Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3941 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 July 2015 - 13:18

Piaggio :)

#3942 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 July 2015 - 14:21

Piaggio forever. A ja se čudio kad sam kupovao mog NRGa mc3 a na satu 64.000km. Al to tako može samo dok je serijala, čim krene čačkanje i tuniranje, kreću i problemi. Moja SRka sad ima 22.000km. Najbitnije je da izdrži radilica i ležajevi, da se ne mora otvarati blok, ostalo je već lakše održavati.

#3943 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 July 2015 - 11:34

Eh, udarile vrućine opasne, napolju je samo ko baš mora, a mene svrbi skidanje mašine sa rama, moram više isterati gremline, svi "praškovi i sprejevi" nisu pomogli, onda moraju radikalne mere, šerafanje do koske. Kako god se nakanem, vruće, pa prevagne Korlatoš, uveče smoren od plivanja, neda mi se počinjati.
Al sam sinoć rešio da uradim nešto korisno. Skupio sve rezervne delove od ajnšprica na gomilu, odabrao najbolje kućište, O ringove ono što imam, štelujući regulator i malo po malo sastavim rezervni PJ "karburator". Samo molim boga da sve dihtuje, i da ova rezervna benzinska dizna radi, nisam je testirao, samo premerio, električki je ispravna, a mehanički, saznaću kad spojim na instalaciju na SRki, bez montaže na glavu, hoću svojim očima (i objektivom kamere) da vidim kako baca maglu dok vergla. Ako sve bude ok, montiram na glavu sa ovom "trkačkom" oprljenom diznom.Molim boga da me pogleda, kunem se da ga nisam gađao kamenjem, :D bio sam dobar, valda sam zaslužio da mi pomogne, posle svih muka.
Evo fotki kako izgleda rezervno kućište ubrizgavanja, sklopljeno.Posted ImagePosted ImagePosted Image

#3944 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 08 July 2015 - 13:05

Napunio si baterije i stomak, sad mora da upali ideja! Ima da namestis ti to da ide kao pre, do Mitrovice siguran sam... uskoro i ja postajem mobilan na dvotockasu pa cu doci da te obidjem jedan dan :)

#3945 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 July 2015 - 17:09

Bice mnogo lakse kad se ima rezerva sa strane. :) Vidim da ti je provrtio jedan seraf od casice hehe Moj savjet ti je da ih sve fino preradis na maticu, jer vole otkazati bez najave redovito. A kad ti dole proklielze, a ti taman ubodes najbolju kombinaciju uuf .
Nisam htio sebe poslusati pa sam kasnije naucio. Odma postaviti matice, a njih se da malo upustiti u kuciste i zaljepiti, i drze maksimalno, zauvijek.

#3946 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 July 2015 - 21:33

View Postzilke17, on 08 July 2015 - 13:05, said:

Napunio si baterije i stomak, sad mora da upali ideja! Ima da namestis ti to da ide kao pre, do Mitrovice siguran sam... uskoro i ja postajem mobilan na dvotockasu pa cu doci da te obidjem jedan dan :)
Spremam se da je rastavim, kad malo oladi napolju, pa će C parametar da se poveća na oko 0,65 pa kad se na to doda još malo više pritiska, bez koga nema performansi, nadam se da ću biti spreman za Mitrovicu, da se ne brukam, treba zadržati prvo mesto u base 70ccm. :D
Jedva čekam da vidim i čujem kako sad prede Roxana, a znam da će biti bolja nego nova kad je majstor našteluje, i da se provozamo naravno.

#3947 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 July 2015 - 21:37

View Postdajteh, on 08 July 2015 - 17:09, said:

Bice mnogo lakse kad se ima rezerva sa strane. :) Vidim da ti je provrtio jedan seraf od casice hehe Moj savjet ti je da ih sve fino preradis na maticu, jer vole otkazati bez najave redovito. A kad ti dole proklielze, a ti taman ubodes najbolju kombinaciju uuf .
Nisam htio sebe poslusati pa sam kasnije naucio. Odma postaviti matice, a njih se da malo upustiti u kuciste i zaljepiti, i drze maksimalno, zauvijek.
Da, ta kućišta su napravljena bezveze, nisu se mogli setiti da svugde ubace metalne čaure sa navojem za redovne šerafe, pa onda imbusi rade posao, ovo sa klipinzima je nedaj bože. Iako sam vratio originalne Torks klipinge, ladno su oblajznuli navoji u plastici, kao da je od putera. Ovo je privremeno samo da isprobam dali radi ovaj set, posle ću se pozabaviti da jednom za svagda budu matice na svim mestima gde je moguće.

