

#3841
Posted 18 June 2015 - 13:46
#3842
Posted 18 June 2015 - 13:54

#3844
Posted 18 June 2015 - 16:17
#3845
Posted 18 June 2015 - 16:24

#3846
Posted 18 June 2015 - 19:18
#3847
Posted 18 June 2015 - 20:13
#3848
Posted 18 June 2015 - 21:00
#3849
Posted 18 June 2015 - 21:56
bojan681, on 18 June 2015 - 21:00, said:
#3850
Posted 18 June 2015 - 22:34
#3851
Posted 19 June 2015 - 01:09
I imam jedno pitanje, dakle regulator pritiska ogranicava na 2.5bara, jel to znaci da bi purejet radio sa pumpom kojoj je maksimalno pritisak 2.5bara?
Po mom manometru, moram nabaviti brendirani neki pokazuje do nekih 12 bara kada se pali ventil za obaranje apsolutnog maksimuma pritiska.
Posloziti su na stol distribuciju goriva, i upaliti cu agregat na stolu posto nisam nikada imao potrebu ici toliko u detalje. I zanima me ovo sa eksternom pumpom od nekog auta, vanbrodskog motora mozda, mora postojati na ovom svijetu neka alternativa.
Edited by dajteh, 19 June 2015 - 01:21.
#3852
Posted 19 June 2015 - 03:15
#3853
Posted 19 June 2015 - 03:25
#3854
Posted 19 June 2015 - 09:05
Praktično downgrade-ovao sam mašinu na stanje kada je radila lepo ali bez nekih performansi i dobio takve performanse, očekivano, ali to prekidanje ne mogu da objasnim, što znači da nije vezano za tuning već za neki problem koji ne mogu da provalim. Moraće opet raditi osciloskop.
Nemam više ideju, smorio sam se, a imam predosećaj da je neka bezvezna sitnica u pitanju, a bulju mi pomera.
Sad ću još da probam da okačim karb pa isprobam i tu varijantu.
#3855
Posted 19 June 2015 - 09:31
Hvala na objasnjenju, javiti cu rezultate, i potraziti pumpu sa 10 bara druka.
Pogledaj ovaj link, prvi put da sam nasao purejetovu pumpu od nekog drugog proizvodjaca!!
http://www.ucalfuel....mp_assembly.asp
Edited by dajteh, 19 June 2015 - 09:34.
#3856
Posted 19 June 2015 - 09:43
E da, umalo da zaboravim, sinoć kad je već sve bilo u rastavljenom stanju pa i Malossi TC elektronika skinuta, proverene su žice i od svih samo 3 su u prolazu kroz TC elektroniku, +, - i signal benzinske dizne, ulaz-izlaz, sve ostalo je samo prosleđeno. Znači Malossi TC elektronika ne radi ništa drugo osim što produžava dobijeni signal iz ECU za okidanje benzinske dizne, nisam merio osciloskopom koliko je duži izlazni u odnosu na ulazni signal.
#3857
Posted 19 June 2015 - 09:43
#3858
Posted 19 June 2015 - 09:50
A opet ti imas manometar i vidis sta se desava s pritiskom. Jel bas striktno ukupni protisak nesmije biti ispod 7.5 bara? Jer air kompresor daje normalan zvuk motora tek od 4.5bara sto je dosta nisko za stabilan rad, a i po manualu je tako.
Jesi vidio za ove pumpe iz indije, treba se dokopati maloprodaje
#3860
Posted 19 June 2015 - 10:00
dajteh, on 19 June 2015 - 09:50, said:
A opet ti imas manometar i vidis sta se desava s pritiskom. Jel bas striktno ukupni protisak nesmije biti ispod 7.5 bara? Jer air kompresor daje normalan zvuk motora tek od 4.5bara sto je dosta nisko za stabilan rad, a i po manualu je tako.
Jesi vidio za ove pumpe iz indije, treba se dokopati maloprodaje
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users