Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3841 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 18 June 2015 - 13:46

Kad je skup u Senti?

#3842 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 June 2015 - 13:54

Hajend vikend. Sad :)

#3843 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 June 2015 - 14:16

View Postzilke17, on 18 June 2015 - 13:46, said:

Kad je skup u Senti?
Ovaj vikend. Jel ideš?

#3844 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 June 2015 - 16:17

ako ne završiš dolaziš sa Ciletom kao suvozač

#3845 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 June 2015 - 16:24

Zavrsice, ima sve delove, nece valjda dozvoliti da se PJ obruka :D

#3846 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 18 June 2015 - 19:18

Ja jedino ovako kako Mario kaze, al tesko da cu se uklopiti sa vremenom...

#3847 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 June 2015 - 20:13

Uh, evo upravo radim, kratka kafe pauza pa nastavljam. Namontirao sam Air kompresor, radi dobro, na leru je 5 bara a na malo gasa skoči i na 5,8b al na punom gasu opet padne na 5 do 5,2 bara, što mi se ne sviđa, trebalo bi da drži maksimalni pritisak. U svakom slučaju bolji od mog. Mašina radi malo bolje, prihvatljivo ali ne savršeno kako očekujem. I dalje imam curenje vazduha iz sistema, nakon gašenja pritisak vazduha lagano opada i stane na oko 3,5 bara. Definitivno imam problem sa regulatorom pritiska, sva creva i fitinzi su provereni, ostaje još samo da curi duž šerafa za štelovanje. Vratiću standardni regulator i šolju, pa ako ne curi više, to je to.

#3848 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 June 2015 - 21:00

Probaj da stavis teflon trake oko tog srafa ili malo loctite lepka koji ujedno zaptiva. Taj loctite cak i ako se odvrne ostaje tanko u navoju i sraf opet zaptiva i ako ga budes zavrtao/odvrtao kasnije..

#3849 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 June 2015 - 21:56

View Postbojan681, on 18 June 2015 - 21:00, said:

Probaj da stavis teflon trake oko tog srafa ili malo loctite lepka koji ujedno zaptiva. Taj loctite cak i ako se odvrne ostaje tanko u navoju i sraf opet zaptiva i ako ga budes zavrtao/odvrtao kasnije..
Nije loša ideja, al nemam, moram nabaviti.

#3850 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 June 2015 - 22:34

Tebi bi trebao loctite plavi lepak, on se moze odvrnuti bez grejanja, mala bocica je oko 10e al svatno pomaze i protiv vibracija da se ne odvrcu srafovi a i zaptiva, dobro je imati tako nesto. Jedina mana je sto mislim da ne deluje preko 200-250° jer od temperature omeksa pa kao da ga nema, znaci ne moze na brezone auspuha al na srafove cilindra npr moze..

#3851 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 01:09

Moze biti da i pumpa ne drzi pritisak. Danas sam bas provjeravao i cistio jednu, super brzo nadruka 10 bara i dosta brzo gubi pritisak, primjecujem da joj nepovratni ne radi bas s lakocom, dok jedna druga nabije malo sporije 10 bara, ali ne popusta. Evo bas sam usao u kombinacije, nabavio opremu i od 10 pumpi vec imam 2 ispravne. Uskoro cu ja se nadam savladati te pumpe,a i za koji dan cu pokusati nabaviti i upasati nove motorice, koji me kostaju svega 4€. Samo cu morati ekscentar na osovini zavariti, posto je ovdje bez toga.

I imam jedno pitanje, dakle regulator pritiska ogranicava na 2.5bara, jel to znaci da bi purejet radio sa pumpom kojoj je maksimalno pritisak 2.5bara?
Po mom manometru, moram nabaviti brendirani neki pokazuje do nekih 12 bara kada se pali ventil za obaranje apsolutnog maksimuma pritiska.
Posloziti su na stol distribuciju goriva, i upaliti cu agregat na stolu posto nisam nikada imao potrebu ici toliko u detalje. I zanima me ovo sa eksternom pumpom od nekog auta, vanbrodskog motora mozda, mora postojati na ovom svijetu neka alternativa.