#3948 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 July 2015 - 22:58

Gledam tvoj teflon, malo je deblji. Sad sam izmjerio orginalni, i debljina stjenke je 0.7mm, a vanjski fi je 10mm.

Ispada da ti imas viska 0.6mm debljine teflona, i cudi me kako si ugurao jer se ja namucim sa orginalnom da je upasem u glavu.

Ako si ti uspio tu mesnatiju uglaviti onda bi to trebalo biti jos bolje?


Posted Image

Edited by dajteh, 08 July 2015 - 22:59.


#3949 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 July 2015 - 23:05

Sreća pa je taj teflon rastegljiv, prilagodljiv, pa ako se malo "skrati" da ima gde da se širi, može ući ali bez šrafštoka (stege) teško, baš treba sila. Taj problem sam prevazišao, samo još Viton gumice da nađem i nema zime za PJet.

#3950 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 July 2015 - 23:14

Ne mislim na skracivanje, to je ok, nego na debljinu stjenke izmedju metalnog dijela dizne iznutra teflonskog O ringa, i vanjskog dijela O ringa koji se oslanja od glavu cilindra u rupi. U tebe ispada da ima vise materijala.

#3951 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 July 2015 - 23:22

Da, na to sam i mislio, prvo sam bio odsekao tačno na fabričku meru, nema šanse da ubacim diznu. Video sam kad sam isčupao onoliko koliko je ušlo da se nabrao teflon pri kraju do dizne, pa sam napravio novi ali malo kraći, e onda se taj višak u debljini pretvorio u dužinu zbog rastegljivosti teflona, ali je jedva ušla dizna na silu, sad se pitam kako ću je izvaditi, a moram jer nema nijedne gumice s te strane dizne pa nema šanse da ostane dizna u glavi ovako, iako je stock glava od 50ccm.

#3952 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 July 2015 - 23:28

Aha tako znaci, e to je poso kad je ne mozes izvaditi vise :D

#3953 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 July 2015 - 23:48

Eh, danas lepo zahladilo posle sinoćne kanonade sa neba, grmilo, pucalo, duvalo u 3pm, dobro smo preživeli.
Zato sam rešio poraditi na SRki, tj skinuti mašinu sa rama pa skinuti cilindar, pregledati ima li kakvih falševa i ostalih gremlina. Prvo me obradovao kurir donevši mi paket sa RPa. Naravno prvo se uhvatio YSS zadnjeg amortizera od 280mm, originalni je 300, namernoi sam poručio malo kraći, nebi li malo spustio zadnjicu i poravnao sedište jer je nagnuto napred pa konstantno klizim ka volanu. Ali klinac, kako sam ja qrate sreće, fabrika YSS je zabrljačila kataloški broj pa sam dobio amortizer koji ne mogu da namontiram jer je donji prihvat koji ide na blok uži nego što treba, očigledno je za kina-mina a ne za Pia. E tu sam baš eksplodirao od muke, pa dali je moguće. Nemam pametno rešenje a da brusim prihvat na bloku u kom je silen blok, ne pada mi na pamet.
Posted Image

Možda bi uspeo nešto napraviti sa distancerom za podizanje, ali ne želim da podižem već da spustim malo zadnjicu. Za sad odustajem od toga dok ne smislim nešto, ili prodam taj YSS i potražim neki drugi, odgovarajući.
Onako besan, dohvatio se alata, rasturanje SRke je pod punim gasom.

Posted ImagePosted Image

#3954 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 July 2015 - 23:59

nemoj besan molim te da se približavaš injektoru.... jbš amort, rešiće se i to.... svakako 280 ide na sve kineze, a znamo da njima propadaju amorti na 3 god .ko po automatizmu

#3955 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 July 2015 - 00:14

Kad se mašina razdružila od rama, krenem da rastavljam kvačilo, da proverim u kakvom je stanju na silu modifikovan Naraku tork kontrol sa kuglicama, i u startu mi se učini nešto sumnjivo, ne vidim kuglice, a bile su vidne kad sam sklopio i namontirao na blok. Rastavim i imam šta da vidim, nigde nijedne kuglice, prstenovi leže jedan na drugom. ???????????
Izgledalo je ovako kad sam sastavio:

