismo se ko isus al džabe, rezultat se ne nazire. Ajmo redom...

Posted Image
....
Prosto, nemam ni volje da pišem, rezultat je poražavajući. Celo popodne i do kasno u noć sam pokušavao pronaći grešku, sve što mi je palo na pamet sam uradio, ali mašina i dalje troksa, čak u jednom momentu sam izgubio pritisak iz air kompresora, nemam pojma kako i zašto, nisam ni pipnuo kompresor, samo je zatajio, neće da napumpa više od 2 bara. Skidao sam komplet kućište dizni, proveravao dali pušta benzin mimo dizne, ni mikron nije prošao, suvo kao barut, a na verglanje benzinska dizna šprica 2 metra u vis tanak mlaz kao čioda u impulsima, zamenio gumice između benzinske i air dizne, čak sam izbacio water trap cediljku, koja zaista dobro radi posao, u prostoru između dizni nije bilo mrva emulzije, sve čisto ko apoteka. Bio sam prinuđen da pritisak vazduha dovedem sa kućnog kompresora, jedva je sastavila i upalila ali i dalje radi nenormalno. Sve moguće svećice sam isprobao, sve isto rade. Nakon par minuta rada uz pomoć kućnog kompresora, air kompresor na mašini je duvao napolje bez creva, i pljuckao emulziju, klasično. Posle sam ga spojio direktno crevom na kućište dizni, i nakon dužeg vreglanja mašina sastavila, radi i na njen kompresor, ali opet isto, trokira kao i pre. Pritisak je na 8,2 bara, nisam dirao jer je sa tim dobro radila. Probano je i drugo rezervno kućište sa benzinskom diznom ali još gore, viton gumica mala na kraju dizne nije baš u formi pa malo propušta, ali dizna je ok. Nemam više ideja, sve gledam ka elektronici, ali kako posle radi i vrti 10k, da je do nje tj ECU ili Malossi TC-a zezalo bi na svim obrtajima. Za danas dosta, smorio sam se do patosa, sutra ću prikopčati originalni ECU da i to eliminišem.
Da ne zaboravim, premerio sam otpor air dizne, crvene, te koja je u mašini, otpor je 1,4-1,5 ohm, skoro isto kao i plava, a da podsetim, ona oprljena je 1,1 ohm. Da nije problem izvaditi air diznu bez skidanja glave, zamenio bih je sa ovom oprljenom, ali imam još jedan problem, treba mi komplet viton gumica, bez toga ne menjam, jer ako oštetim postojeće, ugasio sam.

Nastavak sutra, SRka je ostala razbucana na terasi, tu mi je bilo najzgodnije da radim jer imam LED reflektor od 30W pa se sve vidi kao u operacionoj sali.

Posted ImagePosted Image

Gremlini se zavukli negde, ne mogu da ih izvijam, zezaju pa ubijaju, al pronaći ću ih ja pa kad ih poprskam totalcem...
Eto bruke, džaba sve znanje i iskustvo stečeno, osećam se kao kreten, prosto nemam više ideja.. možda sutra kad prespavam... možda sam nešto prevideo, al svakako sam :angry5:

#3798 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 June 2015 - 03:01

E sta su sve napakovali ispod plastika...svaka cast pa se mozes i snaci u dzungli tih kablova.
Ako sam dobro skontao tebi pusta pritisak negdje? Da nije mozda neko crijevo u pitanju?

#3799 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 June 2015 - 07:57

Neka glupost je sigurno. Vjerujem da ces provjeriti usisne lamele, posto si njih stavljao u karbon koji ne bi smio riknuti.

Tako je mene jedan sa fergazerom izludio na maksimalu, sutno sam ga u cosak nek stoji mjesec ipo dana. Na kraju glupe karike. I jesi znao da purejet moze raditi sa manjom kompresijom nego karb?

#3800 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 June 2015 - 09:10

nisam te shvatio sad malo imaš pritisak malo nemaš... jer ima indicija gde bi mogao da gubi ? što kaže Lauda da nije opet neko crevo blentavo ili fiting...





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users