Edited by dajteh, 19 June 2015 - 01:21.


#3852 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 03:15

Ne, regulator je namešten da radi na 2,5 bara bez uticaja pritiska iz air kompresora, ali i pritisak iz air kompresora utiče na zbirni pritisak goriva, pa ako air kompresor pravi 5 bara, tih 5 bara dolazi na membranu regulatora i podiže pritisak na zbirno 2,5 + 5 = 7,5 bara, koji se meri između AC pumpe i kućišta sa diznama. Znači regulator drži pritisak 7,5 bara, sve preko toga propusti u povratni vod nazad u rezervoar. Toliki pritisak benzina vlada na ulasku u benzinsku diznu, pa tako ona sa 7,5 bara brizga benzin u air diznu, gde se benzin meša sa vazduhom iz air kompresora od 5 bara, i tu se stvara bogata smesa benzina i vazduha, pa tu smesu air dizna ubrizga u kompresioni prostor cilindra. Iz tog razloga AC pumpa mora da bude sposobna da gura minimum 7,5 bara inače sistem nebi radio, a po specifikaciji proizvođača, AC pumpa, u ispravnom stanju, mora da pravi 10 bara minimum, zbog rezerve i povećane potrebe za gorivom na punom gasu. Zato sam ja prepravljao regulator pa sam šerafom sabijao oprugu regulatora više nego što je fabrički napeta, da bih podigao zbirni pritisak, sa 7,5 na 8,5 bara, i tada je Malossi najbolje radio. Na 7,5 bara radi prosečno, ništa posebno što se performansi tiče, ali sa 8,5 bara ima osetno više snage jer se napaja većom količinom smese, a i bogatijom. Pri tome, Malossi TC elektronika produžava impuls okidanja benzinske dizne, pa tako Malossi 70ccm radi normalno i sa standardnim pritiskom. Polini je to rešio samo podizanjem pritiska, ali je to i veće opterećenje za AC pumpu. Znači Malossijevo rešenje je elegantnije i trajnije jer ne skraćuje radni vek AC pumpe, osim ako se i pored TC elektronike još ne podigne pritisak, ali i tako je manji nego što bude sa Polini čašicom, gde se za bolje performanse mora baš prilično podići pritisak. Probao sam i tu varijantu, isključio TC elektroniku i podizao pritisak sve do 9 bara, radio je Malossi ali mlitavo, ustvari skoro isto kao sa 7,5 bara + TC elektronika.

#3853 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 03:25

Mašina konačno sastavljena, vraćen standard regulator pritiska. I opet pomalo prekida na leru, nisam ništa uradio osim što sam razj*bo štelujući regulator, sad ga opet moram krpiti, počeo je puštati između šoljice regulatora i kućišta šerafa za štelovanje. Ništa strašno, al treba sve rastaviti pa ponovo zadihtovati. Sutra na posao, konačno SRkom, pa ću videti kako radi i ide, treba je pošteno izduvati.

#3854 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 09:05

Rezultat je poražavajući!! Sa standard pritiskom nemogu da ubodem ni 9,5k a kamoli 10k sa Leo ZX-Rom. Da je SC08 gore još i nekako, ovako mrka kapa, mrtvo puvalo. A i dalje prekida, pritisak stoji na 7,5 i ne pušta. To što nema snage razumem, treba ipak bar 8 bara da Malossi živne, al to što štuca nemogu da provalim, opet sam sve štekere naprskao kontakt sprejom, izduvao kompresorom, sve lepo složio al džaba. Presetovao sam i TP senzor na fabričko početno stanje, vraćena standardna piramida usisa sa LIMENIM lamelicama, namerno, jer je to skinuto kad je mašina bila u top stanju i radila ko singerica, promenjena bobina, kapica svećise kao i cela garnitura rezervnih svećica, i već spomenuti "novi" Air kompresor sa novim crevima...
Praktično downgrade-ovao sam mašinu na stanje kada je radila lepo ali bez nekih performansi i dobio takve performanse, očekivano, ali to prekidanje ne mogu da objasnim, što znači da nije vezano za tuning već za neki problem koji ne mogu da provalim. Moraće opet raditi osciloskop.
Nemam više ideju, smorio sam se, a imam predosećaj da je neka bezvezna sitnica u pitanju, a bulju mi pomera.
Sad ću još da probam da okačim karb pa isprobam i tu varijantu.

