


#3941
Posted 07 July 2015 - 13:18

#3942
Posted 07 July 2015 - 14:21
#3943
Posted 08 July 2015 - 11:34
Al sam sinoć rešio da uradim nešto korisno. Skupio sve rezervne delove od ajnšprica na gomilu, odabrao najbolje kućište, O ringove ono što imam, štelujući regulator i malo po malo sastavim rezervni PJ "karburator". Samo molim boga da sve dihtuje, i da ova rezervna benzinska dizna radi, nisam je testirao, samo premerio, električki je ispravna, a mehanički, saznaću kad spojim na instalaciju na SRki, bez montaže na glavu, hoću svojim očima (i objektivom kamere) da vidim kako baca maglu dok vergla. Ako sve bude ok, montiram na glavu sa ovom "trkačkom" oprljenom diznom.Molim boga da me pogleda, kunem se da ga nisam gađao kamenjem,

Evo fotki kako izgleda rezervno kućište ubrizgavanja, sklopljeno.



#3944
Posted 08 July 2015 - 13:05

#3945
Posted 08 July 2015 - 17:09

Nisam htio sebe poslusati pa sam kasnije naucio. Odma postaviti matice, a njih se da malo upustiti u kuciste i zaljepiti, i drze maksimalno, zauvijek.
#3946
Posted 08 July 2015 - 21:33
zilke17, on 08 July 2015 - 13:05, said:


Jedva čekam da vidim i čujem kako sad prede Roxana, a znam da će biti bolja nego nova kad je majstor našteluje, i da se provozamo naravno.
#3947
Posted 08 July 2015 - 21:37
dajteh, on 08 July 2015 - 17:09, said:

Nisam htio sebe poslusati pa sam kasnije naucio. Odma postaviti matice, a njih se da malo upustiti u kuciste i zaljepiti, i drze maksimalno, zauvijek.
#3948
Posted 08 July 2015 - 22:58
Ispada da ti imas viska 0.6mm debljine teflona, i cudi me kako si ugurao jer se ja namucim sa orginalnom da je upasem u glavu.
Ako si ti uspio tu mesnatiju uglaviti onda bi to trebalo biti jos bolje?

Edited by dajteh, 08 July 2015 - 22:59.
#3949
Posted 08 July 2015 - 23:05
#3950
Posted 08 July 2015 - 23:14
#3951
Posted 08 July 2015 - 23:22
#3952
Posted 08 July 2015 - 23:28

#3953
Posted 09 July 2015 - 23:48
Zato sam rešio poraditi na SRki, tj skinuti mašinu sa rama pa skinuti cilindar, pregledati ima li kakvih falševa i ostalih gremlina. Prvo me obradovao kurir donevši mi paket sa RPa. Naravno prvo se uhvatio YSS zadnjeg amortizera od 280mm, originalni je 300, namernoi sam poručio malo kraći, nebi li malo spustio zadnjicu i poravnao sedište jer je nagnuto napred pa konstantno klizim ka volanu. Ali klinac, kako sam ja qrate sreće, fabrika YSS je zabrljačila kataloški broj pa sam dobio amortizer koji ne mogu da namontiram jer je donji prihvat koji ide na blok uži nego što treba, očigledno je za kina-mina a ne za Pia. E tu sam baš eksplodirao od muke, pa dali je moguće. Nemam pametno rešenje a da brusim prihvat na bloku u kom je silen blok, ne pada mi na pamet.

Možda bi uspeo nešto napraviti sa distancerom za podizanje, ali ne želim da podižem već da spustim malo zadnjicu. Za sad odustajem od toga dok ne smislim nešto, ili prodam taj YSS i potražim neki drugi, odgovarajući.
Onako besan, dohvatio se alata, rasturanje SRke je pod punim gasom.


#3954
Posted 09 July 2015 - 23:59
#3955
Posted 10 July 2015 - 00:14
Izgledalo je ovako kad sam sastavio:

Kako je to moguće, pa centralna opruga svojim nemalim pritiskom ih drži u kanalu, kako su nestale? Ni mast nije ostala, sve suvo ko barut. Očigledno je centrifugalna sila uradila svoje na punom gasu na 10k, al na radilici, puta x na remenici...
Nisam slikao, nema šta da se slika... sad mi je dosta, krenulo baksuzno, tako i završilo, sad nemam više ni taj tork konrol, ostalo gvožđe na gvožđe, džaba sam krečio. Ne vredi ni da pravim ponovo, očigledno u nekom momentu centralna opruga da dovoljno prostora kuglicama da izlete iz žljeba, pa bi se to opet desilo. Samo me čudi kako ni u jednom momentu nisam osetio neke trzaje ili vibracije dok su kuglice izletale, a nisam našao ni jednu u prostoru prenosa, sve su izletele negde, verovatno nazad na dekli kroz otvor za ventilaciju.
Za danas mi je pun q.... bolje da ne diram cilindar, da nebi i tamo neki gremlin iskočio.
Nastavak sutra....
#3956
Posted 10 July 2015 - 01:38

Posto sam i ja narucio taj Naraku Twist Control, danas sam ga bas malo analizirao. Prvo sam pomislio da se kuglice samo poredaju na onaj poklopac i to je to. Medjutim na manji pritisak upadnu fino u leziste unutra i nema sanse da ispadnu cak i ako se okrene poklopac naopako, a opet se kotrljaju lagano. Pa bi onda bio zakljucak da su kod tebe ipak centrifugalne sile uradile svoje...Je**s kuglice, to se moze napraviti ili kupiti za ne tako velike novce...a mogla je nastati veca steta da su upale negdje gdje ne treba.
#3957
Posted 10 July 2015 - 01:50

Kakvo ti je to plavo crijevo za air kompresor, jel to brza spojnica na separatoru pod 90°? Lijepo izgleda
#3958
Posted 10 July 2015 - 02:32
dajteh, to plavo crevo je neko profi special za pneumatiku, doneo mi drugar iz firme komad, kao i taj fiting 90 stepeni koji smo uvrnuli u cediljku, radi posao odlično.
#3959
Posted 10 July 2015 - 10:43
#3960
Posted 10 July 2015 - 11:16


Kad sam već hteo da ga zavitlačim kod komšije, iz ko zna kog pokušaja sam uspeo nekako da ih nabodem, oskrnavio sam polumesece oko rupa za oprugicu, inače ima dve pozicije, i kao po pravilu oprugica uleti u onu drugu, jaču, tj nategnutiji položaj. Definitivno moram napraviti ili kupiti alat klješta za te oprugice, ovo ovako više ne štelujem, gde vata nek vata.
19 user(s) are reading this topic
0 members, 19 guests, 0 anonymous users