Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3801 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2015 - 09:37

Menjao sam i creva, na kraju je ganc novo ono speial plavo tanko, neznam ni od čega je, kog materijala, to je Cile doneo, to nema šanse da pušta pošto je baš za pneumatiku i kvalitetno, profesionalno. Nije problem ni cediljka, prosto, air kompresor je u jednom momentu prestao da daje odgovarajući pritisak direktno meren manometrom sa začepljenim drugim krajem, i tako je jedva 2 nagurao. Pretresli smo kućište dizni, stavljene nove gumice (O ring) koje su došle ako se dobro sećam, uz Malossi kit. Sve deluje ispravno a ne valja, manje - više air kompresor, posle je kao proradio, nije dobro radila mašina ni sa kućnim kompresorom na kom je podešen pritisak na 5 bara, upali ali trokira. Posumnjao sam i u air diznu na kraju, al kako radi na 10k besprekorno? Sve to nema logike, osim da se okrenem struji, a to ću danas. Možda se nakanem i promenim air diznu.

#3802 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2015 - 10:02

View PostLauda, on 11 June 2015 - 03:01, said:

E sta su sve napakovali ispod plastika...svaka cast pa se mozes i snaci u dzungli tih kablova.
Ako sam dobro skontao tebi pusta pritisak negdje? Da nije mozda neko crijevo u pitanju?
Ma da, kamara creva i žica, i sve to na gomili, otežava pristup mašini. Nije da se ne može prići ali pomalo nervira jer uvek jednom rukom moram da razgrćem svu tu ikebanu da dođem do mašine. Nije mi problem da se snađem jer sam već par puta rasturao sve pa već znam napamet šta je šta, samo što smeta pristupu.
Crevo je novo, profesionalno za pneumatiku, nisam dozvolio da tu više bude iznenađenja, nije do toga. Bojim se da je i ovaj Air kompresor na izdisaju, i on zeza, hoće neće, a onaj drugi rezervni je još gori. Treba mi jedan provereno dobar, "malo prešao" da sam siguran u njega.
Ako me išta natera da počnem sa radom na indirektnom ubrizgavanju, onda je to ova situacija.

#3803 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2015 - 10:08

View Postdajteh, on 11 June 2015 - 07:57, said:

Neka glupost je sigurno. Vjerujem da ces provjeriti usisne lamele, posto si njih stavljao u karbon koji ne bi smio riknuti.

Tako je mene jedan sa fergazerom izludio na maksimalu, sutno sam ga u cosak nek stoji mjesec ipo dana. Na kraju glupe karike. I jesi znao da purejet moze raditi sa manjom kompresijom nego karb?
Usisne lamele ne utiču na rad air kompresora, a da ne valjaju nebi mašina radila na 7-10k, a tu radi savršeno. Što se termogrupe tiče, ona je u savršenom stanju, nove karike su stavljene nakon turpije izduva iako su i prethodne bile gotovo nove, prešle 2000km, al za svaki slučaj kad već pakujem.

#3804 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2015 - 13:14

Stigli cilindri od Špankusa, evo par fotki kako izgledaju (moj Malossi 2 i Zilketov). Prve dve su Zilketov, ove ostale sem zadnje (oba) je Malossi 2.

Attached Files



#3805 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 11 June 2015 - 14:57

Koliko vidim na telefonu slike, dobar posao radi covek nema sta... Kako smesno izgleda cilindar 50ka naspram 70ke kao igrackica neka :)

#3806 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2015 - 15:33

View Postzilke17, on 11 June 2015 - 14:57, said:

Koliko vidim na telefonu slike, dobar posao radi covek nema sta... Kako smesno izgleda cilindar 50ka naspram 70ke kao igrackica neka :)
Do sad mi je sve uradio korektno, valda je i ova dva, al to će oceniti majstor Mario kad premeri.
Što se tiče cilindara, nije neka razlika spolja, ugao slikanja je takav da Malossi izgleda mnogo veći, a iste su visine, samo se prečnik unutra razlikuje, 41 i 47,8 a to se baš dobro vidi.

#3807 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 June 2015 - 16:42

Kako se čovek lako navikne na dobro... jutros nisam imao na raspolaganju moje prevozno sredstvo jer je u delovima, al sam se setio da imam u garaži Matic-a 3 od prijateljice koji treba da dovedem u red, struju i još kojekakve pi*darije, čeka na svojih "5" minuta, ili dana, nemam pojma, pa ajd što da ne, taman da istestiram kako ide i šta mu sve fali.
Mila majko koji krš, em malen, em brunda, trese, ne koči i vuče se ko usr*n golub. Vibracije su toliko žestoke da su mi 00 utrnula do posla... sad kontam zašto ga ona toliko voli :rolleyes: ..garant uvek sa blaženim osmehom na faci siđe s njega.
:wub:

#3808 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 June 2015 - 20:46

haha koji si ti ludak :)

#3809 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 June 2015 - 23:03

Ahahahahahhahaha kralju :)

#3810 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 June 2015 - 01:22

Hm, da... a što je najgore, sutra opet Matikom, razmišljam da ponesem neko dormeo jastuče, možda ta memorijska pena amortizuje vibracije, nisam nešto baš za tu vrstu :sexe19jx1:
A dok sam ga imao, doduše dva, trojku i 35ticu, bio sam srećan, imam MOTOR, ej... mož' misliti, sad tek vidim da to blage veze nema sa motorom, kamara gvožđa koja se nekim čudom kotrlja.. čak.. "jurim 30!!" :mmyahoo:

