

#3801
Posted 11 June 2015 - 09:37
#3802
Posted 11 June 2015 - 10:02
Lauda, on 11 June 2015 - 03:01, said:
Ako sam dobro skontao tebi pusta pritisak negdje? Da nije mozda neko crijevo u pitanju?
Crevo je novo, profesionalno za pneumatiku, nisam dozvolio da tu više bude iznenađenja, nije do toga. Bojim se da je i ovaj Air kompresor na izdisaju, i on zeza, hoće neće, a onaj drugi rezervni je još gori. Treba mi jedan provereno dobar, "malo prešao" da sam siguran u njega.
Ako me išta natera da počnem sa radom na indirektnom ubrizgavanju, onda je to ova situacija.
#3803
Posted 11 June 2015 - 10:08
dajteh, on 11 June 2015 - 07:57, said:
Tako je mene jedan sa fergazerom izludio na maksimalu, sutno sam ga u cosak nek stoji mjesec ipo dana. Na kraju glupe karike. I jesi znao da purejet moze raditi sa manjom kompresijom nego karb?
#3804
Posted 11 June 2015 - 13:14
Attached Files
#3805
Posted 11 June 2015 - 14:57

#3806
Posted 11 June 2015 - 15:33
zilke17, on 11 June 2015 - 14:57, said:

Što se tiče cilindara, nije neka razlika spolja, ugao slikanja je takav da Malossi izgleda mnogo veći, a iste su visine, samo se prečnik unutra razlikuje, 41 i 47,8 a to se baš dobro vidi.
#3807
Posted 11 June 2015 - 16:42
Mila majko koji krš, em malen, em brunda, trese, ne koči i vuče se ko usr*n golub. Vibracije su toliko žestoke da su mi 00 utrnula do posla... sad kontam zašto ga ona toliko voli


#3808
Posted 11 June 2015 - 20:46

#3809
Posted 11 June 2015 - 23:03

#3810
Posted 12 June 2015 - 01:22

A dok sam ga imao, doduše dva, trojku i 35ticu, bio sam srećan, imam MOTOR, ej... mož' misliti, sad tek vidim da to blage veze nema sa motorom, kamara gvožđa koja se nekim čudom kotrlja.. čak.. "jurim 30!!"

Ajd da se uozbiljim, danas nastavljeni radovi na SRki, promenjeno sve živo što sam imao u rezervi. Stari, originalni ECU+TC.. ništa, isto. Zatim ECU, jedan pa drugi bez Malossi TC elektronike, i dalje brlja na leru. Cile doneo stroboskop, signal okidanja se uzima kleštima sa VN kabla, tačno kad zaštuca tad i strob zastane, znači ECU prekida varnicu, oba identično, jedina moguća predpostavka je da ga mapa ograničava jer je sad Malossi previše prgav za tu mapu, bukvalno na 0,5mm gasa, dodato mernim listićem na TPu između šerafa za štelovanje lera i poluge leptira, obrtaji skoče preko 5k, što ECU smatra greškom pa pokušava da redukuje obrtaje prekidanjem ubrizgavanja i varnice. Ako smanjim pritisak ubrizgavanja, situacija se blago popravi, malo je i dalje nemiran ali bar normalno reaguje na otklon gasa, i nema više pucanja na auspuhu.
Šta sad činiti? Vratiti pritisak na standard i dobiti poslušan motor, ali izgubiti performanse, ili ostaviti ovako, pa nek troksa zarad dobrih performansi? Nema leba bez promene mape, a za to je potreban aprilia interfejs i fajl mape 2.8.0. koji nemam, a ne daje mi se 500e koliko Lenko traži, nisam ja serviser pa ću ga otplatiti kad popravim 10 PJetova. Ostaje mi još nada da će Malossi 2 sa povećanjem ugla izduva biti manje prgav na nižim obrtajima a prgav na višim, što bi smirilo situaciju na leru a poboljšalo performanse, uz to obavezno bi stavio onu oprljenu crvenu Air diznu, tako bi poboljšao ubrizgavanje tj. količinu ubrizgane smese bez da podižem pritisak preko 3 bara odnosno 8 bara ukupno. Sreća pa će uskoro godišnji, pa ne moram imati prevoz na posao, a i imaću više vremena za SRku. Poslednja opcija je nabosti karburator, pa koliko troši da troši, al nije to poenta, time bi potpisao kapitulaciju na tuniranje PJeta.
Bio mi i Zilke u poseti, došao po cilindre i piramidu usisa, nismo stigli ni početi praviti lamelice kad ga pozvaše da se sprema za put kući, pa smo samo na brzinu iskrojili karbon. Kad je video SRku onako razbucanu i kamaru svega "pod haubom" samo što se nije počeo krstiti, hehe
#3811
Posted 12 June 2015 - 12:28
Pošto sam nabavio smaknutu kajlu magneta, dali bi bilo neke vajde da je stavim? Evo sad neznam, stao mi mozak, puna mi glava PJeta pa nisam siguran kako bi je trebalo postaviti, u advance ili retard, cilj je da smirim mašinu, na leru naravno, a posle na višim obrtajima šta bog da.
#3812
Posted 12 June 2015 - 22:14

#3813
Posted 12 June 2015 - 22:30
#3814
Posted 12 June 2015 - 23:28
#3815
Posted 12 June 2015 - 23:39

#3816
Posted 12 June 2015 - 23:58
Mario, on 12 June 2015 - 23:28, said:
#3817
Posted 13 June 2015 - 01:15
#3818
Posted 13 June 2015 - 01:42
#3819
Posted 13 June 2015 - 04:47
#3820
Posted 13 June 2015 - 08:46
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users