#3855 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 09:31

Prekidanje, nesto povremeno stekce, a sve je ispravno. To uzima mnogo vremena, a provaliti ces ne sumnjam.

Hvala na objasnjenju, javiti cu rezultate, i potraziti pumpu sa 10 bara druka.

Pogledaj ovaj link, prvi put da sam nasao purejetovu pumpu od nekog drugog proizvodjaca!!

http://www.ucalfuel....mp_assembly.asp

Edited by dajteh, 19 June 2015 - 09:34.


#3856 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 09:43

Treba meni jedna AC pumpa provereno ispravna, možda i ona secka, mada čisto sumnjam jer na punom gasu radi normalno, samo na leru i niskim obrtajima do 5k prekida, pomislio sam da ECU brljavi ali oba se identično ponašaju pa sam isključio tu mogućnost.

E da, umalo da zaboravim, sinoć kad je već sve bilo u rastavljenom stanju pa i Malossi TC elektronika skinuta, proverene su žice i od svih samo 3 su u prolazu kroz TC elektroniku, +, - i signal benzinske dizne, ulaz-izlaz, sve ostalo je samo prosleđeno. Znači Malossi TC elektronika ne radi ništa drugo osim što produžava dobijeni signal iz ECU za okidanje benzinske dizne, nisam merio osciloskopom koliko je duži izlazni u odnosu na ulazni signal.

#3857 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 June 2015 - 09:43

moguce da te pumpa prca...

#3858 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 09:50

Jest tako je sto se tice ecu elektronike, samo benziska dizna duze radi, posalje vise goriva, a plava okine istom brzinom i u istom momentu.

A opet ti imas manometar i vidis sta se desava s pritiskom. Jel bas striktno ukupni protisak nesmije biti ispod 7.5 bara? Jer air kompresor daje normalan zvuk motora tek od 4.5bara sto je dosta nisko za stabilan rad, a i po manualu je tako.

Jesi vidio za ove pumpe iz indije, treba se dokopati maloprodaje

#3859 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 09:57

View Poststeeef, on 19 June 2015 - 09:43, said:

moguce da te pumpa prca...
Moguće, ali kako onda ne štuca na punom gasu kad treba više benzina? Da je do nje, logično bi trebala da pravi problem na punom gasu a ne na leru.

#3860 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 10:00

View Postdajteh, on 19 June 2015 - 09:50, said:

Jest tako je sto se tice ecu elektronike, samo benziska dizna duze radi, posalje vise goriva, a plava okine istom brzinom i u istom momentu.

A opet ti imas manometar i vidis sta se desava s pritiskom. Jel bas striktno ukupni protisak nesmije biti ispod 7.5 bara? Jer air kompresor daje normalan zvuk motora tek od 4.5bara sto je dosta nisko za stabilan rad, a i po manualu je tako.

Jesi vidio za ove pumpe iz indije, treba se dokopati maloprodaje
Pa po service manualu treba da ima min. 7,5 bara da bi radila normalno, sve ispod toga prouzrokuje loš rad. Ali moj manometar na Air kompresoru pokazuje od 5 na leru pa čak i do 5,8 bara u zavisnosti od obrtaja, a ponaša se kao da je slab pritisak, zato sam i nabavio ovaj kompresor, da budem siguran da nije do njega.





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users