Ajd da se uozbiljim, danas nastavljeni radovi na SRki, promenjeno sve živo što sam imao u rezervi. Stari, originalni ECU+TC.. ništa, isto. Zatim ECU, jedan pa drugi bez Malossi TC elektronike, i dalje brlja na leru. Cile doneo stroboskop, signal okidanja se uzima kleštima sa VN kabla, tačno kad zaštuca tad i strob zastane, znači ECU prekida varnicu, oba identično, jedina moguća predpostavka je da ga mapa ograničava jer je sad Malossi previše prgav za tu mapu, bukvalno na 0,5mm gasa, dodato mernim listićem na TPu između šerafa za štelovanje lera i poluge leptira, obrtaji skoče preko 5k, što ECU smatra greškom pa pokušava da redukuje obrtaje prekidanjem ubrizgavanja i varnice. Ako smanjim pritisak ubrizgavanja, situacija se blago popravi, malo je i dalje nemiran ali bar normalno reaguje na otklon gasa, i nema više pucanja na auspuhu.
Šta sad činiti? Vratiti pritisak na standard i dobiti poslušan motor, ali izgubiti performanse, ili ostaviti ovako, pa nek troksa zarad dobrih performansi? Nema leba bez promene mape, a za to je potreban aprilia interfejs i fajl mape 2.8.0. koji nemam, a ne daje mi se 500e koliko Lenko traži, nisam ja serviser pa ću ga otplatiti kad popravim 10 PJetova. Ostaje mi još nada da će Malossi 2 sa povećanjem ugla izduva biti manje prgav na nižim obrtajima a prgav na višim, što bi smirilo situaciju na leru a poboljšalo performanse, uz to obavezno bi stavio onu oprljenu crvenu Air diznu, tako bi poboljšao ubrizgavanje tj. količinu ubrizgane smese bez da podižem pritisak preko 3 bara odnosno 8 bara ukupno. Sreća pa će uskoro godišnji, pa ne moram imati prevoz na posao, a i imaću više vremena za SRku. Poslednja opcija je nabosti karburator, pa koliko troši da troši, al nije to poenta, time bi potpisao kapitulaciju na tuniranje PJeta.
Bio mi i Zilke u poseti, došao po cilindre i piramidu usisa, nismo stigli ni početi praviti lamelice kad ga pozvaše da se sprema za put kući, pa smo samo na brzinu iskrojili karbon. Kad je video SRku onako razbucanu i kamaru svega "pod haubom" samo što se nije počeo krstiti, hehe

#3811 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 June 2015 - 12:28

Neznam ša sad raditi, ostaviti ovako na standard pritisku, naravno opet sa dobrim starim SC08, pa se vozikati dok M2 ne stigne od Maria, onda može opet Leo. Nadam se da ova teorija sa uglovima kanala pije vodu na PJetu, nekako se logično nameće, obuzdati mašinu na nižim obrtajima a napucati na višim. Pa i stock cilindar je sa uglovima agresivan na višim obrtajima a na nižim smireniji, verovatno je i mapa u ECU tako proračunata pa stock termogrupa prede na leru i nižim obrtajima ali se rado razvrti u više obrtaje, često je obrtaljka pokazivala 10k kad se zaleti, a u ubrzanju je na 9-9,5k, a i Trek je još nekako radio na 50ccm i lepo se razvrtavao.

Pošto sam nabavio smaknutu kajlu magneta, dali bi bilo neke vajde da je stavim? Evo sad neznam, stao mi mozak, puna mi glava PJeta pa nisam siguran kako bi je trebalo postaviti, u advance ili retard, cilj je da smirim mašinu, na leru naravno, a posle na višim obrtajima šta bog da.

#3812 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 12 June 2015 - 22:14

Sad sam tek video kojih problema imas ...ja se tamo u `druzenju ` zezam , a ovde problemi .... sve sam iscitao ...a, jesu je zgurali na malom prostoru, sto jes - jes...svaka ti cast , meni to izgleda jako slozeno kad ta elektronika regulise sve zivo , a i primenjeni principi su skroz drugaciji u odnosu na meni poznato ...ne sumnjam da ces resiti , samo napred ...a, u SM se moze doci i kolima , avionom , kamionom ... :ziveli:

#3813 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 June 2015 - 22:30

Eh, Mišo, šta reći. Ma napraviću je ja pa makar pedale ugradio. Dođu gremlini s vremena na vreme da mi zagorčavaju život, baš su sad našli u sezoni. Sve sam već izmenio ali nema boljitka. Prosto sam na ivici nerava, nema više nikakve logike.

#3814 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 June 2015 - 23:28

U advance dakle pomera magnet u desno da bi ranije okinuo

#3815 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 June 2015 - 23:39

Ovo ce biti zanimljivo sa kajlom :)

#3816 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 June 2015 - 23:58

View PostMario, on 12 June 2015 - 23:28, said:

U advance dakle pomera magnet u desno da bi ranije okinuo
Ajd probaću baš, sreća pa je varijabilno. Otkrio sam još jednu neobičnu pojavu, nešto gadno klepeće u predelu magneta. Nema lufta u ležajevima radilice ni u kom pravcu, savršeno se glatko okreće, a šta klepeće nisam pametan. Možda magnet.. Snimiću video.

#3817 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 June 2015 - 01:15

Slazem se, posto ispoljava visak goriva na niskim obrtajima, treba terati ugao u advance, jer veci ugao paljenja trazi vise goriva..

#3818 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 June 2015 - 01:42

Evo snimka pa poslušajte kako tandrče.



#3819 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 13 June 2015 - 04:47

Kao da je nesto upalo unutra, mada nema sanse ako je sve zatvoreno. Jesi skidao magnet da vidis sta se desava?

#3820 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 June 2015 - 08:46

Meni to zvuci kao da auspuh prdi na grani. A sta imas tu, magnet kojem moze otpasti komadic, one plasticne pregrade u magnetu, namotaje i to je to.





11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users