Posted Image

Kako je to moguće, pa centralna opruga svojim nemalim pritiskom ih drži u kanalu, kako su nestale? Ni mast nije ostala, sve suvo ko barut. Očigledno je centrifugalna sila uradila svoje na punom gasu na 10k, al na radilici, puta x na remenici...
Nisam slikao, nema šta da se slika... sad mi je dosta, krenulo baksuzno, tako i završilo, sad nemam više ni taj tork konrol, ostalo gvožđe na gvožđe, džaba sam krečio. Ne vredi ni da pravim ponovo, očigledno u nekom momentu centralna opruga da dovoljno prostora kuglicama da izlete iz žljeba, pa bi se to opet desilo. Samo me čudi kako ni u jednom momentu nisam osetio neke trzaje ili vibracije dok su kuglice izletale, a nisam našao ni jednu u prostoru prenosa, sve su izletele negde, verovatno nazad na dekli kroz otvor za ventilaciju.
Za danas mi je pun q.... bolje da ne diram cilindar, da nebi i tamo neki gremlin iskočio.
Nastavak sutra....

#3956 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 July 2015 - 01:38

Polako Gogi, sve ce se rijesiti nekako. Gremlini napali pa to ti je...:)
Posto sam i ja narucio taj Naraku Twist Control, danas sam ga bas malo analizirao. Prvo sam pomislio da se kuglice samo poredaju na onaj poklopac i to je to. Medjutim na manji pritisak upadnu fino u leziste unutra i nema sanse da ispadnu cak i ako se okrene poklopac naopako, a opet se kotrljaju lagano. Pa bi onda bio zakljucak da su kod tebe ipak centrifugalne sile uradile svoje...Je**s kuglice, to se moze napraviti ili kupiti za ne tako velike novce...a mogla je nastati veca steta da su upale negdje gdje ne treba.

#3957 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 July 2015 - 01:50

Ja sam vozio jednog aeroxa sa zaboravljenom rolicom u prijenosu. Tandrkala je povremeno na sekund dva bi se cula, i nakon 10min voznje je upala izmedju zvona i bloka, zakovala zadnji kotac. Tako da kuglice ne mozes ni cuti samo izlete kroz velike otvore van. Bice da je to visak bio :D
Kakvo ti je to plavo crijevo za air kompresor, jel to brza spojnica na separatoru pod 90°? Lijepo izgleda

#3958 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 July 2015 - 02:32

Lauda, ja sam dobio Naraku tork kao za Pia a ispalo je da je za Mina blok, kraći je pa ne pokriva O ringove na telu remenice, pa sam kombinovao Pia čauru i Naraku prsten sa vođicom za kuglice, ličilo je na dobro, lepo se okretalo, ali kuglice moraju na obe strane imati kanal-vođicu da bi pouzdano ostale na mestu, ja sam imao samo sa jedne strane, sa druge je bilo ravno, zato su verovatno i izletele kad se prenos razvrtio.

dajteh, to plavo crevo je neko profi special za pneumatiku, doneo mi drugar iz firme komad, kao i taj fiting 90 stepeni koji smo uvrnuli u cediljku, radi posao odlično.

#3959 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 July 2015 - 10:43

Opasne su te igre sa mina piaggio konverzijama ako sve nije 100% jer je mina centralni manji. Isto kao kad stavis mina kvacilo na piaggio centralni, na kvacilu ce biti ukrivo naslonjen, i slobodno ce dodirivati pakne iznutra i konacno iskrivi se malo centralni sve to kad se duze tako vozi. Ipak se te remenice najvise vrte u motoru.

#3960 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 July 2015 - 11:16

Kad sam već rastavio prenos, daj da promenim oprugice na kvačilu, ove bele se raspekmeze kad je vruće, vraćam S6 crne original, tvrde mamicu im, uspeo sam i levi kažišrst da probušim šrafcigerom al nebi ubacio oprugicu u ležište... ne pomaže nijedna isprobana metoda, jednostavno treba specijalni alat, JBO Stage6 sport kvačilo, jbo ga konstruktor!!! :rat2: :angry5:
Kad sam već hteo da ga zavitlačim kod komšije, iz ko zna kog pokušaja sam uspeo nekako da ih nabodem, oskrnavio sam polumesece oko rupa za oprugicu, inače ima dve pozicije, i kao po pravilu oprugica uleti u onu drugu, jaču, tj nategnutiji položaj. Definitivno moram napraviti ili kupiti alat klješta za te oprugice, ovo ovako više ne štelujem, gde vata nek vata.





19 user(s) are reading this topic

0 members, 19 guests, 0 anonymous users